hoi lieve meiden hier veel en veel te druk ben helemaal gebroken nu... lopen lopen lopen en lopen...veel harde buiken en slapeloze nachten... keelpijn... met sem gaat alles goed ik denk aan jullie, liefs xxx mij
wolfje denk aan jezelf he meid, laat Ml of je moeder maar wat vaker met oma wat gaan doen, je moet echt aan jezelf denken hoor en niet aan je grenzen voorbijlopen wat je zo te horen wel aan het doen bent. nog een klein weekje en dan is je oma weer naar haar eigen huis. FF leuke dingen gedaan vanmiddag ? Mlief, leuke verjaardag van opa gehad, wel een respectabele leeftijd hoor zo paardje staat er weer mooi bij, over een uurtje vertrekken naar wedstrijd, mijn moeder gaat mee zodat ze op kleine meid kan passen die ook mee gaat. verder een beetje teveel gedaan vandaag, buik begint te trekken, en moet nog een proefje rijden vanavond lekker patatjes eten, mmmmmmm heb er nu al zin in
vlek; als het goed is vanaf woensdagavond oma vrij dan gaat ze naar me mams en die gaat donderdag mee naar zkh... maar als het goed is nu rustiger dagen in vooruitzicht,.. morgen tuincentrum en uit eten en de rest nog geen idee) s6 met de wedstrijd!!! xxx
Wolfje potverdrie je had me beloofd rustig aan te doen!!! Meid kijk nou uit dalijk breken je vliezen nog !!! Gelukkig nu wat rustiger en oma wo weer de deur uit Mliefje: Mooie leeftijd zeg!! Leuke verjaardag gehad van opa Rasp: Meis hoe was je eerst enacht? Meis: Hoe heeft je meisje het gedaan vannacht? Nog ergens last van gehad? Knuffie! Merel: Heeft Jp al gepoept? Vlek: Oh paardje is weer mooi dus Jij ook je rust pakken he sorry helft vergeten vanmiddag intocht van sinterklaas bij mn ouders gekeken. daarna vanuit daar door t dorpscentrum naar huis gelopen. ff beetje gewinkeld en meteen aansluitend bezoek.
Tjeempie wat een rust hier....is iedereen bij Rasp op kraamvisite??? Rasp meid, ben zo benieuwd hoe het je vergaan is gisteren, en hoe het vannacht en vandaag gegaan is, en natuurlijk de eerste foto zodat we kunnen oehe en aahe!! Jp heeft gisteravond en vanavond sus gepoept, maar hele dag geklaagd en gekronkeld van de buikpijn.... Nadat hij zijn poep kwijt was was hij helemaal hyper en vrolijk, da's de andere 'leuke'Jp die we dan te zien krijgen. Druppel van vsm vind hij heerlijk zegt hij, dus die gaan we nu proberen en weer meer beweging, eens kijken of we het weer op de rit krijgen. Iedereen een fijne avond en mooie zondag alvast!!
Goedenavond Dames, @Rasp, hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie zoon en broertje!! ben idd beneiuwd hoe het gaat met jullie? @Merel, fijn dat JP gepoept heeft, oooh wat een elende he dat het zo moeilijk gaat, vind het zo zielig. mijn zusje had dat ook die kon er ook zo'n moeite mee hebben op die leeftijd en na een paar dagen zwoegen als het dan nog niet wilde gaf mijn moeder een Miniklysma van Micro.lax ken je die? dan kunnen ze het niet meer tegen houden. @FF, jij lekker de sint gekeken wij hier ook, schoentje staat ook al klaar maar je heb een drukke dag gehad of niet denk je m je bekken?? @Vlek, hoe was je wedstrijd? en patatjes jumjum!!! @Rest knuf voor jullie maar haak zo even bij sorry daarvoor. ** Even hoe het hier gaat** mag je ook overslaan Hier een goede nacht gehad inslapen was wat moeilijk nou ja na een uurtje in bed werd F weer wakker dus na even bij dr gaan zitten is ze lekker gaan slapen gelukkig. tot de vannochtend dus dat was erg fijn. En de hele dag was ze een vrolijke meid, en je zou haast al weer vergeten wat er gister is gebeurd, en maar goed ook!! Oh en donderdag avond was ik bij de Dieet consulente geweest, en per as maandag ga ik starten en zal mijn leven uit 2 shakes en 1 soep bestaan, verder niets (water en thee/koffie mag) zelfs geen kauwgommetje!! oooooh maar goed even doorzetten, heb trouwens goede deal met mijn mams voor elke kili 10 euro en bij 20 kilo mag ik dan voor 200euro een nw kleding setje uitzoeken Zo dit was even een kijkje in het Meisleven
Meis wat knap!!! Echt supergoed dat je er aan gaat meid: RESPECT! Zelfs geen kauwgommetje poeh ik zou t niet kunnen hoor! Oh en fijn dat F het zo goed doet zeg, knappe meid Merel: Jeeeee gelukkig heeft hij gepoept!!! Arm manneke Hopelijk blijft t nu goed gaan! Kun je niet t spul blijven gebruiken? Hier een berichtje naar me van de zus van Rasp via BB: "J was bijna 9 pond, volgens mij is hij rond 6 uur geboren. Rasp heeft de hele bevalling zelf gedaan incl placenta. VK is in een hoekje gaan zitten en heeft alleen maar gekeken. De 1e nacht was goed gegaan en ook vandaag heeft ze een heerlijke dag gehad! Ze heeft het over een roze wolk maar volgens mij moet hij toch echt blauw zijn hahaha " Supergoed nieuws dus!!!
Dames wel hier komen hoor, want Rasp smste dat ze misschien vanaaf even naar t café komt!!!!!! Gaat echt goed met r!!
***ZUCHT*** In de laatste dagen van het jaar was het koud. Er woei een sneeuwstorm door het bos en de rivier was bevroren. De egel lag opgerold in zijn huis te rillen en dacht: nu zijn ze me echt vergeten en zullen ze zich mij ook nooit meer herinneren. De egel? Nee, die zijn wij voorgoed vergeten. Het spijt ons. Nee, voor herinneren is het helaas te laat. Hij stond op, ging aan zijn tafel zitten en schreef een brief aan de dieren: Dieren, Zijn jullie mij soms vergeten? Ik besta nog. De egel De wind nam zijn brief mee en blies hem naar alle kanten van de wereld. De egel wachtte urenlang. Maar er kwam geen antwoord. De kale takken boven zijn dak kraakten en de sneeuw woei tot hoog boven zijn raam tegen de zijkant van zijn huis op. Misschien wordt het nooit meer zomer, dacht hij. Gelaten ging hij weer in bed liggen. Laat ik maar niet te verdrietig zijn, dacht hij. Als ik tranen in mijn ogen krijg bevriezen ze misschien en of ze dan ooit weer ontdooien en naar beneden rollen... Hij probeerde uit alle macht niet verdrietig te zijn, rolde zich weer op en viel in slaap. Maar toen hij nog maar net sliep wakkerde de wind tot orkaankracht aan, loeide door het bos, zwiepte de takken van de bomen heen en weer en blies honderden brieven onder de deur van de egel door. Die brieven kwamen van alle dieren die de egel niet vergeten waren en die hem dat ook schreven: Beste egel. Ik ben je niet vergeten. Dag egel. Vergeten? Jou?? Goede egel. Ik kán jou niet eens vergeten. Geachte egel. Ik ben u allerminst vergeten. Integendeel. O egel, onvergetelijke egel... Slechts van een enkel dier, zoals de steltkluut en de groene leguaan, ontbrak een brief. De wind woedde in de kamer van de egel rond, blies de tafel en de stoelen omver, blies de kast open, blies de borstel van een haakje, blies de lamp van het plafond, blies de spiegel aan scherven en blies ten slotte alle brieven in één wilde wervelende wolk op de egel af. Aan elke stekel van de egel blies hij één brief vast. Toen ging de wind weer weg en woedde buiten verder. De egel sliep. Toen hij de volgende ochtend wakker werd verbaasde hij zich over de omgevallen tafel en stoelen en over de scherven van de spiegel op de vloer en de borstel en de gebroken lamp en de klapperende deuren van de kast. Wel ja... zei hij en hij vroeg zich af of hij verontwaardigd zou worden. Plotseling zag hij in een scherf van de spiegel de brieven op zijn rug. Hij las ze een voor een, en pas toen verbaasde hij zich echt. Urenlang zat hij te lezen. De laatste brief was een brief van de zomer, die schreef dat hij weer zou aanbreken. Binnen afzienbare tijd, egel, schreef hij. Binnen afzienbare tijd... zei de egel. Hij schudde zijn hoofd, want hij wist niet dat er nog andere tijd was dan onafzienbare.
Goeie morgen! Weer een mooi inslaap-verhaaltje van onze Funny gehad, heel mooi! Ik heb alleen nu wel weer 2x zoveel zin in de lente! Pffff, deze donkere dagen zijn echt niks voor mij. We gaan ons zo maar eens aankleden en dan een stuk wandelen met Jp op de loopfiets, even wat beweging voor onze obstipatie-boy.... Vanmiddag gaan ML en ik samen met Jk naar R.oermond, daar ligt een grote Toy.sXL: even inkopen doen , eens kijken of sinterklaas kan slagen...liggen flinke waslijsten klaar hier! Jk ligt nu te slapen, niet ingebakerd, wil eens kijken hoe het zonder zakje gaat, of ze tussendoor vaak wakker wordt. Het pucka.babypiep zakje wordt te klein en de opvolger vind ik nog veel te groot, en ze slaapt als ze moe wordt heel makkelijk in tegenwoordig, dus geen 'ik-houd-mezelf-wakker' toestanden, dus eens kijken of mevrouwtje straks in een slaapzakje kan.... Liggen jullie allemaal nog op 1 oor?? Is hier zo stil.....bijna akelig..... Tot laters hoop ik!?
ja joehoe ..... zwaai zwaai hier ook 1 wakker wedstrijd ging gister goed, alleen een verkeerde jury helaas. nou ja over 2 weken hopenlijk de laatste wedstrijd en dan kan het paardje met vakantie. FF, echt een lekker winterverhaaltje, heerlijk !! rasp, fijn dat alles zo goed gaat, en alles zelf gedaan, knap hoor !!! lekker op je blauwe wolk zitten en er voorlopig niet meer af komen meis, knap hoor, even een knop omzetten, maar ik kan die knop helaas nooit echt vinden, en een goede deal met je moeder !! fijn dat F het zo goed doet, voel je jezelf ook fijner. merel, fijn dat jp z'n poepie weer kwijt is, hopenlijk snapt ie het dat het alleen maar oplucht als ie naar de wc gaat. dadelijk even lekker wandelen. vanmiddag naar m'n ouders om lootjes te trekken voor kerst, altijd gezellig. dadelijk nog even koetjes voeren en paardjes in de wei zetten, kunnen die zich ook weer uitleven. oh ja gister met S nog pepernoten gebaken, zo leuk om te doen met die kleintjes
Hee Vlek weer zo'n jury die t niet snapt jammer! Oh paardje: bijna vakantie! Heerlijk! Oh leuk pepernoten bakken!! Ik heb geen mixer, dus bakken doe ik niet zo vaak. heel jammer eigenlijk. Lieve Sint, geef me aub een mixer.... Merel: Jaaaa ML is ook met Boef naar het bos. lekker even er uit in beweging! Oh ja die toysXL is mooi en GROOOOOOT!!! Super! Goed idee trouwens. Ik heb gisteren een bon van pren.atal gehad van 25,-... iemand een goed idee voor aankopen? Oh meiden!!! De vorige nachtenhadden we punky steeds wakker gemaakt om 0:00 voor de fles. Maar gisteren hebben we haar eens laten liggen. Ze heeft van 21:00 - 3:30 geslapen!!! (op mijn borst, niet de fles!!!) En daarna weer tot 6:30 en 8:30 Geweldig!!!
FF wauw das lekker !!!!!!!!!!!!!!!!! toch wel pokon in de (.)(.) van jou he enne die mix was van fred&ed hoefde alleen maar water bij, en dan met de handjes door elkaar kneden jury, ach ja jammer maar helaas, heb nu wel andere dingen die mij vrolijk maken
Hahahahaha jazeker!!! Lekker he dat kleine wurmke in je buik! Woensdag even heerlijk gluren!! Ik heb trouwens gedroomd dat jij een tweeling kreeg!!! en ze wilden allebei er als eerste uit en daardoor moest je naar t ZKH... Hahahah jaja.... Wie weet