De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahahaha Madl!!!

Oh ik word echt gek van mn darmen, ik moet om de haverklap naar de wc, heb geen buikpijn ofzo maar moet gewoon vaak en ben ook heel winderig......ahum...

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
  3. raspberry

Nou je steekt me wel aan hoor Madl!!:D
    Wel fijn want ik beland momenteel sneller in een dip als in een vrolijke bui! Smak X

4. raspberry

Ik ga weer!!

Tot vanavond! Of eerder.....

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Doei Rasp, veel wandeplezier buiten!!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

rasp; lekker met V. in bed gelegen, heerlijk:)

finn; leuke banner meid:)

merel; lekker relaxen dan met ml en kids:)

lm; mooie foto:)

mdl; fijne dag vandaag, gefeliciteerd!

all; ga zo dadelijk naar verjaardag van pa van manlief... bleh...
    sem wil niet mee, dus die brengen we ff naar mijn ouders toe...

verder hier beetje misselijk en last van zuur...

sem had vandaag zijn nieuwe winterjas aan, helemaal trots haha

fijne dag allemaal en tot snel, knuffels

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Mlief: Hahahahahahaha heerlijk! Thanks meid ;):p

Rasp: Goedzo!! Laat je maar heerlijk oppeppen door het zonnestraaltje!

Thnx Wolf

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo lieve musketiertjes,

Zo heb even bijgelezen maar wen een beetje warrig vandaag, stond al in de supermarkt en wist het ff niet meer wat en hoe ik allemaal nodig had maar goed ach een weg ebbende Zwangerschapsdementie noem ik het maar, klinkt aannemelijk toch|??

@LM, wat een mooie foto lief hoor T wil ook niet op de foto gaat ie de heletijd bewegen lekker handig.

@FF, lekker gewandeld dus fijn hoor

@merel, zo lekker uit geslapen dus heerlijk wij ook hoop dat het morgen ons ook weer gegunt is.

@Rasp, lekker laten waaien (ruik het toch niet:p) en fijn dat je door ons zonnestraaltje weer goed voelt!!

@Madeliefje, hieperdepieper?? wat heb je gegeten/gedronken dan, of gewoon door alle gezelligheid en je 2 prachtige dochters. want dat zijn het leuk hoor dat M zo veel van de hellokitty heeft gekregen.

@Ik ga vanavond girlsnight houden met stel vriendinnen altijd gezellig, lekker eten drinken en beppen. maar eerst nu hier alles aan kan he moet ML wel een beetje verzorgd achterlaten ;):p

9. raspberry

@Meis, wat heerlijk een girlsnight!! Ik heb ook weer zin in zulke dingen, dat kun je toch echt wel missen vind ik hoor.

Nou dames het ging goed en ik was vrolijk maar de achtbaan is al weer naar beneden en het is weer drama allemaal. Ml is weg, V.era is vervelend en ik kan wel janken. Het liefst ging ik nu weg en liet ik alles achter en ging ik lekker met keiharde muziek een eind rijden. Heb Ml al gesmst, hij moet NU naar huis komen want ik trek het niet en ik flip gewoon een beetje nu, gatver, zou ik dan toch aan het eind van mn latijn zijn.....denk t...

10. Funnyfant

Raspje liefje meisje toch :( Maak me wel een beetje zorgen nu. Je hebt ook zo sterk moeten zijn en hebt zoveel moeten doorstaan de afgelopen maanden. Daar is het einde van een zwangerschap, met slaaptekort en een dwarse peuter niet echt handig bij. Ach meid toch ik hoop dat ML snel thuis is en dt je indd dan ook even die tijd voor jezelf neemt! Heel belangrijk is dat!!!
    Gun jezelf ook even dit k#tmoment en voel dit ook liefje, anders krijg je het dubbel en dwars weer terug. Ga er even doorheen, laadt jezelf daarna op in de auto ofzo en dan kun je straks weer even er tegenaan.
    Ik wil echt even naar je toe kunnen en je knuffelen, verdorie. Hopelijk is mijn digiknuffel en brede schouder ook een beetje troost.

Raspbeebje: Kom maar liefje mama is er klaar voor! En wij ook!!!

Dikke dikke dikke kus!!!!!!!!!!

11. raspberry

Aaah Finnie, dank je, het gaat al weer wat beter. Ml is thuis en is nu lekker met V.era bezig dus dat geeft me weer wat ruimte en lucht. Hij snapt me gelukkig heel goed en zegt ook dat ik me zo mag voelen zo aan het eind van de zwangerschap. Ik mis gewoon mn mobiliteit. Lekker dingen doen met V.era of voor mezelf dat is er gewoon niet meer bij en dat knaagt.
    Maar het beebje mag inderdaad wel komen, ik denk dat ik er nu toch wel klaar voor ben.

12. raspberry

Ik ga even lekker onderuit zitten met een bakkie thee.
    Tot later!!!

Knuf X

13. Funnyfant

Lieve kleine Rasp-beeb,

Het is vast lekker warm en veilig in jouw mama's buikje. Dan is het natuurlijk niet zo aantrekkelijk om naar buiten te komen. Maar geloof mij, EN mijn dochtertje Min.k (die zelf net die stap heeft gezet), het is echt ook heel warm en mooi en leuk buiten de buik. Je hebt naast jouw lieve mama, ook nog een papa en enorm knappe grote zus, die heel veel van jou houden. Je hebt ook een heleboel ooms en tantes geloof ik! En een KANJER van een oma, die ook heeeeel erg benieuwd naar jou is. Verder nog een heleboel lieve mensen die jou ontzettend graag willen knuffelen. En dan natuurlijk al die lieve musketiertjes niet vergeten die iedere dag regelmatig zitten te F5-en om te zien of jij er al bent :D!
    Je hebt de mooie zon, je hebt heerlijke warme melk uit mama's borst, je hebt een prachtig mooi kamertje en een heerlijke wieg (met enorm mooie lakentjes ;)). Er is zoveel te zien en te voelen hierbuiten en alles mag je op je eigen tempo doen! Het is echt heerlijk. Kom nou maar kleintje, het is goed geweest daarbinnen ;)

Dikke kus we houden nu al van je!!!!;)

14. raspberry

Hihih lieve Finnefant, je bent een schat!!! Lof joe!! XXX

15. Funnyfant

Lof joe toe!!!!

Haaaai Doortje lieverd!!!

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Meiden,

alleen even eerst paar reacties gelezen op miujn berichtje, sorry dat ik niet verder kom lezen en kletsen!

@Quint, hey meid ahhh je bent lief :)! Gaat hartstikke goed hier af en toe energieloos ben dus ook erg benieuwd hoe het straks bij de internist zal gaan. En met jou liefy? Ben je er al een beetje klaar voor?

@Merel hahaha ja die kleinkinderen kijk ik ook nu al naat uit hoor :p haha, maar je moet natuurlijk gewoon doen waar je je goed bij voelt...zou wat zijn zeg als je voor de maatschappij oid voor een 3e moet gaan. Ik ben ook niet heel actief op FB hoor, maar ja beter iets dan niets :)

@Madelief :( neeeeeee pffffff ik weet nou niet meer of ik hem wel of niet heb gepost :) ooooo wat erg he ik schaam me zo! Ik had het idee van wel, maar goed ik ben het kaartje wat ik voor Finn had gehaald dus ook kwijt geraakt :( dus ik ga gewoon een nieuwe kopen en sturen ook al is het erg laat! Gaat het goed met je meiden?

@Giraf, hey lieverd jaaaaa leuk! O wat goed van je ouders! Zo zie ik het dan inderdaad ook voor me! Hoe heb jij de aandacht van je ouders ervaren als ik vragen mag? Ik wil heel graag 3 kindjes, maar AM wilt er 2 of 4, maar met 4 denk ik dat de aandacht moeilijker te verdelen is en je band met de een beter dan de ander of allemaal niet...hoe kijk jij daar tegenaan?

@Raspy, zo leuk dat we samen FB hebben, wat een mooie meid heb je toch! En jijzelf mag er ZEKER ook wezen!!! Ben benieuwd wanneer jouw kleintje op je buik wilt gaan liggen ipv in je buik :D

@Finny, ahhhh te cute die foto's! N. en Chloe verschillen nog maar 3.3 kg :):D hahahaa en 23 cm en hij is pas 2 maandjes natuurlijk.

@Chinees meisje, ik krijg het niet uit mijn hoofd sinds gisteravond..werd er misselijk van! En dit is de reden waarom ik nooit nieuws kijk...vriendin had t nieuws op. Te erg voor woorden! Verschrikkelijk en afschuwelijk! Ik hoop dat ze een mooi "leven" daarboven krijgt!!!!

@Alle MK! Hele dikke knuffels!!!

17. Funnyfant

Whahahahhahaha Doortje dat klinkt wel gek zo hahahahahaa! 3.3 kilo en 23 cm :D! Oh maar het is ook zooooo'n lekker stel!!! heb die foto van FB opgeslagen op mn computer omdat ik m zooooo mooi vind en het gewoon mijn schatjes zijn :):D Mocht wel he :):p hihihihi!
    Oooh mijn kaartje komt wel schat, en anders niet ik weet toch wel dat je van me houdt ;):p:D Maakt niks uit schat!!!! Kan niet wachten tot ik zover opgeknapt ben dat we ECHT kunnen daten lieverd! Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar het is zo drukjes! :D Kus!!!!

18. giraf

giraf Niet meer actief

Rasp
    Ik ga straks eens even google-en op die babyslaapgids! Ik heb er wel meer dan 30 euro voor over om weer eens te slapen :D
    Ik was ruim 1.5 liter bloed verloren tijdens de bevalling... schijnt best veel te zijn?

Finn
    Thanks lieverd! Ik denk dat ik ze inderdaad maar eens uit logeren breng, ben ik ook weer een iets lievere mama :)
    Ik heb heel veel meisjeskleding, maar alles gaat naar mijn zus, sorry.

Merel
    Voel me niet aangevallen hoor! Ben alleen maar super blij dat jullie zo met me meedenken! Ik 'moest' inderdaad terugkomen bij de HA als de osteopaat niet zou helpen. Dinsdag komt de kinderfysio voor J en dan wil ik hem ook even naar I laten kijken als hij dat wilt, misschien weet hij wat er zou kunnen zijn en anders weer terug naar de HA voor verdere onderzoeken...
    En nu extra lekker van het weekend aan het genieten nu je weer werkt?

Meis
    Het bedje steeds verder verschuiven richting haar eigen kamer hebben wij ook aan zitten denken! Zou best een oplossing kunnen zijn!

Finn
    JAAAAAA!!! Volgend jaar meedoen aan TVOH!!!!!
    Dan maak ik een mega groot spandoek voor je!

Wolfje
    Fijn dat Brugge zo leuk was!

LM
    Hoezo niet fotogeniek??? Ik vind haar prachtig op de foto!

Madeliefje
    Wat klink je toch weer heerlijk vrolijk! Ik krijg altijd een glimlach op mijn gezicht van je berichtjes!

Rasp
    Kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zit lieffie!
    Is het geen optie om V een nachtje weg te brengen? Zodat jij even lekker met ML kan eten/film kijken/ kletsen of gewoon lekker bank hangen en op tijd naar bed (en uitslapen....)

Jadore
    Ik moet zeggen dat mijn ouders iedereen altijd evenveel aandacht gaven/geven. Gewoon even een kletspraatje tijdens de afwas ofzo... en ik moet zeggen dat wij als broers en zussen onderling ook heel veel met elkaar optrekken. Heb nooit het idee gehad dat ik aandacht tekort kwam!

Zo nu lekker op de bank met een bakkie thee!

Meiden, ik wil nog even zeggen dat ik jullie allemaal kanjers vind! En dat ik echt super blij ben dat jullie zo met me meedenken over het slaap 'probleem' :)

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

giraf; was idd fijn

rasp; dikke knuffel meid, hoop zo dat de kleine komt

jadore knuf terug:)

meis fijne avond:)

all; knuffels

20. raspberry

Oh meiden, zo lief zijn jullie voor me. Het gaat al weer hoor. Zo snel als ik in een dip zit, zo snel ben ik er gelukkig ook weer uit. Ik zit er momenteel alleen wat sneller in helaas maar dat hoort er vast en zeker bij zo op het laatst.

@Giraf, oeh jemig, 1,5 liter is wel heel erg veel, heb je ook een bloedtransfusie gehad dan? Sorry als ik vraag naar de bekende weg hoor, misschien weet ik het allemaal al wel maar ben ik het weer vergeten, sorry dan!!!
    Ik was 800 cc verloren bij V.era en die kon ik echt niet missen, ik ben een paar maanden kapot geweest en aan de ijzertabletten en de eerste dagen kon ik niet uit bed komen zonder flauw te vallen, vreselijk vond ik dat. Hopelijk gaat het deze keer goed, ze zijn er nu uiteraard wel alerter op dus ik maak me maar geen zorgen.

Deel Deze Pagina