@FF, ach jee, houdt je meisje maar goed in de gaten inderdaad en je kunt beter voor niks aan de bel trekken als te laat hoor. Sterkte!! En mannen zijn inderdaad altijd 1000 x zieker als vrouwen, bah! Oooh dus het werkt niet meteen, nou wie weet dan is er nog hoop hihi.
Oh ja en dat merk kleding, ik dacht al dat dat het was. Ik vind het ook een heel leuk merk, niet alles maar veel vind ik wel mooi. Maar die prijs he!!! Sjonge!
Ja ik ook! ik heb nu ook allemaal noppies spulletjes gekocht, voor nog geen 15.- heb ik 4 leggings en twee jurkjes. Geweldig!
Das niet duur!!!! Ik heb ook erg veel Noppies voor de baby als het een meisje is, had ik toen dus voor V.era gekocht. Nu ze groter is vind ik noppies minder leuk, nu heb ik veel van Name It en Hema en H&M.
@FF, oooh nou goed in de gaten blijven houden dus, en thanx voor je reactie, ja vind het altijd erg mooi merk. Koop eigenlijk nooit kleding op MP meer 1 maal gedaan en gelijk een domper. (moet ML maar wat harder werken hihi)(opa/oma sponsoren eigenlijk niet echt voor kleding van de kids, ach geeft niet) @rasp, hahaha zoals FF al zei kik*kid, ja vind het erg leuk. maat 92 dus als F er uit is zal ik het melden En ja is wel duur maar wel mooi, ik koop altijd liever wat minder maar goed spul als wat minder kwaliteit (ondergoed en ed komen wel gewoon van hema en zo hoor) (laatst schaamde ik me wel had een blousje voor F gekocht van Tommy) @zo ga maar eens aardappeltjes schillen en sperciebonen onderzetten jumjum maby tot strakjes lieffy's @FF, heb een spijkerjurkje gevonden 62/68 meen ik zo uit mijn hoofd echt een prachtig jurkje zal even een foto voor je maken vanavond, je wou jurkjes en tuniekjes he?? jurkjes zijn alemaal zomerspul van F dacht ik.
Ik ben clae.ssens fan voor oudere meisjes en Hem.a en H&M vind ik ook geweldig! Oh er is zoveel moois!!!
hihi net een test gedaan van de kruid.vat hoezo een verschil , bij de z&K is een vaag lijntje te zien, met 2v5 is het een dikke vette streep merkkleding, krijg veel van mijn szus deze heeft veel merkspul van tommy,noppie,name it en noem maar op. wel handig zelf een paar broeken voor S via MP van Bengh gekocht, deze zitten net iets beter qua pasvorm, ze heeft totaal geen kont dus de rest zakt allemaal af. iedereen lekker gegeten ? hier een pofaardappel met sla en snitzel mmmmmmmm !! FF wel goed dta je naar de HA bent gegaan hoor, je gaat met die kleintjes haast niet voor niets !! goed in de gaten blijven houden. en mannen zijn idd 10.000 X erger ziek dan vrouwen, ze zijn dan ook meteen zo zielig
SHOWEN Vlek!!! Ik wil ook meegenieten van die KNALtest !!!!!!!!!! WAUWIIIEEEEE!!! Dus ML is nu ook overtuigd Oh meid ik ben echt een stuk gelukkiger nu jij eindelijk jouw beebje in je buikie hebt!
Jaaaaaaaaaah Vlek, dat zijn ze he!!!! Zo willen we ze zien!!!! Echt ik ben zo ontzettend blij voor je!! Volgend jaar hebben we een meeting en dan mogen we lekker nog jouw dikke buikie zien!!!
JAJAJAJAJAJAJAAAAAAA!!! Dat is m!!! Wat is het toch een mooi plaatje! En jippie wat een fijne heerlijke banner!
Rasp wat ben je toch een liefje (BB) Ga je vannacht bevallen?? Wel ff smsje doen he Heb een goed gevoel Rasp!!!! SPANNEND!!!!
@FF, ik ga je smsen als het zover is maar ik heb er zelf geen goed gevoel over hoor. Alhoewel alles in 5 minuten kan veranderen natuurlijk. Moet wel zeggen dat ik het ene moment denk van ik wil NU en het andere moment wil ik ook wel gewoon door tot de uitgerekende datum, maf he.
Nee niet maf, heel begrijpelijk! Zelfs ik had zoiets van: ik wil eigenlijk bevallen ivm alle toestanden, maar het zwanger zijn op zich had ik best nog langer willen zijn. Dat hebben van een kindje in mn buik ben ik nooit moe. Maar ik kon echt lichamelijk niet meer, maar anders had ik echt wel langer willen zwanger-zijn!
Precies, het gevoel is dubbel, ik wil nog geen afscheid nemen van de zwangerschap maar ik ben het ook een beetje zat en wil graag de baby in mn armen. En ik wil eigenlijk ook de natuur zijn gang laten gaan en tegelijk probeer ik toch zetjes in de goede richting te geven.... Misschien daarom dat ik de 40 weken wel wil gaan halen omdat het dan volbracht is voor mn gevoel.