De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

hier even een berichtje van mij...

erg last van ontstoken tandvlees en oorpijn... nu wel druppels en neusspray dus wordt minder, maar wat een hoofdpijn hierdoor:(En helaas weer een koortslip:(

Gistermiddag zitten huilen van de pijn, en sem zo lief; mama niet
    verdrietig zijn...pff moeilijk hoor...

Verder gaat het wel redelijk...kleine is onwijs druk erg fijn!

Ik en manlief gaan as donderdagmorgen voor een paar dagen lekker weg... hoop dat ik dan beter ben! We gaan in ieder geval lekker genieten samen!

Helaas hebben we nog steeds geen auto... en weten ook niet wanneer deze nu wel gerepareerd zal zijn...

Zojuist op de fiets wezen kijken naar de stoomtreinen, sem vond het geweldig!

Hoop dat met jullie ook alles goed gaat?!

En als er nieuws is, graag pb:)

Knuffels en fijne dag nog! xxxxxx

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    abo :D

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Wolfje is vanaf woensdagavond tot de week erop weg maandag weg, dus wie kan ik dan smssen met evt. babynieuws?Wie wil?;)

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ooooh altijd, moet je maar pb'en hoor.

Maar even over die 5 cm :p, het gekke was, ze geloofde het zelf ook niet dachte dat ik aan het zeuren was. hihi want het infuus stond halverwege dus viel reuze mee.

Kan je het nog een beetje volhouden? hoop dat je snel mag bevallen meid.

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oke, dus Mliefje smst Meis?? Ik denk niet dat je kunt pb'en als je net bevallen bent ;):p:

Of snap ik t niet goed???

Meis: Wauw in 45 minuten van 5cm tot baby!!!!!!! Wat goed!!!

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @maible, oooh wat fijn dat je ook zo'n goede bevalling gehad heb. nu lekker genieten meid. en de foto's altijd leuk

@giraf, meid ja kan me voorstellen dat je dan onrustig ligt ik kan ook geen nacht zonder F hoor (hebben haar al eens diep in de nacht opgehaald omdat ik zo in tranen was en haar miste).
    en dan nog wakker liggen van de 3/4 baby niet doen gekkie, volgens mij ben jij wel een hele stoere meid met een klein lief hartje of niet??
    hoop dat je baby er snel is. (nog even met ML aan de klus? zorgde bij mij ook voor ontsluiting dus ja je kan altijd gokje wagen:p;))

@merel, ja dat is idd niet leuk en je voelt je dan gauw opgelaten, maar volgens mij en dat is hier ook zo gauw er iemand binnenkomt kan alles zo omslaan en gaat de speelgoed alle kanten op dus ja fase zeg ik dan maar. komt wel goed meid relax.
    alles goed met JK gaat het voeden nu weer lekker?

@doortje, had even je foto's gekeken wat een schatje is het die kleine N zeg mooi mannetje hoor.

@FF. meid heb je net een mail terug gedaan

@hier alles rustig moet ik ook doen he, wel net even lekker een blokje om geweest met F en T in de wandelwagen. ooh wat een rijkdom 2 kindjes hoor.

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    wat ben je weer lekker bij de hand jij!!!
    ik ga Madelief mijn nummer PB'en komt goed FF.

Ja dacht ik toch ik hou wel van lekker snel hihihi, maar dit had ik ook niet verwacht hoor en de verpleegkundige ook niet, ze geloofde het niet ze zegt oooh even kijken wat er gebeurd onder de dekens, nou hop en weg was ze rennen joh dat mens en binnen 10 sec was de gyno er, voll onts. nou lekker toch je kan er maar weer klaar mee zijn denk ik dan!!:D:D

8. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahahaha sorry hihihihi!
    Ik zie die VP al rennen hahahahaha! WOW!!! Ik wil ook zo'n bevalling:)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Ik wil wel, maar eigenlijk hoop ik dan heel erg druk te zijn met andere dingen :D dus misschien beter iemand anders.....

Deel 3! Wauw!

Vanmiddag naar de kermis geweest met ML en I, kleine heeft echt genoten, dus mama ook! :)

Misschien heb je wel gelijk..... Wil het ook vaak allemaal te goed doen. :) Maar ik ben zo bang dat als we morgen de VK bellen dat ze dan zegt "42 weken en niet eerder" Pfff, dan kun je me opvegen hoor :( Maar goed laat ik maar niet bij voorbaat al conclusies trekken en gewoon morgen bellen en afwachten wat ze zeggen....

Wat heerlijk! En was het leuk?

Hier ook een meisje wat gelukkig weer wat beter in haar vel zit... Nou nog 's nachts doorslapen en ik heb het perfecte kind ;):D:p
    Lief dat M om haar buurmeisje riep!

Wat heerlijk! Ben super benieuwd naar je bevallingsverhaal en foto's van jullie meisje!

Heerlijk al die opgeladen mama's! Madeliefje, Rasp en jij!
    Wat kan die kleine Jk slapen zeg :$ wauw!
    En moest wel lachen om hoe Finn het gedrag van Jp verklaarde:
    "jij vindt het ook niet fijn als er 2 verschillende vrouwen alles in je huis overnemen" :D:p:)

Lekker joh, even een paar dagen weg! Met zn 2en of 3en?

Dat was bij mij bij I ook zo... ze wilde niet eens kijken 'omdat ik echt nog geen weeen had, dat kon gewoon niet' :(
    5 minuten later gingen ze dan toch maar kijken, volgens mij meer om van mijn gezeur af te zijn, had ik binnen 1.5 uur van potdicht naar 5 cm :)

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @girafje, aaah meid heb wel met je te doen, gewoon bellen.
    jeetje wie zijn zij om je niet naar het ziekenhuis te laten gaan joh!
    wie niet waagt wie niet wint en een NEE heb je al dus Go for It Giraffffffpowerrrrrrr.

@FF, ja wat een giller en het was nog wel zo'n stug type die VP, nou ML zegt je had dat hoofd moeten zien hihi.
    hoop voor je dat je het ook zo lukt en dan je iegenlijk geen tijd heb om na te denken en de beeb er zo is. ook wel fijn voor je bekken als je niet te lang hoeft te liggen hoor!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Zo, nu eerst lekker me-time (goed van mij he finn ;):D)
    Sjoggingsbroek aan en op de bank Grenzeloos verliefd kijken!

Fijne avond allemaal!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Jaaaaaaa ik ga jou dan smssen vanaf woensdagavond!! Als er komende dagen niks gebeurd, hoop ik donderdagavond op een kans op strippen en dan natuurlijk een geslaagde poging!!
    Heb je terug gepbt trouwens;)

@Giraf Baby bij Giraf in de buik...we wachten op jou, je maakt de hand musketiersbabys compleet! Morgen, 5 september, de 5de musketiersbaby zijn, is echt heel bijzonder! En die eer mag aan jou vallen! Kom er maar gauw uit en maak je mama gelukkig!En al deze wachtende musketiers!! Plus dat je dan precies 41 weken erin hebt gezeten, echt waar, dat is lang genoeg!! Dus kom maar gauw boefje!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @giraf, heel goed meid!!!

Ik volg girafje dan ook braaf, en instaleer me voor grenszeloos verliefd op de bank!!! met een bakkie koffie:p

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hai..
    Nog steeds alleen even zwaaizwaai!! Ben erg druk, erg moe, erg hoofdpijn en erg vroeg beginnen morgen. Ga zo mijn bed opzoeken en beetje tv kijken.
    Heeeeeeeel veel succes voor de hoogzwangeren en dikke kus voor de rest!
    KUS!

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ga je morgen of overmorgen testen nemo??zo spannend!!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Morgen je manneke alweer 1 weekje jong!

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Misschien morgen..
    Ben weer een erge zeurpiet, maar wordt gek van de onzekerheid. Als ik zwanger ben gaat operatie niet door. Dat hoop ik niet, heeft lang genoeg geduurd en alles is al geregeld.
    Maar ja, hoop ook dat ik zwanger ben. Pfffff, wordt soms zo gek van mezelf..

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ga hier ook lekker op de bank hangen, zo saampjes weer serie kijken...echt zo ontspanning!

Giraf, beval ze straks he!;)

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Nemo Ik hoop lekker dat je zwanger bent!! Zou echt heeeeeeeel gaaf zijn! Ben je het niet, dan kun je blij zijn dat de operatie doorgaat! Maar ik ga voor roze hoor!! Ben heel benieuwd morgen...duim!

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Morgen pas 9 dpo hoor (geschat dan..)
    Hahaha, ik dek mezelf vast in.

Deel Deze Pagina