De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Lekker Mlief, zo'n lange nacht! Maar nu ff niet dus :( Ach ze blijven toch zoeken he ;) En BV is toch anders...
    Oh maar Punky heeft gisteravond wel 120 cc gedronken uit de fles, met de tip van CB! En ik geef haar nu steeds 2 voedingen achter elkaar dezelfde borst eerst en wissel dan de volgende 2 voedingen weer om. En ze is nu steeds nog even wakker geweest na de voeding, maar daarna wel even gaan slapen. Vandaag LIJKT er een goed ritme in te zitten, maar eerst de nacht afwachten hahahaha!! *klopt af op hout*

2. Funnyfant

Wij ook normaal, maar eergisteren was ML zo moe dat ik t heb gedaan. En Boef lag bij ons in bed, dus daar moest iemand bij. :) En gisteren ik dus :) Vannacht doen we t weer saampjes.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ik word dagen van ML wel es zat..hij ploft net op tijd aan tafel om te komen eten en gaat weg terwijl ik het geen eens merk. (o gek gevoel is dat) Vannacht had ik nog om 03.00 uur gevoed en 3 kwartier later ben ik al te ver weg om iets te merken.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hier doet vriendje de laatste fles en in de nacht fles. Ik ben overdag nog thuis dus kan dan lekker bijslapen. Hij moet gewoon werken dus kan hij 's nachts lekker door slapen.

Funn, fijn dat de tips van het CB lijken te werken!!

5. Funnyfant

Zo gek: Ik heb nooit zwarte haren gehad op mn benen, maar nu komen er ineens onderaan allemaal zwarte haartjes door :(:(:(

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ik geef E.line alleen om 07.00 uur schone luier, die midden in de nacht niet, zolang ze alleen geplast hebt, hoeft dat ook niet zei toen de kv. Savonds rond 22.00 uur krijgt ze nog een schone.
    Ik doe alles al sinds dat ML werkt alleen snachts..dus ben blij dat de luier dan niet altijd hoeft...

7. Funnyfant

Tja hir werkt ML ook, maar we doen het toch samen. Ik kan zo vaak overdag niet slapen door Punky, dat het hetzelfde is. En voor mij is het bekken heel pijnlijk nog 'snachts dus ML haalt haar uit bedje.

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF Gek zeg!? Wat die hormonen wel niet doen met ons lichaam he!

9. Funnyfant

MLIEF: Punky poept iedere luier nog hahahahah

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    overdag slapen gaat hier ook niet hihi..of M.aaike breekt de boel af in bed of E.line is wakker.

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nee, E.line hier maar 1-2 keer per dag. En savonds kan ze soms echt jengelen dat ze moet poepen en dat lukt dan niet?! Dus leg ik vaker aan en dan heb je ineens dat als ze dan tegen je aan ligt, je haar hoort en voelt duwen en dan hoor je het knetteren dr broek in:D Dus hier is het wel beetje op tijd dat ze poept. En gelukkig voor mij niet snachts!
    haha, ML zegt altijd zo droog: kom, krijg je weer een schone 'poepbroek' van papa!:D Zo, 'poepmajoor' heb je weer je broek vol gepoept? kleine stinkerd!

12. giraf

giraf Niet meer actief

Oh, jullie geven geen schon luier dus 's nachts? Maar hebben ze dan geen overvolle plasluier in de ochtend?
    Als ik J om bijv 23:00 verschoon en hij komt om 4:00 dan heeft hij echt zo'n volle plasluier?

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Rasp, denk aan je meis!!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    gebruik hier maatje 3...en om 07.00 uur moet het wel echt, maar snachts niet perse.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Fee poept 2 keer per dag en heeft iedere keer als ik verschoon een volle plas luier.

16. giraf

giraf Niet meer actief

Haha J poept 'maar' 1x in de 3 dagen, maar als hij poept.....:$

Dan heb ik een volle wasmachine en zitten J en ik allebei helemaal onder :)

17. giraf

giraf Niet meer actief

Ik zet hem tegenwoordig met kleren en al in de wasbak als hij gepoept heeft :D

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hahaha Giraf! Lekker hoor!;)

19. Funnyfant

hier altijd wel een nat scheetje in de luier... hahahaha

20. giraf

giraf Niet meer actief

meiden ben er vandoor.... visite is er....

Deel Deze Pagina