De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lief!!!

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahahahha :)

LM: Nou ik hoop dat Mi.nk geen nieuw ritme heeft ontwikkeld pffffff :( En de melk klotste naar binnen, dus ik had echt wel genoeg...
    Vannacht krijgt zo rond 0:00 gewoon een fles! En dan kolf ik wel, maar hopelijk slaapt ze daar langer op. Finn deed dat wel iig! En zoals Merel al zei: Dan went ze ook al aan een flesje :D

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik hoop het voor je meid! Geen pretje om elke 2 uur je bed uit te moeten!

Ik ontdekte trouwens gisteren dat in de navel van F nog een draadje zit vanuit het ziekenhuis (ze had 3 draadjes in haar navel waar ze metingen mee deden). Als het goed is komt straks iemand van cb dus maar eens even vragen.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@LM, dank je wel meid!!

Ik ben nog steeds wachtende. Schoonmoeder kwam net V.era ophalen, om ons te ontlasten, wel lief!! Dus ik ga sowieso wel even naar bed toe straks. ML is gewoon thuis vandaag dus als de VK komt is hij er wel. Hopelijk kan ik nog wat rust mee pikken.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

rasp; wat duurt wachten dan lang he...s6

ff; och meid wat een vermoeiende nacht zeg...oh ik zou dat echt niet trekken, tank lekker bij vandaag en hopelijk gaat het vannacht wat beter!
    ohh wat een mooie pop zeg!

nemo; wat sneu van D. zeg, knuf

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hier intake gehad kraamzorg...
    krijg 45uur 8dg 5,5uur...
    verder geen nieuws eigenlijk...

zo ff wassen strijken en schoonmaken, dan sem zwemles...

heb momenteel beetje last van me buik, steken in/rond me banden...

fijne dag knuffels

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even snel...

Rasp, enne....? Al gestript? Hoop echt dat ze snel komt!! Spannend is dat he....ohhh weet nog goed dat ik echt helemaal in de startblokken stond nadat de VK weg was...maar na 5 dagen heb ik mijn sportschoenen maar weer in de kast gezet....en toen kwam mevrouwtje uit zichzelf aankakken!
    Suc6 meid!!!

Wolf: oh intake gehad! Leuk he, dan komt het in ene wel erg dicht bij he!! je gaat hard meid!! Rustig aan he, zal aan je denken als ik sinds lange tijd dit weekend weer 's in het zwembad kom...;)

Finn: oef....da's een pittig nachtje. Probeer een fles borstvoeding, dan weet je of ze de hoeveel die jij in fles aanbied helemaal pakt en hoelang ze daarop slaapt, of kv inderdaad valt wat zwaarder. Wel fijn als ze dat ook lust in geval van nood.

Rest: zo afgewerkt dat Jp ophalen van kdv dan hem in bed leggen en effe naar de winkel als mijn ouders zo lief zijn om nog even te blijven, dan inpakken en wegwezen op het eind van de middag.
    Volgens mij krijgen we de zooi niet eens mee....pfff waar je allemaal aan moet denken.....hebben de kofferbak nu al volliggen! De kinderwagen, wipstoel, loopfietsje voor Jp....waar laten we de rest??
    Wel leuk saampies op een kamer liggen met ons 4....hopelijk een betere kamer als dat Finnefantje laatst had....
    Moet eens kijken of ik via mijn foon foto's kan uploaden hier.....anders zet ik wel iets op h.yves of FB.
    Nou tot laters,
    xx

8. Funnyfant

45 uur wolf? Is dat niet wat weinig? Ik had geloof ik 84 uur!!:$ Maar ja ik had al 15 uur extra door mn verz. en dan al die extra uren door mn bekken etc. Maar ik vind 45 uur wel weinig hoor! Of is ML gewoon thuis die week? Dan valt t mee :)
    Rustig aan jij, beebje moet nog even blijven zitten ;)

LM: Ja ach ws heeft ze meer voeding nodig want ze krijgt ook een bollere toet hahahaha! MAar indd dit is wel slopend als dat iedere nacht zo gaat zijn. Maar dan ga ik gewoon flesjes geven 's nachts hoor! Eerst maar even aankijken, komt ws gewoon vanzelf goed :) Iiieeee dat draadje???? Lijkt me wel een beetje engig :) Ja ik zou t ook wel even navragen indd!
    Had je meegekregen dat ik zelf een nieuwe navelklem op het stompje heb moeten knijpen de 1e nacht? Oh ik vond dat al zo akelig! :)

Ik heb net gekolfd na de voeding, want Min,k had maar 1 borst gedronken, maar ik vind dat eng hoor! Wat als ze toch nog komt voor die borst! Ja ik weet dat ze nooit leeg-leeg zijn, maar is toch anders als de spanning er op staat;)

Rasp: Wat fijn dat smoeder V komt halen. Lekker even bijtanken hoor!!! Dat is alleen maar goed voor je :)
    F5F5F5!!!:p

9. Funnyfant

Veel plezier Merel!!!!!

Oh en ik heb nog geen flesje BV. Ik heb net 50 cc gekolfd en dat is alles wat ik heb. Ik heb ook geen idee wat ik haar moet aanbieden??? Wat is dat sommetje ook weer???? Ze was ma 3810 gram...
    Ja ik denk dat het 1e flesje KV wordt, en dan kolf ik voor de volgende dag zeg maar...

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemiddag meiden,

@Rasp had het al gezegd maar succes hoop dat ze snel komt ben je klaar met wachten, of het grote wachten moet juist dan beginnen;) heb je zelf al een idee of je ontsluiting heb?

@Lm, oooh dat draadje nou ze zullen hem wel verwijderen of niet? En ga je een nw kaartje sturen hoor, want heb het beign vorige week op de post gedaan!! maar er is hier volgens mij een leukerd die post laat verdwijnen gebeurd me wel eens vaker had ook al boos naar de Post gebeld, maar bij deze je krijgt een nw hoor!!

@Merel, aah jij al weer lekker klaar met werken, en dan weekend weg. ooh dat hebben wij ook de auto zo vol helemaal met die dubbele ww. volgend jaar gaan we vliegen met de kindjes heb nu al zo iets van ooook hoop dat ik voor mezelef ook nog iets schoons mee kan nemen:p
    Ook al heb je er niet zo veel zin in wel veel plezier ach het word vast gezellig, al is het alleen maar dat je knusjes met zn 4 op een kamer ligt.

@FF, Jee ja idd wat zul je moe zijn en je (.)(.) ook!! en idd flesje met BV kan toch ook goed kan ML ook eens voeden toch. Was nog vergeten te antwoorden maar ja F heeft een brilletje al best wel een tijdje, gaa vanavond maar weer eens na de brillenzaak nu maar een andere bril want deze word hem niet. nu al voor de 3de x gerepareerd en ze had ook al een keer de glazen in de mond gedaan met gevolg krassen en niet te zuinig (kost me een godsvermogen:()

@zo ik ben vanochtend met F naar muziekles geweest, beetje zon op schoot idee zeg maar. Maar ze is niet gewend al die kindjes dus madam heeft heerlijk de kat uit de boom gekeken de eerste 30 minuten en daarna begon ze ook mee te doen zo leuk. Alleen door alle indrukken wil ze nu niet slapen maar ligt te zingen in bed nou ja ach als het geenhuilen is vind ik het wel goed.

11. Funnyfant

Rasp: Ik ben zo weg... :( Dikke kus!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    mn internet valt elke keer weer uit?? heel irri

dus heel snel

Lieve rasp,meid, duim voor je dat het strippen gaat werken vandaag!!wel ms. nog wat rust, na zo'n nacht! Knuffel!

@ FF Das zeker vermoeiend zo'n nacht!! Een regeldagje misschien?dit is wel errug vermoeiend!!

E.line sliep vannacht van 22.00 uur tot 06.00 uur!!:$

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Oh wat leuk, muziekles!! Echt goed dat je zoiets doet!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel Fijn weekend en veel plezier zo samen met de familie!!

@Nemo OOk fijn weekend zo samen!!

@LM Oh dat zijn al lekkere tijden en idd, die van 2 uur een keer weg..is bij ons hopelijk nu gebeurd!! Dat scheelt echt een hoop!
    Knuffel voor F.!

@Vlek Hoe is het met je vandaag? Ben nog steeds hieperdepie hoor!;)

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, nu ff douchen..snel..voordat E.line weer wakker is en dan zo weer naar de winkel..zoogcompressen zijn op en tja..daar kan ik toch echt niet zonder haha!

Oh en ik wil nadat ik gestopt ben met bv een anticonceptiering gaan gebruiken, iemand van jullie ervaring mee? hoef ik niet elke dag er aan te denken. Je kan zelfs een sms krijgen wanneer je er een in moet doen/er weer uit. hahahaha geweldig toch?

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    oh ja en babyfoto's van M.aaike staan boven in de computer en die is zooooooo sloom. Maar heb nog wel deze foto van M.aaike die echt 1 van mn favorieten is:
    Bekijk bijlage 194303

Ik vind het blousje geweldig en kan het straks gewoon weer gebruiken!!:D

17. raspberry

Hoi meiden

Nou, mijn bloeddruk was vandaag weer normaal dus de VK heeft me niet gestript! Beter om de natuur zijn gang te laten gaan zei ze dus het in ieder geval nog even afwachten de komende dagen. Sowieso dinsdag weer op controle komen.
    Ben een heel klein beetje teleurgesteld maar echt maar een klein beetje, had verwacht dat ik het erger zou vinden als het niet door kon gaan. Ach, het getrappel in mn buik is toch ook nog wel erg fijn.

18. raspberry

@Madl, ach wat een sketige foto zeg!!! Kan me voorstellen dat het een van je favo foto's is. En inderdaad wel leuk dat je gewoon weer alle mooie kleertjes kunt gebruiken he. Alleen al daarom zou ik het echt niet erg vinden om weer een dochter te krijgen.:)
    En wat heeft E. lang geslapen vannacht!! Heerlijk!

@FF, 45 uur kraamzorg is normaal voor flesvoeding en 49 uur krijg je bij borstvoeding. Jij had zoveel uren ivm met je bekken enzo denk ik. Bovendien krijg je altijd meer uren bij geïndiceerd tijdens de kraamweek mocht dat nodig zijn als het niet goed gaat.
    Heb je lekker geshopt trouwens??

@Merel, fijn weekend en ook sterkte!;)

@Meis, wat leuk zeg muziekles!!! Ik hoop dat mijn kinderen het ook leuk vinden later om muziek te maken.
    En nee ik weet niet of ik ontsluiting heb maar gezien de harde buiken en voorweeen kan ik me niet voorstellen dat de boel nog potdicht zuo zitten. Schijnt sowieso heel normaal te zijn bij een tweede om al ontsluiting te hebben.

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, jammer dat ze je niet gestript heeft, ach misschien komt kleine raspje vanavond lekker zelf :D
    we blijven iig hier kijken voor nieuws hoor !

meis, leuk lijkt me dat zo'n muziekles met kindjes ! als ik dadelijk niet meer kan met zwemmen wil ik S op gym doen, ik denk dat ze dat ook wel heel leuk vind.

FF jeetje wat een nacht :$, doe het maar lekker rustig aan vandaag, slopend is dat !1

Mlief, ooooh das wel heel lief van E om mama zoveel rust te gunnen, misschien meoten E en M elkaar even bellen, kan E even zeggen hoe M dat moet doen dat doorslapen ;)

LM, en wat zeiden ze van dat draadje, wel een beetje raar dat het nog IN haar naveltje zat, of heeft ie nog een functie (drain of zo)

merel, ja op vakantie met kinders is een heel gesleep, ik neem altijd het halve huis mee :), scheelt dat we een VW transporter hebben :):D, je krijgt wel mooi weer, hopenlijk kun je toch een beetje genieten, en net wat je laatst ook al zei, doe maar gewoon alsof de rest er niet is ;)

nemo, heel veel plezier op jullie weekeindje weg, lekker met z'n 2en (eigenlijk 3) genieten van elkaar !!

vandaag allemaal steekjes in mijn buik en borsten, ze zullen zich al wel klaar aan het maken zijn denk ik.
    vandaag ook wel heel veel gedaan, maar voor de rest van vandaag KLAAR !! dus even lekker relaxen nu :D

20. raspberry

@FF, oh dat sommetje voor de voeding is 150 cc voeding per kilogram lichaamsgewicht per 24 uur. Dus in het geval van M. mag ze 4 kg x 150 cc = 600 cc voeding per 24 uur. Maar dit geldt eigenlijk voor kunstvoeding he. Borstvoeding is anders samengesteld en daar heeft ze misschien meer of minder van nodig.
    Ik wou nog wel even tegen je zeggen dat regeldagen soms meerder dagen achter elkaar zijn en niet maar 1 dagje he. Kan dus zijn dat ze nog niet klaar was met regelen of clusteren.
    Hopelijk vind je me niet een wijsneus nu, ik bedoel het goed hoor! X

Deel Deze Pagina