De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @giraf wat lief van je man!Ik vertel wel veel tegen ML, die vraagt soms nog wel es hoe het afgelopen is, maar het is niet zn ding zeg maar hihi. Ik zelf loop altijd over van enthousiasme..mijn verhalen aan tafel zeg maar!

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Jaaaa dat is wel leuk hoor!!! Maar ik pas over 3-4 jaar hoor, anders kan mn lijf t echt niet!!!

Giraf: Hahahaha ja hier ook zo'n vent :) Die vraagt ook naar F :) Heel lief! Hij kijkt ook altijd mee naar de fotootjes ;)

LM:

Punky / F
    Weegschaal
    24 september - 23 oktober
    De charmante weegschaal, een lief, stil en blij kindje

De Weegschaal is een warm en gevoelig persoon, die de beschikking heeft over een sterke wilskracht. Voor hem is gezelschap van anderen belangrijk. Buiten "de groep" vallen is een verschrikking voor hem. Hij zal over het algemeen vrij ver gaan in zijn inspanning om erbij te horen.
    Voor hem zijn harmonie en rust kenmerken van een goede relatie. Hij heeft oog voor schoonheid en verhoudingen en hij houdt van mooie zaken: mensen, dingen, kunst en cultuur. Lelijkheid - of dit nu uiterlijk is of innerlijk - roept bij hem afkeer op. Dit teken heeft echter ook een andere kant: sommige mensen hebben juist een hang naar het opzoeken van confrontaties en competities, zowel in spelvorm als in het dagelijks leven.
    Hij is sterk in het helder weergeven van een probleem en de meerdere kanten hiervan. Dit maakt hem zeer geschikt als bemiddelaar of adviseur. Vraag echter niet aan hem om snel een beslissing te nemen: juist doordat hij alle kanten van een zaak ziet, wil hij deze rustig door kunnen denken voordat hij een beslissing neemt.

Boef / J
    Tweelingen
    21 mei - 21 juni
    Veelzijdige tweelingen, het fantasierijke kind

Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk - als ze maar snel gaan.
    Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt, of is het antwoord te moeilijk, dan verliezen zij snel hun aandacht.
    Zij zijn speelse personen, met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langskomt zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @LM hahaha voorlopig alleen voor Rasp (en straks WOlfje ,Nemo en Vlek)

4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik vertel ook altijd alles tegen mijn man, vandaar dat hij wel eens naar jullie vraagt....

We gaan voor een 3e, leuk dan doe ik ook mee! Wachten we nog even tot Vlek bevallen is van een gezonde zoon (;):D) en dan gaan we verder....:)

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat leuk om te lezen Funn!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh meiden ik moet nog niet denken aan sex hoor. Vraag me af of het ooit nog wel gaat lukken :D

7. Funnyfant

Ja duurt ook niet lang meer voor Wolf en Quint!!! En zelfs Nemo en Vlek gaan hard vind ik hahaha!

Gisteravond: ik ga naar bed, ML zegt: Moest jij je tel niet meenemen? Er ging toch iemand bevallen? Hahahahaha

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahah geweldig Funn!!!

9. Funnyfant

Ik nu ook nog even niet hoor :) Ff geduld...
    Maar het gaat vast wel weer lukken meid!!! Echt waar! Maar dan moet ML wel eerst weer lief doen!! ;)

10. Funnyfant

Haaaaa ouderwets gezellig hier!!! :D:D:D Geniet er van! :D

Heb trouwens een goede nacht gehad! 0:00 hebben we haar wakker gemaakt voor de fles. Ze ging meteen slapen en pas om 4:30 kwam ze weer. Toen heeft ML flesje gedaan en ik heb doorgeslapen :) Ik kon echt niet meer. Om 6:00 is ze wakker geworden van de krampjes helaas, anders had ze echt nog wel ff geslapen! Maar ik heb tot 7:30 mogen slapen :D Lieve ML!!! (nacht er voor heb ik alleen gedaan.)

11. giraf

giraf Niet meer actief

'moet je je tel niet meenemen er ging toch iemand bevallen'

Hihi! Wat lief dat hij zo meedenkt! :)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    heerlijk zo'n meedenker hihi! Leuke mannen hebben jullie toch!

Hier is tie ook te moe gewoon..om 3.45/4.00 uur is tie uit bed en om 17.45/18.00 uur thuis...en vanavond ligt tie vast weer voor de tv te slapen...(en dat dan ook nog ontkennen he)
    Hij vroeg laatst nog hoe het met Feetje ging en of er Rasp al bevallen was.

13. giraf

giraf Niet meer actief

Sex
    Gaat weer als vanouds! Eerste keer na de bevalling is toch altijd spannend vind ik

Horoscoop
    Lees ik eigenlijk nooit, zal eens kijken of het klopt

slapen
    Wat is dat????? ;)

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat zijn ook lange dagen Madelief!

15. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ligt ML ook altijd op de bank te slapen :(
    Ik haat dat :x Vind ik zo ongezellig.....

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF Ja de nachten kunnen soms zo vermoeiend zijn!Fijn dat je hebt mogen doorslapen van ML!! Ik hoop dat morgen te doen! Ik had van de week een nacht van 22.00 uur tot 08.00 uur(heb er toen wakker gemaakt:$)maar nu komt ze elke nacht weer om 3.00/4.00 uur en dan weer om 6.30/7.00 uur.

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Is inderdaad niet gezellig!

Die van mij zit vaak achter de LT of is aan het hardlopen. Nu met de nachtvoedingen van Fee lig ik vroeg op bed dus we leven een beetje langs elkaar heen. Maar dat komt wel weer.

18. Funnyfant

Hier kan ML heeeeel goed tot 3:00 zitten te computeren, maar als ie dan bij mij "gezellig" op de bank zit, valt ie in slaap om 22:30.;) Hahahaha!

Mlief: Pffff wat een dagen maakt jouw ML!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @sex wel zin, maar nog geen anticonceptie..heb niet zo'n trek in een minipil..en straks wil ik een ring (na bv) en condooms zijn rotdingen...

@Giraf Slapen is rust zonder whawhawhawhaaaaaaaaaaaaa er tussendoor;) (iets dat langgeleden nog voorkwam:p)

20. giraf

giraf Niet meer actief

nachtvoedingen doen we eigenlijk altijd samen hier. 1 de luier en dan maakt de ander alvast het flesje. waarom weet ik eigenlijk niet, kunnen we best eens omstebeurt doen zodat we allebei eens een hele nacht kunnen blijven liggen...

Deel Deze Pagina