Nog steeds geen nieuws van Rasp zie ik? Ik heb ondertussen boodschappen gedaan (sint kadootjes voor in de schoentjes, snoepgoed voor tijdens de intocht en een leuk nieuw jurkje voor mezelf) Meis, wat fijn dat het goed is gegaan met F en dat ze zich alweer redelijk goed voelt! Hier doet Ml meestal de nachtfles. Hij vindt het niet erg om te doen, is zijn knuffelmomentje met L Maar ze slaapt al best vaak door. Ik zie ML ook nog maar nauwelijks.. Hij vertrekt 's ochtends om zeven uur en is rond zes uur thuis zodat we samen kunnen eten en de kids in bad kunnen doen. Daarna gaat hij vaak nog naar kantoor. Reuze gezellig dus.. Ik las iets over een derde?!? Volgens mij zij er best veel van ons die over een derde denken. Wij weten het nog niet. Het ene moment weet ik zeker dat ik er nog 1 wil en een dag later weet ik zeker van niet We hebben afgesproken dat we de optie open houden en er over een jaar of 1,5 nog eens over gaan praten.
Ik zag ook enorm leuke foto's voorbij komen! Funny wat een schattige foto van Punk! Zo lief aan het lachen! LM, pracht plaatje, die twee kinders van je! Echt lief! Over babyhaarttjes, L heeft zo'n monnikenkapsel. De haartjes achter in haar nek zijn lang en boven op haar hoofd heeft ze korte donshaartjes. Nu gaan jullie me vast voor gek verklaren maar... wij gaan haar haartjes af laten scheren.. Dat hebben we bij O ook gedaan. Mijn kapster komt uit Afghanistan en daar is het traditie. Volgens haar krijg je daar later heel mooi dik haar van. Ik heb heel dun haar en ik gun mijn kinders wel een mooie bos haar. O heeft nu trouwens prachtige dikke blonde krullen dus wie weet heeft het geholpen
Hahahaha heb ik ook gedaan bij Boef!!! Wel iets later (ik geloof net voor het jaar), maar ook hij heeft een vole bos krullerig haar!!!
Ah, dan ben ik toch niet de enige Iedereen die ik het vertel denkt echt dat ik gek ben geworden O hebben we rond 6 mnd gedaan maar ik wil L nu al doen omdat ik het anders niet meer ga doen. Heb er meer moeite mee omdat ze een meisje is.
Snap ik, bij een meisje is t ook anders" Wandel ze!! Oh ben zo benieuwd.... Pffffff kijk steeds op mn foon, of ie wel aan is
Woont Rasp in Amstelveen Geboren op 11-11-2011 om 11.11 uur - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
lieve meiden, sorry ben echt mega druk.... heb nu sinds 3dg tijd ff 5minuten de tijd om op internet te gaan... weet dat ik aan jullie denk en ik hoop snel weer mee te kunnen lezen en kletsen liefs van mij
Jeetje nog steeds geen nieuws? Haren afscheren: Had je dat niet eerder kunnen zeggen Maible? Ik zit hier met een meisje van 16 maanden met dun futloos haar
Zo, weer uitgewaaierd buiten en boeken erbij om te lezen. M.aaike liep eigenwijs bij iemand naar de voordeur en niet komen. Mensen binnen lagen helemaal dubbel. Ik zei nog: kijk, de mensen staan naar je te kijken door het raam: kijkt ze om, zegt ze: daag! en zwaait. Wat een heerlijk eigenwijs moppie! Laatste tijd is ze weer makkelijker en is het overal om schateren..heerlijk!!Alles wodt uitgezwaaid en krijgt een lach van dr. Gister was ze nog bij de tandarts geweest voor d tanden en toen was het helemaal prima. Dus ben heel erg trots op mn grote meid!!
Zo hehe,...thuis! Nog geen nieuws......?......ga er bijna nerveurs van worden. Hoop dat alles helemaal ok is daar in het hoge noorden! Of Jadoortje zit lekker aan de champie en is vergeten de telefoon te checken??? Ik zag een mega schattige foto van E van Madelief! Wat een lekker wangen heeft ze! En die lachende foto van M van Funny, wat een dotje zeg! Ik heb nu een filmpje op mijn gsm waar Jk dus echt giebelt, en net pakte ik haar op bij het kdv en daar kreeg ik een vette lach mét geluid en een heel enthousiast gilletje! Zo leuk!! Het was helemaal goed gegaan, ze had nog haar truitje van vanmorgen aan en een slabber om! Ze had goed geslapen, niet gespuugd en ze was al een beetje aan het schuivelen gegaan onder de mobiel in de box. Onze Jp daarentegen vonden we in de hal op zijn buik op de speelmat, dit maal niet slapend, maar wel met handjes onder de buik......nog niet gepoept..... Haartjes afscheren....nee, dat zou ik niet kunnen. (ken het gebruik wel) Heb ook wel eens gehoord dat kindjes die lang kaal zijn later dik haar krijgen. Bij Jp klopt dat al wel, hopelijk bij Jk ook! Las dat er al voor nieuw topic 'we gaan voor de 3e' gegaan wordt, dan moet ik me tzt toch terugtrekken, mits ik weer's de pil vergeet LM: het komt ECHT weer goed vanonderen hoor! Ik had dat ook na de 1e. Voor mijn gevoel was ik geruïneerd, maar zelfs na de 2e knip lukt het nog hoor! Het is even oppassen en aftasten maar geloof me; ooit ga je er weer lol aan beleven! Pampers in de nacht verschonen hebben wij wel altijd gedaan, ook nu gaat er wel eens een lege de prullenbak in, maar dan issie toch al af he...dus maar een nieuwe om. Hier krijgt Jk na mijn BV een schone luier om van ML, en 's morgens leg ik Jk aan en doe ik de luier. We hoeven er dus beide 's nachts niet uit. Vanavond het op schema voeden niet meer eruit gehoeven 's nachts. De hoes is klaar Funny! Mam heeft hem iets krapper gemaakt als jou tekening, en ik heb de helft gedaan en zij heeft t moeilijke deel afgemaakt, intussen ben ik boodschappen gaan doen. Jk is nu net naast me in de box in slaap gevallen, en zometeen gaan we frietjes eten en dan vanavond beentjes omhoog en TVOH!
Ik lees net ff terug en zag ook nog een super schattige lounchende (hou schrijf je dat?) kids van LM! Lief hoor!!! Wat is Juul dan groot he!!
Merel, ja juul is dan echt groot! En zwaar Ik hoop ook dat alles goed gaat bij Rasp! Fee heeft net mijn zus tussen d'r tieten gespuugd en is nu haar pamper aan het vol poepen (poging tot)
Altijd leuk!! Oh, hier poept Jk trouwens max 2x per week. Maar dat is alleen maar super goed bij bv, dan nemen ze werkelijk alles op van de bv.