De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahahahaha lekker puh! Ik sluit ;)

2. Funnyfant

WIEWIEWIEWIEWIEWIEWIEWIEWIEWIEWIEWIE
    *Heeeee Merel ik ben er nog!!*
    *Hoe krijg ik dat ~#$$^&**#$-alarm uit??????????*

3. Funnyfant

hahahaha :D

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    was al vroeg in dromeland, dus heb geen alarm gehoord.

geen bericht van rasp nog? zou haast denken dat ze ons in spanning wil laten zitten ;):D. hoop dat het vannacht eindelijk begonnen is, of zou de beeb precies op 11-11-11 willen komen ?

meneer de sportinstructeur was heel blij voor ons, ik was 2 kilo :) aangekomen, " hoe kan dat" zei ie. ik denk dat het komt omdat ik 7 wkn zwanger ben zei ik, oooooh wat geweldig zei ie, oooooh maar dan mag je ook aankomen. ppppffffooe !! hoef nu niet meer elke maand te wegen, maar hebben nog wel een maandelijkse afspraak staan om te kijken welke oefeningen ik nog wel en niet meer kan.

nog 7 daagjes en dan weten we of alles goed zit, ben zo benieuwd en zenuwachtig tegelijk.

merel, heb je gister het blok nog gezien ?? hihi die kim :$:D

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen dames

Nou mijn dag is al vroeg begonnen, niet vanwege een bevalling maar een mega jankbui om 5 uur vanmorgen.....en daarna kon ik niet meer slapen. Ik mis V.era nu ook zo erg en ik kan alleen maar denken nu dat ze niet weg had gehoeven want het is toch voor niks geweest...
    T is drama, sorry dames. Ik kan niet meer naar het toilet dus buikpijn, vingers zijn helemaal dik van het vocht en ik zie mijn badbevalling steeds verder van me afgaan....
    Maar goed, dat is nu. Misschien zie ik het vanmiddag allemaal wel weer anders hoor.

6. raspberry

@Vlek, wat een fijne reactie op je zwangerschap, zo heerlijk dat je dat mag vertellen dan he. En inderdaad zijn die kilo's nu niet belangrijk, fit blijven kan ook gewoon door bewegen en gezond eten en dan zie je na de zwschap wel weer toch. Eerst lekker 9 maanden genieten hoor!

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Goeiemorgen,

Ahhhh Rasp....wat een vreselijk begin van de dag voor je....
    Ik herken het zo he, elke morgen weer die teleurstelling....is écht niet leuk!! Voel zo met je mee....
    Haal V maar snel op en laat haar lekker dicht bij je tot het zover is. Ben je er veel beter aan! Het heeft geen zin om op de zaken vooruit te lopen, wat komt dat komt.
    Kan me voorstellen dat het idee van een ander typebevalling dan een badbevalling je blijft achtervolgen, maar zover is het nog niet meid!
    Als we je beeje eruit konden lokken hadden we het allang gedaan. (diverse pogingen zijn er trouwens al gedaan hier)
    Kop op, probeer een dagindeling te maken, dat e het idee hebt dat er geen 'leeg schema' voor je ligt.
    Weet niet of je filmpjes van V hebt, maar is het geen leuk idee om vandaag alle filmpjes vanaf de geboorte van V te bekijken als 1 lange film? Dan weet je gelijk weer hoe mooi het over een paar dagen gaat zijn. Vind V misschien ook leuk om zichzelf als baby te zien. Lekker met een kop thee, koekjes erbij, op de bank onder een dekentje lekker dicht tegen elkaar aan.
    Ik denk aan je meis!

Vlek: leuk dat je sportinstructeur zo enthousiast reageerde! IS het gelijk weer wat echter voor je he! En niet teveel aan die kilo's denken, dat komt straks wel weer. Probeer gewoon op te letten dat je het niet op een overmatig snaaien gaat zetten komende weken, dan komt het vast wel goed!
    Enne....ik volg het blok eigenlijk niet.....heb het wel ooit half gekeken, maar niet gevolgd, ML vind er niks aan....

Rest zwaai!

Hier vanmorgen met Jk naar het weeguurtje gegaan, omdat ik nog een paar vragen had over het schoonhouden van haar diepe naveltje, en over een evt voorkeurshouding. Ze weegt nu 6390 gr, lekkere meid van me.
    Jp is vandaag wederom uit zijn humeur, en is nog steeds niet lekker.
    Afgelopen dinsdagavond moest hij enorm poepen maar wilde het niet, en tot op heden nog niks gezien.....hij gaat er echt met de dag slechter uitzien, bleek, wallen, en hij snottert en hoest, en omdat hij niet lekker in zijn vel zit is hij enorm driftig en wil niks meer eten. Baal er echt van. Dit is weer sinds ons weekendje weg aan de gang, zou hij daar een terugval van hebben? Toch heeft hij daar 's zondags in een volle huiskamer gepoept, vond ik al zo knap!
    Wordt er beetje moedeloos van, zijn alweer met lacto.lose begonnen.....

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh...nog 2 dingetjes....
    Ik blijk al vanaf zaterdag in ons weekendje weg geen pil meer geslikt te hebben....;)sukkel dat ik ben....heb het stripje naast mijn tandenborstel liggen, maar omdat we badkamer deelden had ik hem in mijn toillettas gedaan. Kom er nu dus pas achter!! 2 weken later.....oeps! Gelukkig zijn we niet actief geweest afgelopen week...

En ik had een 3-maanden foto naar onze lieve kraamverzogster gemaild. Kreeg ik gelijk weer een hele mail terug.
    Nu kreeg ik gisteren een berichtje van haar dat ze een brief aan Jp had geschreven en die mocht pas volgende week op de post, maar haar man had die gisteren per ongeluk gepost, ze heeft een brief namens de Sint geschreven aan Jp! Lief he! Ben benieuwd wat er in staat, maar ga 'm wel bewaren voor na zaterdag!

9. Funnyfant

Arme lieve Rasp... Ik heb je even gesmst meid. Leef zo met je mee! En ik vind Merels tips eigenlijk heel goed:)

Merel: Ah arme boef, en t ging zo goed :(:(:( Kan me voorstellen dat je daar enorm mee zit:( En zo zielig voor Jp. Ik hoop echt dat snel weer beter gaat mop. Knuf!!
    Oh wat had jij een SUPERkraam!!!
    Mijn leuke kraam (die ik maar 2 dg had gehad) was nu kraam bij mn broertje :D. Bleef maar zeggen hoe mooi Punky is :D

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen,

Rasp, dikke knuffel meid!! Kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent!!!

Funn, is een hele oude foto. Hij wil tegenwoordig bijna niet op de foto haha

Merel, muts :D. Over 9 maanden kunnen we dus weer gaan F5-en ;)

11. Funnyfant

Hahahaha Merel, toch een 3e??? :D
    (hebben jullie sex terwijl de beeb in de wieg ligt??? ik kan dat niet hoor :))

Nacht: Pfffffff vreselijke nacht gehad :(:( Punky is van slag. Ze slaapt nu overdag steeds, maar 'snachts.... pfffff.
    Wakker geweest van 0:15-2:30, toen weer om 4:30 en om 7:00. Pffffff ben KAPOT!
    HELP hoe krijg ik haar in haar goede dag nacht ritme terug???

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, wil je mij je echte naam ff bp-en? Kan ik je uitnodigen op FB :D

Zo ff dokter bellen

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik moet nog niet eens aan sex denken :D
    Eerst maar goed genezen daaronder hahaha

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Arme Funn, dat is niet leuk!!
    Misschien overdag wat meer wakker houden?

15. Funnyfant

Hoe??? Tips zijn welkom! :D Ze valt ook op schoot in slaap...

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Funn bedankt voor je pb, zie dat Meis en ik al vrienden zijn.
    Meiden ik ben echt heel slecht met namen onthouden hoor, sorry daarvoor *schaam*

Fee wordt vanzelf wakker wanneer ik haar in de box leg, gaat ze mopperen :D
    Laat ik haar daar gewoon een tijdje liggen en dan doe ik haar naar boven.

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0

18. raspberry

Lieverds! wat moet ik toch zonder jullie!!! Xx

@Merel, wat een lief berichtje van je, vind het zo fijn dat ik begrepen word. Ik probeer echt sterk te zijn maar het lukt me niet meer zo goed. Maar we gaan er wel een fijn dagje van maken vandaag. En manlief is tot en met volgende week thuis en dat is natuurlijk super!

Trouwens heb ik sinds een paar uur veel harde buiken, pijnlijke. Sowieso een erg gevoelige baarmoeder op t moment en heb ook veel afscheiding bij het vegen en zag zonet dunne rode sliertjes erdoorheen.;) Goh maar wat een gerommel zeg, met V.era begon het en dat was het en nu al dagen lang geouwehoer, heel anders dus deze keer!
    V.era blijft daarom nog eventjes bij opa en oma en we halen haar na de lunch op zodat ze thuis kan slapen en dan maar zien of ze na het slapen weer terug moet naar opa en oma. Zo niet dan gaan we vanmiddag maar even wat leuks doen samen.

@FF, misschien kun je een radio aanzetten (zachtjes) bij haar bedje 's nachts. Kan best zijn dat ze gewoon geroezemoes om haar heen mist. 's nachts is het te stil misschien....
    En sowieso overdag haar in een lichte ruimte laten slapen maar dat doe je ws ook al wel. Succes, lastig he.
    En ook jouw berichtje was ontzettend lief!!! X

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Tja Funny, dat zij zware nachten he....gelukkig krijg je dan geen bezoek vanmorgen ;).
    Ik zou het zo niet weten wat je eraan kunt doen. Wakker houden overdag lijkt me én lastig en ook beetje zielig....
    Slaapt P overdag wel in haar bedje? Ik las van de week hier van Giraf en een kennis vertelde me ook dat haar kindje niet in bedje sliep overdag, maar in de box. (geen verwijt hoor! Ik zou best leuk vinden als Jk overdag onder ook goed zou slapen) Ik kan dat zelf bijna niet, zit er zo ingebakken dat naar boven brengen...
    Toevallig slaapt Jk nu een uurtje in de box omdat ik was gaan wegen en haar zo in bad wil doen. Maar ze is intussen tig keer wakker geworden. In bed weet ik zeker dat ze doorslaapt. Maar wij zijn haar dus wel gaan wakker maken voor de voedingen, omdat ze 's nachts korter ertussen liet als overdag...
    Kan er eigenlijk geen advies in geven, ons meisje heeft vanaf het begin geen wakkere uurtjes gehad, alleen tussen 17-19 uur, en dan liet ik haar gewoon wakker, huilen deed ze toch niet, en dan wist ik dat ze 's avonds ook weer goed sliep.
    Ik zou het CB eens bellen Funny, zij kunnen je misschien goed adviseren?

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga weer meiden...........even CM kijken en daarna bank hangen.
    Vanmiddag hopelijk even richting apotheek en verder even helemaal niets.

Deel Deze Pagina