Hahaha, tja het is en blijft moeilijk he, ik kan het ook niet hoor. Ze wil gewoon lekker bij mama zijn, geef er maar aan toe....
Ik word trouwens onderhand wel een beetje zat van de harde buiken hoor, ze komen af en aan, de hele dag al. Ook al zit ik gewoon rustig op de bank, ze blijven komen maar zijn niet echt pijnlijk alleen maar vermoeiend. Ik denk dat ik maar lekker vroeg naar bed ga en misschien zakken ze dan wel wat af. T is niet te hopen dat dit nog een aantal dagen zo blijft want ondanks dat ze geen pijn doen vind ik het toch maar niks hoor.
Ga effe lekker in de douche (wilde bad zeggen maar bedacht me net op tijd dat je alleen een bevallingsbad hebt ) Dan nemen ze lekker toe als t the real deal is en anders wordt het rustiger misschien en kun je lekkerder slapen. Oh en Min.ki heb ik na 10 min in de ww gelegd. Nu kneutert ze weer een beetje.
@FF, mijn zusje komt zo nog eventjes en daarna ga ik even warme douche nemen en naar bed. Het blijft maar afwachten allemaal maar ik begin toch wel wat ongeduldig te worden. Ik heb zonet even de kinderwagenbak voorzien van beddegoed met een prachtig lakentje met een uiltje!!
Oh en hopelijk gaat de kleine M.ink wel lekker slapen vannacht!! T is ook niet handig om haar constant op de arm te moeten hebben.
Hihihihi ik vind het zooooooooo leuk dat er in zoveel kinderkamertjes in NL spulletjes zijn die uit mijn handen komen Ga maar lekker genieten van je badje dan. Ik ga ook lekker douchen!!
Oh ik maak me steeds zooooo druk terwijl ze het zooooo goed doet . Maar ik panikeer best snel als t riekt naar toen met Finn. Heel lastig en onnodig, maar kan t ff niet helpen. Gelukkig zijn jullie en is ML daar om me te helpen en terug op aarde te krijgen
Heel logisch lieverd dat je snel bang bent dat het niet goed gaat maar jij bent een top wijfie en een top mama en samen met je heerlijke kinderen en je toegewijde man kan het alleen maar goed gaan!!
Goedeavond meiden, @Merel, oh je mag altijd over je zelf vertellen hoor, vind het altijd leuk om te weten wat in ieders leven speelt, het is net of je even door het raampje mee zit te spieken , morgen naar de beurs he leuk is Jp zo gek van de Ctreintjes zag ze laatst en ze zijn wel heel leuk ja. En een tas voor jezelf, ja wat een uitgave is dat he maar je heb er ook jaren plezier van toch!! dus moet kunnen. en alleen naar de stad vind ik met kleding ook moeilijk hoor. @Rasp, lekker vette hap gesnackt!! lekker toch met z'n drieen eventjes thuis weg. En wie weet de perfecte bodem voor de bevalling. Maar las dat je zo veel harde buiken heb! oh hoop voor je idd dat dit niet heel lang gaat aanhouden en dat de baby ook snel wil komen want kan me voorstellen dat je er onrustig van word. @Vlek, aaah wat een lekkere meid is het toch jullie S. zo schattig met dr capje op. stoer hoor. En weer lekker aan het schilderen voro S dr kamertje. leuk hoor. @FF, Zo M heeft niet echt slaap vandaag, hier is het net anders om slapen joh die T de hele dag al. Maar hoe is het vandaag met je bekken na een dagje alleen gister. En ja is ook zo leuk alle kamertjes en kindjes in of onder jou spulletjes!! Ben je al weer actief achter de naaimachine?? @Zo vandaag een drukke dag geweest, ja in het weekend moet er altijd veel gebeuren helaas. Vanochtend eerst de nw Bril voor F opgehaald die andere was al 3 x gemaakt. en ze wou die ook slecht op. maar nu heeft ze tot onze verbazing al de heledag de bril op gehad dus wie weet dat deze gewoon beter zit!! oooh durf het dan ook niet hard op te zeggen. Hoop zo dat ze de bril ophoud want ze heeft hem ook echt nodig. Vanmiddag even de boodschapjes en heerlijk de tuin winterklaar gemaakt met ML. En nu liggen de kindjes lekker in bedje F mag altijd opblijven op zaterdag, of wel in de pjama naar beneden en dan drinken wij vroeg kofiie en meestal met iets lekker er bij heel gezellig dus. En Kreeg zo juist sms dat mijn beste vriendin is bevallen van een gezonde dochter 3490gr en 51 cm en ze heet Th.e.ss en alles gaat goed. Ga snel bij dr kijken. altijd leuk zo vers van de pers @Rasp, ze was een dag eerder uitgerekend dan jij, dus wie weet mag jij morgen!! zou leuk zijn toch rustig aan!!
Gefelciiteerd Meis! Leuk!! stoere naam ook, alleen die H had ik niet gedaan maar ieder persoonlijk natuurlijk Druk druk duk!! Dat jij en Vlek nog tijd hebben om te daten zeg hahahaha! Oh sorry Merel: Had je berichtje effe gemist ! Lekker jezelf verwend dus!! En je mag altijd vertellen hoor!!! Leuk! Ben heel benieuwd naar de stoel Veel plezier morgen!
@Meis, klinkt als een heerlijk avondje met je man en meisje!! En gefeliciteerd met de dochter van je vriendin!! Mooi gewicht en lengte hoor en ook een erg leuke naam. Ga haar maar snel bewonderen inderdaad. En die van mij komt vanzelf!
@Rasp, ja is was zeker gezellig, zit nu nog lekker met ML op de bank hoor. En tuurlijk jou babytje komt vanzelf!! Je maakt het gewoon lekker spannend Is V al weer helemaal beter?? @FF, ach maak je tijd voor toch om te daten. Ja idd die H had ik ook niet gedaan maar hun zoon heet T.h.om vandaar. Ligt M nog steeds lekker te slapen??
Meis: Ja M slaapt nog steeds nu. Hoop dat ze zo komt, dan kan ik haar nog 1x aanleggen en dan is t weer flesjestijd daarna
@Meis, ja V.era is weer beter hoor, ze sliep vanmiddag wel erg lang en was nat van het zweet toen ze wakker werd maar ze heeft geen koorts en is zichzelf verder ook weer. Gelukkig maar!
rasp; mac mmm en idd je mag nu wel eens bevallen hoor! vlek; leuke foto! oh ik krijg sem echt niet op een pony hoor!!! merel; klinkt mooi die leren tas ik woon practische in de stad,dus als ik op de been ben, ga ik ook direct de stad in... loop nu ook dagelijks in de stad, al heb ik niks nodig Veel plezier morgen op de beurs!!! ff; hopelijk slaapt M.vannacht goed! meis; gefeliciteerd sem mag zaterdag ook altijd langer opblijven, drinkt dan koffie mee met wat lekkers all; knuffels...
@Rasp, fijn dat V weer haar zelf is, maar nat van het zweet F had het nog een week na dat ze de griep heeft gehad. Maar geen koorst is ook wel fijn als je komende dag mag bevallen he. @FF, flesjestijd hou je er dus even in, geen slecht plan dus he maar ja hoop dat ze nog even komt voor een BVhapje @Wolfje, ja is gezellig he als ze even opblijven, zo'n geniet momentje