De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, wat voor inbakerzak zou jij adviseren dan?

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Schaam me diep. Heb 2 opties: effe snel zwaaien of helemaal niet reageren. Ik kies voor het zwaaien. Stelletje kletstantes! Daan is bij smoeder, ik ga poetsen (gelijk op dag 1 van vakantie, ben ik daarna (heel) even vanaf).
    Let goed op mezelf hoor Rasp. Ik doe nu minder en reageer minder JUIST omdat ik meer tijd voor mezelf neem. En nu Daan ff weg is, ga ik gelijk aan de slag.
    Misschien / hopelijk tot vanavond!
    Dikke kus allemaal

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik kan je eerlijk gezegd geen advies geven hierin, tijdens de kraamweek gebruiken we vrijwel nooit eentje dus ik heb er geen ervaring mee. Sorry.....maar ik hoor wel dat veel mensen de puckababy gebruiken.

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

LM: Ik heb er een paar geprobeerd en ik zweer bij de puckababy, echt waar.
    Jaaaaaaa zo bijzonder dat ik op jouw uitgerekende data beval!!! Hahaha oh ja en indd ook van hetzelfde geslacht, geweldig!! Geef me ff een seintje als jij aan de 3e begint ;):p

5. raspberry

@Finnie, even een vraagje aan jou, had jij op het laatst ook dat je vaker naar de wc moest voor de grote boodschap? Ik heb zo'n druk op mn darmen lijkt het en ik moet meerdere keren per dag. T is soms net of de baby tegen mn darmen aan zit te porren, herken jij het?

6. Funnyfant

De woombie is ook fijn volgens mij... Die heeft mn zus gehad.

7. Funnyfant

Ja ik herken het wel... Ik ben de avond vantevoren echt ook vaker naar de wc geweest. Ik was ook al bang dat de weeën diarreekrampen waren :)

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, thanks ja ben er ook erg blij mee (portomonee minder:D)
    maar denk dat de baby al redelijk diep zit en je daarom meer na de wc moet of niet??

@puckababy, ja ideaal zelfs mannen kunnen het!!! maar T hier die weet zo te horken en rekken er in dat hij als nog met zijn handjes/vuistjes bij zijn mond kan hahaha wij noemen hem al T. Klok hihi. maar goed hij is wel erg handig ja.
    Moet al bijna een maatje groter zit met zijn voetjes al in de punt:$

@FF, de woobie ken ik niet hoor?? die waar jij het laats over had had ik gekeken leek me ook wel moeilijk of niet?

9. raspberry

@Meis en FF, ja dat kan het ook zijn hoor maar ik herken het niet van de eerste zwangerschap, of ik ben het gewoon al weer vergeten. Ben niet beroerd ofzo, ik moet gewoon vaker.
    Nou ja, vooralsng ga ik er maar gewoon van uit dat het allemaal voorwerk is en dat het ook nog wel een paar weken kan duren. Misschien vanmiddag maar even een lange (pijnlijke) wandeling maken.

10. Funnyfant

Bedoel je de snug and tug? Nou ja ingewikkelder dan de puckababy iig! :p. En Finn wrong zich er meteen uit! En juist niet uit de puckababy! :)
    De swaddle POD ziet er ook gemakkelijk uit en goedkoop!
    De ergo-cocoon ken ik niet persoonlijk, maar die ziet er ook goed en gemakkelijk uit. De woombie lijkt daar ook weer op.

11. Funnyfant

Ik hoop dat t snel doorzet lief!! Spannend hoor!!!!!!!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, ja idd hoop dat het door gaat zetten wie weet, spannend!!!!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    iets voor een van jullie???
    nieuw maar helaas past F deze niet (ja heel handig maar had ze al gekocht in de zomer omdat ik ze niet kon laten staan:))

Bekijk bijlage 190916

14. raspberry

@Meis, ik vind ze heel leuk maar V.era kan dus helaas geen laarsjes aan....

En ja meiden, ik hoop ook dat het snel zover is!! T is hartstikke spannend, meer als bij V.era merk ik. Maar komt goed!

15. Funnyfant

Hahahahaha Meis als ik nu al zulke schoenen voor Min.k ga kopen, dan heb ik echt RUZIE met ML :D:D:D:D Maar ze zijn wel echt stoer!

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha lieve meiden!

Hoe is het hier? Ik heb wel bijgelezen maar ik was L de fles aan het geven en O was lekker aan het stieren, dus niet alles is blijven hangen;)

Rasp, ik hoop dat het door gaat zetten!! Spannend weer!!

FF, je doet goed je best om op die wolk te blijven zitten. Jammer dat je omgeving niet echt meehelpt:x Wbt roken, ik vind het al dapper dat je M toch hebt gegeven. Dat had ik echt niet gedaan, ik heb echt een hekel aan roken, blegh!

LM, spannend, eerste dag alleen! Maar F is lekker aan het bijslapen zag ik. Bakeren heb ik geen ervaring mee.

Vlek, nog symptomen;):D Ik vind het zo spannend deze ronde!!

Hier een minder weekend achter de rug. Onze hond was vrijdagavond heel ziek. Ben de hele nacht met haar in de weer geweest en uiteindelijk stond ik za ochtend bij de da. Gelukkig gaat het nu wel weer goed met haar. Ik voelde me het hele weekend heel vreemd, ik heb elke keer het gevoel dat ik flauw ga vallen. Vanmorgen bloed laten prikken. HA dacht aan ijzer tekort. Ik heb maar meteen een recept voor de pil gehaald.
    Gelukkig gaat het met de kindjes wel heel goed! L heeft al twee nachtjes doorgeslapen, hoera!!

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meis, erg leuke laarsjes. Maar nu nog wat groot voor L;)

18. raspberry

@Maible, he wat vervelend allemaal, hopelijk voel jij je snel weer beter. Gelukkig dat het met de kindjes goed gaat en dat de hond ook weer beter is. En een ijzertekort klinkt logisch en is gelukkig iets aan te doen. Sterkte!

19. Funnyfant

Maible: Oei! Rustig aan lieverd! Ik hoop dat je je snel weer fit voelt meissie :) Arme hond :( Zielig is dat als diertjes ziek zijn. Bijna kindjes :) Gelukkig gaat t alweerr beter. En wat goed van L!!! :D:D:D Echt superfijn!

Dames sorry ik ben vreselijk..... trots :) Ik kan t niet laten tis zo'n mooie foto

20. raspberry

Aaaaaaah Finn, ze is echt prachtig hoor!!! Wat een lief en tevreden koppie, heerlijk!!

Deel Deze Pagina