Gefeliciteeeeeerd lieve lieve Rasp, Rasp-man en Ve.ra!!! Een Zoooooon!!! Wat een strijd meisje! Kanjerrrrr!!! Lekker genieten nu
Zo en nu ga ik op de bank TVOH kijken..maar niemand kan vanavond Rasp overtreffen met het ter wereld zetten van J.!! (nu zit ML te mopperen op mij dat ik es gezellig moet den hihi)
Wel grappig dat er zoveel kindjes met een J zijn hier! J van LM Jp en Jk van Merel J van Giraf en nu J van Rasp 't gaat lastig worden om al die kindjes uit elkaar te houden. We hebben straks met z'n 13en 26(!) kindjes
Hoeraaaaaaaa!! Eindelijk goed nieuws! Van harte gefeliciteerd Rasp ML en V met jullie zoon en broertje!! Geniet van je kraamtijd meid, je hebt het goed gedaan!!! Wat speciaal, een jongen, net zo'n grote verrassing als bij ons! Enne....ben nu wel naar 2 dingen heeeel benieuwd: Hoe laat is hij nu precies geboren? En wat is zijn exacte gewicht, precies 4500 gr?
Dit is inderdaad VEEL leuker nieuws dan dat Jan smit gaat trouwen.... Who the f*ck is Jan smit, J is geboren!!!!! Zo nu op de bank bijkomen van de dag
hahahahahaha! Giraf Oh man op moment supreme valt mn gsm volledig uit. sms rasp weg . heb dus uit mn kop de tekst herhaald... hopelijk goed.... stomme foon
Lieve Rasp, Raspman en V. Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Heerlijk genieten samen. en wat een mooie datum!!! heel veel liefde en gezondheid samen!!
@madeliefje, bedankt voor je smsje meis @Vlek, oooh F ligt in bed met het kaartje van S zo lief!! dank he. @Rest lieverds bedankt voor de lieve woorden van vandaag, F ligt lekker te slapen en het gaat heel goed met dr gelukkig nu even de nacht door maar komt goed. Kan vast neit anders na zo''n mooie dag met weer een beebje er bij!! Nu even bankzaken doen, Kussies voor jullie allemaal
Oh Meis, ik vergeet jou kleine meisje gewoon! Alles goed gegaan las ik, super, nu lekker knuffelen en verwennen! geef haar maar een dikke zoen namens ons allemaal. Hopelijk voelt ze zich morgen lekker en heeft ze geen pijn meer. Knuffel!!