De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
  2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Er is er 1 zwanger, hoera, hoera! dat kun je wel zien, dat is Vlek!!!!!!!! Dat vinden wij allen zo heerlijk jaja, en daarom zingen wij blij, blij, blij, blij! Zij is zwanger, hoera, hoera! Zij is zwanger, hoera, hoera! Zij is zwanger, hoera, hoera!

Vlek, die is zwanger, Vlek, die is zwanger, Vlek, die is zwanger en dat vieren wij, en dat vieren wij en dat vieren wij! Hieperdepiep....HOERA!!!!!!!!!Hieperdepiep.....HOERA!!!!!!!! Hieperdepiep...HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morgen ladies,

@vlek, he las het gister avond nog (lees half 1) maar wouw ben zo blij voor je, vandaag even knaltest er achter aan he, voor ML ook fijn:D

@rasp, hoe is het met je beetje geslapen?? en nu we toch in het babynieuws zitten hihi baby rasop komt ook vast snel

@merel, succes zo bij de CB nooit leuk he die prikjes

@moet om 11 uur in het zkh zijn voor nacontrole en brbrbrbr spiraal!!
    hoop dat het meevalt

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    bedankt lieverds voor al jullie felicitaties en lieve woorden !!
    doet me heel goed !!
    vanmorgen dacht ik dat het allemaal een droom was, hihi heb snel nog een test gedaan deze was hetzelfde als gister.

weten jullie eigenlijk of een cb heel veel hcg nodig heeft ? omdat de tests van zwanger en kids een heel dun lijntje geeft is ML eigenlijk nog niet overtuigd, maar dadelijk geeft de cb negatief aan :)

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Oh, Vlekkengek, geen zorgen. Zwanger en kids heeft geweldige ovu testen maar slechte zwangerschapstesten ;) Mijn man was ook niet overtuigd, hoor. Kruidvat 2 voor €5 zijn heel goed en ik denk dat cb ook zwanger moet gaan aangeven! Leuk, leuk, leuk!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlek, bij mij gaf de CB ook zwanger aan na een hele lichte test van zwanger en kids!

Hier nog alles hartstikke rustig hoor meiden!! Gisteravond gewoon lekker vroeg naar bed gegaan en vanmorgen laat er weer uit, ML is vrij vandaag dus we doen lekker rustig aan.

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Mogguh! Heerlijk gedroomd :)

Vlek: Ik had een nega CB test na 2 posi K2v5 testen. Z&K is verschrikkelijk indd. Dus als je die posi hebt, dan ben je ZEKER zwanger :D:D:D:D!! Ik zou voor K2v5 gaan...

Hier: Finn is al 2 dagen ziek... 39+ koorts. Ik ben ook beetje ziekjes: Keelpijn, niezen, beetje verhoging en niet fit. En Mi.nk is heel erg aan t snotteren en niezen. lag vannacht soms te piepen naar adem in haar bedje, als ze onrustig was.. Maar geen koorts ofzo... Wel een beetje engig vind ik...:(
    En ze komt vaker voor een voeding: Denk dat mn voeding iets teruggelopen is nu ik niet fit ben... Ach ja we leggen wel aan;)
    Zometeen wegen! Ben benieuwd wat onze dame weegt.

Oh en gisteren plotseling buikpijn en ineens weer een hevige bloeding met stolsels (sorry:)), terwijl ik echt bijna niet meer vloei... Wel gek...

8. raspberry

Ach Finnie wat vervelend zeg! Hebben jullie lekker vakantie samen en dan worden jullie ziek. Kan inderdaad best zo zijn dat je voeding wat terugloopt omdat je zelf niet fit bent. Gewoon wat vaker aanleggen inderdaad, komt wel goed.
    Beterschap voor jullie allemaal lieverd!!!!

Ps: en dat vloeien is niet vreemd hoor, kan zo zijn dat er toch nog restanten zitten die ineens loskomen en er nog uitmoeten. En waar je op moet letten heb ik je eerder al verteld dus als dat in orde is dan is er niks aan de hand liefie. Maar als je het niet vertrouwd altijd VK bellen!!

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    dadelijk even naar de kruidvat, een 2v5 en een cb halen :D

FF, veel beterschap meid, dat je maar snel mag opknappen samen met de hele fam !! erg eng idd als kleintjes zo naar adem snakken vanwege verkoudheid, een warm badje miss een oplossing ?
    en als je het niet vertrouwd, zou ik ook de vk bellen idd.

rasp, lekker rustigaandagje, lekker hoor !! en wat zouden we toch zonder onze eigen vk moeten, heel fijn dat we met al onze vragen en problemmpjes bij jou terrecht kunnen !! hoe gaat het vandaag met je, nog een rommelende buik ?

10. raspberry

@Vlek, kom maar op met die posi testen!!! ;)
    Hier geen gerommel in de buik helaas. Straks maar eens even een goeie drukpunt massage van mn voet denk ik.
    Maar vooralsnog duidt niks er op dat het snel gaat gebeuren hoor.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlekkie, wat een super nieuws!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Echt super dat nu iedereen zwanger is in ons topic (of bevallen :D)

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    oh en meer heb ik niet gelezen. Feline heeft weer de hele nacht liggen huilen (en dan ook echt de hele nacht). Vorige week zondag ook al, als ze er maar geen gewoonte van maakt.
    Nu ligt ze heerlijk te tukken :(

13. raspberry

@LM, ach dat is heel erg vervelend zeg. Geen idee waar het van komt? Veel visite gehad misschien en vorige week ook? Kan soms heel veel invloed hebben op een baby hoor.

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    We zijn gisteren op een verjaardag geweest, maar wij zaten in de eetkamer en daar was bijna geen visite. Maar misschien toch teveel voor d'r geweest.

15. raspberry

Ja, dat zou best kunnen hoor. Misschien is ze gewoon heel gevoelig daarvoor. Heen en weer reizen met haar of drukte om haar heen. Sommige baby's hebben heel snel té veel prikkels hoor en misschien in haar geval, met de slechte start, dat ze wat sneller overprikkeld is. Vervelend voor jullie is het zeker!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, terug van buiten...lekker een frisse neus gekregen van die wandeling van een uur om boodschapjes te doen. M.aaike is niet altijd erg van doorlopen, dus dan duurt het wel even. Geeft niks, zo heeft ze wel dr beweging gehad en E.line en ik frisse lucht.

@FF Beterschap met F. en M. en jezelf! Hier is E.line ook verkouden en had weekje geleden ook dat ze zo engig aant ademhalen was. Klinkt dan zo eng! Vanmiddag ga ik nog neusspraytje halen. Merk n ook dat als ze boert, dat er soms ook slijm uitkomt. Dat heb ze dan natuurlijk ingeslikt.

@ Rasp Afgelopen nachten beetje kunnen slapen? Beweegt de kleine nog druk in je buik? (gek genoeg weet ik al niet meer hoe dat voelt?;))

@ Meis Lijkt me spannend zo'n spiraaltje zetten. Heb je het eerder gehad?

@ Nemo Ik hoop dat je dan weer een echo krijgt!!! Dat is dan weer een kiekje naar je baby, maar ook weer een geruststelling dat alles goed is!

17. raspberry

@Madl, heerlijk frisse neus dus, t is zalig buiten inderdaad!
    Hier nog een lekkere drukke baby in de buik hoor, die vermaakt zich nog opperstebest.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh lekker Madl! Ik wilde ook boodschappen doen, maar Feline ligt nog te slapen en ik ben TE moe om richting winkel te gaan. Ik duik zo lekker mijn bed in :D

19. raspberry

Wij gaan vanavond lekker aan de stampot boerenkool met spek en worst. Niet echt een goeie maaltijd als er een bevalling komt vanavond maar ach, das pech dan.

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @LM Das minder zo'n nacht!!! Als ze dr ritme maar niet om gaat draaien om snachts wakker te zijn en overdag gaat slapen. Wilde ze nergens door stil worden? Vanmiddag je rust proberen te pakken...dit hou jezelf niet lang vol zo!

E.line sliep trouwens voor de tweede nacht door!! Om 21:30 uur viel ze in slaap en rond )04:45 uur werd ze weer wakker. Heerlijk!!

Deel Deze Pagina