Heb sinds een paar uur erg veel harde buiken, gewoon de gebruikelijke vrijwel pijnloze harde buiken, heel af en toe zit er een pijnlijke bij. Zal wel weer voorwerk zijn wat nu al weken zo gaat.....ik wil het ECHTE werk!!!
JA wij ook!!!!! Goedzo Rasp dat je het even aan papa hebt overgelaten! Even cocoonen Wij hebben Finn uit logeren bij opa en oma. Even volle aandacht voor Finn alleen en hopelijk een beetje bijslapen voor de kleine man! Hij huilt om ALLES en gaat overal om gillen en als ik zit te voeden gaat ie allemaal stoute dingen doen.... Hij eet slecht.... pfffff arm mannetje, ik snap m heel goed, maar het is ook enorm energievretend!!!
@FF, ja dat vreet ook energie van je en tegelijk vind je het zielig. Het is ook wel heel sneu voor F.inn en nu krijgt hij inderdaad even alle aandacht en dat is goed en verdient hij ook. Laden jullie maar even lekker op voor jullie kleine Finnemannetje en jezelf!
jammer rasp dat het niet doorzet, miss vannacht ?? en V lekker aan papa overlaten, als ze een knuffel en kus heeft gehad kan papa de rest doen toch FF, goed dat je F even hebt weggebracht, kan ie ook weer bijtanken, en jullie ook LM, hihi even naar de supermarkt idd iedereen zal raar staan kijken als je je kindje erop legt denk ik . met de voedingen heeft rasp er het meeste verstand van denk ik, dus ik zeg niets, ben het allemaal alweer vergeten hoe het allemaal zat , is ook alweer 2,5 jar geleden (klinkt best ver weg) wolfje, gelukkig toch nog een knuffel kunnen bestellen, fijn !! en flanel is altijd zo lekker warm idd !! lekker in bad, is met een zere rug altijd goed. ja MvM is ook wel op tijd, maar zelf vind ik het zo vroeg, hoop zo dat er niets misgaat krijgen dadelijk bezoek, bleeeeh echt geen leuke mensen. maar ze bleven maar aandringen wanneer ze koffie konden komen drinken net nog even een pizza gegeten, had totaal geen zin om te koken , konden we meteen het nieuwe pizzarestaurant in de buurt uitproberen , vanmiddag op d ebank in slaap gevallen, oeps !! en ik wou nog zoveel doen.
Hoi lieverds Heb bijgelezen op telefoon maar kan zo niet reageren Maar denk aan jullie. Rasp harde buiken woooooooo maby vanacht? Denkt iedereen aan dat de tijd word verzet ?
Jaaaah uurtje extra vannacht, alhoewel V.era dan dus om 6 uur wakker is morgenvroeg dus een uur extra hebben wij vast niet.....
all;knuffels... hier gaan we morgen heen Aviodrome - Nationaal Luchtvaart - Themapark - Luchthaven Lelystad
Meis: Knuffel terug liefje!! Bedantk voor de tip! Moet ie dus terug ? Rasp: Oh sh#t ze zijn alweer weg... tssss. Kom nou lieve beeb ik wil weten wie je bent kleintje!!!!! Please? Jaaaa gek he, morgen mn uitgerekende datum en ik heb een kind van bijna 3 weken! Wolf: Leuk, veel plezier! Vlek: Oe lekker pizza!! En heerlijk toch even bijtanken op de bank Je moet nu extra goed voor jezelf zorgen hoor Oh bleeeeh bezoek waar je geen zin an hebt Sterkte! Ander geef maar een seintje dan bel ik je op en dan kun je net doen of je per DIRECT weg moet
rasp; het gevoel dat jullie een meid krijgen heb ik de laatste tijd heel erg in begin dacht ik jongen, maar nog even en we zullen het weten in principe brengt manlief sem altijd naar bed... maar nu wou sem perse dat ik hem naar bed ging brengen... zie er alleen tegen op om hem straks (we zitten za-avond altijd bij me ouders) op te halen en naar huis te tillen... ook dat moet mama blijven doen... ff; ach wat sneu van finn... knuffie en nu heeft hij lekker de aandacht van opa en oma vlek; ja lijkt me ook erg lekker vooral omdat wij boven geen verwarming hebben en ik toch boven meer lig met de kraamtijd... ohh irri als er bezoek komt en je er eigenlijk geen zin in hebt,pff en lekker pizza gegeten, oh lekker meis; ja denken we aan flanel; ledikant baby??? meiden is er ook en is het verstandig flanel voor het ledikant... op de babykamer namelijk geen verwarming en dit is dan wel lekker warm lijkt me... knuffels
@Wolfje, tja nog even gedukd, merk wel dat de mensen om ons heen nu ook echt ongeduldig beginnen te worden hhihi. Joh, dus je moet S.em helemaal tillen, das ook niet goed voor je zeg. Voorzichtig aan hoor!
Dames, Ml en ik gaan al lekker op bedje. Nog even tv kijken en lekker uitrusten. Trusten en tot morgen!! Knuffies xxx
rasp rustig aan meid... truste tja ach tis niet ver maar trap af lopen trap op... en dan is 16/17kg best zwaar... hihi
Wolf: Misschien stomme vraag, maar waarom doet ML dat niet dan? Voor jou is dat heel slecht! En laat Sem anders lekker bij opa en oma liggen??? Rasp: Truste meisje Ik had trouwens echt niet vooraf gedacht dat onze kindjes zoveel, en Feetje en Mi.nk zo weinig zouden schelen
ff; nee sem laten we niet bij opa en oma liggen, dan missen we onze zondagmorgen moment in bed tja manlief heeft het 1 keer gedaan, maar sem helemaal over de toeren... vanaf zijn geboorte heb ik het altijd gedaan... en nu elke keer als hij bij opa en oma naar bed gaat vraagt hij mama jij doet mij naar huis brengen he?vorige keer zei ik misschien dat papa dat wel voor mama, helemaal schreeuwen en brullen... dus ik doe het maar zolang het nog kan... ik was van plan de lodger fleece te kopen, nu ga ik dat zeker doen in eind nov... omdat we boven geen verwarming hebben lekker warm met flesje geven
Ja dan heb je dat indd wel nodig meid! Brrrrrr! Hebben jullie een winterjasje of zo'n ski-pak, of gewoon een vest met een wrapper of deken ofzo??? Ik vraag me af of ik een jasje nodig heb!! En dan mt 62 of 68???
ff; wat bedoel je ski pak...oh hihi voor buiten... heb nog een vestje/jasje mt 56 van sem... dan met deken/wrapper en dan dek van wandelwagen erover... misschien is een vest makkelijker aantrekken dan een jas? ik zou wel een maatje groter nemen, wel lekker denk ik het ruim zit...en niet zo strak...