FF zuiplapje idd gaat steeds beter met voeden zo te lezen, super !! ach ja ieder seizoen heeft zijn voor en nadelen, als het maar gezond is zeg ik altijd maar Rasp, zou idd wel jammer zijn, voor je smoeder wel een leuk kado natuurlijk spannend hoor die harde buiken, hoop dat ze door gaan zetten. en miss voelt V het wel aan en is ze daarom zo dwars. net op MP gereageerd voor een cap voor S, zo zonder cap vind ik te ontverandwoordelijk, kan ze ook eens stappen, vandaag met mijn cap (op het kleinst gezet, maar was nog te groot) maar was niet echt een succes.
FF, die van jouw zuipt ook al zo Wij hebben Feetje net maar 120 gegeven en daar liet ze 10 van staan. Kijken hoe laat ze nu komt want ze maakte er echt een potje van door om de 2 uur te komen.
Hahahahha hongerige types die beebjes van ons!! Hahaha Vlek: En zo is t! Gezondheid voor alles! Al zou ik van een minder "gezond" kindje natuurlijk net zo belachelijk veel houden!!! Hahahahaha ik zou ze een motorhelm opzetten en een volledig gewatteerd pak ben ik bang, voor mn kindjes op een paard mogen Mama is bang Rasp: Oh nee dat zou jammer zijn, maar je zou er wel je weg in vinden hoor
FF, zoooo wat een nathals die M van je, hier zijn we ook op voeding voor hongerige baby's gegaan en meneer krijgt ook nog een flesse van 200!!! maar volgens mij word M ook een lekkere flinke meid. LM, om de 2 uur ja dat is wel vaak idd meer in de fles als ze het nodig heeft toch, en als ze echt neit wil dan laat ze wel wat staan toch? Vlek, oooh heel verstandig ja een capje, mocht ze een keertje vallen wel zo veilig. Maar rijdt ze op jouw paard? of is dat nog te groot Rasp, harde buiken en voorweeen om de 5 minuten? hoe is het nu? en even een taartje happen bij je schoonmoeder? @FF, ja lekker handig was ik bezig gister op mijn telefoon maar goed je vond het wel leuk te weten dat ik ook nog ergens rond hang hihihi. Shirtje is op de post ML had het gister gedaan oooh mannen maar het is dus onderweg
Meis: OOOooooooooooooooooh ja ga effe betalen hoor vergeten Hahahaha lekker toch die goede eters? Finn was t ook en die is t gebleven (behalve nu dan ff) Hahaha Min.k krijgt echt al een bolle toet heerlijk!!! He getsie zo'n bezoek is alijd een beetje een opgave vind ik Hoop dat t toch wel leuk is net als bij Vlek
FF, ach alles op zijn tijd hoor, komt wel die betaling toch. Ja hoop op dat het nog beetje gezellig word dat is meestal wel zo maar ze komen laat op de middag en dat zijn van die plakkerts zeg maar dus ach we zullen zien. Ja heerlijk he zo'n bol koppie, T word ook al echt een beertje hoor hou er wel van En ja F wil ook slecht eten brood en fruit en zo wel maar avond eten is vaak een strijd maar leg me er bij neer dan maar flesje pap mee naar bed ja met een lege buik kan ik niet over mijn hart verkrijgen hoor.
Tja is denk altijd maar: Als ie echt honger dah, dan had ie wel gegeten. En hij eet in principe redelijk boterhammen en tussendoortjes en fruit... Dus ach...
Hey dames Net terug van schoonmoeder, was gezellig maar wel een beetje laat geworden dus net V.era pas op bed liggen en nu ga ik zelf ook nog even. Als we wakker worden gaan we nog even zoals gewoonlijk naar mijn ouders maar we blijven daar niet lang want ik merk dat ik dat erg druk vind momenteel en ik wordt er dan wat gespannen van. Dus tot vanavond meiden!!! Fijne middag iedereen verder!! Knuf X
Meis, we bieden gewoon aan inderdaad. Net weer 120 gegeven en beide keren heeft ze 10 laten staan. Zal het wel nodig hebben.
Rasp, lekker slapen meisy heel goed van je hoor!! tot vanaaf Lm, idd als ze het nodig heeft drinkt ze en anders laten ze het wel staan, zo denk ik ook altijd. Maar Feetje groeit dan ook lekker als ze zo veel wil drinken fijn hoor FF, ja ach een gevecht van eten maken schiet niet op, dus doen we dat niet. Aaaah wat een lieve foto ja echt he lekkere wangetjes.
Hee, Finn, wat een schat van een dochter hebben jullie, smelt. Rasp, nog geen babynieuws maar het is ontzettend spannend, zeg! Enne wat een mooie buik heb je, wauw. Ik ga nog steeds voor 01-11-2011 voor jullie baby, hahaha. Meis, heb hele leuke meidenkleren in je album gezien, vooral de jurkjes, erg mooi! Vlekkengek, goed dat je meedoet met mvm! Ik ben heel blij dat ik deze keer meegedaan heb, was een beetje bang dat het teveel gedoe zou zijn maar het viel me heel erg mee. En nu al uit over de naam voor een jongen, leuk!!! Merel, hoop dat je geniet!!! Wolfje, hoe was het in Aviodrome?
Hahahahha wil ik even met jullie delen. Ons dametje kijkt altijd als popeye als ze de tepel zoekt whahahahahahaha! Ze knijpt dan een oogje dicht en trekt een scheve snoet! Gisteren heb ik EINDELIJK die blik enigszins kunnen vastleggen op de gevoelige plaat hahahaha!
hih leuke foto''s FF rasp, 1-11-11 zou idd een leuke datum zijn om te bevallen LM, je meiske heeft dorst, gewoon lekker aanbieden en kijken wat ze opdrinkt meis, is je bezoek nog lang blijven hangen ? wolfje, hoe was het in lelystad? lijkt me ook nog eens leuk om heen te gaan. vandaag een verjaardag gehad, wezen bowlen . best leuk hoor , maar niet een een niet luisterende peuter, jeetje die oren zitten er de laatste dagen voor niets aan lijkt wel.
@FF, whahahaah mooi klein popeytje!! Je hebt een mooie meid hoor!!! @Quint, ik vind 1-11 ook een mooie datum hoor, zou ook wel bijzonder zijn om op de uitgerekende dag te bevallen, van mij mag het!! Maar het mag ook NU hoor haha! @LM, prima dat ze nu lekker 100 cc drinkt toch, gewoon je gevoel volgen is het beste hoor meid! Vanmiddag anderhalf uur geslapen om die opgedane energie vervolgens weer te verspillen bij mn ouders thuis. Pfff, ik kan het gewoon niet meer, het zweet breekt me echt letterlijk uit als ik ergens anders als thuis ben. Ik moet denk ik gewoon toegeven aan het cocoonen en niet meer zo de hort op gaan want ik word er niet beter van. Morgen is ML dus nog lekker vrij, ga ik nog even heerlijk van genieten voor het geval dat hij dinsdag weer voor lange dagen aan het werk moet.