@Meis, SOPSE!!! (das wel een raar woord na zo'n foto van Finn he) En veel plezier bij je mams vanmiddag!
hihi MET ML naar boven hoe heeft je moeder het dan gehad op hun vakantie? lekker uitgerust? meis, hier slaan de kabouters nr 12A ook altijd over zo net even paardgereden en aan paardlief verteld dat ik zwanger ben, klinkt heel stom miss maar bij S hielp het ook. nog voordat ik wist dat ik zwanger was, was ie me toch vervelend, en ik had het verteld en hij werd zo mak al een lammetje , na het vertellen ging ie met z''n neus naar mijn buik zo lief, wou zeker al even kennismaken dadelijk S maar even wakker maken, kunnen we boodschappen doen.
Gesprek gisteren, tja wat zal ik zeggen. Ze vroegen hoe wij het ervaren hadden dus vriendje zijn verhaal gedaan. Uitgelegd dat ze hier in het ziekenhuis wel heel erg negatief hadden gedaan en dat de kinderarts hier, gezien haar expertise, zich beter wat negatief had kunnen uitlaten. Vriend heeft ook gezegd dat zijn vertrouwen in het ziekenhuis helemaal weg was gezien dit de 2de bevalling was die niet goed ging. Gyn schrok daar wel van en vroeg of ze iets konden doen om dat te herstellen.........ehhh nee dat gaat niet lukken . Ze gaven wel aan dat ze zelf ook niet wisten waarom Feetje zo slecht ter wereld kwam. De CTG gaf niets aan waardoor zij enig vermoeden zouden hebben dat het zo slecht ging met haar. Wij nog gevraagd of dit te voorkomen was en ze zeiden dat ze dit alleen hadden kunnen zien wanneer ze een bloedmonster van haar hadden genomen terwijl ze nog in mij zat (klinkt lekker ). Wij gevraagd waarom dat niet is gedaan. Omdat hiervoor volgens de CTG geen reden toe was. Hadden ze het wel gedaan dan hadden ze dus geweten hoe slecht het met haar ging en was de bevalling direct afgebroken. Een CTG zegt dus ook niet alles...... Bij een eventuele volgende bevalling (mocht ik daar nog trek in hebben) krijg ik iig een geplande ks. Hoop gelul dus waar we niets aan hebben....... Vriendlief is degene geweest die zijn verhaal heeft gedaan. Tot op de dag van vandaag, hoe erg het ook klinkt, besef ik nog niet hoe heftig het allemaal is geweest. Weet ook niet of ik die klap ooit nog ga krijgen. Maar voel me er best schuldig over....
@LM Lieverd, niet schuldig voelen!!!! Ik vraag me af of het wel te bevatten is wat je allemaal mee hebt moeten maken? Het heeft ook tijd nodig denk ik. Het is heerlijk dat je toch weer kan genieten, dat is het allerbelangrijkste! Nee, zou in jullie geval het zkh ook niet meer vertrouwen! Dikke knuf meis en blijf vooral genieten en het kan best zijn dat het nog allemaal over je heen komt, en dat mag ook! @woordenwisseling tja, de punt moet nog gezet worden, er staat nu nog een komma. verder ga ik er niet veel over zeggen, ben er na gister ff klaar mee. klets liever over leuke dingen @Rasp en..heeft het middagdutje geholpen?
@Madl, je hoeft er ook niet over uit te wijden hier hoor, sterkte met ML en praat hier maar lekker over de leuke dingen dan. Middagdutje was fijn dus kom maar op vannacht!!
LM: Het laatste wat jij moet doen is je schuldig voelen! Jouw lijf heeft de heftige emoties hoogstwaarschijnlijk geblokt als overlevingsmechanisme. Jij moest na de bv snel opknappen en overleven en voor je baby zorgen. Daardoor heeft je lijf die zware emoties en het trauma geblokt. waarschijnlijk krijg je het echt nog voor je kiezen, maar dat zul je misschien zelf wel moeten activeren als je er aan toe bent. Wat er is gebeurd is te heftig om mee te dealen na zo'n zware strijd als een bevalling. Dat in combi met alle hormonen, wordt je gewoon afgeschermd. Voor VL is t anders, die heeft het als "buitenstaander" ervaren ook al is hij de vader. Maar ook al komt het niet, dan is het ook oke. Dan heb jij het gewoon met een oerkracht al verwerkt en kun je door met (over)leven. Knuf!! Mlief: Is natuurlijk oke meid! Lekker doen waar jij behoefte aan hebt schat. En leuke dingen zijn ALTIJD leuk om over te babbelen Kus!! En mocht je ons wel nodig hebben, dan kun je ons vinden
Zo weer terug vanmiddag je de hort op naar mijn ouders en rest nu maar eens even achter het gasfornuis (oooh voor de nieuwsgierige onder ons ravioli's staan er op het menu) Kom vanaaf nog even langs als de kindjes in bed liggen ML gaat vanavond hier de keet verlaten (komt wel weer terug hoor)
Had om vage reden blijkbaar abonnement op de musketiers opgezegd. er stond de hele dag al 'er zijn geen nieuwe berichten'. Oeps wel dus. ff snel gelezen. nu zo eten. xx nieuwe mobiel, erg leuk maar typen is erg wennen
@Nemo, hihi nou dat is onmogelijk dat er helemaal niks gekletst wordt hier!! @Meis, geniet van je manloze avond, is ook wel es lekker of niet?! Hier het eten weer achter de kiezen, kind op bed, de boel aan kant en nu met laptop op schoot voor de tv. V.era heeft nog even "Kom maar baby, spelen!" gezegd tegen mn buik dus nu moet het toch duidelijk zijn dat we niet langer willen wachten!! Trouwens V.era is van 11-05 misschien dat deze baby dan 05-11 komt?.....
@Rasp, aaaah wat schattig van V. echt leuk, ze wil ook snel grote zus worden!!! @nemo, geen geklets??!!! dat kan niet dat dacht je vast niet serieus hihi. hoe is het je gaat al hard richting de 12 weken, jeetje waar blijft de tijd. Maar oh ik heb ook een Sam.sung G S Plus, super dingetje he!! @Zo hier liggen de kindjes schoon gepoetst en met een dik buikje in bedje, F heeft bedacht sinds gister dat ze geen slaapzak meer aan wil, maar liever een Broooekkie Aan hihi wat word ze groot zeg.
Ja hoor! Open het café maar!!!! Ik wil wel een latte machiato!! Wat sketig van F dat ze een broekie aan wil! Wat kan het ineens hard gaan he, ze zijn ineens groot!! Oh en die telefoon die je hebt, die heeft ML ook en die is me toch ineens een partijtje verslaafd!! Hij heeft die telefoon wel heel erg vaak in z'n handen hoor, grrrrrrr