Ja, helaas zegt het niks. V.era had ook een rossige gloed, en nu heel soms ook nog wel met een bepaalde lichtval maar ze heeft ook donkerblond haar. Ik zou wel graag een kindje met rood haar willen hebben maar dat zit er niet in met een donkere half italiaanse man ben ik bang...
Rood haar kan inderdaad best mooi zijn!! Ik ga even snel eten. Zus heeft Juul meegenomen en Feetje begint ook weer te jammeren voor haar voeding
Zo..hier weer een feestdag!! M.aaike kreeg vanmorgen van mijn kant van de familie de hello kitty trein..tjonge, is dus gewoon duplo, ik dacht iets kleinere stenen, het is toch super leuke duplo!! Ben zo blij voor mn meisje!! Van ons had ze al een doos basistenen van hello kitty gehad. Heerlijk die vrolijke kleuren..en met 2 meiden, zal er zeker veel mee gespeeld worden! Vanmiddag komen vrienden en vanavond nog voor ML zn collegas/vrienden. (hij was 2 oktober jarig geweest) Zo, iedereen aant genieten van het super mooie weer buiten? Het ziet er zo feestelijk en zonnig uit!!
@Merel Oh heerlijk, een oudere zus erbij!!En mag ik dan gelijk zeggen dat je een hele lieve zus bent..je bent even oud als mijn oudste zus Die scheelt nl. ook 10 jaar met mij en me andere zus 4 jaar. Ik ben de jongste van de familie. (ook bij schoonfamilie trouwens) Daarnaast heb ik nog twee broers. (na mij heeft mn moeder nog 3 mks en doodgeboren zoontje gehad, dus ben niet helemaal de jongste) trouwens..ik ben hier ook al de jongste...heerlijk al die zussen erbij!! zo voelt het eigenlijk wel... Wat las ik over en chinees meisje? ach..wat een zeer sneu en verdrietig verhaal! Ongelooflijk gewoon! @FF Wat een droppie die meid van jou!!Lekkerwarm ingepakt om naar buiten te gaan! Oh en E.line zit nu in maat 56/62 hihi..anders had ik je een heleboel kunnen uitlenen, het is zo leuk al die kleertjes! @Merel Ja, tis echt jammer dat ze zo kort de kleertjes maar aan hebben.En ik haal nu ook nog kleertjes van M.aaike erbij, die ze maar kort aan heb gehad..en haar stonden jurkjes niet zo. Bij E.line juistweer wel. Ik blij dat ze rond dezelfde periode geboren zijn, dan passen ze nog van elkaar! (leest weer verder)
@LM Wat een schatje is ze toch!!Echt een fijn poppetje!! M.aaike was dinsdag jarig en vandaag komt er nog heel wat visite voor haar. Bedankt voor je felicitatie! @Rasp Ben echt heel benieuwd wie er in je buik zit! Als het een meisje is, is het idd weer leuk om kleertjes van V.era te gebruiken. (als je niet al genoeg weer bij krijgt) Ik sta soms echt een kwartier te dubben bij E.lines kast wat ik haar aan zla trekken. Want alles is zoooo leuk! Ook van M.aaikes oude kleren...haha, soms hangt er boven de commode al verschillende jurkjes klaar... Dus al zij zich een keer onderpoept, vind ik het helemaal niet erg hihi
Heb ik jullie al eens verteld hoe super blij ik ben met mn 2 meiden?haha..ben helemaal HIEPERDEPIEP vandaag! Het is ook mooi weer en dat maakt alles extra feestelijk, bijzonder...ik voel me gewoon super gelukkig!! Heb zin om jullie allemaal een dikke knuffe te geven!!
@Madl, wat leuk dat je kleine meid zo verwend is!! Voelt fijn he voor een mama. Mijn zusje heeft 2 knalrode kindjes!! Heel mooi!! Wat een heerlijk weertje is het toch. Straks maar even lekker naar buiten met V.era als ze weer uit bedje is.
Van mn vriendin die in juli bevallen is van een tweede meisje, is dr dochtertje nu erg benauwd, heb ze ws. bronchitis..echt zo zielig! Zeheb nu pufjes, maar werkt niet zo. Zielig he? zo'n klein humpie en dan zo benauwd zijn. (en met mn buurmeise gaat trouwens heel erg goed! Ze is nu paar weken uit het zkh en gaat naar school toe, dus super!) Sorry..klets mega veel geloof ik..dat heb ik als ik hyper ben haha.
Oooooooooooh heeeeerlijk zonnestraaltje van ons!!! Ik geniet ook zoooooo erg!!! Dikke knuffel terug!! Oh en: Is t normaal dat ik (buiten de opa's oma's en tantes en ooms), pas 1x bezoek heb gehad????????? Ik heb t idee dat bij Finn het veel drukker was al snel... Of moet ik gewoon geduld hebben? Ze is pas 11 dagen natuurlijk
@rasp Je moet zo zeker ff naar buiten gaan ja! Tis dat we straks weer huis vol visite hebben, anders was ik zeker weer naar buiten gegaan..lekker wandelen enzo! @FF Hoe was het om met M.ink naar buiten te gaan en te wandelen?
Geweldig van je Bmeisje Mlief!!!!! Wauw ze gaat alweer naar school!!!! Zielig van je vriendins dochtertje... Finn had ook al vroeg (niet ZO vroeg) een puffertje en nu de laatste maanden bijna nooit meer nodig *klopt af*! Hopelijk groeit ze er ook snel overheen!
Lekker!!! Kwam alleen niemand tegen helaas dus kon mn meisje niet showen hahahaha! Nee maar was wel lekker Daarna kon ik alleen niks meer hahahahaha, was kapot! En mn bekken pfffff. Maar ik had t er echt voor over!
@FF Ze gunnen je nog de rust denk Wij hadden juist de meeste visite rond die tijd gehad en hadden iedereen na 3/4 weken bijna allemaal gehad. Bij M.aaike was dat juist niet zo. Maar goed, ik lag tussendoor ook telkens in het zkh, dus ging het ook niet. En niet iedereen komt allemaal meer bij een tweede. We hebben van een tante van hem niet eens meer een kaartje gehad, terwijl we die nog wel eens zien.(die is dus nu geschrapt van de lijst hihi) En van een tante die we nooit zien, een superleuk stelletje gekregen per post. Wat zijn mensen toch verschillend denk ik dan!
@Madl, ik ga even een klein stukje lopen inderdaad, niet te veel want dat lukt domweg niet meer maar wie weet is het lopen ook nog wel ergens goed voor! Wat vervelend voor zo'n kleintje inderdaad, lijkt me ook vreselijk om dat als ouders aan te moeten zien, bah! @FF, ik denk dat mensen bij een eerste kindje sowieso iets enthousiaster zijn denk je niet?......en sommige mensen wachten bewust een tijdje omdat ze niet willen storen ofzo. Bij ons kwam met V.era de visite ook pas laat op gang behalve naaste familie. Ik vond het op zich wel lekker maar soms ook wel jammer omdat je zo graag wil showen en niet pas als ze al een paar maand zijn he.
@FF Ze kunnen er idd overheen groeien..I hope so!! Haha, heerlijk is dat he..als je dan in je kraambed ligt, dan wil je maar 1 ding: naar buiten, trots achter de kinderwagen lopen!! Waar was iedereen? liep je in de regen dan ofzo Dan koekeloer ik wel ff in je kinderwagen: Ach, dat is een schatje!!Nog zo klein! En wat een mooie wangetjes! En kijk nou die kleertjes, die zijn echt eeeenig!Nou, je zal wel trots zijn zeg! Oh en ook nog een stoere knul! Die is zeker heel erg trots op zn kleine zusje? Nou, geniet ze maar lekker hoor! (en loopt weer verder...) Zo..heeft er toch ff gekeken in de kinderwagen!