De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zwaai! Kan slecht typen met mobiel. Maar natuurlijk wel goedemorgen zeggen :)

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi FF wie weet, we zullen het woendag zien.

zwaai nemo !! leuke foto van D op hyves, vond ie sinterklaas leuk ?

net vriendin uit canada gebeld die nu in NL is, altijd weer gezellig.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    #4863 Madeliefje1987, 13 nov 2011
    Laatst bewerkt: 13 nov 2011
    hey meiden

gister was leuke drukke verjaardag, maar wel superrrrrrr warm zeg! Ze vierden het in zaaltje van bejaardenhuis, nou dan weet je het wel...M.aaike heeft heel lief met dr nichtje van 3,5 jaar gespeeld. Zo leuk om te zien!Dat worden echte meiden onder mekaar..giegelen, lachen, kletsen,etc. Bijna ging ze bij oma slapen...(ze was helemaal weg met opa en moma) omdat haar nichtje ook bleef slapen, maar vandaag moest ik opassen p haar groep in de creche, dus nam ik er toch weer mee naar huis. Nou mag ze vrijdag voor het eerst logeren bij oma!(ff grote stap voor mama;))

Vanmorgen opgepast in de creche...wat een drukte zeg! Snap nu wel waarom M.aaike altijd huilde als ze er heen moest...er zijn een paar die en al ruim 4 jaar zijn en zo aant rennen en gooien zijn, kreeg gewoon medelijden met mn meisje! Toen de rauwdauwers even weg waren voor een verhaaltje, ging ze gelijk lief spelen.We hebben haar met 1,5 jaar naar die groep gebracht..het arme schaap! Met 15-20 kinderen waarvan de meeste ruim 4 jaar zijn...hou ik haar liever thuis denk. En ik maar denken dat ze te gevoelig en niet echt sociaal is!!!! Nou, na gisteren en vandaag, weet ik dat ze juist een heel lief meisje en super sociaal is. Ze maakt zelf contact met iedereen. Ik ben super trots op dr!!!Alleen met drukte is het teveel, maja.zo'n klein meisje van nog maar net 2 jaar. Weer wat geleerd dus!

@Merel Ik hoop dat de druppels mogen werken van vsm! En fijn dat tie weer gepoept heeft..dan kan hij weer blij en vrolijk zijn! Vind het echt sneu voor hem!

@FF haha wat droom je allemaal wel niet over ons?:D Lekker als je zo'n nachtje krijgt met meer uurtjes slaap! Ik had E.line vanmorgen maar weer wakker gemaakt om 07.00 uur om te drinken...(22.00 uur voor tlaatst gedronken) Komt denk ik door drukte van gistermiddag/avond.

@ Vlek Ben zooooooooo benieuwd woensdag!!!;)

@Rasp Heerlijk meid dat alles goed gaat!!!Geniet ze maar fijn hoor!!

@Meis Oooooooh wat super knap dat je zo'n dieet gaat doen!!!Dubbel respect zeg!!Merk dat ik echt kan eten de laatste tijd..:)Dus moet straks echt op gaan passen!(weer ruimte in de buik he;))
    Fijn dat het zo goed met F. gaat!!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Mlief: oooh jij ook lekker geslapen zeg :D:D:D Mooi!!
    Ja ik droom best vaak over jullie :) En dan lijken jullie helemaal niet op de echte jullie zeg maar. Vlek was blond! Maar het was wel vlek!
    Maar hoezo zitten er basisschoolkinderen op de creche??????? Dat is wel heeeeeel gek!!!! Nog nooit meegemaakt...
    Arme meid, ze vindt het natuurlijk veel te wild en te druk zo. Gelukkig weet je nu dat ze het heel goed doet!!
    Trouwens stomme vraag: Wat is het verschil tussen een creche en een kdv??????? Ik ken geen creche hier in de omgeving... Of is t hetzelfde? :)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemiddag allemaal
    Kom even zwaaien , lig nu fles te geven in bed.

Liefs en knuffels voor jullie allemaal

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oooooh droom je ook over mij????nee toch??
    Denk dat madelief kerkcreche bedoeld of niet?

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Madelief: Creche van de kerk bedoel jij he!? Kan me voorstellen dat je dan eerst denkt dat jouw kleintje het wat moeilijk heeft, maar feitelijk heeft ze het moeilijk met andere grotere kinderen, wat me volkomen normaal lijkt! Kindjes van 2 zijn klein hoor t.o.v. die van 4 jaar! Die walsen er zo overheen en dat kan heel intimiderend overkomen.
    Goed van M dat ze zo lekker gespeeld heeft met andere kindjes, geeft je als mama een goed gevoel he!

Fun: oh goed geslapen dus, wat meer tijd ertussen en in de vroege morgen weer wat vaker maar dat trek je dan ook veel beter he!!!
    Hier net geprobeerd haar wakker in bed t eleggen zonder zakje, nou een palaver daarboven! Huilen jengelen, ik naar boven, ligt madam daar met de benen op het dekentje, en krijg me een vette grijs zo van: Tataaaaaaaa goed he wat ik al kan!! Drolleke van ons! Inbakeren en weg was ze!
    Werkt dus alleen als ze al bijna in slaap is, maar ik ben van het inslapen in bedje niet op de arm, dus dan nog even inbakeren.
    Prena.tal bon.....daar hebben ze zoveel, dat moet toch lukken om iets moois te vinden???

Meis: fijn dat het zo goed gaat met F!! Hoop dat het haar veel gezondheid geeft komend jaar, geen gekwakkel meer met haar neus/keel/oortjes! En jij op streng dieet....respect hoor!!! Leuk kado van mams, dan ga je er wel voor he!

Vlek: lekker schijt aan die jury hebben, jij was gewoon goed, en niks op niemand kan je van je geluksgevoel afbrengen, dan maar geen goeie score, boeie!

Hier vanmorgen gewandeld, bleek het kadomarkt te zijn in het dorp. Heb een leuk fotolijstje gevonden en ML is nu terug om nog 2 t-shirts voor de kinders te kopen. Hij vond ze zo leuk, met van die suffe teksten erop.
    Voor Jp: (in advertentie vorm) Oppas gezocht: blauwe ogen, maatje 36 en dikke ****** ML lag in een deuk...;)
    Voor Jk: Mode kun je kopen, maar met Stijl wordt je geboren :p
    En ML had nog iets gezien van de Pl.aymobiel dat hij voor Jp wilde kopen.

Jp weet nu al niet meer hoe het allemaal zit.....hij heeft het tegen iedereen erover dat hij paaseitjes heeft gehad, en lag net in bed liedjes van St.Maarten te zingen....tja, kinderen worden ook gek gemaakt he!

8. Funnyfant

JA hoor ook wel eens :D:D:D Vooral toen T werd geboren die tijd :D
    Oh een kerkcreche!! Kende ik niet :)

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh....het t-shirt was niet in de kleine maten.....toen kwam ML hier mee aanzetten.....:

10. Funnyfant

Whahahahahahaha Merel wat grappig!!! Hahahahaha die ML :D

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hee dames,

Heel fijn om te lezen dat het goed gaat met Rasp! Ben ook heel benieuwd naar haar verhaal.

Merel, leuk kleding hebben jullie uitgezocht!!! hihihihihihihi

Volgens mij gaat alles goed met iedereen, houden zo!

Iedereen genoten van de Sint gisteren? ;) Wij vonden het geen succes, veel te druk en hij ging hier heel ver weg op een podium staan :( zodat wij hem niet konden zien. Na 10 minuten zijn wij dan weer weggegaan.

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi laat merel's Ml los op de markt en de rest zie hierboven :D

FF hihi ik blond ?? met zwarte vlekken ook zeker :D

ben net crea geweest, kleine meid in bed en papa aan het lezen in een veehouderijblad dus mama maar naar boven en weer verder met het kamertje.

lampenkap is klaar !!

13. Funnyfant

Oooh WAUW Vlek! Die is moooooi!! Hoe heb je dat precies gedaan? Kan t niet zo goed zien... is t stof? Of behang?

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    is van behang, er zal dus wel niet zo heel veel licht doorheen komen, maar ach..... kleinigheidje :D

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhh Vlek dat kamertje wordt gaafffff!!!!!!!! Echt heel erg mooi die lampenkap!!!

16. Funnyfant

Is t een houten kap??? Ben niet nieuwsgierig hoor ;):)

17. Funnyfant

Oh dames: Als jullie cadeautjes krijgen in een mooi papiertje, zouden jullie dit dan niet willen weggooien, maar opsparen en mij toesturen? (als je t zelf niet hoeft natuurlijk). Ik betaal uiteraard de verz.kosten!!!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Wauw, wat een mooie lamp!!Echt crea!

@FF Sorry, bedoel creche van de kerk ja.

@Merel haha wat een leuke tshirts!!!

@sokkies Kennen jullie de handige hulpsokjes van de Prenatal al?? Die je om de sokjes heen doet, zodat ze blijven zitten? Gister kreeg ik nl. heel veel verbaasde reacties van de familie bij E.line dus dacht ff checken hier, want die dingen zijn reuze handig en een heel leuk kraamkadootje om te geven!
    Bekijk bijlage 198495

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF het papiertje of het kadootje;)

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, erg mooi!!!! Het zal zeker een gave kamer worden!

Funn, krijgen hier geen cadeautjes ;) Zou niet weten van wie... Ja, M. krijgt van ons een paar cadeau's met Sint en als de baby geboren is.

Deel Deze Pagina