De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik hoop ook dat de kleine nu snel mag komen!!

Dames ik zou graag op iedereen reageren maar aangezien V.era er vandaag niet is neem ik nu even lekker mijn rust. Ik volg alles wel hoor!! Tot later!!! X

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Net foto van Feline gemaakt :D

3. raspberry

Dames jullie hebben allemaal zulke mooie kindjes op de wereld gezet, heerlijk om te zien!!!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh kijk, had een vriend van ons gemaakt. Is bakker :D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nu jij Rasp :D
    Geniet van je rust!!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF Oh en heel herkenbaar trouwens je verhaal hoor! Had het in de eerste weken ook dat ik zo giga twijfelde en E.line vaak kwam. En..gisteravond dus ook weer (wat Merel zegt..het zit in de lucht zeker) heb wel 5 keer aangelegd en laten boeren.broek verschoond en ze was echt boos en wilde niet slapen. Pas om 23.30 uur viel ze eindelijk in slaap. en kwam tcoh (na zoveel eten) om 04.00 uur. IK twijfel dan ook heel erg of ze wel genoeg heeft. Maar, ik heb toen in de eerste weken BV boek gelezen en als ze te weinig hebben, kun je dat zien aan de luiers. En er waren nog meer dingen. Ik heb toen ook even na voeding extra gekolfd. Het BV boek heeft me heel erg geholpen. Maar het blijft zo dat je snel twijfelt en dat is een rot gevoel. Dus snap je helemaal!!!EN zeker als zo'n avond als gisteren dan pak ik liefst even fv. Gaat het vandaag beter?

7. raspberry

Oooh wauw, wat mooi!!! En lekker lijkt me!!!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @LM Waaaaaaaaaauuuuuuuuuwwwww..wat een knapperd is ze toch!!Heerlijk om haar zo gezond op de foto te zien liggen! Wat een mooi meisje is ze toch!!!En wat een verrukkelijke, heerlijke, mooie taart!!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @rasp Rust lekker uit meis!!!Heel goed!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Verdorie, wilde gooische vrouwen kijken maar de dvd speler pakt hem niet :(

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    OOOh moet even wat recht zetten de eer van het kaartje gaat naar..... Lieve Madeliefje!!!!!!!

Ga zo even verder lezen, ben beetje druk met van alles niets eigenlijk, de kindjes liggen lekker te slapen.

Maar wat een mooie kindjes hebben we samen!!!! wat een mooie foto's zeg allemaal dames.

@LM, die taart wauw hoe smaakte ie??

Zo ga nu even weer wat doen!!!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, hij was echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Maar is ook een super goede bakker waar hij werkt.

13. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

OOOOHHHHHH :$:):):):):) SORRY!!!!!!!!! Het is indd van Mliefje... :( Sorry meiden, ik heb me vergist (komt door die naam M in t mailadres:)) Alle eer naar Mliefje, sorry lieverd...

BV: Ja had net zelfs stuwing;) hahaha dus vandaag weer genoeg en ze spuugt nu ineens veel meer... Maar dat liever dan zo'n hongerig wurmke :)

Thanks Mlief, alweer zo'n hart onder mn riem :) Zo lief!!! Ja ik weet dat het straks weer makkelijker wordt gelukkig heb ik een jaar ervaring, maar die eerste weken zijn zo anders!

LM: Wauw wat een mooi meisje *smelt*. En wat gaaf die taart!!!! Superleuk/lekker!

Rasp: oooooh heeeeeeeeeeel spannend dus!!! WAAAAAHHH!!!!! Gisteren vergeten: Gefeliciteerd met de 39 weken!!!!!:)
    Neem maar lekker je rust liefje :)

14. Funnyfant

Oh en die 2 foto's zijn beide Finn he! Die eerste 2 zijn allebei Mink en die andere 2 zijn Finn.

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zeg he, kaartje was van ons allemaal hoor, dus niks aan mij de eer! Zo!

@FF Heerlijk toch..eerste weken zijn idd zo anders hoor! Hier weer een hongerbeertje..ze is de laatste tijd ook sneller boos..zit meer pit in;) Ze wil graag snel groot worden, net als dr zus!

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Leuke foto's, dames, van knappe kindjes!!!

LM, ik vind F erg op J lijken maar misschien heb ik het mis.

Nemo, gefeliciteerd met je goede echo! Fijn dat je zo goed gecontroleerd wordt, lijkt me een prettig gevoel.

Rasp, je bent er bijna. Ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie baby en kom altijd kijken hoe het gaat. Hoop dat het strippen gaat helpen. Zeiden ze niet eerst dat ze het pas met 41 weken gingen doen?

Finn, heb geen verstand van BV (nou ja, ik had altijd te weinig + moest kolven) maar zo te lezen gaat het weer beter.

Merel, wat een leuk cadeau hebben jullie voor je schoonouders uitgezocht. Ennne foto's hoop dat je het een beetje kan zien. Anders ga ik een paar nieuwe maken!

17. raspberry

Thanks meiden.

@Quint, ja ze zouden eerst pas met 41 weken maar dat waren de woorden van een nieuwe VK binnen de praktijk. Degene die ik vandaag had kent mij langer en weet dat ik me niet zomaar aanstel. Zij besloot om volgende week de eerste strippoging te gaan doen dus met 40 weken maar na het meten van de bleoddruk wil ze dus vrijdag al strippen.

Heb net even lekker op bed gelegen en sliep net een half uurtje toen de deurbel ging, daar schrok ik wakker van helaas.
    Geen idee wie er aan de deur was maar zal je altijd zien, slaap ze eens een keertje even lekker 's middags.........

18. raspberry

We gaan zo weer naar schoonouders om V.era op te halen en we blijven daar nog even lekker eten.

Tot vanavond!! X

19. Funnyfant

Veel plezier Rasp! Eet smakelijk en knuffel ze met Ve.ra ;)

2 druppels :D Merel je zag het goed meid! ;)

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Finnefant: tis gewoon bijna akelig zoas ze op elkaar lijken! Misschien wel leuk om zo allemaal onze 2 kindjes eens te vergelijken...zal ook eens zoeken hi hi.

Even een vraag aan jullie, ik ben beetje onzeker....
    Jk heeft dus maandag spuitjes gehad en sinds toen drinkt ze heeeeel erg druk. Heel veel aanhappen en loslaten. Maandagavond boerde ze zo hard dat ik me schrok! Heel eng, echt geen babyboer. Meer alsof ze heel erg moest spugen.
    Gisteren heeft ze me 's morgens echt ondergespuugd. Ze dronk en verslikte zich en hele lading kwam eruit, later weer zo'n boer.
    Gisteravond laat dronk ze voor het eerst weer rustig bij mij, eerste borst, 2e liet ze weer vaak los.
    Vanmmorgen gaf ze weer een flinke mond terug en toen ik op de hydrofiel keek zag ik tussen het wit/transparante drapje fluoriserend geel zitten.....???
    Nu hoorde ik van mijn smoeder dat ze vanmiddag een mega golf (minsetsn halve fles) uitgespuugd heeft.....
    Iemand een idee? Ze is niet echt verkouden, maar zou dat gele daarvan kunnen zijn?
    Ik heb een foto voor de liefhebbers (meedenkers) in mijn album gezet, en wil gewoon weten of dit iets ergs is, of dat jullie dit eens eerder hebben gezien?

Op de rest reageer ik straks even omdat t nu spitsuur wordt hier.
    Tot laters!
    xx

Deel Deze Pagina