Lekker uitgewaaid buiten..zo heerlijk is dat!Straks ga ik weer naar buiten! Ff naar de bieb/speeltuintje. Morgen hebben we de hele dag weer verjaarsvisite dus dan komt er niet veel van. Maar das niet erg..een huis vol is ook gezellig!!
@Rasp Oh ja, hier vanavond ook TVOH!! haha..vrijdagavond houden we echt vrij om dan op de bank met chips etc. daarnaar te gaan kijken.
Heerlijk he! Ik kijk er de hele dag vaak al naar uit hihi. En ik haal speciaal wat lekkers voor mezelf in huis dan.
@Giraf, ken je toevallig de babyslaapgids?? Die kun je online kopen, het is een internetboek dus je download dan dingen maar je moet er wel voor betalen, is rond de 30 euro maar ik heb er veel goede dingen over gehoord. Ik zou de 30 euro er voor over hebben om weer te kunnen slapen en het is niet heel erg weggegooid geld als het niet helpt toch?....... Hey en ik was nog zo benieuwd hoeveel bloed je nou was verloren met de bevalling waardoor je niet meer thuis mag bevallen. Ik heb ook een bloeding gehad bij V.era maar mag wel gewoon thuis bevallen..
Ooooh konden we maar lekker met zn allen in een heeeeeel groot bed saampjes voor die buis kruipen met onze beebs. Lijkt me heerlijk hahahaha!! Ik heb een SI door het kraamverband. Finnefant rijmt wel OP maar niet MET kraam/maandverband hahahaha! Giraf: Ach liefje toch wat rot Ik kan me je gevoel zooooo voorstellen. Ik had het bij Finn en met 2 kindjes is het nog veeeeeel zwaarder. MAar Finn sliep overdag ook echt weinig als baby! Ieder kindje is weer anders daar in. Ik denk dat hij 15-20 min. sliep tussen de voedingen. Maar dan sliep hij 's nachts wel (in een puckababy). Liefje ik wilde dat ik wat voor je kon doen! Maar ik denk echt dat mama een oplaad-dagje en nachtje nodig heeft. En daar mag mama zich NIET schuldig over voelen!!!!!! Maar geloof mij (ECHT), je moet nu echt even die keuze maken, want anders trek je het niet! Ik heb 9 maanden gewacht met hulp accepteren omdat ik vond dat ik het zelf moest kunnen en het zielig was om mn kindje weg te brengen (ook omdat ik al 28 uur van huis was). Maar als ik achteraf kijk hoe snel ik daarna opknapte en een vele leukere mama werd, had ik het echt meteen moeten doen! En niet dat Finn er heel veel van heeft gemerkt hoop ik, maar daarna kon ik ook veel meer van HEM genieten!!! Dikke kus (*klimt op keukentrapje om bij Girafs wang te kunnen komen*) MWAH!!!! SMAKKKK!!
@FF, he bah wat vervelend een SI. Je moet eens het kraamverband doormidden knippen om te kijken of er plastic in zit. Dit mag absoluut niet maar het zat ook in het kraamverband van mijn zusje, via de ISA verzekering had ze het kraampakket.
Rasp: Nee zit bij Groene kruis en daar zit geen plastic in. Maar ik kan sowieso echt niet tegen maandverbanden enzo. Dan heb ik altijd snel een SI. Maar ik vloei bijna niets meer, dus ik doe vannacht niks in en overdag gebruik ik nu tena lady. Dat kan ik nog het best van alles verdragen... En ik mag miconazolnitraat smeren van de HA. Hopelijk gaat t snel weg EN krijg ik verder geen spruw!!!
@FF, oh ok, nou ik hoop ook voor je dat het snel over is en geen verdere gevolgen heeft. Dan inderdaad 's nachts maar niks in hoor, onderbroekjes kunnen wel weer in de was. En wat betreft kleding, ik heb uiteraard een heleboel maar dat hou ik nog lekker even zelluf!!!
He! WEEKENDDDDDDDDDDDDD! Ha ha, voelt nu wel even anders! Was om 13 uur vrij, thuis even geluncht met paps en mams die aan het oppassen waren op Jk, toen Jp zijn kamer 'geswift', was gestreken en gevouwen en nu lekker op de bank, mijn vriendin komt zo met haar babydochter en dan gaan we samen de kindjes ophalen op het kdv. En inderdaad vanaaf TVOH! Oh ben echt fan! Finn: ai SI da's balen! Ik heb ook altijd heel snel last van verband, hoop dat het vloeien dan snel klaar is, kan dat verband ook de deur uit! Meis en Rasp ook aan de poets! En madelief zit in de speeltuin! Madelief.....ik constateerde zojuist dat wij 10 jaar schelen!!!!!!!!!! Beetje oude zus ben ik dan. Ik heb alleen een oudere broer dus heb altijd een jonger zusje willen hebben. Giraf: voel je niet aangevallen door mij hoor! Ik heb makkelijk praten met 'ik zou zus of zo niet of wel willen', ik ben uitgerust, en jij aan het einde van je latijn meid....vind het erg rot voor je, maar wat kun je nog meer doen he? Ik zou het toch evengoed bij de HA aankaarten. Die kwam zelf met osteopaat en dat helpt (nog) niet. Dan zoekt ie maar mooi mee verder toch!? Sterkte met bijtanken. x
Oh ja, ik ben trouwens de oudste van 6 kinderen!! En juist daarom wil ik niet zo'n groot gezin hihi. Ik vond het vroeger thuis wel vaak te druk en te heftig. Jongste zusje werd geboren toen ik 15 was en dat vond ik niet altijd even prettig. Maar nu is het altijd wel heel gezellig bij ons thuis maar nog altijd erg druk, meestal ben ik blij dat ik weer thuis ben na een bezoek aan de hele familie.
@FF, balen meid van de SI, hopen dat het snel overgaat niet leuk he. @Rasp, zo 6kids is flink idd, bij ons was het ook altijd druk en moet zeggen nu wij zelf een gezin hebben geniet ik wel van de rust. als ik idd bij mijn ouders weg kom ben ik soms zo blij weer thuis te zijn!! Geniet van je weekend met ML he @Merel, heerlijk weekend ook voor onze harde werkster. respect voor je echt uit de grond van mijn hart als ik zie hoe druk ik nu al eens ben thuis en met de kids en jij gaat er ook nog naast werken, petje af!! @Giraf, he niet fijn he, is wel lastig zoiets. heb nog eens na zitten denken hoe wij het afgebouwd hebben maar dat was door haar bedje bij ons op de kamer te zetten eerst naast mij zeg maar en toe week achterin de kamer en toen terug naar haar eigen kamer. Maar kan me voorstellen dat je een oplossing wil en heerlijk wil doorslapen he. Moeilijk maar positief!!! alles komt goed schatje ook dit wel weer. @merel, mag ik me ook nog aanmelden als jonger zusje @Weekend, heerlijk lekker niet zo veel, ML heeft vanaaf een zakelijk dingetje over briefpapier ed, morgen ga ik heerlijk met vriendinnnen uit eten. en voor de rest helemaal niets!!! (zp-en)
Oh Giraf, wat Meis zegt zou ik denk ik ook eens proberen! Haar bedje aan jullie voeteneind, of beter nog naast het bed zetten, zodat je bij elke wakker geluid haar met je stem gerust kunt stellen. Misschien is ze dan nog half in slaap en komt ze niet tot het onrustige punt dat ze echt compleet uit haar slaap is? Wie weet?? Meis: JA, jij mag ook mijn jongere zusje spelen!! Rasp: kan me voorstellen dat je dan rust waardeerd, 6 kids... Ik heb maar 1 broer, nou ik mis een zus wel hoor! Meis: mijn ML heeft ook de stap genomen 4jaar geleden om voor zichzelf te beginnen. Geen spijt van gehad, wel angst vóór gehad. Financieel wel op vooruit gegaan, zelfs in deze slechte tijden. Gewoon doen, hij hoeft geen kosten te maken he! Kantoorruimte huren/personeel/dure apparatuur enz. Dan is het risico wel klein, mocht het niet slagen heeft hij vast ook zo weer een vaste baan te pakken. Oh....kwam net ergens achter.....Jk wilde de slaap niet vatten en toen ben ik een pas-sessie gaan houden in maatje 68................... ze past er gewoon al in!!!! Ik heb trouwens maar een stuk of 6 pakjes in maatje 68! En niks in 74, 80 enz!!! Dat wordt shoppen!!! Vind het eigenlijk helemaal niet leuk.....zo groot al.... Wel blij dat ze zo goed groeit natuurlijk! Maar hou mijn meisje nu zo graag klein merk ik.....(krijg je als het je laatste kindje is!) Vinden jullie het ook zo moeilijk met kleertjes? Ik heb genoeg in maat 62, maar allemaal wat lastig te combineren, veel los gekocht of gekregen, dus leuk truitje maar geen broek enz... Heb haar nu net verschoond (ze spuugt erg veel de laatste dagen) en een legging en zomerjurkje van N.oppies aangedaan met romper met lange mouw eronder. Slaat nergens op, maar ik moest geestelijk even afscheid van nemen van dit jurkje... Vind het ZO zonde dat ze sommige dingetjes maar paar keer aan heeft gehad.....hebben jullie dat ook? Ohhhhh zie net iets afschuwelijks op tv......een chinees meisje dat werd aangereden vorige week. Op winkel camera zie je haar op straat liggen, wel 20 mensen bleken zomaar voorbij te lopen aan het bijna dode kindje. Heeft een week in coma gelegen en is vandaag overleden. Mijn hartje breekt.......
Meis: Vergeet ik steeds: Wat spannend en gaaf dat ML voor zichzelf gaat beginnen!!!! Merel: Lekkerrrrr Weekend!! Rasp geniet van je mannetje en meisje in t weekend! WOW 6 kinderen, nou nee dat gaat mijn pet te boven. Heb de ruimte er ook niet voor hahaha! Maar 3 of 4 jaaaa! Zo lekker gewandeld in t dorp Ben KAPOT! Hahahaha!
Jaaaaa Merel! Ik heb net 4 legginkjes bij de Hema gekocht omdat ik sommige dingen niet gecombineerd kreeg hahahaha! Maar ik snap je gevoel wel hoor dat je haar nog even klein wilt houden! Jezus waar was dat in China??? Afschuwelijk... Was het op t nieuws?
@FF, ja idd afschuwlijk in china ja, maar jij heb even lekker gesjopt dus, vroeg je nou om kleertjes? zal eens kijken wat ik nog heb en kwijt wil. en ja ach er zijn belangrijkere dingen dan mijn ML @Merel, jaaaaa ik vind het ook zo erg dat er niemand is die de kleertjes van F aan kan, en weg doen sommige dingen kan ik dat neit mee. maar alles zo goed als nw, zo heb ik een spijkerbroek echt een hele mooi geloof slechts 1 maal gewassen of zo. Maar jou ML is helemaal gelijk voor zichzelf gestart dus, hier is er nog wel een overloop in, ja kijk ik werk ook niet dus alles meot bij hem vandaan komen he. @Giraf, ja het is maar een tip he maby proberen waard, idd wat merel zegt ze werd dan beetje wakker elke keer, maar dan hoort ze je ademen en vaak is 1 woord genoeg zodat ze dan de ogen weer dicht doen en verder slapen he. ach kijk maar je zult al een hoop geprobeerd hebben. kan me je moedeloosheid wel voorstellen lieffy!! voor de fans vanaaf TVOH meiden smul ze met chipjes nootjes en andere lekkere dingen he
Aaaaah nee Meis, ik vergat t gewoon steeds te zeggen. Stom he Oh leuk!! Ben benieuwd wat je kwijt wil Ik hoor t graag Zo net weer lekker gevoed en mevrouw slaapt alweer. Wat is t toch een cadeautje die troela van me Giraf: Tja zoals je leest slaapt Finn ook bij ons. Ze worden toch een beetje van hun plaats gedreven he, met zo'n beebje. Ik ga het gevecht niet aan en probeer er ook het beste van te maken. Ze moeten al zoveel die kleintjes. Ik zeg altijd: Pick your battles! Dat slapen op haar eigen bedje komt wel weer, echt waar! Maar ik ben bang dat dat pas gebeurt als mama ook weer lekker in haar velletje zit... Kies nu indd lekker voor slaap. (Er zijn kids die tot hun 4e bij papa en mama slapen! ) Probeer het "moeten" los te laten en misschien zelfs te genieten dat je meisje zo lekker dicht bij je wil zijn. Nog even en dan zijn de knuffels op 1 hand te tellen! Oh meid ik wou dat ik je kon helpen!!! Nog even en dan weer TVOH!!!! Ik zit echt te denken om mee te doen volgend jaar Dit jaar nog lekker veel oefenen en mn stem weer trainen. Misschien nog wat zanglesjes er tegenaan gooien kan nooit kwaad... Ooooooh zou t wel stoer van mezelf vinden
Vanmorgen is Finn met zn zusje in badje geweest Zo lief die voetjes.. Wat een verschil! Bekijk bijlage 192109 Oh en kijk nou: eerste keer naar buiten!! Bekijk bijlage 192110
Ahhh Finne wat schattig! Vind dat verschil nu ineens zo groot he!! Wij hebben dus ook zo'n snoezige broer-zus voetjes foto gemaakt: