Goeiemorgen meiden! Nou.......weer niks........ben er vannacht wel meerdere keren uit geweest om er iets uit te werken waar ik absoluut geen moeite voor hoefde te doen, bah!!! Diaree! Ik begin langzaam te denken dat deze baby niet uit zichzelf gaat komen, stom natuurlijk want het kan nog steeds! @FF, liefie hoe is het nou met je? Je bent toch niet echt ziek geworden he?.....en boef en punky is leuk!! hihi hou die er maar in! @Wolf, leuke dag gehad dus. KAn me voorstellen dat je het nu wel aan je banden en ook aan je enkel kan merken. Probeer maar lekker rustig aan te doen als dat kan. Maar even niet de stad in vandaag haha. @Meis, sterkte in het ziekenhuis! @All, knuffels!!! x
Dikke knuf Rasp!!!!!!He wat vervelend nou toch!!!Het zit je niet mee!!Kleintje, kom je er ajb uit???we kijken zo naar je uit en je mama heeft al zoveel geduld gehad! Please, kom je nou??? Gistermorgen was dan het dopen...M.aaike ging ook even mee in de kerk..haha, dat was me wat! (voor wie nog wat wil zien: www.kerkomroep.nl; beelduitzendingen, laurentiuskerk--> ons zie je binnenkomen om 11:23 met M.aaike, om 33:07 komt E.line als laatste binnen; 34:26 hoor je M.aaike ff zingen; 37:50 wordt E.line gedoopt)
@Madl, oh wat stom, helemaal het dopen vergeten, sorry!!! Knuffies, knuffies, knuffies! Was het mooi?
rasp, hallo, dat geeft toch zekers niet?? heb het ook niet meer gezegd hier omdat ik er niet was. Enne..je hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd meis!! Hele dikke knuf voor jou juist!!! Je bent een KANJER echt waar!!!
Oh en twas heel mooi! E.line was klaarwakker hihi..twordt toch zo'n heerlijke dikkerd En M.aaike bracht leven in de brouwerij! Het huis zat erna ook stampievol!Heel gezellig, maar je weet niet waar je moet beginnen met praten/koffie schenken, etc. Alles ging gisteren ook half langs me heen..heel gek! ZO, M.aaike maar es uit bed halen, die ging gister laat naar bed, want die wilde gister met opa en oma mee naar de boerderij..opa mocht niet weg zonder haar, haha. Mama kreeg nog een kusje en oh ja, jasje moest nog aan, ze zwaaide nog terwijl ze al de deur uitliep en hup daar ging ze haha!
@Madl, aaah das lief van je! Maar fijn dat het mooi was. Het zijn vaak wel dagen waarop je geleefd wordt ja, druk druk druk en eigenlijk weinig tijd om echt stil te staan bij al het moois. Neem daar deze dagen de tijd maar voor dan. Knuf x
Hier lekker aant relaxen,,wasje draaien, wasje strijken..ontspannende muziekje aan...na 2 korte nachtjes van paar uurtjes...
@Madl, nou dan ben ik ook aan het relaxen, was draaien, boodschapjes gedaan en nu al lekker vroeg broodje eten en dan tukkie doen!!
rasp. vandaag geen tijd voor stad rest knuffel all;vannacht eerst een uur wakker gelegen doordat de kleine druk aan het schoppen was... toen na een uur plassen, kleine weer aan het schoppen en daarna nog 3x eruit geweest... Vannacht was sem wakker van 4.30 tot 5.45... meneer was gewoon klaarwakker en ik dus ook... toen om 7.30u eruit sem sliep nog en ik ben beneden gaan schoonmaken.... nu ff kop koffie drinken, zo overblijven en vergadering... dan eten koken... eten oma ophalen... die blijft voorlopig weer hier logeren ivm veel ziekenhuis bezoeken... knuffels en fijne dag!
Zo nu even zp tijd @Rasp, ach tuurlijk joh komt de baby wel, je bent pas weekje overtijd joh, dus je mag nog even wachten. Maar jeetje je doet het zo knap!! Lekker rusten straks @Madliefje fijn dat het mooi en leuk was gister ga zo even de beelden kijken. En lekker gezellig het huis vol visite gehad. En wat een slaapkop die M hahaha, maar leuk joh kan me voorstellen dat ze even naar de boederij wil @FF, je geld is onderweg hihi @Maar aparte manier van relaxen hebben jullie madelief en rasp relaxen betekend bij mij wat anders hihi @Nou bij KNO geweest, kan vrijdag al terecht F word dan geopereerd buisjes en neusamandeltjes gaan er uit ja er was as vrijdag plek dus dacht doe maar zijn we er ook af he en kan ik er niet te lang pijn in de buik van hebben. (vind het wel even een dingetje zeg maar!! maar ja wat mot dat mot he)
Meis lekker met het gezinnetje naaar het bos geweest gisteren! Leuk! Rasp Sorry, ik had het moeten zeggen dat je een Big Mac moest nemen ipv een Quaterpounder Finn Ah zo lief met de armpjes omhoog slapen, hier doet J dat ook altijd en dan roept I 'woeha'! (hoera) Want wij zeggen altijd Hieperdepiep en dan doet I de handen omhoog een roept ze woeha, haha, volgens haar ligt J dus de hele tijd te feesten in bed Vlek Oh ik herken het wel ja, elke keer naar de wc toe rennen om te kijken of er bloedverlies is Maar het zit gewoon goed! Nog een paar dagen en dan zwaait hij/zij vrolijk naar jullie vanaf de echo! Quint Je bent de werkdagen al aan het aftellen! Lekker meid! Nog maar 15x werken! Madeliefje Ik heb de uitzending gezien hoor! Vond het echt wel indrukwekkend! Wat lief dat M zo spontaan begon te zingen! Maar wie bracht E dan binnen zeg maar? Die mevrouw met dat zwarte hoedje? Rasp Ik sluit me bij de andere aan hoor: JE BENT EEN BIKKEL!!!!! Ik trok het bij 41 weken al echt absoluut niet meer Maar inderdaad als je heel graag thuis wilt bevallen zit er niks anders op dan afwachten..... maar den maar zo: "save the best for last!" Oke, ik ga het nu toch heel zachtjes vertellen: I slaapt sinds kort weer beter/goed! Of het nou de osteopaat is of iets anders, ik weet het niet precies, maar ze gaat braaf om 19:00 slapen tot 6:00!!! Heel soms moeten we tussendoor nog wel even een aai over de bol geven 's nachts, maar niet eens altijd! We hebben nog iets veranderd, maar daar voel ik me wel een beetje een slechte moeder door Voordat ze naar bed gaat nemen we haar eventjes op schoot met een flesje warme melk..... Ze kreeg altijd al wel melk, maar ze zat dan altijd gewoon naast ons op de bank. En sinds we haar even op schoot nemen voordat ze gaat slapen en gewoon even relaxed samen kroelen slaapt ze hele nachten Zo, ik voelde me echt wel even een slechte moeder... ze wilde gewoon alleen maar even kroelen met haar papa of mama en wij wisten het niet Maar goed, dat doen we nu dus elke avond, is ook wel lekker hoor, zo even samen kroelen, overdag wil ze dat niet..... Verder hebben we een lekker weekend gehad! Gisteren uit eten geweest. I bleef thuis bij de oppas en J mocht mee naar het restaurant, hij heeft de hele avond niet geslapen, alleen maar liggen kijken en lachen Toen we thuiskwamen wilde hij zelfs geen fles meer zo moe was hij, in bedje gelegd en hij werd pas om 4:30 wakker voor een voeding Zat dus wel een beetje een te lange tijd tussen de flesje (20:00-4:30) maar we kregen hem gewoon niet meer wakker thuis..... Nu weer een normale week, papa weer werken, kindjes weer in straks RRR regime
@Giraf, klinkt goed met I, zal het niet bij naam noemen maar fijn joh. ach soms een net ander patroon wil al wat uit maken. zo vergaten wij een keer voor te lezen en wij maar denken waarom wil ze niet slapen En klinkt gezellig samen met jullie mannetje uiteten, haha lekkere slaapkop T heeft er ook een handje van laats ook had ie om 17uur fles gehad en om 23 lag ie nog te slapen nou tegen half 1 kwam hij pas. (ach hij zal het wel nodig hebben denk ik dan maar) En RRR ik hou er van, hier ook hoor!!!
@Meis, dank je, ach ja ik heb nog een week en woensdag strippen dus dan gebeurt er misschien wel wat. T is voor mij gewoon beetje stress dat een ziekenhuisbevalling op deze manier steeds dichterbij komt, ik denk als je sowieso al in het ziekenhuis wil bevallen het anders is?......nou ja we zien wel! @Giraf, das fantastisch meid!!! Oh ik hoop zo voor jullie dat het zo blijft!! Wij brengen V.era altijd gezamelijk naar bed en dan krijgt ze haar flesje bij ons in het "grote" bed en dan nemen we de dag door en slaapliedjes zingen en dan gaat ze naar haar eigen kamertje. Even dat aandact/knuffel momentje is zo fijn!! Lekker houden zo!!