De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahaha nou Finn is wel een snoepkont!!! Gelukkig gaat fruit en groente er net zo goed in, maar een handje tumtums is zo weg hoor! Maar hij weegt 13.4 kilo... dus ben er niet zo bang voor hij is zo actief!!

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja dat is hier ook net zo lekker toch ik hou daar ook wel van ben zelf ook een stevige dame hihi:D:) Maar nu F wat ouder word gaat het er hard af hoor en schiet ze de lucht in

3. Funnyfant

Oh hahahaha en sinds vorige week wil hij: Koekeja (chocolade pepernoten, ik kon ze niet laten liggen :))

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, oh das prima toch!! V.era krijgt bij anderen ook vaak wel wat lekkers hoor, helemaal op zondag bij mijn ouders. Ons neefje van bijna 3 jaar is net zo zwaar als V.era dus die kan wel wat extra's gebruiken dus als ze beiden bij mijn ouders zijn dat krijgt V.era natuurlijk ook wel wat lekkers, je kan niet de ene wel en de andere niet doen. Maar ik wil er thuis wel een beetje om denken wat ze krijgt.

5. raspberry

@FF, hihi mmmm lekker chocolade pepernoten!!! Ach als V.era wat ouder is en wat meer energie gaat gebruiken elke dag dan zal ik vast ook wel wat soepeler worden in het geven van wat lekkers hoor, het is ook zo heerlijk om ze te verwennen.

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Rasp, ach bij oma en opa moeten ze toch ook verwend worden (vind ik dan he) je zult zien straks joh als ze actiefer gaat worden veranderen ze echt.

Finny, hahaha ja die luust ik ook wel graag chocopepernoten, gewonen vind ik niets aan dus kan ze met een gerust hart in huis halen net als taaitaai hihi

7. Funnyfant

Hahahha ja dat koppie als ie smult!! Heerlijk :D:D:D Maar toen ie 1.5 was kreeg ie wel minder hoor...

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames,

Ben beetje moe....morgen lekker vrij!

Finn: moeilijke beslissing. Ik ben voor KDV persoonlijk. Jp gaat vanaf komende zomer zelfs een morgen extra puur om hem voor te bereiden op de school. En ML thuis werken betekend ook minder aandacht voor de kindjes toch....? Maar je moet het zelf beslissen wij kunnen niet in jouw portemonnee kijken he!

Vlek: he getsie wat een vreselijk nieuws. Ik zat gisteren al rechtop in bed toen ik dat zwembad verhaal hoorde. Vreselijk....

Nemo: lekkere pannekoeken gehad??

Quint: he meid, alles goed??

LM: goed dat jullie je gevoel hebben uitgesproken in het ZH. Tis niet niks wat er allemaal gebeurd is, en Finnefant heeft het echt heel mooi verwoord! Wat komt dat komt en dat kun je op dat moment ook aanpakken, daar ben je sterk genoeg voor. Nu gewoon lekker genieten van je gezonde meisje, en vooral niet schuldig voelen!!

Meis: Tja, toen ik je reactie op die naam van collega las bedacht ik me dat ik hetzelfde heb 'gedaan'. Mijn collega heeft een zoontje die heet hetzelfde alleen zonder e erin. Geloof niet dat hij dat stom vind!?? Maar daar zit wel 2 jaar verschil in, geen 2 maanden. En ik vind jullie naam mét J eigenlijk véél leuker. Gek he, 1 letter!~

Ohh, ik heb me steeds mega steken in mijn borsten. Vreemd hoor?
    Gisteren een hele avond door de speelgoedgids liggen bladeren en we zijn eruit wat we met verjaardag geven en wat met sinterklaas.
    Alleen nu het volgende: Schoonloeder zit te trekken aan ons, want ze wil ook graag sinterklaas vieren maar ze kan geen geschikte datum vinden. Ik heb alleen aangegeven dat ik 1 dec geen optie vind aangezien Jp op 2 dec zijn verjaardag op het KDV viert, 3 dec jarig is, en 4 dec er vast nog wel ergens sinterklaas gevierd wordt en dan hebben we 5 dec nog....
    Ik heb geen zin om 5 dagen feest en kado's te hebben. Jammer dan voor haar.
    Ze was er zo van ondersteboven dat ik dat dus gemeld heb, dat ze de hele sinterklaas wilde afblazen. Ook goed! Mij een zorg. Ik vind dat sinterklaas iets voor het gezin is, die avond is het belangrijkste niet die bij opa en oma.
    Door gescheiden ouders hebben onze kinderen zowieso al 3 opa's en oma's, dus je snapt dat het rondom sinterklaas gekkenhuis is voor Jp, en ik wil hem zo graag beschermen voor alle drukte, zodat sinterklaasavond voor hem ook nog iets moois wordt vol verrassingen.
    Heb er nu dus alweer stress van pfffff. Dus Rasp: persen, zorg dat hij/zij niet blijft zitten tot sinterklaas.
    Vlek zal er ook wel dubbelen gevoelens over hebben of niet...?

Ik ga plat nu, ben echt moe....
    Truste!

9. raspberry

Ja precies, het wordt toch wel anders als ze ouder worden he. Ach, ik vind haar lekker dikke billetjes heerlijk!!! En haar kakwangetjes, mmmmmmm wil er elke dag wel hapjes van!!

10. raspberry

@Merel, oooooh daar heb je gelijk in vind ik hoor!!! Met Sinterklaas vier je het thuis met je kindjes en als het niet uitkomt met opa's en oma's dan is dat pech hoor. Dan blijf je bezig joh en helemaal in jullie geval met Jp zijn verjaardag.

Trusten meid en fijne vrije dag morgen, lekker f5en hier hahahah

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ach, blijf nog even hangen hier. Heb net genante lijven opstaan....bah wat goor....brrrrrr echt enge dingen zitten daarbij!

Oh en Jp heeft weer een poep-dip....hij heeft gisteren en vandaag weer buikpijn gehad. Hopelijk is zijn goeie poepgedrag weer snel terug, zo zielig.
    Over dikke dunne kindjes. Mijn mannetje is ook 13 kilo en bijna 3 jaar....ik vind hem te dun, maar wat de je eraan....ben zelf ook te dun.
    Hij snoept ook graag choconoten nu, en die geef ik hem veel liever dan die vieze glibber gelantine snoepjes die schoonloeder hem steeds geeft, puur vergif en kleurstof vind ik dat...

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh, voor Giraf:
    Daar staat een artikel over goed/slecht slapen, alle ouders kunnen daar hun tips delen. Ik dacht misschien heb je er wat aan??

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @merel, ja idd wat je zeg 2 jaar is een groot verschil en je spreekt de namen van je collega en JP toch anders uit, bij ons is het met of zonder j lijkt het beide op elkaar. maar goed ach ieder zijn ding maar vreemd vind ik het wel.
    Oh sint ja sinds dat wij F hebben doen wij het alleen thuis zeg maar geen opa/oma's als ze iets kleins willen geven mag dat onder het mom van Sint heeft het verkeerd bezorgt en wij komen het nu brengen. maar ooooh heb er ook heibel over gehad met Smoeder hoor nou en over mij Szuster maar niet te spreken.
    Maar idd jullie hebben alles kort op elkaar met JK zeg, ik vind bij ons al eerst 5dec en dan kerst en dan is ze al weer jarig.

Maar steken in je borsten huuuuhhhhh hoe kan dat dan??

14. raspberry

@Merel, ja gatver, dat programma heb ik ook op staan. En die dokter zat gewoon zonder handschoenen aan de bilnaad van die vrouw, JASSES!!!!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    moet je iets vertellen RASP?? dat je Merel vast waarschuwt om te F5-en???

16. raspberry

@Meis, hahahaha nee hoor. En als ik nu al iets zou voelen zou ik echt niet graag willen dat het morgen overdag nog bezig zou zijn, dan verwacht ik toch echt over een paar uren te bevallen.

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Jaaaaaa aaahhhhhh wat vies he die voeten!!! maar goed we kijken er wel allemaal naar:D:D:D

18. raspberry

Jah dat is het gekke he, je blijft toch kijken. Das hetzelfde als wanneer er iemand voor me loopt die een rochel op de grond spuugt, ik vind dat echt supersuper ranzig en toch ga ik kijken whahahahaha gekkenwerk!!!!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Sorry meiden,heb bijgelezen, maar ben erg moe..

Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

vanmorgen met sem en mams op kraambezoek geweest, oh wat een lief poppetjeJ Heb zelfs de fles mogen geven:D

Daarna saampjes wezen winkelen…
    Helaas ben ik weer gevallen, zwakke enkels en nu loop je toch labieler…
    Doet me onwijs weer pijn, dikke enkel… manlief heeft er vanavond ijs opgedaan… kan helaas nog nauwelijks lopen, dus met de beentjes de lucht in;) Hopelijk gaat het morgen beter!

’s Morgens boodschappen doen en naar de verloskundige toe voor controle…
    Overblijven met de kids…
    ‘s Middags wil ik eigenlijk hier nog ff de stad in, we zullen zien…

Fijne avond allemaal nog, xxx

@ff; morgen sta je er idd alleen voor, maar ik ben ervan overtuigd dat je het kan!
    Beterschap met M.

@opa… gisteren controle gehad in het zkh…, er is een grote kans op vertakkingen (ofzo) het weer moeilijk maakt om een stunt (ofzo) te plaatsen als hij weer geel wordt, dit kan 2wk,2mnd of een jaar duren, geen idee…ook een grote kans op uitzaaiingen oa naar de lymfeklieren… ze kunnen niet zeggen of het snel of langzaam groeit… afwachten…

@vlek; probeer je niet teveel zorgen te maken meid… hopelijk knapt de zieke koe snel op! En heb je lekker gereden vanavond!

@lm; s6 in het zkh vrijdag!

@rasp; oh meid je houd ons wel in spanning…

@meis; lekker gesopt;) enne pepernoten, sem is er ook dol op;)

@merel; wat een s.loeder heb je toch ookL idd voor je gezin kiezen meid!

20. raspberry

@Wolfje, och wat vervelend!! Rustig aan met je enkel, goed omhoog doen. En morgen maar even NIET de stad in, je wil té veel meid, doe nou maar even een beetje rustig aan!! Beterschap met je enkel!!

Deel Deze Pagina