oh en ik zei ook jongen!!! ik heb de tekst iets aangepast Doortje was zo lief me m even opnieuw te sturen. thanks liefie!!!!!
Meis, wat fijn dat F goed is gaan slapen! Wat is ze toch een kanjer! Nu maar hopen dat ze de nacht goed doorkomt! Merel, hoe is het poepdrama afgelopen?
Ach het was ook een bijzondere dag vandaag, ga ik doen een lekkere zoen geven!! hahaha en verwennen madam profiteert er goed van Komt goed allemaal (maar oh wat was het moeilijk mama momentje in zkh)
Rasp, meid ga je lekker genieten oooh wat heb jij het verdient wat een kanjer ben je toch!! kussies en tot snel (oh hoop dat je snel met ons een mooie foto wil delen) @Merel, ja las idd van JP wat zielig!! hoe is het nu? @Maible, F deed het zo goed!! ben trots. @All ga nu echt afsluiten en bankzaken doen en optijd naar bedje, kan nu ook weer gerust gaan slapen hoef niet meer stiekem ZP te checken of er al een beeb is. Liefs en trust voor straks
OOOOH JEEEEE Meis: Ik weet oook niet of ik tr wel heb gezegd: Wat superfijn dat alles goe dis gegaan en wat een knappe meid dat ze weer vrolijk is en goed is gaan slapen. Oh soory liefie wat vreselijk lullig van me (of had ik het wel al gezegd? weet t echt niet )
Tja...Jp....echt zo erg heb ik het nog niet gezien, en ik dacht dat we het ergste laatst gezien hadden. Hij was zo overstuur aan het huilen dat hij ervan moest kokhalzen, kwam slijm mee omdat hij verkouden was, daarna schreeuwen en gillen en toen liep hij zo rood aan dat ik dacht dat zij hoofdje zou ontploffen. Gelijk weer gillen dat hij zijn pamper verschoond wilde hebben... Toen de paniek gezakt was is ML met hem in bad gegaan, maar eenmaal in bed na het voorlezen kromp hij weer ineen van de pijn.... Dat beloofd wat voor morgen. Hij slaapt nu gelukkig... Meis: ik geloof het meid dat zo'n momenten killing zijn voor jou als mama. Ik heb hier dus vanavond ook een emo-mama momentje gehad. Breekt mijn hartje om mijn kindje zoveel angst te zien hebben.
Dat kan ik me voorstellen ja Krijg al kippevel als ik het nog maar lees Dan zou je zo graag iets kunnen en willen doen he.....
Even iets heel geks Merel, maar wat als je met je pink met (baby)olie in zn billen gaat zodat je de weg alvast een beetje vrij maakt als t ware... Ja klinkt heel stom, maar bij mn nichtje hielp t met de pink of thermometer, dan ging ze die er uitduwen (gaat vanzelf) en dan kwam de poep mee.... Tis maar een tip.
Tja weet het niet, hij wil steeds zalf aan zijn billen, hij meent dat dat de boel verdoofd, maar als ik het dan opsmeer zegt hij steeds auwauw. En ik probeer de zalf dan snel naar binnen te duwen. Ben zo bang dat hij er aambeien of scheurtjes van krijgt....maar zijn ontlasting is echt niet hard, wat er nu uitkwam was zachte klei zeg maar.... Heb het stukje zeep erin ook al gedaan laatst, maar vond dat toch niet zo werken... Ik ga morgen nog K.indicol halen van vs.m en hij krijgt al de hele week lactu.lose, en ML wilde maandag de huisarts bellen. Fijn, zit ik er ook niet helemaal alleen mee telkens. Oh en weet je, heel gek, maar hij heeft een loopfiets gekregen en sinds hij die gebruikte poepte hij bijna elke dag! (veel beweging) Nu zijn we door het koudere weer en tijdgebrek minder met het ding gaan wandelen, en begint de elende weer....zou het door weinig beweging komen?
Ja want dit is echt niks zo. Zo ontzettend zielig! En een zetpil er in helpt ook niks dus Heeft ie niet al inwendige aambeitjes??? Dan doet t zo'n pijn, ook met zachte poep!
Nog een keer goed: LIEVE RASP, RASPman & VE.RA Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! En dus toch op 11-11 Bekijk bijlage 198247 En ook nog voor Meis: van fijn dat het zo goed gaat met F! En ook Merel: ontzettend zielig voor Jp! Arm manneke En nu vergeet ik er natuurlijk nog veel meer.... Dikke kus voor jullie allemaal!
Goedemorgen Merel, Merelman, Jp en Jk! Goedemorgen Funny, Funnyman, F en M! Goedemorgen Maible, Maibleman, O en I! Goedemorgen Meis, Meisman, F en T! Goedemorgen Nemo, Nemoman, D en baby! Goedemorgen Wolfje, Wolfjeman, S en baby! Goedemorgen Vlek, Vlekman, S en baby! Goedemorgen Madeliefje, Madeliefjeman, M en E! Goedemorgen Quint, Quintman, M en baby! Goedemorgen LM, LMman, J en F! Goedemorgen Jadore, Jadoreman, F en N! Goedemorgen Rasp, Raspman, V en onze nieuwste aanwinst J! I en ik zitten al vanaf 6:15 beneden, vandaag een spannende dag: Vandaag komt Sinterklaas aan! Vanmiddag naar de optocht, nu eerst een boterham eten en een zwarte-pieten-muts maken!
Goedemorgen Giraf, Girafman, I en J. Daan was om 6:30 wakker maar heb gezegd dat het nog nacht was en dat hielp een beetje. hij zal zo wel weer wakker worden. Nemo man is in DL dus die is er niet. oh daan is weer wakker ga er maar uit. straks inderdaad naar sinterklaas!
goedemorgen giraf, girafman, I en J gister had ML de laptop dus kon niet reageren :x maar: Rasp, raspman en V, van harte gefeliciteerd met jullie broertje J, geniet er lekker van en laat je lekker verwennen door de kraam, hebben jullie verdient na zo'n lange aanloop naar de bevalling. vandaag idd sinterklaas, sylke vind het allemaal heel leuk maar snapt het nog niet echt, ze snapt dan weer wel dat ie kadootjes komt brengen en dat zwartepieten pepernoten hebben . lijkt me zo leuk wanneer ze wat ouder zijn en met verlanglijstjes aan de slag gaan, zoals op die reclame van vifit (?) merel, wat vervelend dat het bij jp niet goed gaat met zijn ontlasting , misschien ook een beetje olijfolie door zijn drinken doen, maar las al dat je lacto gaf en deze moet hetzelfde effect hebben lijkt me, heel veel sterkte je kleine mannetje zo angstig zien gaat je idd aan het (moeder)hart jadore, leuke dag gister gehad ?? meis, hihi F goed in slaap gekomen met het kaartje fijn dat het allemaal zo goed gaat, kun je nu al direct verbetering merken dan of is dat nog te vroeg? rest zwaai zwaai, heb niet alles kunnen onthouden, er is ook zoveel gekletst
goedemorgen iedereen!!!Goedemorgen Giraf, Girafman, I en J! doe de groeten aan de sint!! @Merel Ach wat zielig zeg!!hopenlijk helpen de tips die gegeven zijn. Geef maar een dikke knuf! nichtje van ML heb het ook gehad en die kreeg medicatie, maar dat was ook altijd strijd en drama. @Meis Dikke knuf voor F, wat een kanjer!! @rasp Heerlijk aan het genieten meid? Je hebt het verdiend hoor! Vanmiddag verjaardag van MLs opa die 15 november 92 jaar hoopt te worden
Goedemorgen dames!!! Arme JP heel sneu dat hij er zo'n last van heeft!!! Meiden even een vraagje, ben echt zo'n onzekere muts op dat gebied . Maar in ontdekte dat mijn hechting, aan het eind (naar achteren toe zeg maar) niet helemaal dicht is. Er steekt nu een stukje hechting uit. Is dat normaal???