De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, he bah, keelontsteking is echt heel naar inderdaad. Hopelijk blijft de dikste ellende jullie bespaard!
    En die kleine vreetzak enorm gegroeid!! Goed hey!!!
    Zeg Finnie, waar zit het drukpunt in je voet? Aan de binnenkant in het kuiltje toch?

2. raspberry

@Jadore, jeeeeeeeeeuw!!! Straks eindelijk een mooie jurk!! Ben heel benieuwd voor welk soort je gaat! En 11-11-11 in ondertrouw, zo leuk! Zou in mijn geval nog de bevallingsdatum kunnen worden hihi, alhoewel ik toch echt hoop dt de kleine er dan al is hoor.
    En super fijn voor je dat het zo goed gaat met je kindjes!!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oke ik ken er 3:

tussen de kleine teen en die erlangs'
    Aan de zijkanten van de nagel van je kleine teen
    1 vinger boven het bolletje van de enkel (weet alleen niet meer buiten of binnen dus heb ze allebei gedaan :p)

Als jij het kuiltje kent zou ik die ZEKER niet overslaan. Flink krachtig drukken hoor!!!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, nee idd keelontsteking is niets met een baby, hoop dat het jullie bespaard blijft rustig aan dan maar he, en ja maby ff na de HA.
    wel super dat M zo veel is aangekomen jij heb dus ook Topmelk:D

@Jadore, alles wel goed gegaan met plaatsen hoor moet nog x terug om te kijken of het ook goed blijft gaan.
    Maar zo leuk jurken passen en kijken!!! en mooie datum voor ondertrouw leuk zeg. Word vast een droomhuwelijk dat van jullie, ga je C en N ook als bruidskindjes kleden? vind dat zo lief he (oooh zie het al zo voor me)

@Vlek ja zoiets idd Flashbacks hihi (dacht dat ik er vanaf was mijn broek daar te laten zakken maar helaas)

5. raspberry

Hihihi, ML krijgt het dus druk (punt):p
    Nou ik ben benieuwd hoor, t werkt natuurlijk alleen als de baby er zelf ook klaar voor is.....we shall see!;)

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Jaaaa Rasp flink drukken!!!!!!!! ben klaar voor een raspbaby (in gedachten druk ik mee :D:D:D)

@vlek, had je mijn smsje nog gekregen?? was een beetje laat maar was ook ook enorm blij lag ik bed en ML zegt wat heb jij nou??!! dus ik vertellen hij zei ooooooohhhh super die hebben het ook wel verdient na alles wat jullie/jij heb moet doorstaan!!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Thanx meiden..ben trost..maar dat was wel duidelijk denk;)

@Jadore Wat gaaf om allemaal trouwjurken te kijken en te passen!!Zou het zo weer willen doen!! Wat een mooie ondertrouwdatum!!Gaan jullie die dag nog iets speciaals doen?
    Fijn dat het zo goed gaat met de kids!!

@Nemo Je hebt een mooi buikje!!!! Zo!

8. giraf

giraf Niet meer actief

9. giraf

giraf Niet meer actief

voor de rest alles gelezen, maar ben ontzettend druk, dus heb niet gereageerd :)
    Alles goed hier verder, denk aan jullie hoor! Ben er snel weer bij dames!

10. Funnyfant

Hahahaha Meis: Hier was ML ook al helemaal blij met het nieuws van Vlekkie :D

Doortje: Oooooohhhhh wauw ik ben heeeeel benieuwd!!!!!! Ga je me wel laten spieken :p;):D???
    Ben superblij dat het zo goed met jullie gaat wijffie, dat heb je verdiend!! Wat een mega lief berichtje van AM op FB :D Smelt :D:D

Rasp: Hahahaha ja ik heb ML op al die plekken laten drukken en VOILA! :D Maar ik (we) heb ook de voorweeën een zetje mee gegeven ;):) Ik hoop dat de beeb snel komt!!!! :D:D

11. raspberry

@FF, ik krijg ML nu nog niet zo ver dat hij op die manier wil meewerken aan het in gang zetten van de bevalling helaas, ik wil sowieso wel maar goed.....
    Woensdag naar de VK en eens even kijken wat ik daar kan regelen. ;)

12. Funnyfant

Je kunt t ook zelf!!! Gewoon daar drukken meid!
    :)oh je bedoelt dat andere hahahahahahah, tja dat kan je ook zelf :p:D

Door: Ik heb t gevoel dat de bv terugloopt omdat Min.k om de 2 uur komt vandaag...;)

13. raspberry

@FF, hahaha ik zal zelf even drukken! Dat andere doe ik toch echt liever met ML samen.
    Oh trouwens wat betreft het drinken van M.ink. Het kan ook zijn dat ze wat onder de leden heeft en dat ze daarom meer wil drinken om op die manier meer antistoffen binnen te krijgen en de ziekte te bestrijden. Klinkt logisch in jullie geval!

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Voor de liefhebber foto van T in mijn album

15. Funnyfant

Oh wat is t toch goed geregeld in de natuur!!!! WAUW!!! Klinkt indd aannemelijk, wat een wonder is t toch :)

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Heb er ook 2 van F ingezet met haar nw jurk, en F zegt ook steeds meot zo lachen F is wauw he!!! grapjas is het.

(heb nu zo'n hele hippe foon dus kan gelijk fototjes plaatsen handiger dan eerst camera kabeltje ed, dus zal een svaker foto's posten)

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

heb bijgelezen, maar moet weer aan de gang... tafel dekken en bezig met eten...

daarna zwemmen en voor de buis hangen, dus ben er morgen weer!

veel liefs xxx mij knuffels

18. raspberry

@Vlek, en? Heb je nog mooie testen?

@FF, hoe gaat het nu met jullie? Ik heb me suf gedrukt maar niks hoor....zonet ook nog even een tikkeltje te ver gelopen in de hoop dat......kleine heeft het veel te goed binnen denk ik.

@Wolf, tot morgen!

@Meis, mooie foto's en mooie kindjes heb je!!!

19. raspberry

Oh en het jurkje van F is ook prachtig! Welk merk is het?

20. Funnyfant

Rasp: Dat merk jurkje van F is Kik*Kid!!! Ik hou van dat merk, heb ik veeeeel jongenskleertjes van *zucht*
    Dat drukken werkt ook niet meteen gekkie! Duurt effe :D

Zo net naar de HA geweest want Min,k had 37.7 en ik vertrouwde t niet. Finn nagekeken, ws een virale keelontsteking doen ze niks aan. Mi.nk's longetjes geluisterd en die klonken schoon. Wel de temp in de gaten houden en als t 38 of meer is METEEN naar de HAP en ws ZKH...

ML is nu ook ziek, heeft hoofdpijn... Zucht wat zijn die wezens toch irri als ze zich niet lekker voelen. Ik ben ook beroerd, maar moet ook voeden en voor mn kids zorgen. Hij gaat gewoon overal liggen slapen! Doet ie ook als ik 's nachts voed: Gaat ie gewoon verder slapen. Maar hij verschoont haar wel dan.

Deel Deze Pagina