De 13 Musketiers deel III

Discussion in 'De mama's' started by Funnyfant, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

rasp; slaap lekker!!! wacht op baby nieuws:)

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Truste Rasp!! Hopelijk een kort nachtje :p

Hier is t dus altijd weekend ;) Finn slaapt pas om 21:30 vaak... Vind t wel gezellig :)

Jaaa flesjestijd geeft net dat beetje rust indd :) Moet ook kolven hoor, maar M slaapt langer op een flesje :)

3. Zeepaardje

sem gaat doordeweeks altijd om 20.00u naar bed...
    en dan hoor ik hem niet meer tot minstens 09.00u smorgens...

zaterdags vaak rond 20.45u naar bed;)

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Ga afsluiten truste lieverds

5. Zeepaardje

meis; slaap lekker

6. Funnyfant

Truste meis!!

Wolf: Tja hier dus ook 9:00 / 9:30 op. en dan 's middags nog 2 uur...

7. Zeepaardje

ff; sem sliep nooit overdag vanaf 6wk helemaal niet... sliep toen gewoon van 20u tot 8u

maar als ze het nodig hebben hebben ze het nodig;)

8. Zeepaardje

oeps... net onwijs boos geworden op manlief... om niks...
    nu is die erg boos...tja vind je het gek;)

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    ooooh dames help mij even terug op aarde te komen :(, heb sinds vanmiddag na het plassen iets roze op het papiertje zitten. ws komt het van een klein wondje van onder maar schrik me telkens rot :(.
    heb ook last van mijn buik, maar ontlastig gaat ook niet zo soepel nu :) dus miss dat het daaraan ligt.
    jullie ideeen wat het kan zijn :(, mijn angst gaat zooo uit na een MK :(

sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar kan niet echt mijn hoofd erbij houden zeg maar, loop telkens in mijn gedachten te denken of ik al wat voel.

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Lieve Vlek
    Jeetje kan me voor stellen dat je schrikt zeg maar is vast dat wondje en je darmen zijn vast aan zakken en verscuiven. Niet bang zijn! Bij erge buikpijn zou ik paracetamol nemen , en maby beetje olijfolie ofzo voor makkelijke ontlasting .

Dus beetje roze hoor je heel vaak zou me niet te druk maken, want kan ook komen door gebruik clomid hebben ik gehoord je lichaam is door die pillen ook onwijs voor de gek gehouden he vergeet dat niet

Xx en lekker slapen komt wel goed schatje!!

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Let niet op mijn spel fouten lig in bed met telefoon te typen

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Geen zorgen maken vlekkie! Het zijn hele normale kwaaltjes net wat meis zegt. Lekker gaan slapen hoor! dikke knuf

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Ml is nog niet thuis van het vrijgezellenfeest. Ik kan niet goed slapen hij nog thuis móet komen. Ik word wakker van elk geluidje..;)

14. giraf

giraf Niet meer actief

Whoej... zou het dan toch echt vannacht gebeurd zijn?????
    Zal mezelf even verklaren:
    Rasp zou gisteren uit eten zijn geweest naar de Mac, maar was toch wel een beetje bang om met volle buik te bevallen....
    Mijn zus is 3x :)$!!!!!!!!) bevallen na het eten van een Big Mac!!!!
    Vandaar dat ik een beetje hyper ben ;):D

Vlek
    Kan me voorstellen dat de paniek dan even toeslaat, maar het hoeft niets te betekenen he! Anders gewoon morgen de gyn bellen of je niet eerder een echo kan krijgen? Om nou zo nog 2 weken in spanning te moeten zitten is ook niks he, ik denk dat ze dat wel begrijpen hoor....

Nu snel verder, douchen, eten en op voor een leuke dag!
    Zal er vandaag dus niet meer zijn....

Fijne zondag allemaal! Veel plezier met kids, JG beurs en wat jullie allemaal gaan doen!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Goedemorgen

Vlek hoe is het nu na een nachtje slapen?

Madelief veel plezier met dopen van jullie kleine E

Giraf fijne dag vandaag

Maible nog kunnen slapen?

Wij gaan zo ff eten en dan ff bos in xx

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Giraf, verdorie, ik heb een quaterpounder gehad en geen big mac, had ik dat van te voren maar geweten!!

@Vlek, lieverd ik had ook enorme buikpijn af en toe dat ik er bijna krom van liep, en dat roze verlies schijnt ook heel normaal te zijn omdat de baarmoedermond meer doorbloed is. Maar meid als het je een geruster gevoel geeft moet je gewoon even met de gyn bellen hoor!! Sterkte lieverd, komt wel goed hoor! X

17. raspberry

Hier dus enigszins teleurgesteld wakker geworden, had gehoopt dat er vannacht iets zou beginnen. Ik heb nog steeds veel harde buiken en af en toe ook wel even een pijnlijke erbij. Ik baal wel een beetje van mezelf dat ik de kop een beetje laat hangen. Vanmorgen in bed al even een huilbuitje weggewerkt.....mijn lijf doet ook gewoon zeer en omdraaien in bed doe ik liever niet meer want dan springen de tranen me in de ogen van de pijn.
    Maar goed, kan nooit heel erg lang meer duren, k moet sterk zijn!

18. Funnyfant

Vlekkie: Oooh meid ik kan me je angst echt voorstellen meid! Maar het zijn echt normale kwaaltjes! Bij Finn had ik ook roze bij t afvegen schat, dat is helemaal goed gekomen. En indd even gyn bellen voor eerdere echo is geen slecht idee :) Hoe voel je je nu?

Mliefje: Fijne dag vandaag met het doopsel van je kleine meid :) Gefeliciteerd!

Rasp: Mmmm ik heb geen sms, dus denk niet dat t begonnen is... Maar ik hoop het natuurlijk wel :D:D:D!!! :p
    Alles goed Raspie???? :D:D EDIT: oh lees net je berichtje :D

Maible: Nog een beetje geslapen?

Meis: Fijne dag ook voor jou liefje!!! Knuffel!

19. Funnyfant

Arme schat! Het is ook wel goed geweest he meid. Nu wordt het gewoon echt superzwaar en genieten wordt steeds lastiger. Kop op liefje vandaag/vannacht wordt jouw dag/nacht. Ik voel t!!;)

20. raspberry

@FF, thanks liefie, I hope So!!!

Share This Page