LM: J is ook echt een schatje Mlief: oooooh ook al zo'n mooi meisje Vlek: Jaaaaaaa je bent gewoon ZWANGER! Ik wil het zooooooo graag voor je!!!
Zo stom! Ik vergeet steeds te zeggen: Min.k draait zich al 3 dagen naar de rug als ze op de buik ligt. Knietjes eronder en hoppa, zo schattig!! Finn deed t ook al met 12 dagen, maar mevrouw wil NOG eerder!! Ik heb echt krachtpatsertjes van kids hihihihihi Hier de kamertjes (helaas bij weinig daglicht, dan is t mooier)
Net terug van de nacontrole van de VK. Alles even goed besproken: de snelle bevalling, de 'problemen' van de kindjes, voelt goed om het weer even lekker besproken te hebben. Maar ik mag nooit meer thuis bevallen Had ik echt niet verwacht. Maar omdat ik teveel bloed ben verloren vorige keer, mag ik niet meer thuis bevallen. Op zich niet zo erg, als je het van te voren weet.... Alleen zat ik later te denken: Als mijn 3e bevalling nog sneller gaat dan bij J Hoe kom ik dan ooit op tijd in het ZH???? ben ik eigenlijk vergeten te vragen Oh, voedertijd hoor ik, ben zo terug.....
Oh Giraf das wel jammer. Maar je kun tje er op instellen. Maar indd hoe kom jij in t zkh??? Loeiende sirenes!! Goed dat je alles er uit hebt gegooid!! Lucht ff op he meid
@FF wat een sterke kids idd!!ze hadden zeker een fintnessschool in je buik ben al bij als E.line straks een hoofdje hoog kan houden hihi!Mooie kamers zeg! Leuk die letters ook! Zelfgemaakt toch?Net alsop het geboortekaartje! @Giraf Dan krijg je een kia he! Kind in auto! Hier zei de vk ook nog dat je altijd rekening moet houden (ook al wil je naar zkh) dat je wel eens thuis komt te bevallen omdat het te snel gaat. Dus ja..weet ook niet hoe ze jou op tijd daar willen krijgen...maar tegen die tijd, wie weet wat ze uitgevonden hebben!
@rasp, lekker een middagje de hort op en er word idd ook wat zorg voor V van je afgenomen is wel lekker toch. genietze dan he Oh en ach je ML staat vast open voor je plannetje van volgende week @madeliefje, ja is puur cosmetisch dan hoor randje er af slijpen. @vlek, zo ja dat is ook waar als je een eigen bedrijf heb is er altijd wel iets idd. maar ooooh je bent gewoon zwanger joh!! weet je nog welke thee was dan bewaar ik die heeeeeeel goed Maar lekker even morgen weg, zou het ook wel willen maar kan niet zonder de kindjes geloof ik en lief dat je vader even je paard wil wassen. we moeten nog even wat afspreken voor binnenkort he @FF, mooie kamers door voor je kinders, echt leuk maar ja jij bent ook zo creabea had ook niet anders gedacht eigenlijk @giraf, gewoon inleiden (is ook fijn dan weet je wanneer het komt) maar heel goed wat je allemaal gezegd heb ben je maar weer lekker kwijt he. @oooohhh zie elke keer van die mooie foto's voorbij komen, wat een mooie kinderen hebben wij toch met zijn alle groot klein allemaal lieverdjes. @kriebels voor een 3de ->ja die zijn er wel) maar mag voorlopig niet ivm bekken en mijn darmen moeten rustig worden en terug zakken. maar als ik dan weer zwangere buiken zie denk ik wel aaaaahhhh ik wil echt nog wel meer!!! of is dat heel erg. heb met ML afgesproken of over 1,5 jr nog 1 of langer wachten en dan nog 2 korter op elkaar. (ik wil optie 2, gaat hem wel worden als het ons gegunt is natuurlijk he) @nieuws, ML is druk bezig met het voor zich zelf te beginnen en iets op testarten in eerste instantie naast zijn huidige baan en hopelijk uit te bouwen naar iets moois.
@Meis Zo denken wij ook..paar jaar genieten van deze twee..allebei op school/psz en dan weer twee wat korter achter elkaar ofzo..wel..het blijft een wonder om zwanger te worden, dus idd moet het wel gegeven worden dan. En wat is het nu toch al super!!!!!! zo, net toch buiten geweest wezen wandelen naar de winkels..toch ff een klein uurtje buiten en ben net binnen en nog geen 10 minuten later regent het..kijk..das nou es goed gepland!
FF mooie kamertjes hoor !!! meis, wat voor een bedrijfje gaat je man starten dan ? wel heel fijn om zelf baas te zijn hoor zal je zo een keer pb en voor wat datum's. rasp, hihi dirty plannetjes voor volgende week , hopenlijk haalt het iets uit. mlief, was nog best mooi weer idd tussen de buien door goed getimed !! giraf, wel fijn zo'n nagesprek in het zkh, brengt vaak meer rust. LM, dat is nog een hele weg te gaan voor je meiske echt normaal word behandeld, maar wel fijn dat ze er zo bovenop zitten. en als je haar zo tevreden ziet liggen in haar wiegje/box weet je van binnen al dat het allemaal goed zit. al een boel de kriebels voor een 3e en zelf gedachte voor een 4e, jullie weten ook niet van ophouden vooral het maken is een fijne hobby zo kleine meid ligt in bed, dadelijk de kalveren voeren en dan sportschool,kom daarna nog wel even langs. tot straks !!
@FF, mooie kamertjes zeg!! Wauw!!! En wat een sterke meid heb je, jeetje das echt wel snel, kijk maar uit! @Giraf, jeetje niet meer thuis bevallen joh? Hoeveel bloed ben je verloren dan, hoeveel cc? Lijkt me met zo'n snelle bevaller als jij wel erg lastig om naar het ziekenhuis te moeten met het risico dat het onderweg geboren wordt..... @Meis, wat spannend dat Ml een eigen bedrijfje gaat opstarten, met of zonder personeel? En wat voor werk? Hopelijk wordt het wat, zou super zijn! Vanmiddag heerlijk bij schoonouders in bad geweest met V.era, lekker uitgebreid. Daarna lekker gegeten bij hun en nu languit op de bank met de laptop. Relaxt middagje/avondje zo!
Jeetje, veel meiden die al denken aan een derde Hier nog niet hoor, heb zelfs na mijn bevalling direct gezegd dat ik er helemaal klaar mee ben. En niet zozeer ivm pijn oid, maar meer omdat dit al de 2de bevalling is die niet vlekkeloos verliep.
@LM, ik kan me jouw gevoel goed voorstellen hoor. Ml en ik zeggen ook wel eens dat je gewoon blij moet zijn met gezonde kindjes en elke nieuwe zwangerschap is weer een kans op een kindje dat niet gezond is dus moet je wel doorgaan.....wij willen in principe maar 2 kindjes maar houden het wel open, misschien komt er nog eens eentje bij. Maar ik vind mijn leeftijd ook meespelen, ik word 33 dus ik heb geen jaren de tijd meer vind ik.
Vandaag een echte baaldag gehad. Daan was aan het slaan, schoppen, gillen, pffff. Ik ook gelijk janken natuurlijk. En inderdaad, net als je denkt dat je je rust gaat pakken als hij slaapt, gaat hij niet slapen 's middags!!!! Later op de dag even met hem naar de Ikea geweest. Natuurlijk binnen 1 seconde liggen slapen in de auto. Daarna naar mn moeder, was daar ook nog wel dwarskukel, maar minder erg. Later weet je dan niet eens meer waarom je je zo druk maakte, maar voelde me echt klote vanmiddag. Was ook iedereen aan het bellen om ff mn ei kwijt te kunnen, maar niemand nam op (Bijna klaar met zeuren hoor) OOk zere rug en vandaag knakte mn knie verkeerd, dus loop ook nog mank. Moet echt zooltjes laten maken, heb hele erge platvoeten. Heb heel de zomer op birkenstocks gelopen, dat voetbed heeft me aardig stabiel gehouden, maar nu net nieuwe laarzen en ik sta er al weer helemaal naast Ga even thee zetten en lekker zitten en hoop dan te kunnen reageren XX
@Nemo, praat maar lekker van je af hoor, we weten allemaal goed hoe het voelt, zelfde schuitje!! Hopelijk morgen weer een betere dag! Knuf x
Ja, weet ook wel dat de wereld weer anders is na een nachtje slapen, maar vanmiddag had ik dat inzicht dus ff niet. Daan is echt zo hyper de laatste tijd. Is zijn grove motoriek aan het verbeteren geloof ik, rennen, huppelen, springen, het liefst van de bank. En als je dan NEE zegt, heb je een jankend kind op de grond.. Ach moet ook niet zo zeiken, heb een schat van een kind, maar soms wil ik wel eens weten hoe de batterijen er uit gaan En voelde me net zo'n oud wijf vandaag. Merk ook van mezelf dat ik steeds 'oeioeioei' zeg als ik ga staan of zitten. Echt te erg
@Nemo, och joh tuurlijk heb je dat inzicht soms niet, mijn wereld stort meerdere keren per dag in en dan komt het echt noooooooooit meer goed hahaha. T is wat he!