ik weet niet eens meer hoe het was in het begin met sem... wel dat hij met 6wk sliep van 20u tot 8u en overdag niet... hopelijk slaapt deze straks ook lekker snel door maar geniet lekker van je kids oh hier is de kleine zooo druk, me buik gaat van links naar rechts...
vannacht doe ik alleen ff proberen met een kussen onder me buik te slapen, lig altijd op me zij, maar dat begint zeer te doen in me buik... banden ofzo denk ik...
@Wolfje, heerlijk he die bewegingen in je buik! En een kussen onder je buik is inderdaad wel fijn, ik slaap met een kussen tussen mn benen en eentje onder mn buik.
raps; tja ik ga het vannacht proberen... vannacht echt pijn gehad, eerst poos op me linkerzij gelegen onwijs pijnlijk aan de linkerkant, daarna rechts het zelfde... ben benieuwd hoe het zal gaan... merk wel dat ik nu vaker/sneller last heb van dingetjes dan met de eerste zwangerschap...
@Wolfje, dat schijnt normaal te zijn bij een tweede hoor, dat beaamde mijn VK ook. De banden doen sneller pijn omdat ze slapper zijn door de vorige zwangerschap.
@finny, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een super super super liefy ben je toch juist enorm lief! je krijgt er sowieso een, maar moet dus weer nieuwe kaarten kopen..denk maandag of di ff. 8 voedingen is toch heerlijk! ik doe nu 6 ongeveer en was in de 7e hemel met in t begin 8 a 9 ...met chloe tussen 12-16...soms om t uur 1.5 uur ze had zo'n zuigbehoefte maar weigerde een speen...dus lang leve de fopspeen XD hahaha @giraf, o heerlijk meid! Ben benieuwd hoe de toekomst zal zijn voor ons allemaal. hoop dat het slapen snel weer goed gaat meid! @Vlek, oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lees ik nou dat je morgen gaat testen??????? breek weer uit N. is zo onrustig even, maar komt goed zodra ik hem weer aandacht geef heerlijk die sprongetjes
rasp; zou best kunnen ja, heb met sem eigenlijk nergens last van gehad... nu ook wat meer last van zuur... jadore; s6 met sprong sprongetjesboek; hebben jullie er 1 of niet? met sem eigenlijk nooit opgevall en een boek zoals oei ik groei nooit gelezen...
Ik heb het oie ik groei boek te leen gekregen van mijn schoonzusje maar ik het er met V.era maar 2 keer in gekeken.
oh ja het CB had het over 6 voedingen... ??? Daar moesten we naar toe, maar weet ik veel? Ik weet alleen dat we met Finn er 1.5-2 uur tussen hadden met moeite! Hij wilde alleen maar (.) hahaha! Vaak kwam hij na 20 minuten alweer en dan moesten we rekken pfffff dat vond ik zo zwaar! Maar 8 voedingen vind ik sowieso een cadeautje hoor! Mij hoor je niet klagen Al zat ik op 10-12, dan nog: Min,k slaapt tussendoor dat alleen is al een cadeau! Hier zit een gelukkige vrouw XD
Ja heb wel veel aan oei ik groei gehad eigenlijk... Finn deed veel volgens dat boekje hahahaha! Had toen die erkenning wel nodig, nu niet meer
@FF, oei ik kan zo boos worden soms om dingen van het CB!!! Je geeft BV dus je overvoedt je kind nooit. Je moet minimaal 6 voedingen geven maar een maximum is er niet!! Voeden op verzoek en als M.ink 8 keer wil drinken dan mag dat. Maar goed, als jij je goed voelt bij de adviezen van het CB dan moet je dat doen hoor lieverd.
oei ik groei, tja wil het boek, misschien kado geven aan vriendin is nu zwanger van de eerste... vandaar me vraag oh ben er nog niet uit welk product ik nu wil kopen van lodger... ellende als je niet goed weet wat je wilt
@Wolfje, tja aan mij heb je dan niks want ik heb echt geen ervaring met een lodger en dus ook niet zo met het oei ik groei boek.
Ik ga ook naar mn bed toe!! Morgen lekker ontbijt op bedje met mn liefsten en lekker rustig aan doen, heerlijk zo'n zondag! Slaap lekker dames! Tot morgen maar weer! Kus x
heb ook geen boek van oei ik groei, het komt zo het komt denk ik altijd FF lekker hoor dat M het zo goed doet en jou je rust gunt !! testen, durf niet !!!!!!!!!! help iedereen die gaat slapen, weltrusten !!
ben ff zooo kwaad... laptop werkt nog steeds niet goed en krijg er nu zelf geen foto's op!!! bah baal als een stekker!!!
Goeiemorgen!!! Vlek, ik moet de hele tijd aan je denken!! Ik heb mn nieuwsgierigheid niet meer in bedwang, ga maar testen!!!! Wij zijn er om je op te vangen als je minder goed nieuws hebt!!! @Wolf, balen van de laptop!
Vanmorgen in bed weer eens regelmatig terugkerende krampen onderin, menstruatiekrampen. Ben uit bed gegaan en niks meer natuurlijk!!! Grrrrrr dat voorwerk zal ergens goed voor zijn maar is wel frustrerend! Zou vandaag best willen bevallen, heerlijk op een zondag.