De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Rasp: ik heb dat ook hoor! als kind al. ik heb ooit brullend een hele middag op een kapotte tv gezeten, die bij het vuilnis stond. Omdat ik er geen afscheid van wilde doen :):D
    Ik ken het wel!!!

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Als we het dan toch over janken om niks hebben:
    Ik heb staan brullen toen ik hoorde dat Sinterklaas niet bestond. Ik vond het ZO zielig voor die man. Dat hij daar dan stond te zwaaien op die boot en niet eens bestond! Vreselijk!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaaaaaaaah wahahahaha Nemo!!

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Voor mensen die het niet helemaal volgden: over 5 weken (1-12) krijg ik weer een controle en echo. Dan gaan ze besluiten op ik op medische indicatie onder controle van het ZH blijf, of dat ik terugmag naar de VK. Als ik kies voor dat laatste wil ik denk ik sowieso poliklinisch in het ZH bevallen. Heb trouwens voorkeur voor VK opgegeven en ook wel vermeld dat ik bij vorige zwangerschap (5 kilo lichter dan nu) ook bij VK ben geweest en dat ik toen zelfs thuis mocht bevallen. Ook geen verhoogde bloeddruk, suikerspiegel en groot kind.
    Ik krijg sowieso extra controles op suiker, en twee groei-echo's

5. raspberry

Ik heb het goed meegekregen hoor Nemo, kan me voorstellen dat je liever naar de VK gaat en ook met haar gaat bevallen in het ziekenhuis, dus hopelijk kan dat allemaal!

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    #3646 nemo1981, 26 okt 2011
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
    En zou het geen drama vinden om in het ZH onder controle te blijven hoor. Vind de VK gewoon veel gemoedelijker dan zo'n klinisch ziekenhuis. Oh, en mijn VK is een man!! Geweldige vent! Met een dikke buik en leren giletje!! :D maar heerlijk nuchter en eerlijk. Heeft ook eigen praktijk, dus altijd dezelfde. Hangen echt van die jaren 80 posters in zn wachtkamertje!!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, knuffel, het komt allemaal goed, lieverd.

Nemo, knap kind, zeg :D

Finn, jouw kids lijken inderdaad op elkaar! Leuke foto's!
    Hahahahaha, ben inderdaad aan het aftellen maar het schiet nog niet echt op (voor mijn gevoel dan). Ga met 36 weken pas als alles goed blijft gaan, dan heb ik meer tijd met de baby na de geboorte. Ik hoop vanaf nu wat meer rust in de tent te hebben al blijven hier altijd dingen liggen omdat ik niet aan toe kom.

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Iemand vroeg ernaar, weet niet meer wie.
    Dat is nu mijn standaard antwoord bij alles wat mis gaat: komt door de zwangerschap! :D

Dat schaapachtig zitten lukt nog niet echt. Ga zo maar afsluiten en poging doen

9. raspberry

@Nemo, wel fijn dat je nog even kwam kletsen hier hoor.

@Quint, oh dan heb je nog even te gaan, succes en als het niet meer gaat moet je stoppen hoor!! Goed om jezelf denken!

@all, ik ga ook schaapachtig doen alleen dan in bed hihi.
    Ga vanavond en morgen maar lekker vroeg naar bed want je weet maar nooit. Ga morgen overdag ook lekker rustig aan doen, k wil me toch enigszins voorbereiden.

Slaap lekker allemaal!! Xx

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Slaap lekker Rasp en doe inderdaad maar rustig aan!

11. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ik ga iik zo naar bedje!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Na....gezellig.....heb ik eindelijk tijd ligt iedereen al in bed!?

Zitten hier al de hele avond administratieve romslomp te verwerken...
    Jk gaat morgen naar het KDV oefenen! Moest nog de intake papieren in vullen. Ben benieuwd hoe het gaat, maar is maar een morgen.
    ML is met de belastingpapieren bezig...

Nemo: wauw, wat een super duidelijke foto's! Lange benen zag ik, erg mooi hoor die prille beelden van jullie kleine mups!
    Ik kan me je wens t.o.v. de VK wel voorstellen, en als het niet zo mag zijn is het ZH ook prima he, extra echo's!

Vlek: op naar net zo'n mooie beelden he!! Prachtige uitgerekende datum, en al lekker snel je eerste echo! ML trekt wel bij, alle mannen zeggen: eerst zien dan geloven!

Rasp: ook dit herken ik weer dat janken om zulke dingen! Ik wilde ook ineens dat het voor altijd zo bleef, gewoon hoogzwanger met 1 kind. Maar geloof me: net bevallen met 2 kinderen is 1000x leuker!! V zal altijd jou eerste kleine meisje blijven, en als je 2 gezonde kindjes op de wereld hebt gezet ben je zo gezegend en trots!

Quint: ik zag je foto's op mijn mobiel heel slecht, maar het zag er al leuk uit, ik ga zo even reageren.

Meis: je hebt me wel redelijk overtuigd met het spiraaltje. Ik ga even info inwinnen als ik stop met bv t.z.t.

Madelief: heerlijk he dat ze stiekem zo klein al zo'n eigen willetje creëren!

Maible: wel pil halen maar niet slikken....hmmmmm, wat is de bedoeling? Nr 3 er toch maar direct achteraan?
    Worden de kasten mooi???

Giraf: Hoe ist meid? Hoe zijn de laatste nachten verlopen?? Ben wel benieuwd of er nog iets veranderd is. En hoe was de fysio voor J?

Rest: zwaai!!! Ben het even kwijt wat er nog speelt......

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    heb wel bijgelezen hoor...
    onwijs moe, shoppen wordt wel wat vermoeider nu hoor...
    lekkere thee gekocht voor mezelf en mooie handdoeken en washandjes... was toe aan iets nieuws:p
    nu ontzettende hoodpijn en beetje duizelig, dus zo op tijd naar bed...

ff; naam is op zich zeker, maar met sem hebben we ook nog veranderd een week voor d day... maar ik denk echt dat dit hem is hoor:)

nemo; mooi echo! enne ik krijg nu met sem ook meer controles enzo als met sem en had toen zelfde gewicht...vaker bloeddruk controle, meer testen op suiker meer echo's en ze willen zelfs dat ik steunkousen ga dragen tegen spataders, ja daag!

mooie foto;s van mooie kindjes;)

rasp; hopelijk komt je kleine snel meid!

knuffels voor jullie allemaal! xxx

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhh LM: ik heb je verhaal vanmiddag in mijn pauze gelezen en moest opletten dat anderen mijn natte oogjes niet zagen.....meid wat heftig zeg. En de bevalling op zich was helemaal niet zo spannend, maar de momenten erna.....pffff wat zijn jullie door een hel gegaan zeg.
    Ongelooflijk toch hoe goed dat jullie F het nu doet he! Huilt ze nog veel 's nachts, of is de rust wedergekeerd?
    En lekker taartje zeg!!!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh ja, LM, heb ook je verhaal gelezen. Heftig zeg, pffffffffff

16. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek
    Oh 29-6 uitgerekend.... Beval dan maar op 25-6, dan hebben we 3 musketiers-kindjes-verjaardagen die dag! I van mij en O van maible zijn dan ook jarig :D

Rasp
    Een vriendin van mij is in hetzelfde ZH bevallen als ik, en die is ook 1.5 liter bloed verloren tijdens de bevalling, die mocht kiezen:
    -of een bloedtransfusie
    -of 10 dagen bedrust
    Zij is nogal een stoer wijffie, dus koos ze voor de bedrust, ze dacht dat ze dan met een dag of 4 wel weer opgeknapt zou zijn, maar zij heeft echt 10 dagen lijkbleek in bed gelegen, kon niks meer....
    Daarom geloofde ik ook eigenlijk niet echt dat ik zoveel bloed was verloren omdat ik me zo goed voelde, dus ik snap het ook niet echt?

Wolfje
    geeft niks meis, geniet nu nog maar lekker van de rust ;) zal straks wel anders zijn zodra de baby er is :p

madeliefje
    Lekker wandelen naar de bieb, wil ik ook wel een keer doen, maar ik ben bang dat I door de hele bieb heen blert van enthousiasme over zoveel boeken :cool:

Merel
    alweer een beetje gewend zo, werk-kindjes-opvang-weekend?
    Oh dit weekend een weekendje met je schoonloeder op een bungalow park :( Veel plezier, jij liever dan ik ;):D
    Zal ik ja anders met een smoes bellen? Dan bel ik zaterdag ochtend dat ik in nood zit, en dat je ONMIDDELIJK moet komen en dat het wel eens tot zondagavond kan duren ;):D

Finn
    Oh lieverd toch, ik lees dat je even een dipje hebt met de BV :(
    Over de BV kan ik je niet helpen...sorry....
    maar ik ken het gevoel wel dat je dan gelijk gaat vergelijken met F hoor, dat heb ik ook! Als J bijvoorbeeld een middag niet wil slapen ben ik al gelijk in paniek :) dan zie ik gelijk voor me hoe ik over 2 jaar met 2 kinderen zit 's nachts die niet willen slapen :) Onzin natuurlijk! Van mijn kraamhulp mocht ik ze nooit vergelijken met elkaar, elk kind is anders, en daar heeft ze gelijk in natuurlijk, maar het gaat automatisch.....

Meis
    de auto te vroeg weggebracht voor een apk....hihi...zou ook een blonTe actie van mij kunnen zijn....

Maible
    Oh wat een poppetje! Mooi! Wat groeien ze snel he???
    En wat is O al een echt heertje!!!! I is verliefd volgens mij, ze begon helemaal te stralen toen ze de foto zag :p Die, Die, Die!!! Riep ze keihard, dus of ze wilt O, of ze wilt de duplo :D

Finn
    wauw wat een mooi koppie heeft M!!!!

Madeliefje
    Lief van de kaart voor Vlek! Dikke kus voor jou!

Nemo
    Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!
    Ik wil een foto zien van jullie guppie, valt het op?
    *edit*
    zie net een foto van een prachtig kindje-in-de-maak :D

LM
    Mooi kindje! Mooie taart! En een super bevallingsverhaal... KIPPEVEL over heel mijn lijf! (en een paar traantjes)

Rasp
    Een dagje rust! Is ook wel eens lekker toch?
    Enne, die zwangerschapstraantjes had ik op het einde ook dagelijks hoor, niets om je voor te schamen :)

Quint
    Wauw zie net je banner! Jij gaat ook hard! Alweer bijna 30 weken :$

Merel
    Heb even naar de foto gekeken, maar het zegt me niks...sorry.

Nemo
    Je VK een man.... hihi, vind ik best een gek idee :) Op een of andere manier zijn VK's in mijn gedachten altijd vrouwen...

Merel
    afgelopen nachten waren zoals altijd: Drama met I en J die komt maar 1x en slaapt dan braaf weer verder....
    Volgende week 2e keer osteopaat voor I en als het dan nog niet helpt, terug naar de HA, want ik word er langzamerhand een beetje gek van :)
    Fysio voor J was wel goed, ze heeft veel tips en oefeningen meegegeven, en volgende week komt ze weer.

Hier op het moment iets minder, de ketel is kapot :x Dus we zitten zonder kachel :( Nou valt het wel mee, het is nu 17 graden in huis, maar het lijkt me zo koud voor de kleintjes?
    Zaterdag komen ze een nieuwe ketel hangen, dus nog even 2 dagen bikkelen... en als het echt te gek wordt, gaan we gewoon op visite bij opa en oma rond etenstijd :D

All
    wie o wie wil er zo lief zijn om ons lijstje met adressen nog eens naar mij te sturen? Heb het per ongeluk verwijderd van mijn comp, en gelijk daarna de prullenbak geleegd, dus het bestandje is echt weg....:(

Wat hangt er in de lucht trouwens??? I als al 2 dagen aan het huilen, drammen en vervelen???? Waarschijnlijk slaaptekort ;):cool::p
    Oh moet ervandoor.... I is zich helemaal aan het uitkleden? :(:$ Vind mama geen goed idee in zo'n koud huis!

Tot later!

17. raspberry

Morguh dames!!

@LM, wou nog even zeggen dat ik enorm geïnteresseerd ben in je bevallingsverhaal hoor maar ik wil het graag lezen na mijn bevalling. Ik ben bang dat ik anders met nare gedachten aan de bevalling begin, snap je vast wel!!

18. raspberry

Dames ik ga eerst even naar de bakker en de winkel en ik klets hier later even weer. Moet ff de puntjes op de I zetten voor morgen hihi.

Tot straks!! X

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Nemo Wauw wat een mooie echfoto's!!Begint gelijk weer te kriebelen hier haha!! Geniet van die mooie foto's..fijn hoor!!EN heerlijk om het nieuws dan wereldkundig te kunnen maken he!!

@Vlek en..begint het al een beetje te landen dat je zwanger ben..en wie weet,,is het een jongen en een meisje;)

@ Rasp Balen dat er dan net smiddags aangebeld wordt..ik had het toen een keer dat er bij de buren precies vloerbedekking werd gelegd...Vannacht wel goed geslapen..en spannend morgen om te strippen!!

@rest Grote zwaai en dikke knuf!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Voor diegene die het leuk vinden:
    Nieuwe foto's van de kindjes in mijn album!

Deel Deze Pagina