Hallo meiden ben al even weer terug uit het zkh, alles is goed gegaan en we gaan de rest van de dag dan ook lekker rustig aan doen. F is wel vrolijk weer dus dat is wel heel fijn. Wil iemand zo lief zijn mij een sms te sturen als Raspbeeb er is?? (sorry maar kan gewoon niet heletijd achter LT nu) @Rasp, meis heel veel succes en spannend maar zet hem op!!!
Oh meis, wat fijn dat alles goed is gegaan in het ZH! Ik wil je best smsen, maar ik heb je nummer niet?
@giraf dat zei ik ook al hihi! je hele leven heb je dan last van hormonen etc....1 voordeel: je bent niet ongi al die tijd...
LM en .... wat zei je vriendin spannend hoor: raspbeeb laat je zien !!!!!!!!! Mlief, wow 20 kinders, had er volgens mij al wel eens van gehoord. en wat fijn dat het tussen M en jou weer beter strookt, ach en dat bedje komt wel, beetje voor beetje komt alles goed. meis, wat fijn dat F zo vrolijk is, is het voor jezelf ook niet zo zwaar. beterschap met de kleine grote hummel net even lekker gewandeld met S, kan ze dadelijk goed slapen
vandaag laat ik maar beetje boel de boel..wil niks missen van Rasp! Gelijk maar vast voor vakantie kijken in april...gaan we weekje weg met vrienden op hetzelfde park. Nu al zin in!
nog niks.... Maar Punky heeft net op me gereageerd met lachen!!!!! : Zo lief ik smolt helemaal!!!!!!! Ik was aan t praten tegn haar en ze ging steeds lachen als ik iets zei
aaah wat lief FF LM, en wat zei ze ? Mlief, jaaaa al 7 wkn op naar volgende week en dan kunnen we echt een vreugdedansje doen , leuk alvast kijken naar vakantiebestemmingen, waar wil je heen, in NL of erbuiten? moet eigenlijk naar buiten maar heb geen zin, kkkkkoooouuuddddddd!! arm paard , nou ja een deken bied uitkomst
Ze heeft hem weg gedaan omdat hij steeds plaste en poepte in huis. Ze had DA gebeld een kon hem wel laten onderzoeken, maar dat koste veel geld en dat heeft ze er niet voor over. Dus heeft ze hem gisteren naar het asiel gebracht.
nou ook lekker makkelijk dan , kan iemand anders die problemen gaan oplossen, ALS het asiel de hond al wil aanbieden aan andere mensen en niet meteen naar de spuitkamer brengt
Nog geen beeb??? Mennnnn wat duurt wachten toch lang! Ik gelijk om 13 uur naar huis (tevens opgelucht want er was een Italiaan bij ons op de zaak en ik zou daarmee aan tafel moeten om vanalles door te spreken over lopende orders en nu hoefde dat niet, yes!) en hup die pc aan! Niks.... Ik wacht geduldig af!! Hihi, wat leuk Funny! Das het betere werk he! Jk lacht zoveel dat je bijna zou denken dat ze beetje 'n dom miepje is, haha! Maar heerlijk hoor die lachjes, dan weet je gelijk weer waar je t allemaal voor doet!! Enne....das weer het voordeel van een kale baby....geen haaruitval! Daarentegen valt het bij mij met bossen uit, hebben jullie dat ook? Niet normaal, véél erger als na mijn eerste zwangerschap! Jk heeft wel zo'n schattig kaal plekje op haar achterhoofd, van het liggen. Nou, ik ga zo naar mijn ouders en probeer daar weer te spieken,. xxxxx
ze heeft nog genoeg haartjes over hoor!haha, ze wordt niet kaal ofzo en komt ms. ook omdat ze altijd op dr rug ligt en die haartjes afvallen.
Wattt???? Oh wee als ik die vriendin met een dure nieuwe jas zou zien lopen ofzo, dan kreeg ze van mij de wind van voren, daar wel geld voor over??? Echt niet leuk als je zo met beestjes omgaat....