De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dames ik ga afsluiten hoor, ga zo naar bed.
    Lekker slapen allemaal zo!

Tot morgen!! X

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ieuw bilnaden van genante lijven :( ben the voice toestand aan t kijken. Had ik opgenomen.

Merel: Ja dat is ook mijn mening over t kdv, maar ja indd de portemonnee... Ach we komen er wel uit...
    Vorig jaar ook sint-dilemma met opas ne omas gehad :( blech!

Rasp: ooooh maar dat meisje van je is ook zooooooo mooi en om op te vreten! Daar zou ik ook iedere dag hapjes van kunnen nemen hoor :D;) en die OOOOOGEN!!! *smelt* Het is dat Finn al uitgehuwelijkt is aan Chloë van doortje, maar anders...!!!:p:p:p

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Wolfje, jeetje gevallen meid, doe idd maar rustig aan en de voetjes goed laten rusten. Morgen weer een drukke dag voor je voetjes lees ik. En jee je opa, ja af wachten maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is.

@Rasp, aaah bah vies ding ben je ook kijken naar andermans rogel??
    maar trekt toch aan het vieze dingen. Vind zelf het tanden gedeelte het interesant ja beroepsdeformatie zullen we maar zeggen. oooh ik heb ook al zoveel vieze gebitten gezien grgrggr

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

thanks meiden...
    maar ik ga echt slapen doodmoe... knuffels en spreek jullie morgen en hopelijk op goed raspi nieuws:)

5. raspberry

@FF, aaaah lief, ik vind haar ook mooi en had haar graag uitgehuwelijkt aan jouw knappe Finneman hoor!!

@Meis, ik kan er niks aan doen, mn ogen worden er naartoe getrokken, t is niet dat ik het lekker vind om naar te kijken hoor haha.

6. raspberry

TRUSTEN!!!!! xxx

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Truste ik ga er ook vandoor dames! Wolf: Rustig aan meis! beterschap!!!

Rasp: ZET M OP!!!!!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Rasp, truste meid, en Ja V is echt een moppie om hapjes van te nemen. T en V een leuk setje ;):D

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ik ga de LT zo ook maar eens dicht doen.

@Rasp, je kan het zet hem op, You go Girl!!

@FF, jij ook weltruste

@Wolfje, truste

Zo iedereen die er een avondje niet was die heeft morgen heel wat te lezen :D:D

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jeetje wat een pagina''s om bij te lezen :$

even snelle reactie, ML komt binnen met oliebollen :D

quint, goeie tip van je, moe tik maken dat ik S ook nog op de foto krijg ;)

FF, tja doen waar jij je goed bij voelt denk ik. S gaat naar de PSZ, meer omdat dat het makkelijkste is en het goedkoopste :D.
    maar kan me voorstellen dat als F zo gevoelig is je m liever daar laat.

merel, ja 5 dec is niet echt de leukste dag om jarig te zijn, vooral als kind niet :(, daarom ben ik zo blij dat S en toekomstige beeb in de zomer geboren zijn/word geen gedoe met feestdagen. maar ja als de kinderen op school zitten zullen ze altijd in de grote vakantie jarig zijn, terwijl iedereen dan op vakantie is. alles heeft z''n voors en tegens laten we maar zeggen.
    en goed dat je jp beschermt tegen sloeders gedrag, in die tijd hebben ze al zoveel prikkelingen en spanningen van de sint.

wolfje, veel beterschap met je enkel, en wat naar dat het zo slecht gaat met je opa, hopenlijk weten ze snel meer en is het geen natte vinger werk meer :(

dik/dun, tja S is dun maar ik integen totaal niet :), probeer dus wel op te passen dat ze zoveel mogelijk groete en fruit eet, af en toe een snoepje moet kunnen maar daar zijn de oma''s voor ;)

rasp, zet m op meid, hopenlijk morgen een beeb !!!!!

ik zal er morgen niet veel zijn, lekker met mijn zus naar de beurs :D
    ML heeft al goede zaken gedaan trouwens op de andere beurs, was veel vraag naar het product. met de koe gaat het stukken beter !!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bedankt Vlek, nu heb ik zin in oliebollen :D

Goedemorgen meiden!!

Merel, jeetje wat een drukke dagen rond sinterklaas zeg! Goed dat je tegen je sloeder hebt gezegd het wel mooi te vinden zo!!

Finn, je moet doen waar jij je goed bij voelt! Als F moeite heeft met wennen zal ik hem niet zo snel ergens anders naar toe doen.
    Hier gaan ze beide 3 dagen naar de opvang.

Wolfje, sterkte met je enkel!

Over dik/dun, ik heb 2 slanke kinderen maar ben zelf ook niet super dik. Weet ook niet of dat nog gaat veranderen bij ze :D

Rasp, is er al een beeb?!?!

Vlek, veel plezier vandaag!!!

Feetje ligt nog in bed. Ik hoor haar wel, maar dat is af en toe een kreetje. Meestal haal ik haar dan uit bed omdat het nu eigenlijk flesjes tijd is. Maar ik ga een kijken wat er gebeurt als ik het steeds een beetje rek :D

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek veel plezier open de beurs vandaag! Oh lekker shoppen hoor geniet ervan

@ik ben er vanmiddag pas weer ga zo lekker na vriendin toe

Tot straks

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @vlek: ik ga misschien ook vandaag. Misschien zie ik daar wel.

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Rasp...is er iets begonnen??? i hope so!!!!!!

(hier net ruim kwartiertje uit bed):)

15. giraf

giraf Niet meer actief

vlek
    oh MvM geweest!
    nu nog maar een paar nachtjes tot de echo! (nog maar 13)

madeliefje
    je hoeft je toch niet te schamen voor je geloof!! ik vind het juist mooi als iemand oprecht kan geloven in 'iets'

meis
    super fijn dat de fysio voor T heeft geholpen!

merel
    je meisje alweer 3 maanden! :$ wat gaat dat toch hard! :$
    het leek wel gisteren dat we hier met zn alle op de 1e musketiersbaby aan het wachten waren! (wat toen niet lang meer kon duren want 'je had immers al 3/4 cm ontsluiting', haha, het is maar goed dat je toen niet wist dat het nog dagen zou duren.....)

vlek
    oh ja hopelijk snel een zwangerschapsbuikje! en dan heel veel foto's spammen hier!

maible
    gezellig koffie drinken met vriendinnen en kids! hier ook steeds meer vriendinnen die kinderen krijgen. waar we vroeger met zn alle op zaterdagnacht afspraken om 'op mannenjacht te gaan' nu zitten we als brave huismoeders op maandagmiddag in de speeltuin met de kindjes :p
    hoe is het met de verbouwing?

quint
    wij vieren wel sinterklaas ja, maar niet speciaal voor I want die snapt het toch nog niet.... volgende week is het hier optocht, dus daar gaan we ook wel naartoe.

nemo
    morgen alweer 12 weken! wanneer wil je het tegen ouders/familie/vrienden vertellen? (of had je dat al gedaan? :))

rasp
    hmmm hier ook een svader die echt niks van zwangere vrouwen snapt :( die snapte niet dat ik geen zin had in visite toen ik 41+4 dagen zwanger was...... vond hij aanstellen :x

wolfje
    lekker alles aan het klaarmaken voor de komst van de baby! leuk!

nemo
    fijn dat de uitslag goed was!

merel
    mooie hanger!
    hier ook een ML die de kinderen veel meer verwend met kadootjes, hij zou de hele speelgoedwinkel voor ze leegkopen :$

meis
    oh buisjes :( is dat een heftige operatie?

finn
    oh voor het eerst alleen met de kids.... hoe wij dat doen?
    het huishouden laten verslonsen ;):D

meis
    lees in je onderschrift dat je gaat beginnen met camebridge? kijk je er wel mee uit.... mijn szusje kreeg er hartkloppingen van :(

vlek
    ik vind het helemaal niet raar om tegen je paard te vertellen dat je zwanger bent hoor, dieren voelen veel aan!

LM
    op zich kan ik het me best voorstellen hoor, dat je niet veel van de bevalling meegekregen hebt... je bent toch helemaal in jezelf gekeerd op zo'n moment. Ik heb ook niet meegekregen dat ik zoveel bloed verloor tijdens de bevalling, het is natuurlijk niets vergeleken met de heftigheid van jou bevalling, maar ik snap het dus best dat je het niet echt mee hebt gekregen allemaal.....

Finn
    Misschien anders de kinderen naar een gastouder?
    Wij kiezen hier ook voor omdat je bij KDV per dagdelen betaald en ML haalt de kinderen altijd om 15:00 op, maar dan zouden we bij het KDV wel tot 18:30 betalen.... En bij een gastouder kun je wel gewoon per uur betalen.

Vlek
    Heel veel plezier vandaag op de beurs!

Gisteren heeft J zijn 1e prikjes gehad, zo zielig! hij heeft er toch best wel last van.... wilde gisteren alleen maar in mijn armen hangen en heeft 38,5 graden :( dronk gisteren ook niks, maar vanochtend gaat het gelukkig alweer wat beter. drinkt zijn flesjes weer helemaal op en heeft nog 'maar' 37.9 graden.

Slapen
    J heeft om 23:00 zijn fles gehad en heeft geslapen tot 4:30! een flesje gekregen en weer gaan slapen tot 8:30 :$ het moet niet gekker worden :D

met I zijn er ook ontwikkelingen in haar slapen, maar durf er nog niks over te zeggen, ben bang dat ik de magie dan verbreek :)
    over een paar dagen kom ik erop terug....

vandaag lekker thuis. ga misschien nog wel even langs de bibliotheek met de kindjes. en knutselen met I want mijn zus is bijna jarig dus dan moet ze wel even een mooi kado maken :D

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, zo'n nacht wil ik ook wel!!!

17. raspberry

Hoi meiden

Alles nog rustig hier hoor, helaas is V.era ziek geworden, ze heeft hoge koorts en is helemaal hangerig en slapjes.
    Ben er vandaag dus niet zo veel omdat ik er voor haar wil zijn.
    Wat een timing he!!

Fijne dag allemaal!!

Knuf x

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Arme meid!!! Sterkte en houd de benen dan maar bij elkaar vandaag ;)

xx

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ach, wat sneu voor V.era!! Hele dikke knuf voor je lieve meisje!!Maar wel pittig voor jou! Doe maar rustig aan hoor, je gezin gaat voor en jezelf natuurlijk!! Denk aan je!

20. raspberry

Dank je meiden, gelukkig is ML ook thuis he. Morgen moet hij wel de hele dag aan het werk helaas.
    Maar vandaag wil ik denk ik maar even niet bevallen, wil V.era niet ziek naar mijn schoonmoeder doen, dat vind ik zielig voor haar. En hoe graag ik ook wou bevallen, nu draait het ineens om mijn andere kindje en is bevallen niet meer zo belangrijk, maf he.

Deel Deze Pagina