Morguh Merel!!! Lekker maar tot 13.00 uur!!! En dan weekend!!! Je zult nu vast wel weer meer waarde hechten aan je vrije dagen. Ik heb redelijk goed geslapen vannacht en vandaag ook wat minder pijn. Wel veel menstruatiekrampen gehad vannacht maar dat hoort nog steeds bij al het voorwerk want nu is er niks aan de hand hoor.
Lijkt me best raar om te weten dat je gezin nu 'af' is zeg maar, dat je mooit meer zwanger zult zijn Zal ik eens iets zeggen? Dat is het ook!!! Hier blijft het 95% zeker dat we het bij 2 kinderen houden. En dat is soms echt geen leuk idee hoor..... Ik sta soms eigenlijk best verbaasd dat er van ons 13-en zoveel 3-4 of zelfs 5 kinderen zouden willen. Niet zozeer over het 'willen' (ik wil er ook best nog 1 als ik bekijk hoe makkelijk mijn kindjes zijn) maar meer over ander zaken, zoals finacieel, de ruimte die je ervoor nodig hebt enz., Ik ga al gelijk denken: - waar komt een 3e te slapen, 2 op 1 kamer? - moeten we een grotere auto, want hier kunnen geen 3 kinderzitjes op de achterbank. - waar betalen we dat allemaal van? Ik heb nu al bij de supermarkt een rekening van gemiddeld 100-130 euro per week! - waar laten we alle spullen van deze kinderen? We bouwen wel uit maar dan nog! - Hoe moet ik het allemaal geregeld krijgen met halen en brengen van de creche/school enz. Ik ben natuurlijk de oudste hier dus ik zou als ML een 3e zou willen kiezen om er wat meer tijd tussen te laten, maar dan ben ik al 37 ofzo! Dus dan denk je ook wat zwaarder na over nog meer kinderen. En hoe LM ertegenaan kijkt kan ik volkomen begrijpen. Dat telt ook nog mee, hoe gaat je lichaam reageren op weer zwanger zijn, en hoe zal de bevalling dan gaan? Maar laat ik vooral even zeggen dat ik niks afkeur hoor, ik vind het gewoon frapant, aangezien ik 1 vriendin met 3 kinderen heb en dat is best een uitzondering hier in mijn omgeving.
Lieve meiden, Ik kom alleen even zwaaien. Zo langzamerhand krijg ik weer wat meer tijd, maar ben nu eerst bezig weer mijn FB contacten weer op te pakken aangezien ik die als eerste op stop heb gezet. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie lieverds en dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie kindjes en zwangerschappen en 1e kindjes! @Vlek, meid ik hoop zo ontzettend dat het snel raak zal zijn of al raak is! Ik blijf voor je duimen! @LM, Gaat het goed met F.? Kaartje moet ik nog steeds kopen, sorry echt erg! Ga vandaag halen. @Finn. lekker aan het genieten? Jouw mooie kaartje die ik al een tijd terug had gekocht wat ik al zei...ben hem kwijt geraakt vind het echt rot...nou ja ook voor jou koop ik vandaag maar een nieuwe! @Madelief, heb je mijn kaartje ontvangen eigenlijk? @Merel, hihi jij dus stiekem ook nog wel een beetje kriebels? Het is bij mij echt moedernatuur die gewoon echt een 3e wilt in de toekomst! Hoe we het doen dat komt wel goed. Misschien moeten we her en der iets meer laten, maar ik verwacht gewoon dat des tijds mijn man een betere functie krijgt whahahahahahaa nee geintje, maar ik denk dat je het altijd kan redden en ikn had vroeger een eigen (grote) kamer en mijn zus ook...en waar sliepen we...bij elkaar is toch juist gezellig en met het voordeel van al 2 te hebben is dat je sowieso al het zelfde geslacht hebt of krijgt wat betreft wie bij wie op de kamer...misschien willen ze later wel alle 3 bij elkaar in een stapelbed en schuifbed eronder en een grote game en prinsessenkamer waar een wil is is een weg! @Zwangere meiden, hoop dat alles lekker gaat met jullie! @FB meiden spreek jullie gezellig (verder) daar Als andere ook nog FB heb, ik zeg meld je gezellig bij me aan als je het leuk vindt Ik wel iig! Hele dikke kus voor iedereen en denk aan jullie!
Merel, geen paniek, wij houden het ook bij twee kinderen hier. ML zei dat een derde onze einde zal betekenen (daarmee bedoelt ie dat wij 100% alleen voor staan wat toch af en toe zwaar is). Ik ben ook al een oude taart, hoor, en ML al helemaal dus een derde is hier vrijwel uitgesloten. Jadore, zwaai, zwaai missen jouw gezelligheid hier! Alles goed met Chloe en N.?
Ha ha, tis niet dat ik meedestanders zoek die ook max 2 kindertjes willen hoor! Nee, ik ben hier niet de enige, en ik vind 2 trouwens al een rijkdom hoor!! Ik wacht gewoon nu geduldig op kleinkinderen!! Wahhaaaa Quint: ik jullie situatie is het ook weer anders, zo zie je maar weer dat iedereen daar zijn eigen weg in zoekt en dingen moet doen en laten. Zoals Jadore al zei: waar een wil is is een weg, maar ik geloof dat we de wil niet echt hebben, dus onze weg is al bepaald. (mooi gezegt he...) Jadore!!! eindelijk weer n teken van leven! Ik heb je aangemeld, alleen doe ik bijna niks met FB, dan weet je dat! xx Finn: is mijn kaartje eigenlijk wel aangekomen? Twijfel even omdat ik dat via internet heb gedaan.... Baas belde net weer met 10 excuses dat hij even kwam en weer weg moest. Andere collega's zijn ook al weg, dus ja ja, ik ben weer helemaal ALLEEN!! Hoe 'n leuke baan heb ik dan.....???:x
@Nemo Dikke knuf voor jou!!Gefeliciteerd met je 10 weken!Oh, heel herkenbaar dat je er dan even door heen zit!! Elke dag is weer een nieuwe dag die je met frisse moed kan beginnen en zeker vandaag met de zon! Mn kv zei: als je is een rotdag heb, ga lekker savonds onder de douche, relaxen op de bank en denk maar: morgen is er weer een dag. Hier zijn we helaas ook al weer 'gezellig' begonnen vanmorgen, dus straks ga ik met de kids ff uitwaaien buiten. @Vlek wat ben je toch ook een lieverd he! Mooi knuffeldoekje zeg! Geniet ze vandaag en morgen.het weer is al heerlijk...dat moet toch allemaal positief nieuws betekenen straks!! Dikke knuf, fijne dagen!! @ derde kindje In mijn geval: ik heb laatst een superbevalling gehad en ben 24 jaar, dus dat is ook weer anders. Maar het blijft altijd een wonder natuurlijk als je zwanger mag worden en een gezond kindje mag krijgen en dat met een goedverlopende bevalling. En twee kindjes is natuurlijk al geweldig!! (en best druk..hihi) @Jadore Ik heb geen kaartje gehad Wanneer had je em verstuurd? Welkom terug..gaat alles goed met de kids?
@Merel Fijne werkdag vandaag!!Gelukkig om 13.00 uur al klaar, kun je nog genoeg van het heerlijke weer genieten!
zo ben weer thuis kindjes in bed, had wel even bij gelezen bij mijn ouders maar via mobiel is niet handig zeg. @vlek geniet van je daagjes samen he in A'dam shop till you drop!! @merel, zo nog 5 minuten en je heb weekend lekker hoor, wel netjes van je baas excusses jou een beetje alleen laten zitten maar mooi gezegd hoor, dat door dat de wil er niet is, de weg gesloten word. (oh en 130 euro laat ik ook altijd elke week bij de super grgrgrgr het lijkt wel steeds duurder te worden allemaal of ligt dat aan mij??) @madeliefje, jonkiee hahahha 24 jr!! (ben 26 dus mag het zeggen) lekker even van het weer genieten heerlijk het is wel fris maar wel gezonde wangen krijg je er van he @jadore, welkom terug leuk dat je even je neusje komt laten zien. @nemo, GEFELICITEERD 10 WEKEN ALWEER!!!! @rasp, beetje geslapen las ik fijn hoor is de dag ook al weer zonniger he als je uit bedje komt @giraf, 1.40 OMG zou gek worden mij iets te gezellig, kan me voorstellen met een kindje erbij tussen dat het wel krapjes word. F heeft ook een heletijd bij ons geslapen en nu!! denken wij ooh gezellig maar mevr gaat dan lopen klieren en haren trekken ogen prikken. maar wij hebben ook een 180 bed met 2 matrassen als ML dan vervelend is stuur ik hem naar zijn eigen helft @merel wat ben je toch lekker van de feiten hihi, maar het is allemaal waar 3/4/5 kindjes kosten geld tijd en energie. en een zwangerschap vraagt ook veel van je lijf. daarom ga ik nu eerst lekker herstellen en genieten ach als de tijd dan rijp is komt het maby vanzelf wel weer wil nog wel graag 3-4 maar voorlopig ben ik even klaar. maar goed ik weet dan ook dat als ik weer zwanger wil worden er een traject bij de gyno aan vooraf gaat he.
Hoi Meis!!! Oh dames, mijn dag is vandaag stukken beter!! Het weekend staat weer voor de deur dus dat is heerlijk! Heb al koffie gedronken bij mijn ouders en daarna boodschappen gedaan en nu ligt V.era lekker te slapen en heb ik even een momentje voor mezelf alhoewel ik ook erge drang heb om schoon te maken nu haha. Straks komt een zusje langs op de koffie en daarna is Ml lekker vroeg thuis vandaag. Hij was de hele week pas om 18.00 uur thuis dus ik kijk uit naar vanmiddag en het weekend.
@Merel, je weekend is begonnen!!!! Lekker genieten met het gezin!! Oh en ik snap je heel goed wat betreft een derde kindje hoor, dat is voor ons financieel eerst ook niet mogelijk want dan moeten we zeker weten groter gaan wonen. Het is niet meer zo makkelijk allemaal tegenwoordig dus wij houden het zoals het nu lijkt ook bij 2 kindjes en we zijn gelukkig en gezond en dat is voor ons nu het belangrijkste. @Jadore, hoi lieverd! Succes met al het regelwerk en geniet van je gezin! We missen je uiteraard wel maar zijn je niet vergeten hoor!! @Madl, wat ben je toch lekker jong nog!! Jij kunt nog wel een paar jaartjes wachten tot er een derde komt, das ook wel lekker.
Nemo: Hoeraaaaa 10 weken! Giraf: Ja lekker meer ruimte is dan erg lekker! Hier 1.60 en plek genoeg altijd, ook met Finn er bij Merel: Ja de wil is er, nu de weg nog.... We hebben 4 slaapkamers, dus dat is geen probleem, maar op de benedenverdieping is t wel krapjes. En financieel moet het indd wel wat beter worden voordat we überhaupt denken aan een derde. Maar daar hebben we nog 4 jaar de tijd voor Eerst deze 2 maar eens op school krijgen hahahaha! Ooh ja hoor je mooie kaartje is binnen!!! Bedankt! Rasp: Wat goed!!!!!! Heerlijk om je zo te "horen"!! Geniet ze vandaag Mlief: Waai ze!! Dikke kussies! Meis: Jaaaaa ik ga ook maar eerst eens herstellen en genieten! Ben ik iemand vergeten? Sorry!!!
@rasp, zie een beetje lekker slapen doet wonderen, en zo lang je nog langs het stof kan stappen relaxt morgen weer een dag (ik zeg altijd als het weg gaat lopen doe ik wel even de deur open) @FF, ja doe ik zeker lekker genieten, maar hoe si het met jou en de kindjes? ook genieten he!!
Goed hoor! Alleen had mevrouw vannacht geen langer stuk tussen de voedingen. Ws door 2 megapoepluiers . Maar gelukkig was het aanleggen en verder slapen hahahaha. En we zijn tot 9:15 blijven liggen. Finn is vannacht weer bij ons gekomen. Zometeen lekker wandelen met de kids
@FF, heerlijk meid, klinkt goed, lekker rustig aan met ML erbij. Geniet van het wandelen, het is zalig buiten! @Meis, oh eigenlijk ligt er geen stof, dat krijgt bijna geen kans bij mij. Ik ben aan het eind van de zwangerschap een mega poetsmiep en kan het maar moeilijk tegenhouden. Maar daarna zit ik wel heerlijk relaxed hoor want dan is het in mn koppie ook rustig. Ik ga dus nu even een doekie laten wapperen en dan ben ik er weer!! Doeidoei!
@FF, lekker hoor dat is zeker genieten lekker lang kunnen liggen, hoelang is ML nog bij huis dan? en wandel ze gezellig @Rasp, wapperze, ach ja poetsen verruimt de geest vind ik altijd ook hoor. en als het klaar is kan je met een gerust hart onderuit. ga ook maar eens wat doen Rasp je heb geloof ik een goede invloed op me
Je hebt helemaal gelijk hoor, het is ook eigenlijk niet de perfecte oplossing.... Maar ik ben echt aan het einde van mijn latijn Ben zo ontzettend moe, merk dat ik steeds meer ga snauwen tegen de kindjes, voel me soms zelfs een beetje ongelukkig Het is nu al zelfs zo dat ik J 's avonds bijna wil wakker houden 'om hem maar in de nacht te laten slapen' terwijl kindjes van zijn leeftijd nog de hele dag/ nacht slapen. Als J langer dan een uur wakker is, raak ik al in paniek, dan denk ik gelijk 'zie je nou wel, die wil ook al niet slapen' En stiekem maakt het me al niet eens meer uit als I eraan zou wennen om bij ons in bed te slapen, als ik maar kan slapen 3e kindje Ik heb altijd al een groot gezin gewilt. Misschien scheelt het dat ik nog 4 broers/zusjes heb, ik ben niet anders gewend dan een groot gezin! Wij sliepen vroeger altijd samen op een kamer, mochten 1 sport/clubje uitzoeken waar we op wilden, mochten na de middelbare school 1 studie doen op kosten van mijn ouders. Wilden we meer? Dan moesten we daar zelf voor werken.... jadore zwaai terug meid! Ga je even zoeken op FB! Quint soms vergeet ik wel eens dat jullie er 'alleen' voor staan... lijkt me best pittig soms, ik heb altijd de geruststellende gedachten dat als ik het echt niet meer trek, dat ik dan altijd familie in de buurt heb wonen.... Knap van jullie hoor! madeliefje lekker naar de speeltuin! Hier schijnt de zon vollop, dus wij gaan straks ook weer lekker naar buiten! Meis lekker op visite geweest bij je ouders! Rasp altijd lekker he weekend! Geniet nou eens lekker van je momentje rust! Dat schoonmaken doet de kraamhulp straks wel Finn lekker geslapen met de kindjes! En nu lekker wandelen! Genietze!
@Giraf, haha te laat, ben al klaar met schoonmaken. Maar deze mama kruipt vanavond heerlijk op de bank met een bakje chocolaatjes en chips en TVOH!!! Vrijdagavond is van mij!! @Meis, goh dus ik heb een goede invloed op je! hihi succes!