Arme Juul..O paste de broekjes niet goed, zijn billen waren (zijn) te dik Bij L past het perfect. Toch meer een meiden merk.
LM, ik heb net je verhaal gelezen. Ik heb er wel wat tranen bij gelaten, zo heftig... Gelukkig is het wel een verhaal met een happy end!
aaaah dames wat lief, zo'n mooie kaart van jullie gekregen vandaag !!!!! jullie zijn schatten !!! FF fijn dat het vandaag beter gaat. maible, wat een lieve foto''s hihi en jij en LM hebben dezelfde smaak LM, heb met kippenvel je bevallingsverhaal gelezen, heftig hoor. je hoort vooral de 1e dagen op een roze wolk te zitten, maar helaas was jullie dit niet gegund, maar zo''n lachebekkie in de box maakt alles weer goed lijkt me !!
Vlek: De eer mag dit keer naar lieve Meis Fijn dat je blij bent met het kaartje! Het is je gegund lief!
Aaaah, geweldig die foto's FF! Wat een poepie! Ik ga even naar de speeltuin met de kinders. Tot straks!
Ff kort, zit alweer op mnn werk! Echo was SUPER! Echt al een heel kindje, en heel erg druk! Volgens de echo nu 11 weken. Volgende week combinatietest, over 5 weken (1-12) weer controle en op 6-1 de 20 weken echo. Door mn gewicht gaan ze overleggen of ik in ziekenhuis moet blijven. Was net een randgeval. Ook al ga ik naar VK, krijg sowieso groei-echo met 30 en 34 weken en dagcurve (ofzo) prikken voor suiker. Beter te veel controles dan te weinig. Raar eigenlijk dat ik dat met Daan allemaal niet kreeg, toen was ik 5 kilo lichter aan begin zwangerschap. Ben zo blij, was echt heeeeeel mooi!!
nemo, wat fijn dat jullie een mooi kindje hebben gezien! En extra controles zijn altijd fijn!! Wij kregen op het eind wekelijks een echo, altijd leuk om te zien
Oooh heerlijk Nemo!!!! Wat een goed gevoel!!! Foto??? Maible: Veel plezier! LM: Voed ze Dit zijn forto's van Finn zo oud als Min.k ongeveer... En?
Ik zei het eerder al Finn, ze lijken zuiver op elkaar!!! Echt wel! Bij ons zeggen ze ook steeds 'oh ze lijkt op Jp' maar als je foto's terug kijkt is dat helemaal niet zo! Quint: ik reageerd vanavond op je foto's, ben nu op mijn werk dus kan ze niet goed bekijken. * en breekt weer uit *
Hoi meiden!! Nee, de eer is aan ons zonnestraaltje Madelief!!! Net bij de VK geweest en heb verteld dat mijn lichaam aardig op aan het raken is. Nou en dat bewees mijn bloeddruk ook 125/90. Geen eiwitten in de urine en ook geen klachten van hoge bloeddruk gelukkig maar hij is dus aan de hoge kant en volgens de VK is dat ook een teken dat ik toe ben aan bevallen en dat het op is. Het kan zijn dat de kleine zich een deze dagen zelf meldt en anders komt ze vrijdag bij me thuis om te strippen!!!! Oh meiden wat spannend, wat komt het dan toch misschien heel dichtbij nu!!!
Val weer ff in..half/half nagelezen. @Nemo Fijn dat de echo zo goed was..heerlijk om je kindje dan weer te zien he! En wat klinkt dat weer zo heerlijk blij, gelukkig en enthousiast!!! Wanneer willen ze dan et. opnemen? de hele zwangerschap?? Geniet ze lekker vandaag! @Rasp Het zou super zijn als het gauw gaat beginnen dan!! EN anders, na vrijdag door het strippen!! Oh, wat word het spannend nu!! Doe je rustig aan!! @ all bedankt voor de tips qua laarsjes, maar ken boerenbond/action niet. Kijk eerst es bij de hema (intratuin zit niet in de buurt bij ons) @FF Wat lijken je kids op elkaar!! Leuk om dat dan te zien op babyfoto's he! IK haal altijd MLs album erbij en vooral E.line lijkt er sprekend op! Echt leuk om te zien. Hoe gaat het met de voeding nu? @ Maible Oh wat is ze al groot zeg!!Echt een flinke meid! Heel wijs kijkt ze op de foto!