Thanks! is hetzelfde lettertype als in de aankondiging van Feetje Meis: Aaaah arme T Dikke kus voor je kleine man Fijn dat je m leuk vindt !!! Oh ik moet weer (.) geven!!! Doei!
aaaah wat een popje is Punky toch!!! En boefje kijkt ook zo lief bij zijn kleine zusje leuk hoor!! @Giraf, ja verslavend he!! heb ik soms ook last van
Mooie foto Funn!! Mooi meisje! En leuke foto met trotse broer. Juul wil niet op de foto met zijn zusje Meis, knuf voor de kleine man!
hihi FF je doet je naam eer aan , lachen stripje !! (vind toos&henk ook altijd zo leuk) en een mooi mutsje heb je voor F gemaakt hoor, echt lief !! leuke foto van kleine punk met haar grote broer !! rasp, vervelend dat je je zo naar voelde tijdens het strippen ,hopenlijk heeft het vroeten wel wat opgeleverd en is er een lampje bij je beeb gaan branden *pling* merel, leuk dat jp zo leuk heeft meegedaan, zou ik ook doen hoor de deurbel uitzetten als je gaat voeden, kun je ook niet gestoord worden, nog wel van je snoepjes afgekomen? hihi anders kun je lekker zelf gaan snaaien. LM, fijn dat het weer een beetje uitgepraat is met ML en jou, niet niets hoor zo'n duw ! wel fijn dat ie dat zelf ook inziet, maar had ie ook eerder kunnen bedenken . meis, wel heel thuisgekomen zo te lezen , T al een fles gehad of is ie weer in slaap gevallen?
Nog geen baby voor Rasp Lieverd, hou vol, wij denken aan je. Morgen en overmorgen zijn hele mooie data om te bevallen!!! FF, mooi mutsje voor F. en prachtige kindjes. Je dochter wordt al groot! Meis, sterkte met die gemene prikjes, hopenlijk gaat het nu beter. Merel, nu al St Maarten Het is vrijdag, hoor, altijd op 11-11. Heb al snoep in huis maar meestal komen er weinig kinderen. En wat knap van J dat hij al zo goed kan zingen. M. kan nog helemaal niet zingen en ik denk ook dat hij het niet durf om langs onbekenden te gaan. Misschien volgend jaar. Wij gaan niets aan zijn oude kamer doen. Ja het bed moet omhoog en ik moet even gaan poetsen en zijn kleding uitzoeken maar verder laten wij het gewoon zo, vind ik prima. Misschien willen wij de kinderen als de jongste wat ouder is samen op een kamer laten, wij zien het strakjes wel. M. is trouwens helemaal stapel op jouw "meneer de uil"! Wil graag mee knuffelen voor het slapen gaan.
@Vlek, ja T heeft zijn flesje half op gedronken en is weer verder gaan slapen. F staat in bed te springen spelen spelen!! dus je ziet ons snel weer @Quint, jij ook al met een snoepvoorraad thuis hihi, en dank je gaat al beter met T hoor beetje slaperig is ie wel ga maar eens boven kijken bij de bandiet want er word wat afgebroken geloof ik , tot later. ooh moet ook nog naar fysio straks maaar kom wel even spieken tussendoor
mmmmmmmmmmmmmmmm FF heb er helemaal zin in nu !! maar heb vanmorgen met meis al een taartje gegeten, en moet vanavond wegen bij de sport , ziet er niet zo best uit, meneer de sportinstructeur zal wel weer boos zijn . nou ja over 7 maanden zal ik weer beter mijn best doen
Bedankt FF, kom net van de winkel af had je dat niet eerder kunnen plaatsen Ik heb de oven aan voor een picolientje *ssssssssst*
ooooh wat een prachtige foto!! Zo'n wolk van een meisje en alles zo heerlijk zacht en warm.... Heeeerlijk
oooooh Lm was ie lekker ????? wat een supermooie foto. net wat FF zegt, alles zo lekker zacht om haar heen, heerlijk !! ff ja moet het wel los laten, maar weet nog niet of ik het de sportinstructeur moet vertellen, miss wel kan ie het programma daarop aanpassen /buikspieren eruit, YESS/ meis, ging ie goed bij fysio of ben je nu nog brakker dan ervoor nou, ga mijn kleine slaapkop eens uit bed vissen, ligt al vanaf half 1 in bed wel lekker rustig zo