Ben bij ML aan boord. Internet doet het ff kort, dus kom heeeel snel even zwaaien. Tot vanavond misschien. Kus
hallo lieve meiden, kom even zwaaien, lees mee maar ben druk in en rondom huis bezig. gister schoenen wezen kopen voor F. pffff wat een gedoe om leuke passende schoenen te vinden zeg maar de missie is geslaagd. Liefs en geniet nog van de zondag (kom morgen weer mee doen)
Rasp: Goedzo!! Jaaaa bad is klaar! Nu kan ie los Nou pfffffft donderde bijna weer even van mn wolk. We hadden met vrienden van ons afgesproken om 15:00. de zus van ML zou ook nog even alleen aanwippen (had ML toegezegd, was ook prima). Nou ik kom net mn eerste pas beneden en de bel gaat... de vrienden (gezin met 1 kindje 7 mnd) komen binnen. Prima. Ondertussen brult Mi.nk ineens en gaat de telefoon. En de bel: Mn szusje komt ook binnen. Oke... Dan gaat de bel weer en de kamer loopt vol want mn souders staan ook ineens in de kamer! Nou alles en iedereen praatte door elkaar en Finn huilde, Mi.nk huilde en ik huilde van binnen. Dit was niet hoe ik mn eerste keer beneden had voorgesteld en kon ook even niet aarden. Min.k heb ik bij me gehouden en daar heeft ze even geslapen. Ton mn souders weg waren heb ik haar nog even aan mn szusje gegeven. Die ging gelukkig ook snel genoeg. Daarna wilde onze vrienden ook even. Prima, snap ik, maar die man die ging dus eerst buiten een sigaret roken. GADVER de hele kamer rook naar rook. (sorry voor de rokers, maar ik kon het op dat moment even niet aan) Snap ook niet dat je in een astma-gezin niet even 1 uurtje niet kunt roken, maar goed dat terzijde. Maar ik moest wel mn kindje van 5 dagen oud aan die voor mijn gevoel rookwolk geven. Dat vond ik best lastig Ze keken me al raar aan toen ik vroeg om hun handen te wassen!! Is toch normaal of niet????? Nou ja Min.k wel gegeven. Toen zij gingen werd ze wakker en kon ik haar voeden. Maar ik kon haar niet in bedje leggen daarna. Ze begon steeds te kokhalzen ???? Dus ik kreeg meteen een deja-vu van Finn (die sliep hele nachten niet als er bezoek was geweest) Maar die paniek begint nu langzaam weg te ebben. Ze slaapt nu ook weer lekker. Heb ik toch even een kraamdip dus Alles zal misschien overdreven en overtrokken zijn, maar ik voelde me echt even van mn padje af! Ik kwam zo vanuit mijn relaxte beschermde roze omgeving BOEM in de chaos terecht. Hahahaha was effe teveel Ik zou beneden eten, maar ik was ineens kapot moe en hoorde Mi.nk boven steeds huilen en kokhalzen dus ben ik weer boven . Morgen ga ik alleen maar eten met ML en Finn... Even opnieuw proberen.
Finnie, klim maar weer op je roze wolk, het komt wel goed, lieverd. Wat roken betreft begrijp ik je helemaal, mijn kraamzrog (!) rook ook en daar had ik echt mega giga moeite mee (al rook ze buiten, ik vond het toch erggg vies). Heb deze keer nogmaals aangegeven dat ik niet rokend iemand als kraamzorg wil, ben benieuwd. Mag ik je alvast het plaatje voor de site mailen als de baby geboren is? Ben nog steeds bang dat het te vroeg wordt geboren, dan heb je het iig. En nu mag het wel want ben over de 28 weken heen!
Oh lieve Quint wat ben je lief! En nee een rokende kraamhulp zou ik ook niet fijn vinden. Heb er echt niks op tegen hoor, dat mensen roken is hun eigen zaak. Ik heb zelf ook gerookt vroeger. Maar ik kan er met mn astma nu al heel slecht tegen en voor een piepkleintje vind ik het ook niks. En dat is persoonlijk! En wat anderen doen is echt hun zaak en ik zal nooit iemand er om veroordelen, maar dit is mijn gevoel er bij en mijn kindje. 3e hands roken slecht voor gezondheid - hetkanWel.nl En ja natuurlijk mag je mij al mailen!!! Spannend!!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat het kriebelt, na M's vroeggeboorte! Dikke kus! en ik zit alweer veilig op mn wolk hoor. Even met t gezinnetje samen geweest en lekker uitgehuild bij ML.
Finnie, ja ik ben het volledig met je eens, als iemand rookt, moet ie het helemaal zelf weten maar in bepaalde situaties heb ik daar dus wel moeite mee. En bevallen wil ik nog niet, hoor. Eerst maar gaan genieten van de babies van Rasp en Wolfje en van mijn verlof! Toch wordt het allemaal wel zwaarder, vandaag heb ik een goede dag maar gisteren was ik kapot (na het werken + maagzuur + allergie, zucht).
Aaaaaaah arme meid Het is ook niet niks allemaal! Je werkt hard en doet ook nog veel thuis. En allergieën; ik weet er alles van dat is gewoonlijk al heftig, maar als je zwanger bent helemaal... Neem je rust he lieverd!!!
@FF, och lieverd, je hebt groot gelijk wat het roken betreft, ik vind het ook erg vies in de omgeving van zo'n klein teer zoetig lief poppetje. En het kwam allemaal dubbel en dwars aan omdat je net uit je kleine wereldje kwam van boven en dan ook nog eens je hormonen!! Aaaaaaaaaaaah, dan gaat t mis inderdaad! Lieverd, het ligt niet aan jou hoor en fijn dat je even hebt kunnen uithuilen en dat het weer wat beter gaat. Morgen maar even in alle rust naar beneden en jij en je gezin gaan voor, dan maar even geen visite, goed voro jezelf opkomen hoor liefie!! Dikke knuf voor jou! XX
@Quint, rustig aan lieverd, het wordt voor jou ook echt allemaal zwaarder nu. En inderdaad moet die kleine nog maar lekker een tijdje blijven zitten maar hopelijk gaat de tijd wel snel voor je. Succes en dikke knuf x @Meis, zwaaizwaai! Ga je de schoentjes ook even spammen voor ons?! @Nemo, zwaaizwaai!! Gezellig dat je even bij Ml op de boot bent. Alles goed met je verder? Lekker weekje vakantie he!
Aaaaaaaaaaaah zo lief Raspi Doet me heel erg goed liefje. tsss zit je mij hier op te peppen terwijl jij het superzwaar hebt met de laatste loodjes! Liefie! Hoe gaat ie nu? Oh ik hoop echt dat je snel je beebje hebt meid! Gek zeg, ik zou vandaag pas 38 wk zijn... Jij over 2 daagjes! Mooie dag om te bevallen Quint: Neeeeee de beeb mag nog wel even blijven zitten!!! Dikke kus! Waaaaah Min.k was aan t tummytimen op bed... Ineens roolt ze zo naar haar rug. Leg ik haar weer terug en ja hoor: Knietjes eronder en hoppa!!!!! Geweldig ik heb de tweede keer op film!!!!
Ha liefies, alleen een snelle zwaaizwaai Lees alles mee, maar weet ineens niet meer waar ik ooit de tijd vandaan haalde om te reageren (wil ook graag nog slapen ) Daan zn speentje was in het water gevallen op de boot. Dus we hebben we naar gezwaaid en nu slaapt hij ook thuis zonder speen. Eens zien hoe dat morgenochtend gaat, hij wil nog wel eens wakker worden om 6 uur en normaal gaf ik dan een speen en sliep hij door.. Kuskuskuskus
Goedemorgen kanjers!! Rustig weekendje geweest bij de musketiers.... nou ja, hoef ik ook niet zoveel bij te lezen Ik las over zwangerschapskwaaltjes, shoppen, schoonloeders, en tijdgebrek. Hierin scoor ik 1 op 4, want ik heb ook een schoonloeder Gisteren rustig dagje gehad aangezien I met mijn ouders meewas naar het dol.finarium. Ze had het geweldig naar haar zin gehad! Ze zijn naar 3 shows geweest en ze heeft volgens mijn moeder ontzettend hard gelachen tijdens de show...... wel op de momenten dat het eigenlijk niet grappig was.... dus als iedereen lachte dan deed I niks en op de momenten dat het stil was, begon ons kleine meisje keihard te lachen, zodat iedereen omkeek zo van "huh, wie lacht er nu?" Maar mijn god, wat mis je zo'n kleintje dan de hele dag zeg Ik kreeg de hele dag niks uit handen en bleef maar aan ML vragen "hoe zou ze het met haar zijn?" Nu weer terug in het normale ritme. ML is weer aan het werk, I is lekker aan het spelen en J ligt boven te slapen. Dus dan zal ik maar even braaf het huishouden gaan doen (ps Finn: Wat een super gave outfit heeft M aan!!!!)
hey meiden!! Mijn eerste dagje alleen...........vind het eigenlijk best wel spannend. F heeft vannacht bijna niet geslapen. Ze heeft serieus van 22.00 uur tot 03.00 uur alleen maar gehuild. Als ze bij ons was was het goed, maar legde we haar in bed dan begon ze weer. Juul natuurlijk ook van slag dus die lag weer bij ons in bed. Vriendin komt straks even inbakerdoeken brengen, kijken of dat werkt. Finn, hoe gaat het met M?
Oh en Rasp mag ook bijna bevallen Giraf, leuk zeg Dolfinarium! Altijd leuk als kinderen zo genieten! Nieuwe schoentjes voor F. Ben benieuwd! Quint, dikke knuffel meid!
LM Oh altijd spannend zo'n eerste dagje alleen.... Maar gewoon lekker rustig aandoen na zo'n nacht! Huishouden komt wel een andere keer Finn Heb je bevallingsverhaal gelezen! Mooi! *snik*
Goeiemorgen meiden! Kom zo even reageren op jullie, eerst even een bakkie leut maken en een fles voor V.era. En zo te ruiken heb ik ook al de pech om een poepluier te verschonen..... Gisteravond laat in bed heb ik minstens een uur om de 7 minuten een pijnlijke harde buik gehad en toen in slaap gevallen, daarna nog 3 keer wakker geworden van pijnlijke krampen/weeen maar natuurlijk vanmorgen niks meer he! Maar zou het dan nog echt heel lang kunnen duren?.....heb zelf het gevoel van niet maar ik ga er natuurlijk nog steeds wel van uit. Het rommelt wel in ieder geval en dat begon gistermiddag al. Anyway, tot zo!
@LM Wat een supermooie geboortekaartje..echt grappig dat we beetje zelfde stijl hebben en ook bijna dezelfde naam Fijn dat ze weer thuis mag zijn!!Zeker wel emotioneel geweest dat moment toen ze thuis kwam? @FF Hoe is het met kleine M.? Nog aant genieten in je kraambed? @Rasp hoe gaat het met onze hoogzwangere? @all grote zwaai, dikke knuffel..ook al ben ik er niet..denk veel aan jullie!! Hier druk met de voorbereidingen van m.aaikes verjaardag morgen en het schuren/verven van haar nieuwe zelfgemaakte peuterbed!!
Oeeeeeeeeh Rasp spannend!!Nee, je zou denken dat het zo weer door kan zetten hoor!! Wie weet heb je al wat ontsluiting erbij...oooh...duim!! jippie, volgende musketierbaby is in aantocht!!