De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hihi, die had ik al een gevonden vanmorgen:p
    Maar ik denk dat ik je advies opvolg en lekker ga wandelen!

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi een hele grote eikel :D, ach ja mannen zijn best lief, maar af en toe........... ;)

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Maible: Knuffel!!! En dat is niet handig van ML nee :( Leuke pony ;)

Vlek: Ben benieuwd naar je grote meid op t peerd! :D:D

LM: Beter nachtje dus! Super! Hier 0:00, 3:00, 6:00 dus ook prima :)

4. Funnyfant

Update Jadore:
    problemen met de goudsmid, druk met proefkapsels, jurken passen visite enz enz enz. :) Maar het gaat wel goed ;)!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

Alles nog rustig in huize Rasp hoor! Vanmorgen even wezen boodschappen doen met z'n drietjes en even bij de Hema geweest. Ging verbazingwekkend goed alhoewel je nu wel een bezienswaardigheid bent he haha, kan ik niet zo heel goed tegen maar ach....was fijn er even uit te zijn nog.
    V.era is weer bijna helemaal de oude en heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen tot half 8 vanmorgen en dat merken papa en mama ook, echt heerlijk!!

@Merel, och lieve mama Merel, dat zou ik ook echt niet leuk vinden nee en daar mag je ook heus verdrietig om zijn. Even lekker laten gaan en het een plekje geven want het is helaas het nadeel van een creche denk ik he......niet leuk! Dikke knuf voor jou!!

@Giraf, vind het heel fijn voor je dat je betere nachten hebt met J. Nu de kleine meid nog en dan is het helemaal goed!!! Fijn weekend met alle leuke dingen die je gaat doen!!

@Maible, he verdorie, ook al even een dipje meid.....nou maakt het hoofd van J.elle misschien wel weer een hoop goed, het zit echter niet altijd mee. Succes vandaag, je slaat je er wel doorheen meid!! Dikke knuf voor jou!

@Lm, dat klinkt als een veel betere nacht zeg!! Super!!!

@Vlek, dus jij hebt weer een bezig dagje! Succes vandaag en ook goed om jezelf denken he!

@FF, hoe gaat het met jou en de voedingen meid??

Jadore, naar mijn weten gaat het heel goed met haar en heeft ze het gewoon druk, heb nog wel van haar gehoord eergisteren en zij gaat hier het bericht plaatsen als baby rasp er is hoor, komt goed!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

merel; vervelend van het kvd meid, ik zal ze de volgende keer als je de kids brengt wel laten weten wat dit met jouw deed... knuf en sterkte met je zus

ff; ja doe ik ook, zit nu lekker rustig aan kop thee, manlief is met zoonlief weg;)
    fijn dat jij ook een goede nacht gehad hebt! Ik 5x eruit plaspauze*zucht*

giraf; klinkt leuk allemaal ,veel plezier!

vlek; meid ik duim voor een goede echo:)
    s6 met opruimen en tafeltje!

lm; klinkt als een fijne nacht meid!

mailble; mannen:( knuffel, leuke pony meid!

jadore; jammer dat ze hier niet zo actief meer is, mis der wel...

rasp; fijn dat het met v. beter gaat en ze lekker geslapen heeft!

hier: vanmorgen naar de markt geweest... gegeten toen door naar de supermarkt, manlief is nu met sem naar het bos en ik ben naar de bloemist geweest zo'n schaaltje gekocht waar sem zijn blaadjes/ mos enzo in kan doen;) dit en een bloemetje geven we straks aan me opa en oma die zijn vandaag 58jr getrouwd:)
    Verder moet ik nog naar een verjaardag van neefje...
    morgen gaan we naar atractiepark slagharen:D
    Fijne dag allemaal en knuffels

7. Funnyfant

Rasp: hehe fijn zo'n nachtje. Gelukkig, nou dan mag het vannacht wel los toch??? :p

Wolf: Feli met opa en oma! Wat mooi en wat knap 58 jaar!! Ja goed zo, rustig aan jij! ;)

8. raspberry

@Ff, het mag NU ook wel los haha!! Kom maar op!! Heb je gesmst trouwens.

@Wolfje veel plezier verder vandaag en morgen in Slagharen! En gefeliciteerd met opa en oma!

9. raspberry

Ik heb vanaf opstaan vanmorgen al de hele dag veel harde buiken, pffff, zou dat een teken zijn dat het nu echt niet lang meer duurt?.....
    Ik had wel vaker veel harde buiken al maar dan eind van de dag en 's avonds pas.

10. Funnyfant

I hope so Raspi :)

11. raspberry

Me too!!;)
    We hebben net besloten dat we vanavond nog even uit eten gaan met z'n drietjes....naar de Mac Donalds!!! hahaha, hadden we ineens zo'n zin in!! Alhoewel een vette hap misschien niet zo lekker is voor een bevalling.....ach What te F***!:D

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Oeh, spannend Rasp!!! Ik hoop zo dat het nu doorzet!

En vanavond lekker aar de mac, yummie!

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, miss zet de mac wel de boel aan het werk ;):D veel succes meid mochten we je niet meer spreken, spannend hoor !!

zal vanavond weer op iedereen reageren, nu eten koken en naar de verjaardag.
    kom nog wel ff mijn foto spammen van m''n kleine meiske op mijn paardje :D

14. Funnyfant

Aaaah boeie!!!! Ik had bij Finn geBBQt dus ook een volle buik :D niks van gemerkt, echt niet!

15. Funnyfant

Jeeeee wat lijkt ze al groot zo! :D Leuke cap :)

16. raspberry

@Vlek, inderdaad, wat een dametje zo zeg!! Heel leuk!!

@Ff, ach ja, het zal wel meevallen, heb mn buikje lekker rond(er) gegeten hoor! ;)

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ha allemaal!

Nou, vandaag een rustiger dagje gehad...
    Vanmorgen alleen een drammerige Jp die constant het bloed onder mijn nagels vandaag haalde. Maar ala...
    Papa was naar de werkplaats om aan de stoel van Jk te werken, jippie, hij wordt zoooo mooi!! Ik heb vanmorgen het kussentje afgemaakt, moest nog vulling in.
    Toen hij thuiskwam hebben we de wacht gewisseld en ben ik naar de stad vertrokken. Lekker effe alleen geshopt. Mijn schoonzusje is morgen jarig en ik had nog een bon van 22 euro van de M.anfield. Ik had daar een stoere tas gezien, dus heb ik even gewacht tot de bon geldig was. (bon kregen we n.a.v. aankoop schoenen ML laatst)
    Heb dus eindelijk een nieuwe handtas, werd tijd. De vorige was van kunstleer en die was echt aan het afbrokkelen, en toen er een flesje BV in gelekt had heb ik hem maar weggegooid! Nu dus een echte leren tas, een uitgave die ik mezelf nooit gegund heb.
    En nog een leuk shirt gescoord, had graag nog meer willen kopen voor mezelf, maar ik mis dan toch net ff die persoon die met me meekijkt, dus volgende keer weer samen shoppen.

Rasp: het gaat morgen gebeuren ik voel het!! Je bent vandaag volgens mij heel ontspannen, en dat heb je nodig he!! Oh ik ben zo benieuwd, ik gok nog steeds op een meid!

Maible: oeh, kan me voorstellen dat je boos was vanmorgen! Normaal trekken vrouwen toch alles qua kleding uit de kast?? En je paardje, kan me voorstellen dat je je hecht aan zo'n beestje. Heb er geen verstand van, maar zijn ook best kostbare aankopen meen ik?

Vlek: oohhhhh wat een stoere meid heb jij!!! En ik heb het al eerder gezegt, maar ze heeft écht wel iets weg van mijn petekindje! Echt een lekker ding die dochter van je! Hoe zit het eigenlijk met de kwaaltjes....ben je moe, voel je je anders?? Hoeft natuurlijk niet he, ik had ook nergens last van, alleen honger!!

Steeds zie ik allemaal dames met kinderwagens in de stad en dan denk ik ohhhhhhh wat pril! En dan bedenk ik me dat ik dat ook heb! Alleen doe ik dat niet snel, alles inladen om te shoppen. Kindjes hebben er zo weinig aan, dat ik het mezelf maar niet op de hals haal.

Morgen naar de beurs, heb er zin in! Ik hoop dat ik goed slaag! Ik heb eigenlijk geen wensen en houd meestal best de hand op de knip en dan thuis denk ik: ach, ik had dit of dat gewoon moeten kopen!!
    Wil iets van kleding voor mijn schatjes kopen en misschien nog een ledikantdeken van K.oeka (alhoewel die op MP ook goed te scoren zijn)
    En voor Jp de looping van Chug.gington die is op de beurs in de aanbieding. Krijgt ie met sinterklaas van ons.
    Gisteren trouwens het verlossende woord van schoonvader gehoord: hij wilde ons de trala besparen met sinterklaas en hij gaf aan met kerst kadootjes voor de kinderen te willen geven. Jippie!! Schoonvader heeft wel verstand!!!

Sorry dat ik zoveel over mezelf lul....beetje aso....

18. raspberry

@Merel, ik lees heel graag je aso verhalen, heerlijk! Wat fijn dat schoonvader hem snapt!! Oh en heeeeeeerlijk om weer voor jezelf te shoppen, daar verlang ik ook enorm naar!
    Vandaag was inderdaad een heerlijk ontspannen dagje samen met mn gezinnetje, heb enorm genoten en hopelijk was het de laatste dag met ons drietjes;)

19. Funnyfant

Min.k is al vanaf 12:30 wakker!!!!!!!!!!!!!!! (ja kleine minislaapjes van max 10 min. tussendoor). Zit even met mn handjes in t haar. Heb haar al in badje gedaan en gewandeld, een flesje bijvoeding aangeboden. Op de arm laten slapen en weer weggeleg, maar helaas... Nu ligt ze dus weer even in haar bedje te brullen :(:(:( Oh en ik kan daar echt niet tegen :(:( Maar ze MOET even slapen!!!

20. raspberry

Och wat vervelend, dat is niet makkelijk nee. Probeer haar inderdaad maar eventjes te laten huilen maar ga niet aan je eigen gevoel voorbij hoor, als je haar niet kunt laten huilen dan moet je dat ook gewoon niet doen. Soms willen ze alleen maar aandacht en gewoon lekker bij je zijn en dan is dat maar zo.
    Sterkte lieverd!

Deel Deze Pagina