De 13 Musketiers deel III

Discussion in 'De mama's' started by Funnyfant, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Doordat ik onderweg was rond etenstijd heb ik niet echt gegeten, dus nu heb ik een pizza besteld :)
    Gezond eten doen we morgen!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nemo, dank je wel!! En pizza, heerlijk!! moet kunnen hoor!!

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    :D:D Nu ik weet dat hij onderweg is zit ik gewoon helemaal te kwijlen

4. raspberry

@Nemo whahahahaha das erg!!!! Maar ik snap het gevoel hihi.

@Merel, bedankt voor je reactie bij de foto. De buik lijkt echt hard te groeien nog, hopelijk betekent dat geen 10 ponder! Maar het wordt wel zwaar onderin met lopen pfff.

5. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Rasp, waren de pannenkoeken lekker? Het romelt wel, lees ik, erg spannend! En heerlijk morgen een dagje voor jezelf!!!

Vlekkengek, ook zo druk, meid. En binnenkort testen, hoe voel je je verder? Moeders zit nog in het gips, als het goed is, tot vrijdag en daarna mag het weggehaald worden en moet ze gaan oefenen. Ze is een beetje bang/vindt het spannend om haar arm weer te gaan gebruiken. Hoop natuurlijk dat alles goed komt.

Merel, leuke foto's van je lieve kindertjes met al die kaartjes, moooooiiiiii!!! Ik schaam me heel erg maar heb nog steeds geen foto's gemaakt van M zijn nieuwe kamer/mijn buik. M is nog niet over, ML vindt het eng :$:( en stelt het steeds uit. Volgens mij moet ik in actie komen ;) En speelgoed hoort erbij, toch. Straks krijg je nog meer last van, want er komt speelgoed van Jk bij!!! Ik heb vandaag juist wat gekocht voor M, was in de aanbieding 3 halen 2 betalen van Lego. Het is zijn eerste Lego en ik moet zeggen, prijzig maar wat een kwaliteit!!!

LM, nu al alleen maar jullie doen het super!!! Hoop dat F. 's nachts beter gaat doorslapen. Geweldig dat het goed met haar gaat en dat jullie thuis zijn.

Finn, mooie foto's van jullie dochter!!!!!! Smelt.

Madeliefje, fijne dag morgen!

Nemo, stoere vent zonder speen. Goed dat jullie het zo aanpakken! Met namen zijn wij na heel lang twijfelen eruit gekomen. Wij zijn bij onze eerste keuze gebleven want voor ons heette hij al zo. En andere namen waren ook mooi maar te Russisch (vond ik dan) of te meisjesachtig (vond ML).

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    @Quint: toch weer terug bij de eerste keuze dus?
    Het was een echt ongelukje dat de speen in het water viel, maar met zijn middagslaapje aan boord had hij dus geen speen. Hoewel ik zat speentjes thuis heb, hebben we het gewoon doorgezet. Het heeft zo moeten zijn! :D

Pizza is op. Mmmmmmmmmmmmmmmm

7. raspberry

@Quint, oh wat goed dat jullie er nu echt uit zijn en inderdaad is de eerste keuze vaak al de beste he. Gaat het weer een beetje met je?

8. raspberry

Dames ik ga slapen!
    Trusten allemaal! Tot morgen!!

Knufknuf XX

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    Ik ga zo ook, slaap lekker

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    #2990 Madeliefje1987, Oct 17, 2011
    Last edited: Oct 17, 2011
    @ Meis die laarsjes..wat super gaaf zijn ze!!! Daar kan ze straks trots mee stappen;)

@ FF niet te hopen dat je een buikgriep krijgt!Is het na het eten weer weggezakt?

@Merel Oooooooh wat een mooie foto en wat een meid al joh!Geweldig gewoon!En die heerlijke lach van dr...haha...is toch ook leuk als ze groter worden!

@Rasp Sterkte met je moeder! Hoeveel chemo's moet ze in totaal of is dat niet een bepaald aantal? En mag ze straks dan ook bij de kleine?

@Vlek Mn duimen draaien nog steeds..nog een paar dagen..al zin in je daagjes weg?

@LM Feetje, weltrusten lieverd..lekker slapen vannacht..je bent zo'n kanjer!!

zo..vanavond nog ff van die sprookjesboomcakejes gebakken voor de kids. Nog nooit eerder gedaan, maar ziet er leuk uit. Morgen ga er foto's van maken. Hoop dat de batterijen het vol houden, heb nog geen nieuwes kunnen halen en oplaad waren kapot. Zo zin in morgen!! Maar ook wel weer emo..2 jaar mn meisje...waar blijft de tijd zeg!Oh en heb supergaaf nieuw jurkje voor dr...ga na morgen zeker een paar trotse foto's showen!!:D Zo en voor E.line sta ik elke dag te kijken in de kast wat ik nu weer aan gatrekken van alle maatjes 62 jurkjes die ik heb gehad..haha..zo heerlijk is dat!en dan heb ik die van M.aaike nog hangen en die vind ik dan ook nog zo leuk!

Meiden, denk aan jullie (en aan jullie kanjers/knapperds van kids!) en weltrusten!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Zo weer terug van het sporten, heb weer heel veel calorieen verbrand! Heerlijk! Voel me alweer een stuk slanker dan vanochtend :D
    Ben sinds vorige week weer begonnen met sporten, maandag fitness en donderdag's spinning.
    Voelt goed om weer lekker met mijn lijf bezig te zijn.

Vanmiddag 2 huilerige kindjes :( Dus Hup, allebei jas aan en in de wagen naar buiten. Heb 2 uur gewandeld.... mama moe en de kindjes weer vrolijk :)

Madeliefje
    Morgen verjaardag van M! Leuk!

Rasp
    Mooie (pikante) buikfoto! Wauw!

Merel
    Ja I ging naar een gastouder, maar daar is ze weg (lang verhaal)
    Nu zijn ze allebei thuis, omdat ik pas in febr weer moet gaan werken. Toevallig wilde ik morgen op zoek naar een kdv/gastouder voor straks in febr voor I en J.
    Maar ik blijf het lastig vinden om ze uit handen ze geven :)

Finn
    Ik wilde de outfit die ik zo mooi vond terug zoeken, maar volgens mij heb je de foto's al weggehaald. Het was een donkerblauw jurkje! echt super mooi!

Meis
    Mooie laarsjes hoor!

Rasp
    Haha, ja das wel waar wat je zegt. Eigenlijk zouden we juist moeten genieten van de rust, maar ik denk juist constant wat ze allemaal aan het doen is. Heb pas weer rust in mijn kont als ze thuis is....

LM
    Heerlijk dat jullie meisje weer thuis is he! En is het vandaag een beetje meegevallen zo alleen met 2 kindjes?

Nemo
    Zwaai terug! Juist goed van je dat je aan jezelf denkt! Al missen wij je hier wel hoor....

Maible
    Wauw al 2 nachtjes doorgeslapen! Knap kind!
    Sneu van het hondje :(

Pil
    Hier vorige week aan de pil, wilde weer actie in bed :):p (en gedaan :D)

Finn
    Wat heb je toch een prachtig fotogeniek kind!

Merel
    wat een leuke foto zo tussen de kaartjes! Mag ik je idee stelen? Wil ik ook!!!

Finn
    Lekker beneden gegeten met het gezin?

Vlek
    Lekker druk weer! Hoe staat het met de testdrang? Wanneer wil je gaan testen?
    En lekker paard gereden vandaag?
    S vervelend :( Volgens mij hangt er iets in de lucht... Ik hoor meer moeders over onhandelbare kindjes :)

nemo
    Eerlijk gezegd is I NOG slechter gaan slapen sinds de osteopaat :( Dus ik wacht nog maar even voor ik met J ga (als ik al ga)
    Maar misschien is het nog te vroeg voor resultaat? het is nu bijna een week geleden dat ze geweest is....

Quint
    Altijd leuk, lego voor de kindjes! I kan uren zoet zijn met haar duplo.

Madeliefje
    Hmm, lekker cakejes! Ik krijg trek :D

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Giraf Dat idd heerlijk om te sporten!! Super dat je weer begonnen bent! hihi..wil je nu een cakeje?;) of een stukje taart:p

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    Lieve madelief
    Van harte gefeliciteerd met je dochter! Maak er een mooie dag van!

14. giraf

giraf Niet meer actief

pfiew! Gelukkig lees ik dat nu pas, anders was ik zeker weten gezwicht voor een lekker cakeje ;):)
    Nee hoor, ik zat lekker (?????) aan de kruidenbouillion :D

Hiep Hiep Hoera voor M!!!!!

Goedemorgen allemaal trouwens!

Rasp hoe staat het met het voorwerk? Wanneer kunnen we gaan F5en? :)

15. raspberry

Hiep hiep hoera!!! Madl, van harte gefeliciteerd met je dochter, hele fijne dag vandaag!!

16. raspberry

@Giraf, wat goed dat je weer lekker aan het sporten bent gegaan! T is vaak wel even een drempel maar oh zo lekker als je het weer hebt gedaan, is goed voor de innerlijke vrouw.

@Madl, mijn moeder mag gewoon in aanraking komen met mensen na de chemo. We mogen alleen niet hetzelfde toilet gebruiken als mn moeder omdat de chemo er via de urine en ontlasting uit gaat. Hoeveel kuren ze precies moet ondergaan weet ik niet maar ze is er nog lang niet hoor! Maar het gaat tot nu toe goed dus dat heeft ze maar weer.

@All, vannacht wakker geworden van 1 pijnlijke kramp verder niks!! Dus ik denk dat datgene van zondag op maandan kwam van de lange wandeling van zondagmiddag.
    Ik blijf er dus van uit gaan dat het nog een paar weken gaat duren maar ik heb wel met de dag zoiets van toe maar!! Ik ben er toch nooit helemaal klaar voor maar ik wil nu wel graag!

17. raspberry

K ga zo V.era wegbrengen naar mn schoonouders en daarna naar mijn moeder koffie drinken. Dus tot later dames!!!

18. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Mliefje:
    GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!! Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAA!!!! Gefeliciteerd met je grote meid M! :D:D
    View attachment 191137

Rasp: Gefeliciteerd met je 38 weken!!!!!!! Nou beebje: Das lang genoeg voor mij hoor! Kom maar ;):p
    Wat geweldig die praat van Ve.ra hahahaha!!! Ik geloof dat Finn net mama kon zeggen toen pffff nee beetje overdreven maar wat een lekkere wijsneus!!! :D:D:D
    Mams vandaag al de 3e kuur???? Wow gaat hard zeg... Sterkte er mee lieverd!!!!
    Fijne controle! (ff strippen??? :p)

Merel: Hahahaha die Jp :D:D Reparatieloos hihi ook al zo'n wijsneus! Gelukkig heeft t niet doorgezet gisteren, maar nu wel diarree. Nou ja voel me beter dus daar gaat t om!

Vlek: Meid alweeeeer druk! Hoe gaat t op t wachtbankje?? Ooooh ik wordt helemaal hyperdepieper van de spanning voor jou en rasp :D:D:D

Nemo: Zwaai meid!!!!! Lekker rustig aan goedzo! Dikke Kus Oh en wat knap van D.aan!!!!

Maible: Hoe is t met paps eigenlijk? Weet je al meer over de hartoperatie?

Quint: En het is een geweldige naam ;) Goeie keus!!!!!

LM: Hoe voel je je? Gaat het goed? Fijne nacht gehad?

Meis: Stoere laarzen trouwens!! Vind ze erg mooi!

Giraf: GOED BEZIG MEID!!!!! Superkanjer!!!!!! Bij Finn hielp de ostheopaat pas na de tweede keer. Hopelijk voor jullie ook! Bel m anders even op!!

Rasp: bevallen opwekken: Als je al rommel hebt in de buik, zeg ik maar 1 ding: The big O!!! Dus even aan de slag ;):)

Ik ben een klein beetje blij hoor: Ik weeg op dag 8 nog 76,5 kilo (ik woog er 82,5 kilo voor deze zwangerschap) En ik verlies bijna een kilo per dag nu... :D:D:D:D:D:D Zo heerlijk!
    Sorry maar voelt zo goed!

En weer een fijne nacht gehad. Mi.nk heeft al 5 uur aaneen geslapen. Van 1:30-6:30. Kan wel janken van geluk! Maar besef me ook goed dat het nog kan veranderen hoor!! Finn was echt helemaal van zn apropos gisteren. Hij zou naar mn moedr gaan, maar die had diaree en durfde t niet aan. Dus hij ging naar mn szus. Daar kreeg ie een mega huilbui echt zielig. En daarna wilde hij geen 2 meter van mama af zijn. Hij heeft ook tussen papa en mama in geslapen. Lekker! :)

19. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ooooh en mn meisje is al een WEEK oud!!!!!! Niet normaaaaaaaaaaal !!!!!

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    @madeliefje, GEFELICITEERD MET JE MEISJE 2JAAR!!!! fijne dag vandaag

@Rasp 38 weken! en klien rommeltje vanacht dus, ach geduld he je heb nog even, ben je al samen in bad geweest??

@FF, idd heerlijke nacht lekker he, en een week oud al weer wat gaat het toch hard he!! T was gister al 7 weken dacht echt jeetje.
    Maar wat zielig voor F maar het is ook allemaal nog al wat zo'n week he, ach lekker slapen bij papa en mama wie wil dat niet;)

@Girafje, jeetje fanatiek weer zeg naarde sportschool, maar wel lekker als je weer je dingetjes kan oppakken he. hoe gaat het slapen tot nu toe met I??

@Vlek, druk weekend gehad jij zeg, maar lekker na het strans geweest heerlijk, maar idd wat mij tegen houd is ook altijd de afstand hoor. En S vervelend gister? ach vandaag een nieuwe dag nieuwe kansen he.

@Merel, hahaha grappig dat je me citeert wat mot dat mot dan moar. Heb je lekker je paleisje weer op orde? en wat een mooie kids heb je toch die foto's zo leuk.

@vandaag weer fysio voor T, het gaat al beter met het kussentje in zijn bed, alleen meneer gaat er in de loop van de nacht af met tot gevolg dat ML hem vannochtend onder het deken zag liggen met mond en neus!! oh moet ik hem nu vast gaan binden?
    vanmiddag ook weer fysio voor mijzelf gaat nog neit zoals ik wil heb nog regelmatig pijn. ach even doorzetten he.

Share This Page