De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

thanks meiden...

nou kleine is al goed aan het indalen...
    vandaar dat ik soms zo moelijk loop;)

alles was goed... knuffels verder:)

na brugge ga ik snel weer mee kletsen hoor:D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Wolfje, mooi zo! Fijne week!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF Ben je lekker aant genieten van je meiske? Wat een poppetje is het zeg! Hoe gaat het met je bekken nu? Laat je maar lekker verwennen hoor komende tijd! En blijf maar heerlijk zitten op de roze wolk!Fijn dat ze al zo goed slaapt snachts!

@Rasp Ben heel benieuwd of het een meisje weer is!! haha, jongen kan ook dikke billen hebben;)

@ Lm Meid, wat geweldig nieuws!! Eindelijk naar huis, tussendoor in je eigen bed slapen. Fijn! Ben echt heel blij en opgelucht dat alles zo goed met Feetje gaat!!Ze is echt een kanjer!!Hoe gaat het met jou/jullie? Trekken jullie het allemaa nog een beetje? Hele dikke knuf!Denk aan jullie!!

@Merel Wauw, hoe maak je zo'n mooie tekst met plaatje erbij? Lief!Leuk, zulke buren te krijgen!! Je weet nooit van tevoren, maar dit is natuurlijk goud waard!

aaaaaah nou hier hele dag gekrijs en gehuil gehad...M.aaike jengelt en krijst al heel snel en dat is zo vermoeiend..probeer heel rustig en positief naar dr te zijn, maar das wel pittig zo! Enne..vandaag E.line de hele dag onrustig en gehuild..vanmiddag eindelijk in slaap gevallen. Tjonge..dan is genieten wel ff een stukkie minder. Vannacht hopen op goede nachtrust (E.line komt wel steeds om de 4 uur) en dan er weer tegenaan. Vanmiddag tegen M.aaike echt tegen het overdreven positieve gedaan, veel complimenten gegeven..kan gewoon niet tegen die spanning en gekrijs. Wil het wel gezelig houden hier!:)Hopen dat het werkt!

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Lieve dames ik zal morgen even bijlezen oke?

Rasp; Thanks voor je sms liefie! LM had me ook een smsje gestuurd :D Had mn tel op stil staan dus helaas las ik t net pas... Superfijn LM!!!!!!!! Ben helemaal blij voor je!!

Hier gaat het op zich heeeeeeel erg goed!!! Alleen heeft mn svader erg slecht nieuws gehad over 1 van zn bedrijven en dat kwam smoeder even vertellen vanmiddag tegen ML. En toen wilde ze M nog even zien. Ik lag net lekker te kangarooen met M op mn buik. En ze vond het blijkbaar nodig ook mij dit nieuws te vertellen. Tja en toen donderde ik ineens van mn wolkje af omdat ik nu heeeeeel bang ben voor ML's baan. Ws heeft het niets met elkaar te maken, maar ja.... Het blijft in mn kop zitten. Maar ik probeer nu heel hard dat geluksgevoel terug te vinden waar ik lekker in zat en dat gaat vast ook wel lukken ;).
    De kaartjes zijn verstuurd!! DOODENG of het goed gaat allemaal!!! de proefdruk was goed, dus hopelijk de echte ook hihihi:D:D:D:D
    Finn is een beetje uit balans, maar het gaat eigenlijk ook wel weer heel goed. Denk dat ik m morgen niet naar smoeder laat gaan als daar zo'n nega depri sfeer is... hij is nu al zo van de kaart, beetje positiviteit kan geen kwaad.;)
    ML gaat morgen weer aan t werk en heeft dan na de vk weg is nog 2 wk vakantie. Maar ik ga m wel missen hoor!!!
    Ik MOET 6 dagen boven blijven en mag ABSOLUUT de trap niet af. Hahahaha ik wordt knetter van de mensen die zeggen: Ik laat je nou wel even met rust. Nee man ik verveel soms me te pleuris en wil KLETSEN!!! Hahahahahaha

Nou hopelijk gaan we weer een fijne nacht in met ons dametje. Ze eet heel goed en slaapt veel. Wel is ze wat misselijk, maar dat zal wel bijtrekken en gelukkig eet ze goed. Morgen krijgen we een andere kraam, dat is wel jammer. Wel houden we de stagiaire t/m vrijdag nog. Ik heb 9 dagen kraamhulp, dus die blijven nog wel ff in huis hahahaha!

Oh pfff het helpt dat ik van me af heb geschreven nu . Thanks meiden! Ik zal zsm even bijlezen!!

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    LM, wat een geweldig nieuws!!!! Echt super!!
    Wat een opluchting dat ze geen hele nare dingen hebben gevonden op de MRI!

Bekijk bijlage 189885

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

En mijn trots!

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, wat heerlijk dat jullie kleine meisje het zo goed doet!
    Wel minder dat je smoeder zo nodig moet vertellen over het werk:x Dat wil je nu toch niet horen. Geen zorgen over maken hoor meissie, het komt allemaal goed! Gewoon lekker genieten van je gezinnetje!
    Jammer dat ML morgen alweer aan de slag moet maar straks zijn jullie lekker 2 weken samen! Knuf!

Rasp, fijn om te horen dat je beeb en jij het nog goed doen! Ik ben echt super nieuwsgierig wat het gaat worden! Heb je nog besproken dat je niet lang overtijd wil?

Merel, jeetje, alweer je laatste verlof week. Wat vliegt de tijd!:$
    En super leuk dat jullie vrienden buren worden!

Madelief, klinkt als een vermoeiende dag. Ik hoop dat je vanavond even je rust kan pakken!

Wolfje, veel plezier in Brugge!

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    aaaaaaah, wat een geweldige foto´s FF!!!! *smelt*

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jaaaaaa LM wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!
    tijd om op je wolkje te kruipen meid en lekker met F knuffelen.

aaah FF wat een smelt foto's.
    ook heel aardig van smoeder (not) ;), je hebt net een baby gekregen dan wil je zulke verhalen toch helemaal niet horen :x.
    kruip maar weer lekker op je wolk en laat je er niet meer afslaan meid !!

merel, jeetje laatste week verlof alweer :$ extra van genieten dus :D

mlief, lekker druk met gezinnetje, lekker hoor !! beterschap voor M

rasp, wel heel fijn dat beeb nog steeds goed ligt, nog een paar weekjes feest in mama's buik en dan lekker je koppie laten zien hoor beeb we zijn heel benieuwd naar je !!

vandaag een poductief dagje gehad, lekker alles opgeruimd en gedaan, S was wel zeer jengelig wou telkens opgepakt worden en moest om alles huilen, zeer vermoeiend ;). net in een lekker warm bad gedaan en lekker op tijd naar bed, knappen ze vaak het beste van op. S is ook heel verkouden, zal allemaal wel met elkaar te maken hebben;).

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Finn, wat een knapperd!!! Jij bent gewoon bevallen op mijn uitgerekende datum! Is dat met Finn ook niet zo?!?!

Mag ik onze kanjer ook even spammen?!?!

12. raspberry

Aaaaaaaaaaaaah dames ik smelt echt compleet van jullie mooie meisjes!!!!!!!!! Wat prachtig, echt geweldige mooie meiden!!!

@FF, lieverd laat je niet uit het veld slaan hoor, je hebt hier zo lang naar uitgekeken en nu je het hebt blijf je gewoon mega genieten hoor!!!! Maar als je vervelende gevoelens hebt, praat er dan goed over he lieverd! En houdt de kleine Finneman morgen inderdaad maar lekker bij je hoor. Dikke knuf X

@LM, oh ik vind het zo heerlijk voor jullie, wat een verademing zal het zijn!! Lekker slapen vanavond in je eigen bedje!!!

@Vlek, zo zo, je bent dus weer es druk bezig geweest. Hoe is het nu met dingetjes die je voelt?? Of wil je jezelf maar niet gek maken....

@Madl, ach arme jij, jengelende kinderen zijn echt niet leuk!! Knap van je hoor dat je zo geduldig blijft, goed gedaan!! Maar denk ook goed om jezelf he, t is niet niks om een hele dag in het gehuil te zitten, dikke knuf!

@all, nou alles is er hier nu echt klaar voor, bed staat op klossen en plastic er op en het bad is geleverd dus we kunnen!!!

13. giraf

giraf Niet meer actief

Meis
    eem beetje ziekjes :( Het heerst op het moment, hoor van iedereen om me heen dat ze of ziek zijn, of ziek geweest zijn...

Madeliefje
    Ik herken het wel hoor, als J huilt dan gaat I spontaan meedoen :$
    Ik noem het maar broer en zus liefde :D

Maible
    Rustige kids, zullen we er 1 ruilen? Ik heb 2 drukke kids ;):p:D Haha nee hoor, al zijn ze stik druk allebei, veel poepluiers, sprongetjes, snotneuzen en niet willen slapen ik zou ze voor geen goud willen missen!

LM
    Wat een heerlijk nieuws! Komt helemaal goed met jullie vechtertje!

Rasp
    Fijn dat de kleine weer helemaal goedgekeurd is! En een dikke kont is juist hip en sexy! (Ik heb ook een dikke kont aldus ML ;):D)

Merel
    Leuk toch, leuke nieuwe buren :) Wij hebben ook leuke buren, das altijd makkelijk met borrelen, babyfoon mee, papa en mama lekker borrelen en de kindjes kunnen gewoon lekker op bed slapen! Ideaal!
    Laatste week verlof alweer! :$ Gelukkig hoef je de 1e week niet veel te werken toch?

Vlek
    Hmm vermoeiende dag dan he, als ze zo jengelig zijn :(

Finn
    Kom maar, dan trek ik je terug op de roze wolk! Ik heb je schoonmoeder er al afgedonderd ;):D
    Sommige mensen denken helaas niet na voordat ze iets zeggen....
    Maar wat een mooi meisje hebben jullie zeg! En wat een mooie bos haar!

Osteopaat met I
    Vandaag dus voor het eerst naar de osteopaat geweest met I.
    Ze zat vanaf haar schouders, nek en hoofdje helemaal vast :(
    Volgens de osteopaat stond er een constante druk op dat kleine lijfje, waarschijnlijk als gevolg van een (te) snelle bevalling.
    Hij heeft alles los gemasseerd en een medicijn voorgeschreven. Een soort siroop dat het slaap-systeem ondersteunt? Weet het niet meer precies, morgen ophalen bij de apotheek, dan kan ik de bijsluiter lezen :)
    Over 3 weken terugkomen, dan zou het slaapprobleem al een stuk verholpen moeten zijn.

CB met J
    J heeft zeer waarschijnlijk verborgen reflux :(
    Hij kreunt elke keer zo als hij een voeding heeft gehad. Dan gaat hij zichzelf helemaal overstrekken, als hij dan bij mij op schoot zit gaat hij zelfs staan :$ om zich te strekken.... morgen naar de huisarts voor medicijnen.
    En hij heeft een voorkeurshouding :( Dus daar moeten we ook even op gaan letten.
    Hij is wel goed gegroeid
    Bij de geboorte woog hij 3020 gr en nu 4470
    en de lengte was 50 cm en nu 57 cm!

14. raspberry

@Giraf, nou dan ben ik ook harstikke hip!!!!;)
    Dus I zit helemaal vast joh, jemig! Wel fijn op zich dat er iets gevonden is en dat er iets aan gedaan kan worden, hopelijk met snel resultaat!!
    Och en die arme knul van je, reflux is echt heel vervelend. Ik hoop dat het niet een al te erge vorm is en dat de medicijnen goed aanslaan.
    Best wel even het een en ander op je dak dus nu, rustig aan en dikke knuf voor jou! X

15. raspberry

Oh en jeetje hij groeit hard zeg!!!!! DAt gaat een boom van een vent worden haha!

16. giraf

giraf Niet meer actief

Thanks Rasp
    Was ff een pittige dag inderdaad! Ik hoop alleen echt dat I echt baad heeft bij de osteopaat, na 15 maanden zou ik best wel weer eens een nachtje door willen slapen :)
    En ik hoop ook dat de medicijnen voor J aanslaan, het is zo zielig om zo'n klein mannetje te zien lijden :(

Hoe is het met V? Is ze alweer wat liever voor je?

17. giraf

giraf Niet meer actief

LM
    Wat een mooie meid! :)

18. raspberry

@Giraf, ja het zou super fijn zijn als alles straks op rolletjes loopt voor jullie! Ik hoor altijd wel hele goede dingen over osteopaten en dat het snel resultaat geeft dus laten we het hopen voor jullie!!
    V.era is wel weer wat liever hoor maar nog steeds erg claimerig naar mij en ook heus af en toe heel ondeugend maar dat mag op zich ook wel, dat is ook de leeftijd he, tis meer dat ik het zelf niet zo goed meer kan hebben. Maar tis en blijft mn lieve kleine meisje.

19. giraf

giraf Niet meer actief

Fijn dat jij een V weer dikke vriendinnen zijn! Ze mogen inderdaad af en toe wel eens lekker ondeugend zijn, er mag best een beetje pit in zitten ja. :)

20. raspberry

Oh zeker weten!!!!:D

Deel Deze Pagina