De 13 Musketiers deel III

Discussion in 'De mama's' started by Funnyfant, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Hoi lieverds
    Heb bijgelezen op telefoon maar kan zo niet reageren
    Maar denk aan jullie.

Rasp harde buiken woooooooo maby vanacht?

Denkt iedereen aan dat de tijd word verzet ?

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Jaaaa voor nu heb ik 3 vestjes :) :D:D Maar ik bedoel voor dadelijk in de wintermaanden... Sneeuw, kou... brrrrrrr

3. Funnyfant

Hahahahahha alweer??? :p:D

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ff; tja ik heb alleen vestje, maar kan altijd net na de kraamweek een jasje kopen... want mt 56 zal die niet lang aan hebben denk ik...?

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Ja zit te klooien met mijn telefoon sorry ;)

Dacht ff bijlezen lekker handigben ik met techniek hé

6. Zeepaardje

en straks zelf vergeten haha ;)

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    He meiden!
    Nog geen baby rasp, ik wacht geduldig af....!

Heb niet bijgelezen, vandaag niet gelukt...

Heb amper 2 uur geslapen vannacht....dus werd brak wakker...maar ben boven jan nu.
    Heb met ml en joep ronde gewandeld vanmorgen en vanmiddag met zijn allen naar het zwembad geweest en jk vond het super leuk! Zelfs in het koude bad lachte ze breeduit!! Heb prachtige foto's!
    Vanavond uit eten geweest maar kids waren helemaal hyper! Ondanks het gejengel wel erg lekker gegeten.
    Nu lekker bankhangen met zijn allen.
    Morgen weer zwemmen en hebben net afgesproken om chinees te halen, mmmm, lekker de kindjes in het huisje aan laten keutelen.
    Ben er maandag weer, en probeer nog wat mee te lezen.
    Xx

8. Funnyfant

Ach ik vind het wel gezellig om je te lezen :D:D:D

9. Funnyfant

Lekker Mereltje!!!! Tot maandag wijffie!

10. Funnyfant

Dames die al vroeg weer sex hadden na de bevalling; Was het vloeien zo snel alweer over bij jullie? Of heb je t gewoon gedaan met bm-wond:)?

11. Zeepaardje

merel; balen van je nacht meid, fijn dat alles verder wel erg leuk is en dat je volop geniet van de kids:)

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Oh vloeide met 1.5 week niet meer, naar krap 2 weken was het hier weer gezellig in bed :) maar heb wel gewacht tot vloeien over was anders vind ik zelf niet fijn.
    wil jij ook weer romantiek? Bij mij was aanslag op mijn bekken helaas maar dat ter zijde hihi

@merel toch wel gezellig dus ben beniuwd naar de foto van Jk

13. Zeepaardje

mij lijkt het ook niks als ik vloei, voel me dan altijd ook zo vies....
    maar ieder zijn ding;)

meis; wel fijn dat het vloeien met anderhalve week gestopt is!

14. Zeepaardje

wow het is echt onwijs laat voor mijn doen:p

ik ga sem ophalen, naar huis en dan nog de was in de droger doen en slapen:)

morgen lekker dagje weg, ben er in de loop van de avond weer:)

knuffels

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    visite viel mee gelukkig, dadelijk lekker naar bed even dat extra uurtje erbij slapen :D

wolfje, wat vervelend dat sem zo over zijn toeren is al ML dat doet, dadelijk als je verder in je zwangerschap komt lukt dat echt niet meer, misschien eerder bij je ouders weg zodat sem op kan blijven?

ooooh hoor net bericht dat het kindje van amberalert weer terecht is, zoooooo opgelucht !! kindje is 2 was door zijn vader meegenomen, voor zijn leven werd gevreesd, ooooh en S is ook 2 bah bah bah !! dit soort dingen doet me dan heel veel omdat je het kunt vergelijken. maar kindje is nu gelukkig terecht en vader zit in de cel.

merel, we zien je maandag weer !!

meis, heb heel lang gevloeid, dus ook heel lang geen gezelligheid tussen de dekens.

wolfje weet niet of er ook flanel voor baby''s bestaat, maar vraag me af of dat goed ademt? zo''n puckababy is dan wel weer fijn met voeden lijkt me.

hih van al deze dingen gelukkig geen last, lekker in de zomer bevallen !! geen gedoe met kruikjes en mutsjes en kou tijdens het voeden :p:D toch wel veel voordelen dat lange wachten van ons

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!

@Merel, klinkt toch wel als een heel gezellig weekend!! Ben ook zeer benieuwd naar foto's!!! Geniet er nog even van vandaag!! Tot morgen!

@FF, ik vloeide bijna 10 weken af en aan, heb sowieso gewacht met seks omdat ik er tegenop zag maar zolang je vloeit heb je nog een wond en is het niet verstandig om te vrijen ivm infectiegevaar. Maar inderdaad hebben sommigen het geluk om na een week al van het vloeien verlost te zijn.
    Ik heb voor de baby 2 jasjes, maat 62 en maat 68 en voor straks eerst een dik vestje maat 56. Ik wil nog wel een skipak kopen voor in de draagzak als we lekker gaan wandelen in het bos ofzo. Verder in de kinderwagen is het lekker warm voor de baby en desnoods neem je een kruikje of pittenzak mee in de kinderwagenbak toch.

@Wolf, veel plezier vandaag he!!

@Meis, beter een dubbel bericht als geen bericht!! hihi.

Hier een onrustige avond en nacht gehad. V.era was onrustig en huilde veel. En ik heb gisteravond vlak voor het naar bed gaan toch weer harde buiken gekregen, volgden elkaar snel op, om de 5 minuten, en pijnlijk ook. Heeft een paar uur aangehouden en daarna in slaap gevallen. Vanmorgen bij het wakker worden meteen weer harde pijnlijke buiken en nu af en toe ook nog. Het is dus wel onrustig in de buik maar het is zeker nog niet het echte werk hoor. We zullen zien hoe lang het nog gaat duren!

17. raspberry

@Vlek, gelukkgi viel het mee met de visite! En jij hebt het inderdaad heerlijk straks in de zomer met je kleine babytje!

18. Funnyfant

Vlek: Ja indd geen gedoe met kruikjes enz. maar heel eerlijk vind ik dit fijner dan in juni bevallen :) Ik vond juist dat ik mn kind niet kon beschermen tegen de hitte! Boven was t overdag echt te heet (38-42 graden, het was ECHT bloedheet toen), en voor lekker wandelen was t echt te heet... Vond ik dan :);) Maar ik geloof dat de meesten daar niet zo'n last van hebben hahahaha.
    Nee ik pak ze liever in als ze zo klein zijn hihihi. Ja ik wil ook zo'n pak denk ik...

Rasp/meis: Ja dacht ik al, vandaar mn vraag :) Maar ik heb nog geen wilde plannen hoor (meis;)), maar ik vroeg me gewoon af hoe en wat. Ik vloei ook steeds af en aan. Ik wacht sowieso dus eerst maar eens tot ik een week lang niets meer heb gevloeid.

RASP: SPANNEND!!!!!!!!!! F5F5F5!

Hier een redelijke nacht gehad: 23:00 - 3:00 - 5:00 en 8:00 gevoed... 23:00 heeft ze 140cc BV gedronken!!!!! Zuiplapje!!:D

19. raspberry

Hihih kleine zuiplap inderdaad!!! Nou lekker zo toch!
    Heb je nog een berichtje gestuurd op BB;)

20. raspberry

Zometeen gaan we op verjaardagsvisite bij schoonmoeder, die is morgen jarig. Dus morgen moet de baby niet komen hoor, dat zou ik jammer vinden.

Share This Page