Jaaa maar bij mij trok het eerst ook weg the night before, weet je nog?? Kan best!!! Sssssspannend!!! Vlek: Jaaaaaa testen meid!!!!! We zitten er klaar voor liefie!!! F5 f5 f5
@FF, haha, maar ik had het een week geleden ook al een keertje zo, en nu dus een week verder, ik reken nergens op maar zou het uiteraard niet erg vinden als het wel gaat doorzetten vandaag of vannacht ofzo.
Goeiemorgen allemaal!! Ik kom even binnenvallen in de hoop dat ik een mooie posi test van Vlek kan bekijken Sorry, ik heb verder nog niet bijgelezen... Ik zag net wel dat Rasp kramp heeft, het is een prachtige dag om te bevallen Wij gaan zo vertrekken voor een dagje strand, ik zal af en toe op mijn tel kijken of er al nieuws is van vlek. Ik kan helaas alleen niet posten met mijn tel. (kan niet inloggen om een of andere reden) Ik hoop dat alles goed is met jullie!! Hele dikke knuf! Ik hoop tot vanavond
@Maible, wat heerlijk naar het strand!!! Veel plezier!!! Krampen zijn er niet meer hoor dus ik ga niet bevallen vandaag.....
<isschien moet ik in bed gaan liggen de hele dag want ook nu in bed weer veel harde buiken. Ben ook aan het F5en voor Vlek maar ze is er niet helaas.....
He daar, Ja Vlek.....hoop zo dat je straks met goed nieuws komt? Maar misschien heb je nog helemaal niet getest en doe je dat morgen?? We zijn in ieder geval standby!! Rasp: ja, als je gaat liggen krijgt je beeb energie he, en nu in de laatste fase betekende dat bij mij ook feest in mijn buik. Constant harde buiken. Misschien toch maar in bedje blijven tot de bevalling? Maible: naar het strand? Lekker! Maar wel een end rijden voor jullie zeg! Zou het wel willen maar hoef met dit soort acties niet aan te komen bij ML... Gisteren nog vrienden op bezoek gehad, was erg gezellig, we hadden niet zo'n goed contact meer de laatste maanden, maar dit onverwachte bezoek maakte weer wat goed. Gisteravond ben ik verder gegaan met een nieuw Jk-project. Ik ben begonnen aan een naamhanger, wordt echt heel gaaf al zeg ik het zelf. Ik wilde hem eerst op internet kopen, had iemand gevonden die ze heel mooi maakte, maar ze is weg van internet! Dus nu toch maar zelf geprobeerd, en valt niet tegen! Hij moet echt helemaal 100% mooi worden voor mijn meisje, soort dromenvanger, en als hij helemaal af is spam ik 'm pas. En moet nog aan mijn waskussenhoes beginnen FF....maar volgens mij kan er veel fout gaan, dus ik ben beetje huiverig....we'll see! Vanmorgen nog naar P.renatal geweest, nog broeken voor Jp gekocht en een setje en broekje en kleine winterslofjes voor Jk. Jp was strontvervelend, die ligt gelukkig nu in bed. Hij heeft vannacht voor de grap bij mij mogen logeren omdat ML op stap was en op de bank moest van mij . Wel gezellig hoor, zo samen met Jp, maar hij werd vaker wakker en zat dan rechtop slaapdronken onzin uit te kramen. 23:30 uur: Mama.....ik ben wakker....zal ik de tv aanzetten?? 4:00 uur: Mama! Mamaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1 sec. helemaal overstuur omdat hij niet wist waar hij was) 7:30 uur: Mwah, (kus) mama ik ben weer wakker......maak jij flesje papje? Erg grappig hoor, maar vanavond weer lekker in zijn eigen bedje!!
@Merel, nou de kleine is heel rustig in de buik nu dus de harde buiken komen niet van de baby zelf. Wat heb je toch een heerlijk joch met zijn lieve uitspraken. Maar kan me voorstellen dat je 1 zo'n nachtje genoeg vind haha. Dus je bent ook weer crea bezig, ben benieuwd naar het eindresultaat hoor, leuk!
Dames ik spring gewoon in. Zal het zeurverhaal over hoe waarom ik er weer eens niet was achterweg laten en gewoon verder gaan. Vlek: ik ga er vanuit dat je niet hebt getest vandaag?? Stompie, je mocht vrijdag al testen, morgen MOET HET VAN ONS HOOR!!! Vind het zoooo spannend. Heb wel een goed gevoel... Rasp: doe je rustig aan meid? Kan me voorstellen dat je er wel een beetje vanuit gaat dat het nog even duurt, maar kan ook zo ineens beginnen. We moeten dus voor jou F5en?? Rest: zoals ik al zei, ik spring in. Heb het meeste wel gelezen, maar vergeet alles weer. Vergeef me.. Heb onze oude pc boven gezet met en oud beeldscherm. Werkt beter dan een mini-laptop. Maar het draadloze toetsenbord werkt voor geen meter!!! #$%^&*(&^%$ Moet alle zinnen steeds overtypen!!
Dames, wij gaan naar mn ouders dus ik ben er pas vanavond weer!! Misschien spiek ik daar nog wel even mee.... Fijne middag allemaal! Knuf x
Hey lieverds!!!!!!!! Zo, vandaag weer zo'n schitterende mooie dag! Vannacht om 0:30 uur is gaan slapen...het was een mega gezellige drukke dag gisteren!! E.line viel om 22:00 uur in slaap en sliep door tot 05:15 uur...echt super!! Zo kon ik toch nog even wat slapen. haha, E.line heeft toen dr ogen geen een keer open gedaan toen ze ging drinken..ze hapte gewoon en deed geen moeite om te kijken. Daarna sliep ze tot 9:00uur en moest ik haar weer beetje wakker maken.Echt heerlijk!! @Rasp Meid, dikke knuf en herken het zo dat alles teveel wordt aan het eind, wat rust krijgen is dan zo aantrekkelijk! Gelukkig begrijpt je man je, dat is toch wel fijn! (mijn ML vertrok toen es mooi naar de boerderij, terwijl ik het spuugzat was:x) Het is gewoon tijd dat de kleine gauw komt en die ongikrampen door gaan zetten!! Dikke kus op je buik!! @Jadore Geeft niet hoor meid, hier gaat alles goed met de meiden!!Hoe is het met je manneke en je meiske? @FF Vandaag weer een heerlijk rondje gewandeld buiten met de kids? @ Vlek Oooooooooooooh wat spannend en wat posi nieuws dat er in elk geval nog geen ongi is!!!!Ben echt heel benieuwd morgen! Heerlijke dagje in A'dam gehad dus! Had je foto's al in je album gezet? @Wolfje Ook alweer in de 30 weken..wat gaat de tijd snel..en wat gaat het een bijzondere kerst worden..dat is al bijna!!hihi..straks de kerstboom weer neerzetten etc...dat lijkt van vorig jaar nog als de dag van gisteren...toen was ik net zwanger Zo, hier croissantjes eten met heerlijke soep...mjammie! Zwaai!
Herkennen jullie dit: heb steeds een zeurende pijn rechts onderin mn buik. Geen steken ofzo, maar constant aanwezige pijn. De pijn is wel te doen, maar wordt erger als ik ga staan of me uitrek. Vaag...
Hoi dames Ik heb niet heel erg veel gemist zie ik. Wij zijjn net weer terug van mn ouders. V.era gauw op bed gebracht want die was erg moet, het is ook al laat voor haar. Nu liggen we zelf ook al in bedje en gaan vroeg slapen. @Madl, wat gaat het allemaal toch lekker met jullie, wel getroffen zo he meid, genietse!! @Nemo, oh ik had zo vaak steken hier en daar, gewoon oprekken van de baarmoeder en de banden en soms misschien ook wel eens je darmen omdat die ook een ander plekje krijgen en in de vedrukking komen. Hoort er bij, geen zorgen!
@Vlek, mn duimen draaien nog op volle toeren voor je hoor!! Hopelijk morgen nog steeds geen ongi en een knaltest!! Slaap lekker allemaal en tot morgen!!! Dikke knuf X
sorry dames , had vannochtend wedstrijd met paard en dat liep allemaal uit, vanmiddag kraamfeest gehad van mijn lieve zusje voor mijn super nichtje dus pas laat weer. maarrrrrrr ik heb getest:
hele donkere foto, maar hoop dat jullie ook een 2e streepje zien, wel heel licht nog maar had vanmiddag veel gedronken en had in een opwelling vanavond een testje gedaan, dacht dat ie toch niet pos zou zijn. morgen een CB halen en dan nogmaals.