De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Rasp: Bikkel!! Oooh ik hoop zo dat het snel gebeurd!!!! Ik wil je beebje zien!! Ik denk nu ook een meisje :)
    :$ wat een actie zeg!!! Koffiedrinken tijdens de bv!!! Fijn dat ML lekker thuis is nu :)

Merel: Gezellig dat je komt!!!! :D:DMoet ik jou nou mailen of mail je mij :) Maandag en donderdag kunnen allebei wel, maar Finn is alleen donderdagmorgen thuis op die dagen. De rest issie weg.
    Oh voel me niet aangesproken hoor en ik deel jouw mening wel een beetje. Maar ik mis in NL heel erg echte tradities, en ik ben met dit geloof (heel vrij en los) opgevoed en dit is wat ik ken. Ik weet ook niet hoe of waar ik anders uiting kan geven aan het geloof. Al past de kerk niet helemaal bij me, ik wil wel mijn kindje iets meegeven van een geloof en traditie.
    En ik vind het ook een fijn idee dat als er iets mocht gebeuren, ik daar iig nooit spijt van krijg. Dus ik snap het wel:)
    Leuk en spannend aan de hoes beginnen!!! :D:D:D
    Beterschap met je meissie :)

Vlek: Mijn test was ook licht van MvM! Komt goed liefje!Hihi je darmen doen hun werk al dus!! (weet je nog die megafoto van mij toen:$?) Oh en die koekjes heb ik niet zelf bedacht :D inspiratie heb ik gegoogled:). Zoals op t plaatje heb ik ze gemaakt.
    Bekijk bijlage 195437

Nemo: Oh getsie wat LANG!!! Gelukkig zit t er weer op :D Hahahaha jij hebt het over dyslecten alsof het een soort van melaatsen hebt hahahahaha! :p;) Fijn dat de echo goed was :D:D:D

Maible: Wel even spammen he dat jurkje!!! :D

Oooh lieve Quint ga dan toch lekker met 34 weekjes met verlof!!!! Je hebt t al zo zwaar meisje:( Dikke kus voo jou kanjer!!! Heb je nog buikfoto's???? Hahahahahahaha kabouter: Geniaal :D:D:D Ja ik doe al voor het 3e jaar aan Sinterklaas. Ben er zelf dol op, dus zodra ik mama werd stond het schoentje er hoor!! :p (wel maar 1 of 2 x hoor :))

LM: Alles goed meid? Vrijdag naar t zkh of niet? Knuf!

Meis: Wat knap dat je gaat lijnen!!! Superstoer!!! Ik wil ook, maar moet nog even wachten ivm de bv. Maar ben nu al 7 kilo lichter dan startgewicht voor de zwangerschap! :D
    Oh spannend ben benieuwd of er iets uit komt bij de HA.
    BEDANKT VOOR HET MOOOOOIE TRUITJE!!!!:D Heb je de betaling ook binnen?:)

Wolf: Jemig wat ben je druk druk druk! Doe je ook je rust pakken?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, hjaah een meisje he hahaha. Ik denk het ook echt!! Maar tja, 50% kans dat we het goed hebben. Hopelijk weten we het heeeeel gauw!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He!

Zo lekker klaar met werken en lekker op de bank in tokkie pak.
    Net de laatste hand gelegd aan mijn naamhanger voor mijn meissie, incl. goede fee sieraadje! Ben er heel tevreden over, nu nog een mooi plaatsje geven op haar kamertje......alleen de vraag is: waar past dit nog? Het staat en hangt er echt overvol....bijna niet mooi meer....mama is beetje losgeslagen met foto's, naamletters, knuffels enz.....beetje overdone, dus ik ga beetje schuiven en opruimen. Ik wilde deze hanger aan de vogelbek hangen van de vogel die ze had als geboorte bord in de tuin. Die wil ik dan nog schilderen want die is beetje verweerd.
    Naja, hier het eindresultaat:

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF, leuke tractatie zeg, ziet er goed uit !!
    hoe heb je die muisjes "vastgeplakt" dan ?
    gelukkig ben ik niet de enige dan met een lichte testm zat al helemaal in de rats dat het foute boel zou zijn (nu nog wel een beetje hoor, maar er iets aan veranderen kunnen we toch niet)

nemo, fijn dat de echo goed was, altijd weer leuk/spannend om in je buik te spieken. nog 2 maandjes en dan heb jij ook alweer de 20 wkn echo :$

wolfje, lekker he zo''n opgeruimd gevoel, is ook alweer van je lijstje gestreept.

rasp, ga jij maar lekker met je voetjes hoog, heb je wel verdient.

meis, en wat zei de HA ??

merel, wat een supergave hanger !!!!!!!!!!!!!

rest een dikke knuf !!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Finn: zet jij dan maar wat data op de mail voor donderdagmorgens. Wel zo leuk dan neem ik Jp ook mee als jij dat goed vind.
    Leuke koekjes!!!

Nemo: oh vandaag weer echo gehad!! Sorry, had ik niet meegekregen. Jammer dat de beelden niet 100% waren, maar super fijn dat grote risico's zijn uitgesloten. Hebben wij ook laten doen hoor, gaf ons toch wat rust.
    Tjee, je gaat hard 12 weken alweer....

Wolf: jij gaat ook als een speer! Ik schrok me kapot! 32 weken alweer!:$ Niet normaal zo hard het nu gaat! En lekker aan het opruimen en uitzoeken! Leuk hoor. Kamertjes nog niet klaar? 2e doe je dat later he... veel plezier met inrichten hoor!

Quint: jazeker doen wij aan sinterklaas!!!
    Toen Jp 1 was hebben we paar kado's gedaan, en vorig jaar echt zoals het hoort, zakken vol ha ha! ML is nogal een kado freak, die wil gewoon dat de kinderen dan mega verwent worden. Ik trek de financieële grens sneller, dus hier hebben we al veel discussies over gehad....
    ML doet vaker sinterklaas na als hij zich gaat scheren, met witte scheerschuim baard! Jp is dan helemaal in zijn nopjes. En gaat er heel serieus in op!
    Laatst vroeg ML aan hem: Ben jij ook lief geweest? Wil jij dan ook kadootje??
    Jp: jaaa heel veel!
    ML: En jou zusje dan, wil die ook kadootjes??
    Jp: nee, die heeft veels te kleine handjes die kan nog geen kadootjes uitpakken!!!! :D:D:D:D

Pest is alleen dat Jp 2 dagen eerder als de sint jarig is, dus we zitten altijd overvol rondom die dagen, en dan is het bijna niet leuk meer om kado's uit te pakken voor hem. Daar baal ik soms wel van....

Maible: spammen die jurk! Alles goed verder?

Rasp: lekker slapen meid, vannacht gaat het loos! Morgenvroeg een beebje schat ik zo. You go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijne avond iedereen! Ik ga sinterklaaskado's bekijken in de speelgoed gids.

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Zo ff snel via telefoon,

Merel wauw wat mooi gemaakt

Bij de ha geweest, en madam moet buisjes sluimerende oorontsteking en waar schijnlijk ook oorzaak vanverkoudheid en tea veel mond ademhaling, want speen heeft zen niet meer.

Fijne avond meiden , ben er morgen weer eerst kijken open PZS

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nemo;fijn dat alles er goed uitzien:)

rasp; doe rustig aan meid, knuffel

ff; ziet er lekker en leuk uit die koekjes, ja rust pakken doe ik...hem ml nu zover dat hij sem savonds naar bed doet, koffie verzorgd en drinken indoet:)

merel; ziet er echt heel mooi uit die naamhanger zeg!!! Wauw!
    haha, hier idd alweer 32 weken gaat wel snel vind ik zelf...
    manlief gaat dit weekend wat klussen op kamertje, ff wat dingen bijwerken en volgende week wil ik ermee bezig gaan;)
    Gebeurd nu idd later haha...
    hier wil sem niks hebben, hij wijst alles aan wat hem leuk lijkt voor de baby zo lief!

vlek knuf terug, idd lekker gevoel als alles opgeruimd is;)

meis; hopelijk krijgt ze dan snel buisjes, veel plezier morgen bij open dag psz;)

all; erg drukkend gevoel aan me onderkant...
    verder wordt ik bond en blauw geschopt bij me ribben... ;)
    morgen ben ik er niet, eindelijk op kraambezoek...

fijne avond, xxx

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heb foto's even in mijn album gezet, i.v.m. de naam.

9. Funnyfant

Wauw Mereltje wat mooi!!! :D Echt superrrrgaaf geworden :D:D:D:D

Meis: oooh buisjes... Heeft Finn ook gehad en nu helemaal vrij van klachten!!! Alleen de narcose vond ik best moeilijk... Knuf!

Vlek: Ja je hebt gelijk, maar dat zou toch wel ERG verschrikkelijk zuur zijn he meid... Maar daar gaan we gewoon ECHT NIET van uit!!! Jij hebt gewoon een prachtig lente/zomerkindje in je buikie :) En je K2v5 waren goed toch?:)

Rasp: Slaap lekker en: ZET M OP!!!!!

Wolf: Wat schattig van Se.m!!! *smelt*. Leuk hoor zo'n grote boef al :) Ik wou hier dat ik Finn soms wat meer al kon uitleggen... Ben heel benieuwd naar je kamertje strakkies!

Koekjes: Met roze Lillifee glazuur :)

Min.k: Ze blijft toch wel HEEL erg snotteren... En haar mondje ruikt een beetje naar keelpijn als je begrijpt wat ik bedoel... En ze spuugt met regelmaat echt met een straal melk terug, echt 1.5-2.5 uur na de voeding!!! Ik heb daarvoor het cb gebeld en ik mag donderdag even komen wegen om te kijken of ze wel goed groeit ondanks het spugen...

Mn szusje mag ws morgen naar huis, fijn he!!! Dan kunnen ze lekker gaan genieten. En ze krijgt nog 9 dagen kraamzorg!!!! Superfijn :)

Zo ik ben KAPOT! Morgen laatste dagje dat ML vrij heeft. Pfffffft ik heb flink de zenuwen er van :( Hoe doen jullie dat, en vooral Meis: Hoe doe je dat met je bekken? Ik heb soms net zoveel pijn als in de zwschap..
    Oh en wat mag je gebruiken tegen aambeien als je bv geeft? Ik voelde straks onder de douche ineens een piepklein bolletje aan een draadje ofzo :) iiieee!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF spannend weer, morgen dus nog even ML lekker bij huis. ik hoop dat F zich gedraagd als ML weer werken is, niets is zo erg als met een kleine boef EN een baby te zitten. maar het gaat goedkomen meid, je bent een topper dus je kunt het !!

meis, oooh heftig buisjes :( heb er gelukkig geen ervaring mee. lijkt me wel heel erg idd als je kleintje dan onder narcose moet, maar het is voor een goed doel moet je maar denken.

rasp, en en en ...............?

wolfje, wat lief van S dat ie niets voor zichzelf uitzoekt maar alles aan de baby wil geven, echt al een grote broer dus !!

merel, en al wat gevonden, of kun je het niet meer vinden in dat doolhof :D

ja weet wel dat ik me niet gek moet maken, maar toch ;)
    k2v5 was superpositief en ook de CB, maar je leest wel eens wat :)
    1e dag gister overleefd, meteen een zieke koe dus dat begint al goed :(, nou ja hij was ook ziek geworden als ML er wel was geweest dus dat scheelt dan al weer.
    vandaag komt de hoefsmid voor de paardjes en daarna nog even lekker rijden als S tenminste wil slapen ;).
    rest niet zoveel bijzonders te doen, even opruimen as usual en lekker hier beppen :D

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek ook goedemorgen jij bent al optijd er bij, hihi ik doe nog ff de ogen weer dicht

Tot strakies allemaal

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ff, Spannend hoor zo'n eerste dagje alleen. Maar gaat vast goed!
    Wat mag sz snel naar huis zeg. Ik weet nog dat ik echt 5 dagen moest blijven. Had ik ook wel redelijk wat pijn en was ik heel slap, maar valt me op dat mensen na een ks steeds sneller naar huis mogen.

Merel, mooie hanger! En las dat jullie het leuk hebben gehad afgelopen dagen!

Meis, buisjes klinkt erg heftig!!

Vlek, niet teveel zorgen maken meid! Zit allemaal goed!!

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!

1 dag overtijd!!! Geen baby in the house!! Ach, het kan nog vandaag.....;)

@FF, je kan/mag alles wel gebruiken voor aambeien hoor. Wat ook goed helpt en heel makkelijk is is een neusspray (zoutoplossing) dat kun je er makkelijk opspuiten en droogt het goed in. Denk er om dat je dan niet neusspray met menthol neemt hihiiiiiiiiiiiiiiii!

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    he jammer rasp, had gehoopt dat ie vannacht in 1 keer naast je zou liggen ;):D

meis, en..... alweer wakker :D tja 6.00 gaat hier de wekker altijd en vandaag was de stagaire er ook, dus had ik even tijd voor jullie

merel, al wat uitgezocht voor je schatjes :D

heb echt nergens zin in, nog even wachten op de hoefsmid die tussen 11 en 12 komt en dan vanmiddag maar boodschappen doen of zo. heb net alle krantjes eens doorgebladerd en zit nu lekker met S op de bank naar de teletubbies te kijken, er is nog genoeg te doen hoor, maar even niets is ook wel lekkker :):p

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlek, welke hoefsmid hebben jullie??

16. Funnyfant

WAAAHAHAHAHAHA Rasp das een goeie hahahahaha!! oeioeioei! Maar op epi-anal staat niet gebruiken bij BV...
    He meid nog geen beebje... Maar het is nog vroeg he!!

LM: Ja morgen pas;) maar komt wel goed indd.
    Oh en buisjes vallen gelukkig mee. De operatie duurt letterlijk maar 5 minuutjes en je krijgt je kindje ook binnen een kwartier weer wakker terug. Finn huilde wel heel hard door de uitwerkende narcose, maar met een uurtje was het weer prima. Hij heeft ook nergens last van gehad er na gelukkig. Maar hoe dan ook je kindje huilend onder narcose zien gaan is niet leuk en dan weer achterlaten is moeilijk. Buisjes zijn dan ook voor de papa en mama erger dan voor t kindje heb ik het idee:)

Vlek: Oei een zieke koe das wel pittig in je eentje :( Ik vind het maar knap hoor hoe je het allemaal maar doet met S en zonder ML... Respect!!

Vannacht weer: 21:30 borst, 0:30 flesje bv (90cc gedronken), 3:15 borst, 5:30 borst, 7:30 (klein beetje) borst, 9:00 weer borst!! Ik vind het wel veel hoor... Sorry misschien zeur ik, maar als ze er 6 uur tussen mag laten vind ik 2 uur echt best weinig voor de nacht:) Gelukkig slaapt ze tussendoor wel.

Finn slaapt alweer 2 nachten in zn eigen bedje!!! Vanmorgen 5:30 wel heel even twee korte huiltjes, maar toen was het weer stil gelukkig!!

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik gebruik trouwens curanol tegen aambeien, werkt erg goed.

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo Meiden,

@rasp, geen baby haahaha, je hoopt dat ie uit de lucht komt vallen ;) grapje, maar ja geduld he. komt wel. het kan zo ineens allemaal veranderen en over een uur kan je wel dikke weeen hebben wie zegt het he?!?!

@FF, oooh balen van je aambeien zeg, ja neusspray zou ik doen idd. Oh en hoe ik het red met de bekken en 2 kids. (nou wil je de waarheid???..... de kindjes gaat super maar door dat je soms druk bent even snel trap op of af en even naar de keuken flesje maken broodjes smeren. ja loop niet voor niets weer bij de fysio. te veel belasting daarom zo gauw ML thuis is doe ik ook niets mee zeg maar want anders gaaat het net als een paar weken geleden weer helemaal mis. Dus pas goed op jezelf dat is het enige wat ik kan zeggen en rusten tussen de middag.

@Lm, Hoe is het met Feetje? vrijdag zkh toch?

@Vlek, zo was me niet meer gegunt de ogen dicht te doen T sliep net en toen riep F al Mamamaammamama hihi. Zijn al naar de PSZ gewandeld om even te kijken en formulier op te halen. G je s ook naar Psz doen? En een zieke koe jee nou hopen dat het meevalt en je er niet al te druk mee bent he. en even rustig aan doen is ook niet slecht toch?

@Nou moet je dit horen; Belde ML me vannochtend op zijn collega is gister avond bevallen 3x raden hoe hun zoontje heet.... zelfde naam maar dan zonder J er tussen. wat vinden jullie er van ik had echt zo iets van dat doe je toch niet???

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, leuk voor die collega! Ik weet alleen niet of ik dezelfde naam zou kiezen als die een collega voor zijn/haar kindjes heeft.

Feetje gaat goed. Vandaag wat krampjes....dus veel huilen. Vrijdag inderdaad ziekenhuis.
    Gisteren nog gesprek gehad over mijn bevalling.

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo gister nogverjaardag gehad en woordenwisseling met ML, dus niet meer online geweest. Vanmorgen al weer naar de winkels gelopen, pasfoto;s laten maken en naar gemeentehuis gelopen om ID aan te vragen. Zooooo..was wel ff stukkie lopen met M.aaike. maar wel lekker.

@Vlek Oh, niet gaan piekeren hoor, zeker als je met CB enzo nog posi testen hebt! Maar, de weken moeten snel voorbij vliegen tot je de echo hebt, dat is dan zo'n heerlijke geruststelling!En ja..toch een tweeling?;)

@ Rasp De kleine heeft het goed in je buik!! En het kan zeker vandaag nog gebeuren, maar zo voelt het zeker niet? had ik in elk geval..als de nacht voorbij was, schreef ik die dag al weer af, maar dat hoeft helemaal niet! Knuf voor jou!!En duim dat de kleine gauw komt..en wie er dan komt..;)

@ FF Zware nachten zijn dat!!!!!!Ik vind hier 3-4 uurtjes in de nacht al best pittig. Laat staan 2 uurtjes! Knap dat je toch zo doorzet! iK hoop dat E.line hier weer gauw door gaat slapen en zo'n 6 heerlijke uurtjes er tussen laat. Wel fijn dat M. tussendoor wel slaapt, anders was het niet te doen joh!
    @LM Knuffel voor Feetje..zo zielig krampjes!!Hoe was het gesprek over de bevalling?Hoe kijken zij er op terug?

@Merel Gefeliciteerd met Jks 3 maanden!!! Wat gaat de tijd toch snel!!!

ZO en nu ga ik echt even een bak koffie drinken!

Deel Deze Pagina