De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Truste Mereltje!!!! Komt goed! We zijn er voor je tussen de voedingen door!

Morgen laatste kraamdagje en ML heeft vakantie!

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Mlief, leuk speelgoed gekregen dus die knappe meid van jou! heeft ze geen pijn aan haar tandjes, jeetje je zult wel geschrokken zijn :$

nemo, leuk kamertje hoor, waarom niet nu kopen? als je de plek en het geld hebt zou ik het doen !!
    jammer dat D z'n speen heeft gezien op het kdv, misschien over een paar dagen idd.
    en wat lekker er even lekker tussenuit, en je niet zo gaan voelen he meid, ik laat m'n kind vrijdag ook achter bij oma, dus ik ben even "slecht" als jou ;):D

merel, hopenlijk heeft de zon nog even bij je geschenen vandaag, vaak als je de eerste dag maar gehad hebt en eenmaal weer in je ritme zit, komt goed schatje !!

rasp, jammer dat ze nog niets voor je kunnen doen, hebben ze al wel gekeken of er al beweging in zit ? binnen nu en 2 wkn heb jij je kleine beeb ook lekker in je armen liggen.

melkcontrole: we hadden 100% JIPPIE !!!!!!!! zijn we er weer voor een paar jaar vanaf, pfoe !
    zo net kaartjes in elkaar geknutseld, nu lekker met een peertje op de bank. alvast weltrusten dames, kom voordat ik ga slapen nog wel even spieken of het cafe nog los is.

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Merel: fijn dat je je weer beter voelt!

@FF: heeeeerlijk, ML vakantie! Geniet ervan!

@Vlek: oh, we zijn dus samen slechte moeders :D Ga jij ook 2 nachten? Wat fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn! En tja geld en plek voor de kamer?? Eeh nee niet echt, maar ooit moet hij er toch komen! ML wil het eigenlijk nog niet. Eerst moet de zolder af...

4. Funnyfant

Jippie Vlek!!! 100% beter kan niet! :D

BV-mama's vraagje: Hoe doen jullie dat met slapen? Ik slaap nu steeds met BH met pads aan tegen stuwing en lekken etc. Maar ik heb hier zo'n hekel er aan! Heb ook last van mn rug door de band. Tips?

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ga zo maar slapen, truste meisjes

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Finn, ik droeg bij jp snachts altijd li.lypads, zonder bh.
    Nu ook geprobeerd maar even niet meer vanwege gevoelige tepels.
    Ik vond ze ideaal.
    Truste!

7. Funnyfant

Ja die heb ik ook gehad, maar daar kreeg ik spruw van... Hmmmm ga s effe denken...

Vannacht een iets mindere nacht gehad. Krampjes, niet in bedje willen liggen etc. Wel van 4:00 - 7:30 geslapen... Daarvoor wat bij papa op de borst geslapen.... We shall see ;)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen dames!!

Gisteravond een mega stroomstoring hier dus ook geen internet en uit verveling en de kou maar naar bed gegaan.

@Nemo, mooie babykamer en niet duur hoor!!! T is misschien vroeg om hem te kopen maar je verkoopt hem zelf ook wel weer mocht het nodig zijn maar dat is niet zo!! En wat heerlijk dat jullie een weekendje weg gaan samen, wat lief van je man!!
    En wat betreft strippen, met V.era zouden ze me ook strippen met 41 weken maar toen is ze spontaan de dag ervoor geboren gelukkig. Maar ik had verwacht met een tweede dat ze wel eerder als 41 weken zouden strippen maar das dus niet zo!

@Merel, ik denk aan je vandaag hoor!!! Sterkte, werkse en kom maar even kletsen hier als het je te veel wordt hoor!! knuffie

@FF, tja een mindere nacht hoort er helaas ook bij, hopelijk blijft het eerst bij deze ene nacht. Ik sliep 's nachts zonder BH en ik had gewoon een t-shirt aan en sliep op een badlaken maar dat was vooral in het begin want toen het eenmaal goed op elkaar afgestemd was lekten mijn borsten niet echt meer.

@Vlek, de dag komt steeds dichterbij!!!! Zo spannend, kan je het nog wat aan??
    Oh en de VK zei dat ik er rekening mee moest houden dat ik overtijd ga omdat ik bij V.era ook overtijd was, dus binnen nu en 2 weken waarschijnlijk nog geen baby voor mij.....we wachten af.

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Nou, met hangen en wurgen een boterham opgekregen, maar het is een feit, ik zit weer op kantoor....blerhhh
    Helemaal alleen ook nog! Is zo NIET leuk he!!
    Als je nou leuke collega's hebt, maar ik zit hier gewoon steeds kei vaak alleen, echt balen. Scheelt wel dat ik dan alle vrijheid heb voor jullie te contacten!
    Heb me vanmorgen in mijn nieuwe kleren gehesen, en het afscheid viel me reuze mee. Jp had gisteravond wel een angst momentje, hij had wel door dat ik vandaag niet meer de hele dag bij hem thuis bleef, zo sneu!

Finn:
    Ik heb ze nu ook even in de kast gedaan omdat ik hele gevoelige tepels bleef houden.
    Jij bent toch handig he....kun je niet een soort band maken van absorberende stretch stof die je als soort top gaat gebruiken onder je nachtshirt? Of een extra t-shirt tegen het lekker.....zoiets zei mijn kraamhulp. Ik heb nu geen last meer van doorlekken, maar gebruik toch nog steeds een oude uitgelodderde bh met pads. Heb je geen oude waar de elastiek niet meer zo van trekt? Vanuit Finn zijn voedingstijd?
    Tja, er komen nog wel meer gebroken nachten, maar komt goed hoor meid! Ik vind het al heel positief dat je er nu helemaal anders in staat en tegenaan kijkt als bij Finn, en ook toen is het goed gekomen!!!! Je bent een kanjer mama!!

Rest: ik zwaai even, ik moet toch ook wat doen hier voor de kost, maar kom zeker nog paar keer aanwaaien hier vandaag, want heb jullie steun wel nodig....!

10. raspberry

Ach Merel en ook nog helemaal alleen, das echt niet leuk nee!
    Kom maar lekker aanwaaien hier hoor, wij zijn er wel!

11. Funnyfant

Aaah Merel zet m op meid! Helemaal alleen is niks aan nee, maar we zijn er voor je!
    Wat een goed idee! Ga ik later doen, nu is naaien even not in the picture...
    Aaaah wat lief van je! Ja ik ben ook zo blij dat ik me zo goed voel!

Ja ach een gebroken nachtje is ook het eind van de wereld niet en ML heeft echt het meest gedaan gister. Wat een schat! Die was vanmorgen zo moe dat ie een boxershort over zn spijkerbroek aan wilde doen ipv sokken aan te trekken WHAHAHAHAHAHAHA ik kwam niet meer bij die arme schat!
    Maar voel me goed hoor! Ik slaap vanmiddag wel effetjes bij ;)

Ik zal vannacht wel eens een shirtje proberen :)

12. raspberry

@FF, whahahaha een boxer over zijn broek!! Mannen kunnen ook echt niet zonder slaap he hihi. Wel heel lief dat hij zo meehelpt en heerlijk dat hij nu lekker vakantie heeft met zijn gezinnetje, geniet er van lieverd!

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo,
    Begin langzaam te ontdooien hier, al is het mega koud, iets met verwarming niet in orde....moet zo gaan kolven, zullen wel ijsblokjes uitkomen!
    Heb net mijn 2 collega's van kantoor hiernaast gesproken, gelukkig kwamen ze me een hart onder de riem steken.
    Zij hebben een schoonzus die in kinderkleding doet. Ze gaven me net een tasje vol van het merk L.ot & B.ink, kennen jullie dat? Beetje college style, heel mooi spul, voor Jp, van hun zoontje geweest.
    Altijd leuk om te krijgen he!!!
    Nou, dames, ik ga weer verder, mijn knoop in mijn maag is bijna weg....oh voelde me echt niet happy daarstraks.
    xx

14. raspberry

@Merel, fijnn dat het een beetje beter gaat, en een tas met kleding is altijd goed!!! Leuk hoor!!
    logisch dat de opstart even moeilijk was maar je bent een topper, je slaat je er wel doorheen! Kolfse en tot later!!!

15. Funnyfant

Merel superkanjerrrr! Wat lief dat ze je even kwamen steunen en met een tas vol kleren: Beter!!! :D:D:D
    Hihihihi Merel: plok plok plok daar vallen de ijsblokjes :D

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    he!

Ging beter dan verwacht, makkelijk 180cc voor mijn meisje getapt! jippie, en het was toch vloeibaar!
    Fijn om steun te krijgen van jullie! ben zo blij met 'Lullie' (zou Jp zeggen)!!

17. raspberry

@Merel, en wij zijn blij met jou!!

Ik heb net even een afspraak gemaakt bij de kapper, vanmiddag om 17.30 kan ik terecht en morgenvroeg ga ik met V.era. We zijn beiden weer toe aan een knipbeurt maar k wil haar niet laten wachten op mij dus daarom maar even apart van elkaar naar de kapper. T is hier toch om de hoek dus das geen probleem. Wel lekker om weer even mooie haartjes te hebben straks.
    Ik begin echt mega in te kakken, k heb slecht geslapen vannacht en ik denk al met al 5 uurtjes slaap gehad dus das wel wat te weinig. Heb hoofdpijn en mn lontje wordt met de minuut korter haha. V.era ligt net op bed en ik denk dat ik zo maar es even lekker ga douchen en dan ook even mn bedje in kruip.

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Madelief, Nog gefeliciteerd met je meisje!! Gisteren nog een leuke dag gehad?

FF, ik zat net hardop te lachen om de actie van jouw ml:D

Merel, gelukkig is de knoop al ene beetje uit je maag. Ik kan me voorstellen dat het weer wennen is.. maar een tas vol kleding is altijd leuk:D
    Succes vandaag hoor!
    Die foto van Jk met die kaartjes is trouwens mega leuk!! Echt een heel gaaf idee!

Rasp, ik zag dat ze je pas bij 41 weken willen strippen.. Ik hoop voor je dat het sneller op gang komt! Hoe gaat het vandaag? Heb je nog krampjes gehad?

Nemo, leuke kamer! Ik zou het gewoon doen hoor!

Giraf, goed bezig, lekker weer aan het sporten!

Vlek, vrijdag testen hoor! Ben veeeel te nieuwsgierig;) Ik heb er zo´n positief gevoel over dit keer!!

LM, hoe is het met je meisje?

Hier een opruim dag. Maandag komt ein-de-lijk de timmerman om een kast op de overloop en in de badkamer te maken. Maar dan moet hij er wel bij kunnen;)
    Hij gaat dan meteen een offerte maken voor een gedeelte van de aanbouw. Als dat een beetje gunstig uitvalt kunnen we daar dan ook eindelijk mee beginnen!
    Merel, hoe is het eigenlijk met jullie verbouw plannen?

19. raspberry

@Maible, weinig voorwerk meer hier hoor, gewoon de gebruikelijke harde buiken overdag en voornamelijk 's avonds. Maar echt krampen, heel af en toe.....

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Even lekker rusten Rasp! En lekker naar de kapper, dan lig jij er straks weer piekfijn bij in je kraambed;)

Merel, geen slushpuppie (schrijf je dat zo?) voor Jk dus:D

Deel Deze Pagina