De 13 Musketiers deel III

Discussion in 'De mama's' started by Funnyfant, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
  2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm;)

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
  4. raspberry

Heerlijk!!! Dank je wel!!! Krijg er wel écht zin in nu hoor, ook wel in die warme choco!!! En ik heb geeneen van beiden in huis....:(

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Rasp, ja die telefoon is zeer verslavend hoor:), maar ja ze word echt heel groot ach ook wel leuk maar moet er wel aan wennen soms hoor.

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    MOrgen toch maar even naar de supermarkt, of beter even ML sturen voor een paar special boodschapjes. Allemaal verwennerij hihi

Nog geen rommeltjes in de buik?? oh ben zo benieuwd, wanneer is het volle maan? mijn vriendin moet ook nog bevallen ook nog nergens geen last van of zo. (duik even in de volle maan kalender tot zo)

Finny waar zit je?? aan je choco te slurpen zekers??

7. raspberry

@Meis, ja het is ook jammer hoe snel het gaat maar elke stap vooruit is wel steeds weer een mooi vind ik!
    Oh en geen gebrek aan lekkere dingetjes in huis hoor maar msischien morgen maar wel even chocomel halen.
    Het rommelt niet meer als anders in de buik en de baby is ook net als anders, gewoon lekker druk af en toe. Maar goed met V.era was er ook geen enkele aanleiding en begon het ook ineens. Dus alles kan hoor!!!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Vandaag was er om 17.38 eerste kwartier van de maan, en 10 november is het volle maan (maar zolang kunnen we neit meer wachten hoor, dus doen maar vanaaf :D:D;) grapje als de baby nog neit wil moet we gewoon lekker wachten hihi)

Las net dat T is geboren op de dag dat er een nw maan kwam ook grappig toch

9. raspberry

Finnie geeft dr kleine meid choco denk ik hihi!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    LM ik denk dat het zoiets is als FF zegt, je lijf heeft die emoties geblokkeerd zodat je je baby kunt verzorgen. hopenlijk blijven die emoties ook uit en krijg je geen klap in je gezicht van wat er gebeurd is.

ooooooh warme choco !!!!!!!!!!!! mmmmmmmmmmmmmmmm

meis, hier ook al lang geen trappelzak meer aan, broekje bevalt mij ook beter, ze heeft sinds kort ook een kussentje in bed, vind ze echt heel fijn volgens mij.

rasp, aaaah V verlangt ook naar haar brusje, lief hoor !!!!!

zo, het blok begint zo even lekker 2 kattige homo''s kijken :D

hebben jullie trouwens nog het nieuws gehoord vandaag, echt kreeg gewoon kippenvel :(, moeder is met auto in de gracht beland, zelf kon ze net op tijd wegkomen maar haar 2 kinders niet omdat ze vast zaten in de auto, ws autostoeltjes, en de baby van 5 mnd die gister een geluidsbox op zich kreeg in het zwembad is overleden, moeder is ook zwaargewond. jeetje was zo''n heftig nieuws, ook allebei achter elkaar moest er gewoon even van bijkomen. en ongelukken waar je zelf niets aan kan doen, gewoon pech, verkeerde dag,verkeerde tijd, verkeerde plek :(

11. raspberry

Ja 10 november vind ik wel lang duren nog hoor....liefst toch wel wat eerder.

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    hihii:D:D:D

13. raspberry

@Vlek, ja het nieuws!!! BAH!!! VRESELIJK!! Daar jank ik echt van van zulke dingen....

14. raspberry

Even wat leukers.....V.era moest vanmorgen stil zijn van ML omdat ik nog sliep (was niet zo maar ik hield lekker mn ogen dicht...) En toen ik opkeek naar V.era zei ze tegen me: Sssssst Mama slaap!! En dan doet ze niet haar vingertje voor haar lippen maar in haar neus hahahaha mooi gezicht!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    @Vlek ja brbrbbrbr krijg je het koud van he zulk nieuws.
    maar idd een broekje is wel makkelijker ja ach als ze het zelf wil helemaal goed, En jij ook Blok Fan, ze gaan trouwen !!!!

En voor jou ook een lekker drankje
    View attachment 195742

16. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Meis: Wat cute van F!! :D:D Grote meid! Thanks voor de choco! Ik heb melk en nesquick :D alleen geen slagroom helaas...

Rasp: Voel je nog iets??? :D

Nemo: Hahahahha drolleke! Zwanger ofzo? Mlorgen 12 weken!!!!!! :D:D:D

Vlek: Alles goed meid?

Oh zit met een dilemma!!!
    Ik heb het berekend en we gaan 130,- p maand betalen aan kinderopvang vanaf januari.
    Dit is dus voor 4 dagdelen (F en M beide op de dinsdag), waarvan ik er maar 2 nodig heb.
    Maar ik MOET per kind minimaal 2 dagdelen afnemen bij het kdv.

ML kan misschien regelen dat hij de dinsdagmiddag thuis werkt zodat we helemaal geen kdv-opvang meer nodig hebben.

Voor de ontwikkeling vind ik echter de kinderopvang erg belangrijk! PSZ kan ook maar Finn went niet makkelijk aan mensen en zit net een beetje op zn plaats op zijn groep. Dus hem nu thuishouden en dan op de psz zetten is ook geen optie vind ik.
    Op maandag,- en woensdagmiddagen zit hij straks tussen mn neefje en nichtje van 6 en 8, zijn nichtje van 2, en 2 baby's. En op donderdagen bij zn nichtje van 3!
    Dus wel genoeg andere kindjes wat dat betreft...

Daarnaast bestaat mijn opvang uit mijn vader, moeder, en mijn smoeder. Maar wat als daar iets gebeurd en ze niet meer kunnen oppassen? Als ik al opvang afneem is er sneller iets geregeld (crisisopvang), dan wanneer ik helemaal het inschrijvingsproces door moet!

Maar goed 130 euro per maand is echt een heleboel geld (voor ons) en een leuk spaarcentje voor de kids!

Ik kan dit doen:
    Gewoon Finn en Mink naar t kdv doen en het gewoon betalen
    Finn op het kdv laten en voor Mink iets anders zoeken
    Proberen toch af te dwingen om per kind 1 dagdeel op te nemen
    Allebei de kindjes thuislaten op dinsdagen...
    Of voor beide kindjes andere opvang zoeken....

HELP!!!!!!!

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    aaaaahhh wat lief he, hier is dat ook als we langs de kamer van T komen zeg ik altijd sssst T slaapt, Nu is het inmiddels Sssst Mama T slaapt hoor!! idd met vingertje voor de mond.

Maar je dacht vannochtend doe lekker of ik slaap hahaha doe ik ook wel eens hoor in het weekend heelrijk nog even een halfuurtje in alle rust liggen

18. raspberry

@FF, tja.....mijn kindjes zullen nooit naar de opvang gaan en ook niet naar een officiele PSZ. Ik ga ze ws wel naar een peutergroepje doen wat een vrouw bij huis heeft, een oudere peuterleidster.
    Verder groeien ze op met hun neefjes en nichtjes.

In jouw geval zou ik zeggen, F.inn heeft zijn portie opvang wel gehad en heeft ook zijn neefjes en nichtjes om mee op te groeien en over niet al te lange tijd kan hij naar de PSZ en naar school.

Ik denk niet dat je je kinderen te kort doet wanneer je ze niet eerst naar de kinderopvang doet. Vroeger was dat ook niet zo en al die kinderen zijn toch ook prima terecht gekomen??!!

19. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahaha neeeee ik was aan t typen!!:p
    Oh Rasp wat schetig!!!!! Heerlijk!

Vlek: Ik kijk geen nieuws momenteel want ik wordt er zo naar van met mn hormoonetjes :( Zit nog wel af en toe snel in een dipje en dat probeer ik te vermijden :);) Beetje kop in t zand :) Maar echt afschuwelijk!:(:(:(:(

Meis: Aaaaah ook al zo cute!!! :):)

20. raspberry

@Meis, ja precies, ik ben wel wakker en geniet in stilte al wel van V.era en haar papa in bed maar heb dan nog niet zo'n zin om mee te doen hihi.

Share This Page