De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaaaah te cute!!! Wat een schattige foto's van de voetjes van de broers met hun zusjes!!!
    En Finn, die kleine meid van je is prachtig, wat een mooie kleertjes ook!
    Nou wil ik ook echt hoor dames!!

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, ja zal van het weekend eens zoeken voor je.
    aaah wat een dotje zo in dr jasje. Maar top dat je mee wil gaan doen met TVOH!! hormonen uit je lijf en knallen maar (heb je wel lef!!)

@merel wat een lieve voetenfoto!! wij hebben afdrukjes met inkt gemaakt zo lief ook en idd jeetje wat een verschil he

3. raspberry

@Merel, oh en wat betreft de kleertjes, ik heb V.era toen wel eens 2 keer per dag iets anders aan gedaan omdat ik graag alle kleertjes wou benutten, ik had té veel mooie kleertjes en kon er ook echt emo van worden wanneer ik weer eens ergens afstand van moest doen. Maar goed ik heb ze allemaal nog natuurlijk dus als deze baby een meisje is kan ik het allemaal weer gebruiken, joepie!!!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Rasp, nog even en dan mag jij ook!!!! zal vast niet zo lang meer duren. En ik wil ook!!! ben zo benieuwd naar je babytje, een kleine raspberrytje :D:D;)

5. raspberry

@Meis, hihi lief! Ja, nog maar eventjes!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi lieve meiden...

wij zijn weer terug van ons weekje Brugge! Hebben onwijs genoten!
    Ben alleen wel 1 keer keihard gevallen, haha, dus heb er een paar flinke blauwe plekken bij;)

Heb ik hier nog iets belangrijkst gemist?

Meiden heb jullie wel gemist, al heb ik wel een drukke week voor de boeg (alweer)! maar ga probreren zo veel mogelijk bij te lezen en te reageren!

Liefs xxx

7. raspberry

@Wolfje, welkom terug! Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!!
    Tja, wat heb je allemaal gemist.....gewoon 12 leuke dames met prachtige kindjes!! En al hun wel en wee!

8. Zeepaardje

rasp; ja...
    was net al snel naar onze site gegaan, gehoopt dat jij was bevallen;)
    xxx

9. raspberry

@Wolfje, nee nog geen baby, zal ook nog wel even duren denk ik. We wachten het af....kan niet langer meer als 3,5 week duren ;)

10. Zeepaardje

ja... al zal het nu wel erg zwaar voor je zijn...
    hopelijk hoef je niet erg lang meer te wachten meid en kunnen jullie gaan genieten met jullie 4en!

11. raspberry

Wij hopen het ook!!!

Ik ga slapen!

Trusten allemaal en tot morgen!

12. Zeepaardje

slaap lekker, ik ga ook naar bed, daar nog ff lekker lezen;)

xxxxxxxxxxx

13. raspberry

Goedemorguuuuuuuuuuuuh!!

Lekker uitgeslapen allemaal?
    Hier wel redelijk, V.era heeft wel tussen ons in gelegen dus dat slaapt altijd minder goed maar ML is er ook dus dat vind ik altijd al weer een gerusstelling, ik hoef het niet allemaal alleen te doen.

Fijn weekend allemaal!!!

14. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

MOGGUUUH!!! Ja heb goed geslapen, ook met Finn in bed :). Heb TVOH niet af kunnen kijken was echt te moe! Dus dat hebben we opgenomen.
    Heb alleen hele erge pijn in mn bekken gehad! Misschien toch net teveel gedaan gisteren:( Ach ja langaam opbouwen die handel!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    GOOOOEEEEEEDEEEEEMORGEN! (zei Gaston)
    Hier ook lekker geslapen, na de voeding van 7 nog effe lekker met Jk tussen ons in gelegen totdat Jp om half negen wakker werd.
    Ik heb vanallerlei plannen voor vandaag, maar zal wel weinig van terecht komen vrees ik. ML is op zijn vrije dag nogal relaxt en wil geen planning maken ;), dus dan is het meestal wat komt dat komt....

Laters!

16. raspberry

@FF, oh jee, msischien inderdaad iets te hard van stapel gelopen, vandaag maar even rustig aan he.

@Merel, lekker relaxen kan ook fijn zijn maar vaak wil je juist dingen doen in de weekenden he. Mijn ml is op zaterdag altijd wel druk met vanalles en gaat op zondag in de relaxstand.

Fijne dag dames!

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlek, bedankt voor je mooie kaartje en cadeautje!! Echt ontzettend lief! kus

Ga nog even spammen :D
    Vanmorgen gemaakt, ze is net als haar broer niet zo fotogeniek hahaha

18. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ach LM gekkie! Ze is hartstikke mooi!!! Maar ze is in t echt dus NOG mooier!!!! WAUW!!!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh en ze is iets rossig :D

20. raspberry

@LM, fotogeniek of niet, ze is prachtig!!! En ook nog rossig, wauw, goed gedaan meid haha!

Deel Deze Pagina