De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, ja nou het is dus niet bij de spieren gebleven de bekken was weer stukje gekanteld en links was scheef. lekker of niet dan!!! baalde zo, erfenis van een dagje stad!!:(

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@LM, goed rusten en fijne middag!

@Meis, ja de een zegt soms dit en de ander dat, dat is niet goed denk ik maar ach, we zien wel volgende week.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, ja idd, maar wat ben jij relaxt eronder zeg. zou al uit mij pan gevlogen zijn hihi
    maar top hoor dat je dat kan.
    Hoe is het vandaag met V al minder aanhankelijk??

4. raspberry

@Meis, ik ben niet echt gauw boos, althans ik laat het niet gauw merken maar thuis wel hoor hihi.
    Met V.era gaat het nog hetzelfde maar ik ga gewoon wat meer de deur uit nu, even overal wat op visite enzo. Dan hangt ze tenminste niet zo aan mij en heb ik ook een beetje lucht. DAt scheelt wel. Ook omdat je met dit weer zo veel binnen zit en dan is het zo benauwend allemaal. Straks na haar slaapje ga ik met haar naar mn schoonouders en gaan we daar even samen in bad en blijven eten. ML komt daar ook naartoe.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi hi, LM, nee op die foto van Juul lijken ze weer niet op elkaar vind ik dan he,...vind haar meer op de Juul van nu lijken.
    Maar ach, hier wordt ook veel vergeleken, en mensen zeggen maar wat. (dus ik weet niet hoe jij het zelf ziet)

Rasp: ik heb Jp op het laatst toch zo vaak op laten halen door mijn schoonmoeder.....toen vond ik mezelf toch zo'n 'slechte moeder' dus doe lekker waar jij je goed bij voelt! Het zijn wel de allerlaatste weekjes dat je meisje jou alleen voor zichzelf heeft, als je dat in gedachten houd accepteer je dat aanhankelijke gedrag misschien ook beter.
    En VK; wel vreemd hoor, wat heeft strippen nog voor zin als je de dag erop voor een inleiding kan kiezen? Gewoon nog eens aankaarten. Bij mij hielp het dat ik wist dat ik ontsluiting had al heel erg!! Alleen was 5 cm wel een beetje overdreven, dat geef ik wel toe :D

Oh, zit hier wie-trouwt-mijn-zoon te kijken, wat een ellende zeg....pfffff, ik zuo me de ogen uit mijn kop schamen als Jp zo naast me zou staan met een ring voor mij of zijn nieuwe liefde!
    Zegt die moeder: Wees gelukkig met je nieuwe liefde, of als je niet voor haar kiest wees dan gelukkig met je MAMMIE!
    IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHH:$

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi LM je bent altijd welkom hoor ;):D ik kan je zo achter de andere dames bijaansluiten.
    leuke middag in het verschiet, maar eerst batterij opladen.
    leuke foto's van J en F

FF wat fijn dat ze ws je niet mogen ontslaan, geeft toch een rustiger gevoel.

giraf, wat leuk geknutseld zeg, gun ik mij de tijd niet voor met S :), miss toch maar eens proberen.

rasp, zoveel respect voor je moeder!! zoveel voor je kiezen krijgen en niet klagen.
    hopenlijk willen ze al wel beginnen met strippen volgende week, zou wel heel prettig zijn !

merel, wat een fotogeniek meiske heb je toch.

meis, jammer dat het niet zo goed gaat met je bekken, hopenlijk snel de goede kant op.

moet eigenlijk rekeningen betalen, zadel van het paard poetsen en ga zo maar door, bleeeh en wil vanavond ook nog naar de sportschool. nou ja we zien wel of we het allemaal redden.

meis, idd een druk weekeind weer, morgen en zaterdag lekker met ML weg en zondagochtend wedstrijd en in de middag kraamfeest bij mijn zus. gelukkig heb ik een lieve papa die mijn paardje alvast wil wassen, anders moest ik dat ook nog zaterdagavond doen.
    krijg je als je een eigen bedrijf hebt he, als je een paar dagjes weg wilt moet er zoveel geregeld worden voordat je de deur dicht kunt doen :(, maar we hebben er wel veel zin in :D

( en ik voel me echt zwanger, is dat raar? ben ook heel rustig totaal niet zenuwachtig of iets :))

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
  8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ vlek meis...dat is geweldig dat je je zo voelt!! En we hebben allemaal een goed gevoel erover deze ronde, dus we gaan ervoor hoor!!knuf!!je bent toch zo'n kanjer!!het dak gaat er af hier hoor maandag!geniet ze morgen en overmorgen!!!

9. raspberry

@Vlek, ik hoop gewoon dat je gevoel klopt. Ik voelde me ook beide keren zwanger en wist het eignelijk al voordat de test posi was. Ik hoop het echt mega, giga, vreselijk veel voor je!!!!

@Merel, ik besef me ook wel inderdaad dat ik haar nu nog even alleen heb en daar wil ik ook wel van genieten dus ik pak ook wel veel momentjes met haar om even te knuffelen en te spelen.
    En wat jij zegt, het lijkt mij inderdaad ook wel gewoon fijn om te weten wat mijn lichaam doet, als blijkt dat het van binnen zijn werk wel doet dan wil ik ook best wachten tot de natuur zijn gang gaat hoor maar nu voelt het zo onzeker en blijf ik bang om heel erg overtijd te gaan. Anders vraag ik gewoon of ze even willen checken en niet perse strippen, dat kan ook natuurlijk.

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Madelief: ze lijken best beetje op elkaar vind ik, dus ook qua kleding. Dit truitje is aan haar armen te lang en om haar rompje te klein!
    Heb een lange dame met een dik buikje!

Rasp: vergeten: respect voor je moeder. Oh hoop toch zo dat de chemo's zo mogen blijven gaan....
    Bij de vader van mijn schoonzus is ook kanker geconstateerd, net geopereerd en helaas ook plekjes op de lever gevonden. Bah, klote ziekte is het toch!

Vlek: oh meid, test toch gewoon.....kun je in A'dam je helemaal plat shoppen!!! (maar begrijp dat de testdrempel hoog is hoor...)

11. raspberry

@Madl, aaaaaaaah wat een dotje!!!! Dat tongetje hihi zo schattig!! Mooie meid hoor!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vergeten: MAdelief: ze is echt super cute!!! Mooi meissie hoor!!

Musketierbaby's zijn trouwens zowieso gezegend met goeie looks!! :D

13. raspberry

@Merel, dank je. Wat ontzettend rot voor je schoonzus en haar familie. Het is inderdaad zo'n akelige ziekte!! Kon je maar even een pilletje slikken en klaar is kees maar helaas moet het eerst een hele lijdensweg zijn en niet eens zeker wetende dat je helemaal weer beter wordt....

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Nou, vind het voorlopig wel even best met dr tandje..het idee dat ze dan gaan slijpen..dat zal ze helemaal niks vinden denk. Maar had nog niet gehoord dat ze dat doen zeg maar.

@ Rasp Kan me dat heel goed voorstellen dat je down wordt van het idee van overtijd lopen en pas laat 'geholpen' worden. Dan weet je ook niet hoe lang het nog allemaal gaat duren en als je dan al zwaar hebt. Zo had ikdat ook bij onze vks en een verwachtte dat het bij mij ook later zou komen, maar het kwam gelukkig op tijd. Enne..om eerlijk te zijn...hebben we dat zelf bewerkstelligd;):D Dat weet ik heel zeker!

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @LM Meis, wat een schatje!!! Die wimpers van haar zijn echt geweldig!!!Heerlijk..maar J. ook hoor!!
    @Merel Wat een heerlijke meid..echt een vrolijk ding!! Daar wordt je gewoon al vrolijk van om naar te kijken!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    oh thanx meiden...ben nu helemaal trots!:D maar tis idd waar: we hebben super mooi knappe vrolijke stoere kanjers van babys!!

17. raspberry

@Madl, haha, ja ML zei ook al, nou dan moeten we er zelf maar wat aan doen he! Hij wil eigenlijk niet meer maar op die manier zou hij het nog wel willen doen hihi. Dus misschien moeten we dat ergens volgende week maar eens proberen.

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Kom zo weer terug..ff douchen! M.aaike stampt ondertussen boven mijn hoofd het plafond eruit...en dat moet gaan slapen..nou ja..dan maar een time out van 2 uurtjes..is ook rust! (en voor mij) E.line ligt op de tafel in de kinderwagenbak te slapen..hoop ik!

Meiden, zou echt graag met al jullie knappe kids willen knuffelen!!!het zijn zulke schatjes..en het is zo heerlijk! dat kleine weer enzo..sorry haha..hormoontjes!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Rasp Het was wel op een speciale manier hihi...ML voelt zich nog trots!;)

20. raspberry

@Madl, hahah daar mag de papa dan ook best wel trots op zijn.
    Lekker douche en tot later!!! En dat sentimentele heb ik ook hoor, heerlijk die hormonen! Maar het is gewoon ook allemaal zo mooi!

Deel Deze Pagina