De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, tja ws zit het in de aard van het kleine beestje!;)
    Maar het is niet verontrustend alleen beetje jammer...

2. giraf

giraf Niet meer actief

Finn
    J sliep de 1e weken ook heel weinig overdag hoor, pas vanaf een week of 6 slaapt hij overdag weer wat meer. Maar hij kan soms ook uren achter elkaar wakker zijn. Zolang hij niet huilt als hij zolang wakker is zal het wel goed zijn toch? Heeft hij van zijn zus ;):D
    En wat betreft de RRR die krijgen ze hier wel, maar niet zo strak hoor, hij is is nog zo klein, dus eigenlijk bepaald hij zelf zijn schema.
    Ik zorg er alleen wel voor dat hij bijvoorbeel minstens 1x overdag boven in zijn bedje slaapt. Voor de rest slaapt hij in de ww, in het wiegje beneden of in de draagdoek. De rest gaat op meneer zijn verzoek :)

3. giraf

giraf Niet meer actief

Rasp
    Misschien wil je svader heel graag bij de bevalling zijn? ;):D

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He daar,

Ik kom even binnenrennen, mijn god ik kom echt structureel tijd te kort!
    Gisteren naar de beurs geweest en daarna direct doorgeraced naar de verjaardag van mijn szusje.
    Vanmorgen druk gehad en ook voor het eerste sinds een ruime week weer's iets aan het huishouden gedaan, en moet zo Jk wakker maken voor te voeden, dus wederom geen zp tijd...

Rasp: goeie actie van svader, wat een drol... naja, nu kunje ermee lachen he! Komt wel goed hoor met je bevalling, nog niet teveel scenario's in je hoofd halen, morgenvroeg kan je zomaar ineens weer kersverse mama zijn!

Finn: even afwachten of het donderdag door kan gaan, hier ook snotteraars, en ik wil geen bacterieën meebrengen, dan stel ik het liever uit!
    Enne....effe je banner veranderen ;)!
    En ritme....tja, het is zoeken, ik zou het niet weten hoe je het kan veranderen. Ik heb een enorme RRR-dame gebaard, net haar moeder zo georganiseerd...:)

Giraf: er is iets magisch gebeurd lees ik! Wauw, wat fijn om te lezen!!!! Slaap lekker!!!

Meis: aggossie.....wat vreselijk sneu voor je meisje dat ze zo klein al naar het ZH moet. Het is een kleine operatie maar wel heel rot dat je haar uit handen moet geven dan he. Dat wordt heeeeel veeeeel knuffelen komend weekend. Ben je er wel snel vanaf, dat scheelt met ertegenop zien!

Madlief: heb je dienst stukje gezien! Leuk hoor, erg speciaal. Ik herkende je ook gelijk! Jp pakte zijn stoeltje en installeerde zich vol bewondering voor de LT, en vroeg wat dat was!?
    Ik zei: die babytjes krijgen zometeen allemaal een beetje water over het hoofdje. Hij: Maar dan kunnen ze geen gel meer in!!!;)
    Tja....weet dus nog niet of hij zich ooit wil laten dopen, hi hi!

Vlek: meid toch, wat zul je stress hebben gehad....geen roze mee gezien hoop ik!!? Ik heb bij Jp ook hetzelfde gehad, ik dacht: oh ik wordt ongesteld, niets bleek minder waar, dus het hoeft niks te betekenen.
    Zag je pakje nog hangen op de beurs, erg leuk!!!!

Kom laten nog even terug hier,
    eerst Jk voeden!
    x

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Merel, ach ja soms is het gewoon druk he, maar nog wel leuke dingen gekocht op de beurs?? En een week niets gedaan in huis (nouu dan word het wel weer eens tijd he:p:p hihi) Ik ga morgen even een slag slaan, denk dat het weekend maar moet besteden aan ons zielige meisje, en wat je zegt hoe langer het duurt hoe meer je er over na gaat denken he.

@Rasp, wie weet is het een voorteken dat je svader komt?? (hoop het voor je kan je lekker je badje in)

brbrbr het word al weer donker, echt winter word het en aankomend weekend word eht ook kouder. ach heeft ook wel weer wat als er straks sneeuw is he.

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Rasp, wat heb ik met je te doen..!!Die beeb laat wel erg lang op zich wachten. Ik hoop dat het bezoekje van je svader een voorteken is!

Madeliefje, gefeliciteerd met het doopsel van E! Ik ga zo even naar het filmpje kijken.

Meis, arme F!! Zo sneu dat ze geopereerd moet worden. Maar hopelijk zijn de klachten daarna wel weg.

Giraf, wat heerlijk dat I het nu goed doet!! Waar zo'n avond ritueeltje al niet goed voor is. Zo kwamen wij er achter dat O graag wil dat we na zijn verhaaltje tot drie tellen. Bij drie gaat hij liggen en knijpt zijn oogjes dicht. Doen we het niet dan gaat hij huilen. Hoelang het wel niet heeft geduurd voor we daar achter waren..;)
    En J is nu al een feestbeest:D

FF, beetje ziekjes, beterschap meissie!!

Wolfje, hoe is het met je enkel? En wat fijn dat je de Lodger krijgt, altijd leuk;)

Vlek, hoe is het met je?

Merel, nog leuke dingetjes gescoord op de beurs?

Wij zijn gisteren naar een verjaardag geweest. Een neefje van ons is 1 geworden.
    Veder niet veel bijzonders gedaan. Ik zit de laatste dagen echt niet lekker in mijn vel. Ik heb nergens zin in, ben uit mijn hum en ik heb het de hele tijd koud. Nu dacht ML dat het misschien wel aan de pil ligt. Ik ben daar een dag of 10 geleden mee begonnen en als ik terugdenk voel ik me ook al ongeveer zolang niet fijn in mijn lijf. Iemand hier ervaring mee? Ik ben heel lang aan de pil geweest maar nooit echt bijwerkingen (wel minder libido helaas..). Maar nu dus wel:(

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi lieve meiden
    zojuist pas thuisgekomen...ff wat sap drinken...dan eten koken... zwemmen en niet vanavond maar morgen oma ophalen...
    vanavond net5 kijken...
    knuffels:)

mdl; klinkt als een doopdienst meid:)

meis; fijn dat je zo snel terrecht kan...wat gebeuren moet moet gebeuren...sterkte alvast!
    hier heel de dag al donker en grauw...bah
    dacht dat het eind van de week weer beter werd:(

giraf; klinkt als een gezellig weekend!

ff; fijn dat je je beter voelt en dat met kolven het goed gaat!
    over wakker zijn heb ik geen tips sem heeft nooit overdag geslapen...

rasp; oh haha schoonvader;)

merel; s6 met de drukte meid!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Maible, ook wel eens lekker beetje rustig aan doen he, maar dat van het koud hebben herken ik wel heb ik ook ML zei al heb je je termostaat kapot ofzo:p.
    Maar is bij mij ook sinds spiraaltje, dus maby ook van hormonen. maar goed het is ook raar weer he.
    Hoe is het met de kindjes?

@Wolfje, ja dacht dat het weer ook beter zou worden maar las net anders op internet. En dank je komt wel goed vrijdag, soms moet je als Mama even doorbijten he.

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Het weer is idd om depri van te worden..:x Ik kijk nu alweer uit naar het voorjaar!

Meis, met de kindertjes gaat het super hier! O slaapt nu ook weer goed gelukkig en L slaapt soms een nachtje door. L is vanmorgen op het CB geweest. Ze weegt nu 5080gr. en ze heeft haar eerste prikje gehad.

Hoe is het bij jou? Alles goed met de kindjes? (behalve dan die operatie van F... het arme meiske)

Wolfje, veel plezier met tv kijken vanavond. Wat is er eigenlijk op net5?

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Maible,fijn dat alles zo geod gaat met je kindjes en hele maal dat O weer lekker slaapt he.
    morgen moet in naar CB, zou vandaag moeten maar zkh ging voor he, maar T weegt nu 4980 gister dan, morgen prikjes. En met F alles goed hoor beetje verkouden maar de neusamandeltjes moeten er niet voor neits uit.

En vanaaf net5 hart tegen hard erg leuk. serie is het.

@zo ga nu even pannekoeken bakken ML is laat thuis.

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    heel even snel :)
    S huilt vandaag om alles en moet mega aandacht hebben ;).

gelukig na zaterdagmiddag geen roze bij het afvegen meer gehad, volgende week idd DE echo, heel spannend.

meis, zielig dat bij F alles tegelijk moet gebeuren :(, maar op zich wel beter dat ze alles tegelijk doen ben je er ook in een keer vanaf.

mlief, zal straks even het filmpje opzoeken, ben wel benieuwd :D

giraf, wat fijn dat het slapen met I nu goed lijkt te gaan, hopenlijk blijft het zo !!

merel, ja in het echt is ie mooier he, wat heb je allemaal geschoord op de beurs, wel benieuwd.

nemo, wat heb jij eigenlijk gekocht op de beurs ??

FF bedankt voor je mailtje ;)
    over het slapen gaan ook niet echt een idee eerlijk gezegd.

wolfje, lekker kalm aan doen, en lekker op de bank series kijken :D

vandaag weer iets verder gekomen met het kamertje, word steeds leuker :D en een nieuwe stofzuiger gekocht een philips, wat zijn die krengen duur zeg dacht dat ik voor E100 wel een goede zou hebben nou niet dus, kon nog E140 bij :(, nou ja kan ik er weer een aantal jaar tegen ;)

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    he meiden! Ik heb niet bijgelezen............gisteren ruzie gehad met vriend. Ging er nogal heftig aan toe. Ben op een gegeven moment naar boven gelopen en gooide de deur iets te hard dicht. Toen kwam hij ook naar boven en de blik in zijn ogen voorspelde niet veel goeds. Dacht even dat hij me zou slaan, maar het bleef gelukkig bij een duw. Dus ben nog steeds boos op hem.

Feline heeft haar huil moment weer, elke dag rond 5 uur en dat duurt dan vaak tot de volgende fles. Vriend gaat haar nu in bad doen en hij zoekt het maar lekker uit in zijn eentje boven.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hm....ben wat kramperig onderin de buik sinds het eten. Ik ga even warm onder de douche om te kijken wat het doet. De baby is ook belachelijk druk in de buik dus misschien krijg ik de krampen daar ook wel van.

Tot later! x

14. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Rasp: Ssssspannend!!!!! :D:D:D KOM OP ZET DOOR KLEINTJE!!!!!!

LM: Oei ik schrik er van!! Ik vind een duw eigenlijk al echt niet kunnen! Gaat t wel meid? Sterkte met alles liefie...

15. Funnyfant

Zoals jullie zien heb ik mn naam ietsjes gewijzigd :) Maar ik blijf FF :p

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    :$ LM, hopenlijk kunnen jullie het rustig uitpraten, een duw vind ik eigenlijk ook al te veel. kan me ook wel voorstellen dat na zo''n heftige periode de bom een keer barst, vanavond als iedereen onder zeil is even goed met elkaar praten, kun je ook beter slapen meid.

FF, hihi had het gezien, toch iets meer prive zo he ;)

rasp, :$:$ de baby wil eruit, maar dat kan niet door mama''s navel lieverd !!!! hopenlijk vannacht meer actie, zet m op meid !!

17. Funnyfant

Ja precies Vlekkie :) Voelt toch fijner :)

18. Funnyfant

Merel: Oh dan kijk maar effe donderdag.Beterschap met het gesnotter ;) Ben er indd hier net vanaf :p
    OMG ik hoop toch niet net zo'n chaoot te hebben gebaard als ik ben WAAAAAAHH!!! Hahahahaha!
    Thanks voor de tip van de banner :)

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    LM, gaat het een beetje met je?? Ik schrik van je berichtje:$ Het is er heftig aan toe gegaan. Jullie hebben het ook wel erg zwaar gehad de afgelopen tijd en dan ook nog F die in de avond gaat huilen..
    Net wat Vlek zegt, even een rustig moment zoeken om het toch even uit te praten met ML.
    Knuf voor jou!

Rasp, spannend!!!! Ik hoop zo dat het nu toch echt is begonnen!! Ik ben zooooo nieuwsgierig naar de mini-rasp:D

Vlek, nu moet je toch wel weer een keer die kamer spammen:D
    En stofzuigers zijn idd achterlijk duur.. Maar je kunt ook niet zonder.

FF, leuke naam, past erg goed bij je:D:D

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @rasp Oeeeeeeeh spannend!!!E.line was ook giga druk van te voren en dacht dat die krampen daar van waren..maar toen was de bevalling ook bgonnen!!!!Ik duim heel hard hier!!!!!!!
    @LM Niet leuk om ruzie te hebben!! Hoop dat jullie het gauw uit kunnen praten! Knuf!

Deel Deze Pagina