Even in Turbo stand onder werktijd: LM: suc6 en sterkte! Nemo: Jihaaaaa 12 weken!!!!!!!!!!!!!! Finn: mooie buik al!!! Fijn geslapen super!! Enne, geen sterkte voor mij hoor Giraf! Jk lachte breeduit toen de eerste de beste vreemde leidster haar uit de maxicosi pakte, en mama liep met smile en een gerust hart de deur uit! Oh,....wordt ne net gebeld door leidster dat ze de hele fles met kracht teruggespuugd heeft! Zielig! Ze is ook zo verkouden....hopelijk spuugt ze niet nog meer terug. Is niet leuk zo op de eerste wegbreng dag, maar goed, ze lachte nog wel vrolijk zei de leidster!
Ha meiden, Ik kom ook weer even binnevallen.. Ik mis jullie enorm!! Maar het is de laatste dagen een gekkenhuis hier. Nemo, gefeliciteerd met de 12 weken!!!! Rasp, het is wel zwaar zo! Dikke knuf voor jou!! Kan Ml niet toch een dagje thuisblijven, of anders eerder naar huis komen? FF, moooooie buik! Ik heb nog een lange weg te gaan voor ik ook zo'n plat buikje heb.. Ik zag ook leuke jasjes voorbij komen. Ik vind die van BFC in het grijs het leukste. Merel, vandaag naar de beurs toch? Veel plezier! Vlek, heb je een beetje uit kunnen rusten na je drukke dag van gisteren? Ik ben benieuwd naar het eerste pakje van je kleine! Giraf, hoe was jouw nacht? Hebben de kleintjes zich weer zo goed gedragen als gisteren? LM, ik las dat je vandaag naar het zkh moet, succes! De rest, *zwaai* en knuf! Hier is het dus een drukke boel. Ik ben de laatste dagen druk geweest met mijn ouders. Mijn vader heeft, na verder onderzoek, gehoord dat hij een bypass operatie moet. En mijn moeder is deze week ook doorgestuurd voor onderzoek aan haar hart. Lekker stel die twee.. Verder ben ik heel druk in huis met de voorbereidingen voor de verbouwing. De huidige bijkeuken en berging gaan gesloopt worden maar die moeten eerst leeg. Ik moet die spullen ergens in huis kwijt. Ons huis is niet groot dus dat is een uitdaging Ik las gisteren trouwens iets over de hoeveelheid voeding die jullie kindjes krijgen. L krijgt 5 flessen van 150+5 en soms een nachtfles van 60+2. Maar deze drinkt ze lang niet altijd op. Ze slaapt nu af en toe ook door van 23.00 tot 6.00!! Voorbeeldig kind!! Alleen is O nu aan het spoken geslagen dus doorslapen voor mama zit er helaas nog niet in.
Thanks lieve meiden! Ml kan wel thuis komen als het moet hoor maar ik red het wel. V.era ligt net weer op bed en ik ga zo zelf ook slapen en wanneer we wakker worden komt Ml ook al bijna weer thuis. Het is een beunklus voor hem vandaag dus het extra geld kunnen we goed gebruiken gezien mijn onbetaald verlof straks. Komt goed meiden, dank je wel! Ik wou nog reageren op iedereen maar het schiet er voor nu even bij in, zal wel vanavond worden dat het wel gaat lukken.
Goedemiddag musketiertjes, @Merel, fijn dat JK lekker gaat lachen naar de leidster ga je toch met een fijn gevoel door naar je werk he. Maar de volgende fles zal ze wel honger hebben en zal het wel in dr buikje blijven zitten he. @Maible, ooh fijn zeg dat het zo goed gaat met L, en O spook momentjes ja minder. En jee ja je bent flink druk zo te lezen. verbouwen en je ouders wat je zegt lekker bezig die 2 als alles weer goed komt en gezond is vergeet je dat ook zo weer he. @Nemo, GEFELICITEERD 12 weken al weer!!!! @FF, ja geloof wel dat ik dat zei, dat je dan als je flesje geeft ML het kunt laten doen. nou mooi voel je je vast een stuk lekkerder en relaxter vandaag of niet als je beetje geslapen heb. ML doet hier ook altijd late en soms ochtend fles @Rasp, Oh even lekker rusten saampjes heel goed, idd ja soms is het niet anders en dan zijn de centjes ook wel fijn, ach voor je het weet is het weer weekend he. Rustig aan dan maar de rest van de dag. V al weer wat beterder als gister? @Zo hier weer muziek gehad erg leuk F is heel rustig als we er zijn en nu ligt ze in bed de liedjes te zingen zoooo lief. Ze vind het wel een beetje moeilijk als we T bij mijn moeder brengen en doorrijden naar muziek eigenlijk vind ze oma ook wel leuk, maar als we er dan zijn is het ook snel weer goed. Zo en nu heerlijk genieten van de rust paar poetswerkjes. En bijna weekend heerlijk en met dit prachtige weer (Madeliefje het zijn vast jou zonnestraaltjes)
hey meiden, We zijn weer terug. Ze heeft geen controles gehad vandaag, alleen de fysio en die vond dat ze er goed uitzag. Verder is ze enorm gegroeid, ze weegt nu 3810 en we mogen de nachtfles proberen af te bouwen. De echte controles zijn volgende maand en dan krijgt ze ook haar enting.
LM, fijn dat de controle van de fysio geslaagd is. nu volgend emaand nog even op je kiezen bijten en dan onbezorgd genieten van je meissie. merel, heel vervelend dat jk zoveel vandaag uitgespuugd heeft, hopenlijk was het eenmalig. wel fijn dat ze dan zo lekker blijft lachen. meis, leuk weer muziekles met F ! rasp, wat een beroerde laatste dagen voor jou , dadelijk even lekker slapen. beterschap voor V maible, succes met opruimen, kan soms goed tegenvallen, je bewaart zoveel. FF, fijn dat ML je heeft laten slapen, dan had je het ook echt nodig als je niet wakker ervan word. nemo, HOERA 12 WKN !!!!!!!!!!!!!! nou ik kan dus helaas niet meedoen met MvM , heb een operatie aan mijn rug gehad, snap niet wat dat met urine te maken heeft maar goed , baal er wel flink van, had zo graag meegedaan ook al heeft het z''n tegens. oh en hierbij het eerste pakje, echt zo lief !!
Meis: Leuk leuk weer muziekles!!! LM: Oh alleen fysio dus, maar wel fijn dat het goed was!! Vlek: Oh jammer van MvM, ik snap dat je baalt meid!! Maar gniet jij maar gewoon lekker van je zwangerschap meid, je hebt er hard genoeg voor gevochten. Jij hoeft niks terug te doen, echt niet! Wauw wat een mooi pakje met een supermooie tekst. *Zwijmel* Rasp: Geeft niet meid, dikke knuffel. Steek jij je energie maar even in jezelf en Ver.a! Merel: Oh dan ga je fijn weg ja. Wow wel veel gespuugd. (nou lijkt het vaak wel meer dan dat het daadwerkelijk is, dus ene hele fles lijkt me wel heeeeel veel, maar het blijft niet leuk ) Hopelijk de enige vandaag...
@Vlek, wat een lief pakje de tekst ook zoooooo lief, zal jullie kleine babytje vast heel mooi staan. En ja balen dat je niet mee kan doen, maar raar dat omdat je operatie heb gehad dit niet kan, idd wat heeft dat met urine te maken. ach nu lekker genieten van je zwangerschap he!! @FF, ja het was weer erg leuk op muziekles. we waren vandaag bomen met blaadjes hihi
Rasp, heb je nog een beertje kunnen slapen? Merel, fijndat Jk zo aan het lachen was naar de leidster. Wel vervelend dat ze zo moest spugen. Vlek, wat balen van MvM. Ik snap ook niet zo goed wat een rugoperatie er mee te maken heeft En wat een enorm schattig pakje!! Zo lief! LM, fijn dat ze weer is goedgekeurd bij de fysio. En ook nog lekker gegroeid! Ik heb net een vriendin aan de telefoon gehad. Een aantal jaar geleden heb ik een pony van haar overgekocht die ze toen wegens omstandigheden niet meer kon houden. Nu liet ze me weten dat ze de pony evt terug kan nemen. Rationeel weet ik dat ik dat moet doen, maar emotioneel... Eigenlijk moet ik er nog een wegdoen, ik heb niet meer genoeg tijd om ze de aandacht te geven die ze verdienen. Vlek heb je toevallig interesse in een hele leuke pony voor S? Erg brave maar voorwaartse ruin van 97cm. Heeft L gestart en springt een parcours Heeft ook nog in enkel- en tweespan marathon klasse 1 gelopen.
@Maible, ja heb nog wel heel even geslapen, kon ondanks mn moe zijn de slaap moeilijk vatten maar het liggen was ook wel fijn. Ml komt gelukkig zo weer thuis want ik ben me toch een partijtje chaggie!! k ga straks even alleen boodschappen doen, ik moet er eventjes uit, lekker in mn eentje. Of nou ja met de baby in de buik dan haha.
Och ja, gisteren helemaal vergeten te vertellen. Ik kreeg een bos rozen van ML met een kaartje er bij dat hij trots op me is heel lief!! Tot vanavond dametjes!!
Oh en vandaag mn eerste hele dagje alleen! Gaat echt supergoed Ben best trots op hoe relaxed ik me voel Het gaat ook eigenlijk best vanzelf, toch? Zat ik net te voeden wilde Finn dat ik m hielp, maar toen moest ie wachten. Werd ie heel boos, maar ik bleef heel rustig en het was ook heel snel weer goed. Toen ik klaar was, was hij t alweer vergeten, maar ik heb hem er aan herinnerd en m geholpen. Straalde zn hele snoetje Lekker hoor!
@Rasp, aaah wat lief een bos rozen!! maar je heb hem ook helemaal verdient kanjer @FF, fijn dat het zo goed gaat, lekker is dat he. Zie nou wel trouwens je kunt het wel alles komt toch altijd goed ;P
ja ik was ook helemaal verliefd op het pakje toen ik m zag hangen rasp, wat lief van ML, maakt ie de L weer waar he er even alleen tussenuit is wel fijn idd, even geen gemama FF, fijn dat het zo goed gaat alleen, powermama!!!!!!!!!!!! maible, kan je helemaal snappen hoor, het is toch je eigen paardje geworden, en nu wil ze m weer terug . en dat andere paardje, ooooh klinkt wel heel leuk moet ik zeggen, mijn gevoel zegt ja maar mijn verstand nee, wil eerst zeker weten dat S er liefhebberij voor heeft voor er een pony komt, maar ziet er steeds meer wel naar uit , heb je wel een foto wat ik ben wel nieuwsgierig . heb trouwens op MP een nieuwe cap voor haar gekocht, als ie binnen is en ik een leuke foto heb gemaakt kom ik m zeker spammen vandaag mailtje gahad dat mijn vriendin uit canada volgende week naar NL komt, echt zo leuk, hebben alkaar al zo lang niet meer gesproken, vanwege t tijdverschil bel je elkaar niet zo snel. van 10 tot 21 nov is ze hier, ben helemaal hyper !! net even samen met S naar bed gegaan, ooooh wat lekker was aan het einde van mijn latijn, ML is ook lekker in bed gekropen toen ie thuis was, ook helemaal kapot van al die beursdagen en afbreken vandaag. S en ML slapen nu nog
Vlek, oh leuk een klein capje voor S, Maar wat leuk dat je vriendin uit canada komt. Maar goed dat ik een dagje eerder kom ;P En ja een pony voor S leuk joh, mijn ouders zijn aan het kijken voor een boederijtje buitenaf. En heb opa al weten te overtuigen dat een pony en geitjes heel leuk zijn voor de kleinkinderen hihi. Maar heerlijk dat ze nog lekker liggen te slapen, en dat je zelf ook weer even op geladen bent he. jeetje je heb het wel druk gehad.
Zo meiden, eindelijk ga ik nu even goed bijlezen en op jullie reageren. Na een mega jankbui bij ML vanmiddag ben ik weer een beetje opgeknapt. Vanavond ga ik maar wel vroeg naar bed en morgen overdag zijn we weer lekker met ons gezinnetje samen dus het komt goed met mij hoor!! Bedankt voor jullie luisterende oortjes!! Smak smak en knuf knuf voor jullie allemaal!!
@Madl, lieve schat dat je er bent!!! Jouw lieve woorden komen jezelf ook helemaal toe hoor! Jij bent ons lieve zonnestraaltje, wat moeten we toch zonder jou!! X @Vlek, wat een superlief setje kleren voor jouw kleine beebje! Oh wat krijg je er dan al een zin in he! Fijn dat Ml weer lekker thuis is, weer lekker samen met je gezinnetje zijn, is toch wel veel fijner he. Je hebt het maar weer druk gehad, doorzetter dat je bent! En wat fijn voor je dat je vriendin bij je komt binnekort, helemaal nu je zulk leuk nieuws met haar kunt delen, geniet er van! @Merel, wat heb je toch een sketige, mooie dochter! Lekker ding hoor. En wat betreft het "open" staan van onderen, dat heb ik ook heel lang gehad na de bevalling en het is sowieso niet weer hetzelfde geworden. Als ik in mn blootje ga zitten maak ik ook een heel erg charmant geluid... Wordt je niet vrolijk van he. En wat goed van je dat je Jk zo makkelijk weg kon brengen, topmama! Hoe is de rest van de dag gegaan? @FF, ik vind al die jasjes erg leuk en de eerste en de laatste (4e) echt wel M.ink jasjes! Maar ikzelf persoonlijk vind die met bloemetjes van BFC heel erg schattig maar ik houd sowieso erg van bloemenprintjes. En wat fijn dat je zo'n goede nacht gehad hebt joh, gewoon doen dus wat jou het beste lijkt en wat voor jullie zelf ook haalbaar en fijn is. En jouw buik!!! Wauwie!! Wat goed en fijn! En je bent een topper dat je de dag zo goed bent doorgekomen hoor, komt helemaal goed met jullie! @Giraf, zwaai!!! Lekker uitgewapperd in het bos vandaag?? Heerlijk met dit weer he, ik wou dat ik nog goed kon lopen want er is niks fijners als de herfstgeuren opsnuiven in het bos! Verder alles goed met jou en de kindjes? @Nemo, jaaaaaaaaaaah!! 12 weken, wat heerlijk voor je!!!! En het is weekend dus je kunt weer lekker met ons meekletsen vanaf de pc ipv je mobieltje haha. @Wolf, je moet echt even in een rustiger tempo gaan leven meid, de VK zegt het niet voor niks, denk om jezelf en je kindje! Succes! @Maible, och meid wat een toestanden met je ouders, echt niet leuk! En dan ook nog een drukke boel thuis verder, koppie boven water houden he meid, sterkte en succes hoor!! @Meis, wat lijkt me dat toch leuk, muziekles met kind. Wat heerlijk om zo'n vrolijk zingend kindje te hebben, geniet er maar lekker van! @LM, wat heb je toch ook een kleine kanjer he, zo goed doet ze het en zo goed groeit ze, wat superfijn voor jullie. De controles in het ziekenhuis zullen ook vast goed zijn joh, dat kan haast niet anders toch... @all, hopelijk ben ik niet een heleboel vergeten!! Het liefst volg ik alles hier elke minuut van de dag maar dat is niet helemaal haalbaar.....
@Maible: Oh meid dus toch een bypass Rot vor jullie zeg. Ik weet wat het is (pap heeft n 3dubbele bypass gehad) , dus mocht je vragen hebben of erover willen praten dan weet je me te vinden he liefie! En dan je mams ook nog pfffff heftig hoor liefie Oh en dan slaapt L goed, gaat O spoken. Zucht. Hopelijk snel weer rustiger vaarwater in huize maible!!! Knuffel!! Rasp: Ga maar lekker tukken vanancht (geen TVOH voor jou?) En hopelijk morgen zoveel rust in huis dat die beeb EIN-DE-LIJK gaat komen... *zucht* Gek he hoe je kunt "verlangen" naar baby's van meiden die je gewoon nog nooit in RL hebt gezien.. En dat je zo gek met elkaar kunt zijn. Ik wil echt meeten hoor!!! Fijn dat je bij ML hebt kunnen uitbrullen Vlek: Oh ja wat gaaf dat je vriendin uit canada komt!!! Dat is zo fijn om dan weer te kunnen praten! Leuk een kleine cap voor S! Kan niet wachten op de foto! Rasp: Ja ik ga denk ik voor de laatste... is maar een tientje!! Giraf: Oh ja je was in t bos geweest. Was t lekker?