De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Giraf, leuk hoor lekker crea gedaan dus, F vind het ook zo leuk.
    ze is ook heel druk met haar nijntje kleurpotloodjes.
    maar las dat je het vervelend vind dat je zo vaak naar dokters ed moet, ik heb ook zo'n periode gehad met F in het voorjaar, eerst ziek diaree toen had ze hersenschudding toen oorontsteking in een maand tijd ben ik er 6 x geweest en moet ook met dr naar de oogarts want ze heeft een brilletje dus ja soms voel ik me ook een dokterloper maar nu al tijden niet meer geweest. wel fysio dan voor T. Maar lees dat J ook zo onrustig is en een voorkeursligging heeft hier idem T is zo druk en onrustig dat ik hem niet anders kan leggen maar nu met het kussentje gaat het super goed joh slaapt beter spuugd minder omdat zijn koppie omhoog ligt en de voorkeur is er albijna uit en dat met een week!!!

@FF, zag foto van de KV en F leuk hoor. gaat goed met de BV en met je meissie. volgens mij heb je het al aardig in gereel of niet?
    En foto's ja die komen snel ;)

@vlek, maandag testdag word vast een mooi begin van de week!!!! en lekker een weekend weg dit weekend heerlijk hoor. moet je nog wedstrijd rijden ook dan? druk weekend of niet

@Merel, zie FF doet straks met je mee die meot ook weer aan het werk. maar vandaag ook al weer aan de slag dan? soms denk ik wel zo wel eens lekker zijn een dagje werken!! even de zorg over dragen ach maar ja zo heb het allemaal zo zijn voors en tegens he.
    maar kolfen gaat dus goed? fijn hoor

@madeliefje, jeetje wat schrikken de tandjes van M, ga zo even kijken naar de foto's hoor. zitten ze ook echt los dan? maar je moet dus voor controle weer komen over week/weken? hoe is het met E die is verkouden? vind altijd zo zielig voor die kleintjes zeg maar ja het is ook raar weer en iedereen is ziek en verkouden lijkt het wel

@zo hier een beetje rust mijn zusje is dus logeren, is 8jr dus ja wel stukje jonger dan ik (geadopteerd) maar ze kan heeerlijk met F spelen en dus ook lawaai maken :D;) gister crea brooddeeg figuurtjes gemaakt en zojuist geschilderd altijd leuk he.

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @LM, wat een plaatje zeg is Feetje zo lief, maar hoe gaat het met slapen al beter of toch aan het inbakeren?

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou die inbakerzak hebben we volgens mij voor niets aangeschaft. Ze slaapt echt van fles tot fles :D

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He daar!

Giraf: oh leuk, crea bea geweest voor schoonloeder! Las dat bedje verschuiven niks uithaalt. En alternatieve dingen, hoe kijk je daar tegenaan? God weet wat haar diep van binnen dwars zit waardoor ze niet wil of durft te slapen.....ik zou er toch verder naar gaan zoeken hoor.

Meis: oh wat leuk een klein zusje! Kom je uit een groot gezin? Wel leuk voor F, heeft ze denk ik wel echt wat aan!

LM: ohhhh wat een scheetje is feetje! Wat een moppie! En wat ik kan vergelijken lijkt ze toch best op haar broertje of niet! Fijn dat jullie nu goeie controle krijgen, geeft ook rust denk ik.

Rasp: nog geen beebje voor jou....ja, pak maar gewoon paracetamol meid, ik heb het ook erg gehad op het eind, maar geloof niet dat pijnstilling nodig was, maar kon ook echt niet meer liggen, alsof ik overreden was zo kraakte mijn bekken als ik draaide.

Finn: oh arme Finneman, beetje van slag? Wel normaal hoor, en gedrag kan ook wat veranderen, hier is nu weer alles ok met Jp, maar heeft wel een indruk op hem gemaakt hoor!

Oh....het poepen gaat bij Jp trouwens buitengewoon goed!! Ben ik erg blij mee, en ook wel trots op. Hij poept zowat elke of om de dag nu!!!
    Zo knap. Hij zegt zelf dat hij een plekje gaat zoeken om te poepen en begint dan direct!!

Foto's van beebjes......heb het gevoel dat ik constant kom spammen hier....maar u vraagt en wij draaien graag!
    Vers van de pers, zo ligt ze nu in de box naast me:

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahaha LM maar dat kan nog komen hoor, dat je m nodig hebt! Deze eerste weken is toch anders... En anders is daar MP gelukkig!!!

Meis: Is je zusje geadopteerd of jij? Wat lief zo'n jong zusje nog :)
    Ja hier gaat het buitengewoon goed. Ik ben iedere keer wel benieuwd wanneer het nou zwaar gaat worden. Ja dat komt vanzelf een keertje, maar ik kan het wel aan nu! ;)

Ja getver ik zou best wel minder willen werken hoor! Nu 4 middagen, dat zouden er ook wel 2 of 3 mogen zijn... We shall see ;)
    Oh en over mn contract: Ik heb een bbl-contract met baangarantie!!! Dus ws mogen ze me niet eens laten gaan!!!!
    Hahaha lekker PUH!

6. Funnyfant

Merel: Wat een scheetje!! En wat fijn dat Jp zo goed doet poepen!!!!!! :D:D:D:D

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oke dan FInn, klinkt goed, dan is er al minder stress he, zou wel klote zijn als je nu ander werk moet gaan zoeken volgend jaar.
    Maar goed, zo goed gaan de zaken bij ons ook niet, dus ik kan ook zo op straat staan als de tent failliet draait...
    Ach ik vind 24 uur werken goed te doen hoor. Meer hoeft van mij niet, wil mijn kinderen ook graag zien opgroeien, maar heb het goed verdeelt en ik voel me er goed bij.

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hmmm volgens mij is net mijn hechting los gelaten :D
    Weet iemand of het normaal is dat je dan weer iets bloed verliest?

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Merel wat een schatje!! Gaat snel zeg!!
    Zal eens kijken of ik een foto heb van Juul :D

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Heeft ie alleen zijn ogen dicht :D

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @merel, aaah wat een meid word het al zeg leuk hoor, wat lief die lach. ja ach wat is groot 2 bio broertjes 24 en 20 en adoptie br 9 en dus zusje.
    ja F vind het altijd een feest spelen samen, laats gingen we dus naar oma mijn moeder en de kids waren op school ging ze ze ooveral zoeken zo leek want ze wou spelen hihii

@madeliefje heb even de foto's gekeken hoop dat ze niet verkleuren, maar als als je storend vind dat kleine hoekje er af kun je van beide tandjes een randje af laten slijpen gebeurd wel vaker na val partijtjes (heb 8jr gewerkt als tdaass bij een ortho)
    maar wat een mooie meiden heb je hoor.

@FF, nee ik ben een bio hahaha, maar ja wie weet kan je minder werken. maar zie ze komen helemaal niet van je af joh met zo'n contract. nou wie weet word het helemaal neit zwaar en loopt het lekker door gun je het hoor. hoop ook dat het met je bekken goed blijft gaan (bij mij is het weer k*&T met dikke peren had de boel weer goed vast zitten dinsdag, dus niet mag ik niet meer lang lopen en zo min mogelijk trappen lopen)

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!

@LM, wauw wat een plaatje van een meid! En ze lijkt op jou!!! Wel fijn dat jullie de controles in het ziekenhuis hebben en dat ze haar goed in de gaten houden. Fijn dat alles zo goed gaat joh en dat het slapen nou ook goed gaat! Houden zo!!

@Meis, wat leuk zo'n jonger zusje. Mijn jongste zusje is 15 jaar jonger als ik, vond ik heel bijzonder om toen nog een zusje te krijgen en nu nog hebben we een speciale band met elkaar. En wel lekker voor jou ook dat ze leuk kan spelen met je kinderen!

@Merel, ja inderdaad, krakende botten brrr maar dat heb ik ook inderdaad. Ik ga me toch maar eens wagen aan een paracetamol denk ik.
    Wat fijn voor jullie en voor Jp dat het poepen nu zoveel beter gaat, gek he dat het ineens dan zo veranderen kan.
    En die kleine meid van je is echt een droppie hoor, zo'n mooi en vrolijk snoetje!! Helder ding!

@FF, oooooooh dus je baan staat misschien helemaal niet op het spel joh!! Dat zou te gek zijn!!
    En hoe gaat je eerste dagje vandaag zonder kraamhulp? Lekker zeker?! En Ml nog gekke dingen gedaan?? hihi
    Met mijn mams gaat het goed, ze is wel heel erg moe en beetje dizzy nu maar dat heeft ze elke keer net na de chemo. Maar ze klaagt nog steeds niet!

13. raspberry

@Giraf, wat een prachtige creaties van je dochter en ook een beetje van jou natuurlijk!!!
    Vind het wel super vervelend voor jullie dat het slapen met I zo slecht gaat, vind het al knap dat je nog overeind staat!!
    Ga je het wel proberen met kamertje wisselen?? Zou natuurlijk wel te gek zijn als dat werkt, je kunt altijd even alleen het bedje omwisselen om te kijken hoe het gaat. Maar hopelijk komt er sowieso gauw een eind aan die slapeloze nachten, het houdt een keer op zou je zeggen he.

14. raspberry

Zonet even bij mn moeder geweest en mn zusje was er ook met haar kleintje. Zij zei dat ik volgende week gewoon weer moet beginnen over strippen. Ik had nu trouwens ook een nieuwe VK die net sinds een week bij ons in de praktijk zit. Volgende week heb ik een VK die mij beter kent en wel weet dat ik niet zomaar zeur dus wie weet zegt zij wel heel wat anders over het strippen. Volgens mijn zusje zullen de andere VK's er vast niet zo moeilijk over doen helemaal niet bij een tweede.
    Die nieuwe VK had gewoon niet moeten zeggen tegen mij dat ik er van uit moet gaan dat ik flink overtijd ga en dat ze pas gaan strippen met 41 weken want dat werkt zo ontmoedigend he, want sinds dat ik dat gehoord ben heb ik een down gevoel.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, hoop dat de andere VK je wel wil strippen!! Inderdaad niet leuk dat ze dat heeft gezegd, gezien je er eigenlijk een beetje doorheen zit.

16. raspberry

@LM, ja volgens mij moet je zoiets sowieso niet tegen een hoogzwangere zeggen....maar we zetten door hoor!!

17. Funnyfant

Meis: Wat raar dat je minder moet lopen, want met asangetrokken bekkenspieren is dat juist het beste wat je KUNT doen voor je bekken!!! En het gaat niet goed hoor, maar het valt me ook echt niet tegen iig :)
    Ik zal zo eens even foto's van de babykamer spammen :)

Rasp: Ja zou echt fijn zijn :D oooh ehet is heerlijk vandaag :) En wat is je moeder toch een KANJER!

18. raspberry

@FF, fijn dat jullie het heerlijk hebben!! En ja, ik heb een stoere mama!!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat een kanjer van een mama heb jij Rasp. Zo beroerd zijn en niet klagen.....echt respect!!

Meiden ik ga even op de bank. Krijg vanmiddag visite van een vriendin met haar zoontje dus moet even opladen ;)

xx

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @LM, wat een lieve foto ook van J zeg, ook met zijn ogen dicht is het een schatje

@rasp, idd andere vk nw kansen dus weer over strippen beginne hoor. ik vind altijd de vks roepen maar wat (sommige dan he) maar als jij last heb en niet overtijd wilt ... het is jou lijf hoor meid.
    en zusje van 15 jaar jonger ja is ook leuk idd.

@FF, rustze meid

Deel Deze Pagina