@FF, had al gezegd maar leuk weer een kleine telg in de familie he, maar balen dat je zo moe bent moet je zovaak voeden nog dan? @LM, ben je nog aan het regelen met de flessen, hier was dat idd ook zo tussen 3de en 4de week, en daarna deed ik 5a'6 flessen en voor de nacht dus 23.00 uur fles van 150/5. en dan uit bouwen tot 5 flessen en daar zitten we nu al een hele tijd op maar dan inmiddels flesjes van 180/6. Dus komt wel maar je zit echt in zo'n tussenfase als ik het zo lees is lastig hadden wij ook en dan is het echt zo van we of geen nachtfles, gaven dan een speentje. en sinds 3,5 week sliep ie dan ook helemaal door. Maar goed als dat niet wil ook geen ramp ene kind is sneller dan de ander he @Rasp, er is een hoop in je lijf aan de gang he, ja kan me voorstellen als je weinig slaap krijgt dat het ook moeilijker vol te houden is. gewoon je gevoel volgen, dan is het altijd goed. Maar id ML verleiden wil wel eens een laatste setje zijn he. gewoon vanmiddag als V in bed ligt en jij gaat rusten ML mee sluren @zo hier al weer lekker gesopt en gezogen, zitten beetje met de tijdverzetten in de knoop dus het is afentoe beetje schipperen met flessen enzo. Dat beertje van ons werd vorige week pas om 8 uur wakker smorgens ML zich verslapen hahaha. Oooh vandaag is mijn beste vriendin uitgerekend!!
@Rasp Hoe gaat het met je meis? Nog een beetje vol te houden? Dikke knuf voor jou!!Denk de hele tijd aan je hoor!! Al zie je me dan niet Vanaf vandaag weer vaker aanwezig, wil hier niks van missen!! Me overbuurmeisje is donderdag uitgerekend, dus jullie lopen beetje gelijk op. ML is hier veel weg, dus dan druk met de kids! Vannacht was tie al weer om 04.00 uur weg...heb er niks van gemerkt. E.line kwam wel om de 3 uur vannacht, dus ff een pittig nachtje. Maar ach, de zon schijnt buiten, het is een mooie dag. Vanmiddag weer lekker naar buiten met de kids. Nog kadootje kopen voor morgen. M.aaike speelt nu buiten, zo heerlijk om haar te zien ravotten. (fiets staat nu op zn kop?) A.s. zondag mooie dag, E.line wordt dan gedoopt. Weer emo momentje! We krijgen een huis vol visite dan...vraag me af of het er wel allemaal in past. Maar ik kan toch moeilijk iemand naar huis sturen. Vind het al super lief wie er allemaal naar de dienst komt. Heb er al mot over met me sm. DIe vindt dat familie voor gaat...puh! vrienden zijn zeker dubbel zo welkom!
madeliefje, ja het is ook heerlijk weer om buiten te spelen he. Maar zondag E. dopen ja is idd emo momentje ja, ben zelf ook gedoopt en laatst kwam ik met mijn mams de doopjurk tegen oooh zo leuk. Maar idd jullie moeten bepalen wie er wel of niet komt he. niet druk over maken meestal loopt eht toch zoals het komt he. Maar ja dat was een heavy nachtje zeg!!
@meis Bijzonder dat je in het jurkje hebt gepast he! E.line wordt gedoopt in de doopjurk waar ML ook is in gedoopt. Dus wel bijzonder. Ja, we proppen het er gewoon in! Maar ze is gewoon heel erg bemoeierig en daar word je soms zoooo moe van. Hoe gaan de nachten bij jou?
Mogge musketier meisjes! ik schrijf geen Goede morgen, want dat is het niet Mag ik meedoen met de slechte vermoeiende gebroken nachten? I en J allebei om 19:00 in bed. I huilen om 19:30, eerst zachtjes jammeren, wat overgaat in krijsen. ernaartoe, tutje geven, maar I nog steeds overstuur. Hup I uit bed, even beneden kalmeren. Ondertussen J wakker om 20:00, aai over de bol en hij slaapt weer. I om 20:15 gekalmeerd, dus terug naar bed. Alles rustig tot 21:00 I weer overstuur, ernaartoe, gelukkig rustig te krijgen met lieve woordjes en een tutje. 00:00 J wakker, honger! Dus J een flesje en een boertje en om 00:30 weer rustig, ondertussen is I natuurlijk alweer wakker geworden van ? (lawaai? boertje van J? droom?) Dus weer naar I, aai over de bol en zachtjes praten "liefje, alle kindjes slapen, het is midden in de nacht" Godzijdank slaapt ze binnen een kwartiertje alweer. Verder 4 uur lang rustig! Ben ik niet gewend, dus bij beide kindjes gaan kijken op de kamer rond 2:15 Verder geslapen, 5:00 J wakker, heeft weer honger, dus flesje, boertje, 5:25 terug in bed. Ik lig net in bed... 5:30 I wakker, krijssen, gillen, wakker en niet meer willen slapen... Bij mama in bed (papa was al gaan werken) maar niet meer geslapen, dan maar uit bed.... 7:30 J ook wakker. 7:30 zitten we dan met zn 3en beneden, klaar voor een nieuwe frisse dag! Heb dus niet bijgelezen, maar met jullie goedkeuring, wil ik er gewoon weer inspringen Rasp, nog steeds geen baby, haha denk er echt vaak aan.... als ik al zo zenuwachtig ben, hoe moet jij de dan wel niet voelen? Er wachten HEEL veel musketiers op je baby Druk weekendje gehad. Zaterdag draagdoek consult gehad, was echt super leuk en leerzaam. Ik kan nu snel en makkelijk knopen met de draagdoek, dus lekker makkelijk voor J! Gisteren onverwachts dagje naar de ef.teling geweest. Schoonouders 'zeurden' er al een tijdje om, dat ze met de kleinkinderen een dagje weg wilde. Dus gisteren gegaan. Voor het eerst J weggebracht naar mijn ouders, want meenemen is ook niet handig voor hem. Maar man o man wat een pijn in je hart heb je dan he, als je zo'n klein hummeltje achterlaat voor het eerst Mama heeft dus niet echt genoten van het dagje weg Alles was helemaal super gegaan bij mijn ouders, dus ik heb er meer last van gehad dan mijn zoon Maar I is dus vandaag lekker tegendraads, huilerig en moeilijk, waarschijnlijk nasleep van de 'gezellige' dag gisteren, zal het ook wel verklaren waarom ze weer zo goed geslapen heeft vannacht Vandaag lekker weer, dus zo even naar de markt, even uitwaaien
OOOh de nachten gaan super hier, om 23.00 uur moeten we T wakker maken. en dan slaapt ie tot half 7 zoiets soms dus langer en dan verslaapt ML zich. Dus mag niet klagen over de nachten hoor gaat zo goed, eigenlijk zitten wel helemaal goed in het ritme. Ja idd dat jurkje zo klein. mijn broertje moest ook gedoopt worden maar toen was ie al bij 3 mnd en met hangen en wurgen is hij er in gegaan hahahaha (Oh wij gaan nu eigenlijk nooit meer na de kerk hoor, ben dus wel gelovig opgevoed)
girafje, jij heb altijd geodkeuring hoor maar jeetje wat een nacht zeg!! wat zal jij de dag heugen dat ze om 7 uur naar bed gaan en pas om 7 uur weer wakker worden!! oooh heb wel met je te doen hoor meisy Maar leuk ef.teling, maar kan me voorstellen met een dubbel gevoel. vond I het leuk? en draagdoek ja ooh vind het altijd zo leuk en ook knap als ik een mama er mee zie lopen.
Finn, gefeliciteerd met de geboorte van R.! Erg leuk dat jullie kindjes achter elkaar zijn geboren. Rasp, gefeliciteerd met sm Ben heel benieuwd naar je controle morgen. Hoop zo dat de baby vanzelf gaat komen. Giraf, zo te lezen was het vannacht erg gezellig geweest. Sterkte en rustig aan vandaag. Madeliefje, heb daar geen verstand van maar veel plezier (kan je het zeggen ) met dopen. Het moet een bijzondere dag zijn voor jullie.
Van 7 tot 7 slapen! Wat is dat? Whahaha Als die dag komt, dan is het feest! Krijgen de kinderen de hele dag te eten en te drinken wat ze zelf willen.... misschien als ze dit lezen denken ze 'goh, das wel leuk ja, dan zullen we eens doorslapen' I vondt de ef.teling helemaal geweldig! Ze genoot ook echt van de volle aandacht van papa en mama
7 tot 7 naar bed gebeurd hier ook niet Julian ligt tegenwoordig bij ons in bed. Die is nog steeds van slag van het weekje Utrecht. Feline heeft om half 10 120cc gedronken. Om 11 uur begon ze weer en om half 12 maar 30cc gegeven. Toen is ze op mijn arm in slaap gevallen en slaapt nu nog gelukkig. Hopen dat ze dit even tot iig half 2 vol gaat houden. Ga me bijna afvragen of het normaal is dat ze zoveel wil.
Nou lief Girafje ik kan je de hand schudden lieverd Wat een zwaar nachtje voor je! Min.k heeft om 22:00 de laatste voeding gehad en daarna 2:00 en 5:30. Maar ze wilde tussen 22:30 en 0:00 niet slapen en ook na 5:30 niet meer. En Finn heeft ook nog gespookt tussendoor. Dus hier ook een hellenacht! We hadden de puckababy aan dus die doen we echt niet meer aan hoor!! Dan slaapt ze juist niet! Ooooooh ik ga zo naar mn nieuwe neefje kijken! Ben zo benieuwd!!! Reageer strakkies ff. Moet nog etne en voeden!
@FF, veel plezier tante Finnie!! All, ik reageer later weer even hoor. Na mijn bakje hangop met cruesli ga ik even naar mn bedje!! Knuf!
FF hartelijk gefeliciteerd met je neefje !! leuke naam ook !! giraf, jeetje wat een nacht, kan me voorstellen dat je nu bekaf bent. hopenlijk vanavond een beter nachtje. leuk zo''n draagdoekconsulente, wist niet dat dat bestond maar wel makkelijk idd. en een dagje efteling is altijd goed, wel wennen om je kleintje bij iemand anders te brengen idd, ook al zijn het je ouders. Mlief, idd een emomomentje zo''n doopdienst vooral als je dan je wens naar je kindje uitspreekt. hier worden ze ook gedoopt, wil niet dat ze zonder geloof de wereld in gaan, voelt niet goed om het niet te doen. wel leuk dat ze in je eigen doopjurk gaat, echt zo''n traditie. en idd gewoon smoeder laten l*llen, het is jullie feestje !! rest, zwaai zwaai !! vandaag in de tuin aan de gang geweest en boodschapjes gedaan bij de kruidvat, eindelijk naar de bank geweest, het probleem was dat de pas nog niet geactiveerd was , handig als ze dat meteen zeggen, nu dus een priverekening JOEPIE !! kan de boekhouder tenminste niet meer zien hoe vaak we naar de mac gaan S is zo ondeugend de afgelopen dagen en die oren werken ook niet volgens mij, jeetje ! ze luistert nergens naar en als ze me dan zover heeft dat ik boos ben dan gaat ze heel zielig huilen en om papa roepen . hopenlijk is het een fase. ML is vanaf vandaag weinig thuis, vandaag is ie de stand opbouwen en dinsdag/woensdag/donderdag gaat ie van 13.00 tot 22.00 daar staan en vrijdag de boel weer afbreken , en vaak als ML weg is gaan de koeien de gekste dingen bedenken, tussen de boxen kruipen, losbreken of opeens een rare bevalling, nou ja we zullen wel zien waar het schip stand.
Vlekkengek, veel succes met de koeien dan!!!! Hoop niet dat ze gekke dingen gaan doen/bedenken zonder ml. Wat gaat hij promoten/verkopen?
Meiden, iemand ervaring met Bumblies luiers???????? M lekt elke nacht door, is niet leuk meer. Pampers, kruidvat, huggies en ah eigen merk zijn geen succes...
@nachten Wat een nachten Giraf en FF!!Hier heb ik E.line om 5.30/06.00 uur in de wipstoel gelegd en op mn bed neergezet. Bedlampje aan en ik kon weer ff doorsoezen. Een halfuurtje/drie kwartier later weer in dr bedje gelegd en zo lag ik nog tot 08.45 uur. M.aaike slaapt namelijk wel heel de nacht door gelukkig. Merk dat E.line vandaag ook onrustig is, wil niet weggelegd worden etc, dus het is weer zo'n dag! @Meis ja dat heb je idd rond 3 maanden hihi! @Vlek Oh dat herken ik idd van MLs ouders boerderij...de gekke dingen gebeuren als je er alleen voor staat of weg bent. Altijd leven in de brouwerij!Wel pittig voor jou dan! Hopelijk gedragen de koeien zich nu bij jou! En..hoe voel je je verder?
Ha meiden! Zo terug van weggeweest.....pffffff, ergens heel leuk hoor, maar ook wel een beetje slopend zo'n weekend! Gisteravond was iedereen zo bek af dat we er om 22 uur allemaal inlagen! We hebben het toch wel heel leuk gehad, 2x gezwommen, en verder beetje gewandeld maar toch ook heel veel in het huisje gezeten. Dat vond ik jammer, maar ja, teveel mensen he! Jp is echt helemaal gesloopt! Die heeft wallen tot op zijn knieën.....2x middagslaap gemist en mega intensief bezig geweest. Natuurlijk zat volk om mee te dollen he! Ik heb wel bijgelezen maar geen tijd nu om overal persoonlijk op te reageren, dus dat doe ik later! Hier nog even een leuke foto van onze kleine meid die voor het eerst in haar leventje 'gezwommen' heeft!