De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    aaah merel een dikke digiknuf voor jou !!!!! is ook best lastig zo'n laatste dag thuis, geniet er nog even van en morgen met frisse tegenzin naar het werk.

rasp, dat klink wel heel naar idd :(, ik weet hun achtergrondinfo niet maar voordat ik mijn kind in bed zou vastbinden moet er wel iets heel raars zijn gebeurd.
    schrik ook telkens nog in welke omstandigheden sommige mensen gehouden worden in instanties, zal vast wel voor de veiligheid van personeel en client zijn maar toch.

zo dadelijk controle voor de kwaliteit van de melk, alles is spik en span dus hij kan hopenlijk nergens over vallen, maar je hebt er altijd muggezifters tussen zitten :(
    heb mega hoofdpijn, blleeeh !! voor vandaag is alles zo goed als klaar gelukkig.

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlekkie wat ben je toch een harde werker!!! Hopelijk wordt de melk goedgekeurd! EN die hoofdpijn: Mmmmmmm hormoontjes??? DUIMDUIMDUIM!!!!!!!!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Net terug van de VK, ik en de baby weer goed gekeurd!
    Enige teleurstellende was wel een beetje dat ze pas bij 41 weken gaan strippen.....en ik moet er van uit gaan dat ik wel weer overtijd ga omdat V.era ook 6 dagen te laat was. Ik merk dat ik toch wat teleurgesteld ben ondanks dat ik er nog niet heel zat van ben. Al dat voorwerk en gerommel wat ik nu heb hoort er bij en heb je vaak bij een tweede zwangerschap al veel eerder en zegt niks over hoe lang het nog duurt.....dus nu ga ik er helemaal maar van uit dat ik nog wel minimaal 2 weken doorloop!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heerlijke verjaardag hier, maar toch ff aanwippen nu het ff rustig is!

@ Merel Beterschap!! Dikke knuf, balen van zo'n nacht en die pijn! Is de zon er vandaag nog beetje door gekomen?

@ FF Heerlijk dat M. zo door heeft geslapen!! Gefeliciteerd met dr eerste weekje!!

@ Rasp Niks hoor, we gaan niet nog es twee weken over tijd lopen! We kletsen hem/haar er wel uit hoor!! Fijn dat je moeder straks lekker kan knuffelen met de kleine, zal haar zeker goed doen denk! Maar dat doet V.era natuurlijk al!

@ Meis Heb je nog foto's van je manneke?

@ all bedankt voor felicitaties!! Ze heeft Hello kitty duplo gekregen..das echt leuk zeg! Echt meisjeslego!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    oh ja en E.line was vanmorgen op het cb: 4630 gram!!op 40 gram na net geen kilo gegroeid!!Hier zit trotse mama!!!

6. Funnyfant

WAUWIE Mlief!!! Wat heerlijk :D:D Fijn dat je zo'n leuke dag hebt meid :) En lief dat je ons niet vergeet :D:D:D ;):p

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Oooooooo zie nu ineens dat M.aaike een stukje van dr voortandje mist!!!Ze is net vanmiddag gevallen op de stoep..het is ook rood en blauw tussen dr voortanden..die heb dan toch ff een klap gemaakt! Ze viel voorover en blijkbaar dus op dr voortanden. En het was altijd zo'n schattig gezicht als ze lachte met die voortanden van dr:( Gelukkig zijn het melktandjes, maar toch!

8. Funnyfant

:(:(:(:(:( aaaaaah arm meisje :(:( Moet ze niet even naar de ta??? Wat zielig :( En dat op dr verjaardag! Dikke kus op de au!!!

9. Funnyfant

Oh.... wat stom zeg! Met 41 weken mag je zelfs kiezen om ingeleid te worden! Snap je teleurstelling wel meis:(
    Maar het komt goed liefje echt waar!!! Zodra jij er echt klaar voor bent komt de beeb!!! Dikke kus op je lieve neusje!

10. raspberry

Dank je lieve Finnie en Madl!!!!

Tot vanavond! ga nu eten koken en de hele reutemeteut!!

Knuffies!! xx

11. Funnyfant

Dikke kus en eet smakelijk!

12. raspberry

Dank je, jij ook!!!

13. Funnyfant

#3033 Funnyfant, 18 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2011
    Merel: ML staat zowat voor jouw deur nu :p

edit:

Ik moest er bij zeggen: zijn oprechte excuses en hij schaamt zich dood!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Giraf: tja, ik weet niet hoe snel je resultaat hoort te zien. Voor mn gevoel zagen we bij Daan gelijk resultaat, maar ja, bij hem ging het om huilen en grove motoriek en hij liep heus niet ineens na 1 dag. Volg je gevoel, als dat zegt dat er 'mis' met haar is, zou ik er achteraan blijven gaan.
    Wat goed dat je alweer aan het sporten bent.

@FF: gaat goed met de kilo's!!!! Mooi man! Wat fijn dat kleine M zo goed slaapt en arme F...

@Meis: heb je voor T zo'n zijslaap-kussen?? Dat mochten wij van de fysio echt niet 's nachts gebruiken... We hadden er zelf al 1 gekocht in de winkel, dat mocht ook niet! Helemaal hyper werden ze er van. Daan wurmde zich er ook uit.

@Vlek: kan me je testangst goed voorstellen. Gewoon vrijdag testen joh, dat MOET van de musketiers! :D Hoe was de melk test??

@Merel: dikke kus meid, dat is niet leuk om je zo rot te voelen.

@vastbinden: oh dat vind ik ook wel eng ja...

@rasp: strippen met 41 weken is wel laat ja. Raar dat ik daar bij Daan helemaal niet bij stil heb gestaan. Hij is geboren 39.5 weken (dus lekker op tijd) maar toen was ik helemaal niet bezig met strippen. Nu heb je gewoon veel meer info dan bij de eerste.
    Kan me wel voorstellen dat je er een beetje van baalt.

@madelief: nogmaals van harte. Dat hello kitty duplo is zeker leuk, heb ik ook gegeven aan mn nichtje. Wat fijn dat E zo goed groeit.
    OOoh dat is zonde van M haar tandje. Heeft ze geen pijn?

@speen: had op kdv ook gezegd dat hij zonder speen slaapt. Had de speen alleen niet uit zn bakje gehaald. Dus toen hij ging slapen vanmiddag pakten ze het bakje/mandje voor zn slaapzak en hij zag de speen. Tja, dan kunnen ze hem moeilijk afpakken. Ze zouden nu zelf kijken of ze morgen (of eerder volgende week) de speen gewoon weg zouden leggen. Thuis en bij oma gaat het super zonder speen. Vanmorgen tot 7 uur geslapen.

ML heeft op MP een leuk huisje gevonden en heeft me verrast, we gaan volgend weekend lekker samen 2 nachtjes weg. Zonder Daan, voel me wel een ontaarde moeder nu, maar heb ook wel behoefte aan weekend echt rust en samen met ML. Maar voel me ook heeeeel schuldig tov Daan, hoewel ik weet dat hij zich heus gaat vermaken bij de oma's.

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Oh ja en heb een babykamer gevonden op MP. Mijn vriendin heeft deze kamer ook. Je ziet hem bijna overal met deurtjes, maar vind lades zo veel makkelijker. Ik kan hem voor 200 ophalen. Hij schijnt normale gebruiksporen te hebben.
    'Wat denken jullie?
    - van de prijs? Ik vind het niet veel of wel?
    - moet ik dat nu al doen met nog geen 10 weken?? Ik denk altijd, stel dat ik wacht tot 14 weken ofzo, dan kan het alsnog fout gaan..

Dan zet ik er zelf denk ik leukere deurknopjes op..

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wahaaa, doe normaal meid! Je hebt wel wat anders aan je hoofd nu!!
    Mijn moeder heeft net vanmorgen de machine weer mee naar huis genomen! Ik zei nog: ze is net bevallen, komt wel een keer!

ML had al kennis gemaakt. Hij stond te roken in de garage en hoorde geritsel, dus hij trok de garage poort omhoog. Ik vroeg nog of hij niet vergeten was om m te feliciteren, maar daar had hij wel aan gedacht!
    Heb er zin in om eraan te beginnen!! Bedankt, en geen sorry!!

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: gewoon doen! Wij kochten m ook met 13 weken, erg vroeg maar was een goeie deal! Niet te duur voor zo'n kamertje, ik vind m erg mooi! En lades zijn zeker praktischer!!
    Ik zeg KOPEN!

18. Funnyfant

Nemo: Mooie kamer! Ik vind het een redelijke prijs als de kamer er goed uitziet! Tja en wachten.... Ja het is vroeg, maar je hebt nooit zekerheid... Doe wat goed voelt!

19. Funnyfant

Oooooh sorry lieverd nou heb je geeneens meer een machine!!! :(:(:(:(:(
    ML had het echt de hele tijd in de auto liggen en ik daht echt dat je ze al had!!!!!! Ik vroeg er toevallig vandaag naar en toen bleek dus dat hij t niet had gedaan:$:):( schaam me rot!

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Finn: machine komt wel weer een keer deze kant op hoor! Kom goed!

Voel me wel ok weer nu...
    Heb vanmiddag mijn biezen gepakt om maar thuis weg te zijn. Ben nog even snel op en neer gereden om een paar nieuwe laarzen te kopen! Knap je altijd van op he, van shoppen :D!
    Morgen hopelijk wat minder traantjes, en dan komen we de dag wel door. (hoop ik) (goddank heb ik internet op mijn pc)
    Truste!

Deel Deze Pagina