Wolf: Ik zou niet vooraf al de beren op de weg zien... Ik zou gewoon voor jezelf kiezen dat je de avonden vrij wilt hebben en dat op de kaart zetten. Het zal je best verbazen hoeveel mensen doordeweeks overdag tijd hebben hoor!!! En die anderen komen dan indd maar in t weekend. En jullie bepalen gewoon in welke weekenden wel en welke niet. Het loopt echt wel los! Tja en dat bezoek: Het zijn ook nog mensen die we normaal nooit zien/spreken... Ach ja Vraagje: Ik ben nu echt verliefd op de Rubens poppen. Is het leuk om Min.k er nog een cadeau te doen voor 5 dec? Deze heeft ze dus gisteren gekregen: Bekijk bijlage 194467 En deze wil ik haar geven: Bekijk bijlage 194466 Of is het een pop waarvan je er maar 1 moet hebben? Maar ik vind deze ook zooooo leuk!!! Help!
Goedemorgen!!!! Hier een redelijk goede nacht kunnen slapen. Heb wel met Ml afgesproken dat ik tot de bevalling elke middag ook even naar bed ga want ik merk dat ik dat echt nodig heb en zolang het kan moet ik dat doen! ML is in ieder geval maandag ook nog vrij en misschien wel langer, hij heeft nog niks gehoord van zijn werk dus zolang hij niks hoort is hij lekker vrij!! @Wolf, met de visite zal het wel los lopen joh, zou ik me vooral niet nu al druk over maken. Het is aan jullie zelf he! Komt wel goed! @FF, V.era heeft 1 zo'n pop en dat is echt DE pop voor haar, het draait om Loulou. Is op zich ook wel leuk vind ik dat ze echt 1 favo pop heeft. Maar ze zijn inderdaad allemaal zo mooi, het liefst zou ik er een heleboel kopen hihi! @de rest, hoi dames!! Zwaaizwaai!
Hoihoi! Snelle zwaai vanaf het vakantieadres (opletten he Rasp ) Het is heeeeeerlijk hier, heerlijk uitrusten ML had ontbijt gemaakt morgen. Dikke kus voor jullie allemaal!!
Geeft toch niet meid Jij hebt belangrijkere zaken aan je hoofd! Doe rustig aan, goed idee om elke middag even te gaan liggen (wel doen dan he!!)
Raspi: Wauw!!!!! Mooie foto's weer meid Pop: Ja dat is ook zo.... Maar ik dacht dat deze toch weer zo anders was dat dat wel kon... Nemo: Lekker genieten meid
Dank je meiden voor de complimentjes!!! @FF, oh maar je kunt gerust 2 poppen doen, dat moet je zelf weten. Wij hebben het bij eentje gelaten maar dat betekent niet dat jij dat ook moet doen natuurlijk!
Hahahahahaha ja dat weet ik hahaha Maar ik twijfelde precies om diezelfde reden. Ik wil wel dat ie ene speciaal blijft.... Maar die andere pop is echt een baby die ligt, dat is dan ook weer leuk voor in de poppenwagen zeg maar. Maar misschien is een jongenspopje dan leuker, die is echt helemaal anders (die hebben ook echt een pieleke!) Maar ik vind de Molly doll zo mooi en die lijkt ook een beetje op Minkibeeb
Haahaha, ja ze zijn allemaal zo geweldig mooi!! Dan koop je er toch eentje bij joh, dan kan ze haar favo zelf kiezen.
@Rasp Nog niks begonnen? Zit de hele tijd er aan te denken hoor!! moet nu weer weg, zwaai en kom af en toe tussendoor ff kijken hoor!! Knuf!
Oh die is ook superlief!!! Deze dan denk ik of niet: Bekijk bijlage 194542 Vannacht / flesje: We hebben Min.k vannacht om 0:00 dus een flesje kv gegeven. Ze dronk 70 cc. En 3 uur later meldde ze zich weer . Dus dat heeft ze gewoon echt nog nodig en ze krijgt dus ook genoeg uit mn (.)(.)... Maar goed ik klaag niet met: 0:00, 3:00 en 6:00. Daarna wel weer 8:00 en 10:00. Ook hadden we de puckababy geprobeerd, maar ze werd BOOS!!! De eerste keer werkte het wel (van 0:00 - 3:00), maar daarna echt niet hahahah ze wil haar armpjes gestrekt omhoog leggen . Ach ze slaapt zo ook wel
Rasp, wat een buik!! Wordt tijd dat de kleine komt Finn, leuke poppen hoor! En waarom niet gewoon 2 poppen, kan ze inderdaad zelf kiezen. F wil weer niet slapen, wil alleen maar eten Ze krijgt nu 6 keer 90 en de laatste is 120. Iemand enig idee wanneer ze omhoog mag?